Új hozzászólás Aktív témák

  • duni84

    aktív tag

    válasz tboy93 #118386 üzenetére

    gratula az első saját motorhoz ;)

    láncot leginkább petroleummal tisztítjük, a végén ronggyal áttörlöd, majd jöhet az ápolás (paszta vagy spray, GS500-ra szerintem időpazarlás valami automata olajozót eszkábálni)

    ahogy írták, vagy valami univerzális állványt szerezz hozzá vagy bontóból/utángyártott középsztendert vegyél hozzá :) ha jól emlékszem nem döglöttek a gs500 facebook csoportok sem, ott meg tuti találsz olyat, aki aprópénzért eladja a sajátja alkatrészeit.

    gumiból nincs túl nagy választék sajnos a méreteiben (ne csak itt nézz körül, de máshol is kb ekkora a kínálat)

    a hátsó fékhez próbáljátok meg, hogy először is lecserélitek a fékfolyadékot (akkor már elöl is, egy fél literes flakonból bőven megvagytok), nézd végig a fékcsövet, hogy pl látod-e, hogy púposodik valahol (érzed-e, ahogy az ujjadat végighúzod rajta minden oldalról), látsz-e bárhol a csatlakozási pontoknál fékolajat ... végül tedd át a lábtartót egy olyan helyre, ahol kényelmesen eléred azt a pontot, ahol elkezd fogni. ha ezekkel sincs meg és kísérleteznél, akkor megpróbálhatok kitisztítani a féket (fékeket akkor már), viszont annak olyannal állj neki, aki csinált már ilyet vagy menj el szervízbe és ha fogékony vagy a szerelésre, akkor kérdezd meg, hogy megvárhatod-e és nézd végig hogyan csinálja a szerelő (ne a nyakába lihegj, azt nem szereti :D és tényleg ne a fék legyen a legelső otthoni karbantartási munka, amit mondjuk YT alapján megcsinálsz, előbb valaki mellett játsz "segédmunkást")

    #metszéspontok

Új hozzászólás Aktív témák