- Hálózatokról alaposan
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- OpenWRT topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- Invitel (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Linux haladóknak
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee5016
őstag
Vajon honnan terem ez a rengeteg papír nélküli motor??? Kiváncsiságból nézegetem a hirdetéseket...1 leírja tárgynak a lakhelyet :meg se nyitom...2 nem tudja leírni mit árul, csak motor esetleg szuzuki : meg se nyitom... 3 éktelen sok hejessírrássi hibâlya van :bezárom 4 gyanúsan olcsó ezek ,vagy egy flexxel elintézett + idomtalan ülésű kâvérécserek esetleg törött darabok.5 normál áru de papír az nyetu.....még némelyik külföldi papírt emlegetne de a java..??? "Megy az okosba is nem kő fosni" De hogy menne már? Nálad falun a sarki kocsmáig (1200 es bandit pl)? Vagy hogy? Marad az osztrák BT az legalább tudhatóan papírozós,meg nem okoskodós....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Geresics
addikt
válasz jacis #115850 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint még mindig ezek a szabályok vannak érvényben, de ahogy a videóban is mondom, NE a sajtóból, ne fórumról, pláne ne egy vloggertől tájékozódjon senki, hanem tessék elolvasni a kormányrendeletet...
(#115851) zolee5016
Sokan pályázós projektmotornak nem is akarnak papíros motort.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Khaosz55
addikt
Tegnap gurultunk barátnőmmel, hát motoros rendőrök bírságolták rendesen a többi motorost. Komáromnál éppen egy motorost bírságoltak a szembe sávban a rendőr nagyon nézett minket, így egy mellékúton vissza fordultunk aztán go haza. Különben szerintem vasárnap az autósok 90%-át is meg lehetne büntetni.
-
pataig
tag
Sziasztok!
Bukósisak vásárlása előtt állok. Városban használom elsősorban a motorom, vidéken. Nézegettem a Lidl-s terméket Crivit felnyithatós, nem túlságosan győzött meg. Persze ár/értékben jónak tűnik. Viszont a Bárdi is forgalmaz sisakokat A-pro márkanéven, amiről csak annyit találtam, hogy talán olasz termék.
Bukósisak
Valakinek erről valamilyen tapasztalata esetleg? Megszabad venni?
Elsősorban a felnyithatósban gondolkodok (Lancer, Escape), vagy ha zárt akkor a Dominator fantázianéven futó.
Minden információ érdekel!
Előre is köszönöm! -
V.Stryker
nagyúr
válasz pataig #115855 üzenetére
A Bárdis fos! Kesztyűt vettem, gagyi. A gatyát valaki 5ször vitte vissza, aztán visszakérte a pénzét. Inkább akkor már a Lidl-ös.
Ha olcsó kell, esetleg nézd meg az NZI -t is. Nekem van egy abból és teljesen jó. Legalábbis nekem jobban bejött, mint az olcsó Caberg. Nyilván nem ér fel a Nolanhoz, de nem is érzem minőségben a 3x -os visszalépést, mint árban.
[ Szerkesztve ]
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
macilaci78
nagyúr
válasz pataig #115855 üzenetére
NZI Combi Duo és a Lidl-ös Crivit is van, mindkettőn robogón használom Budapesten. A törésteszteken hasonló eredménnyel, előkelő helyen végeztek.
Mindkettőben van a héjazat alól lehajtható sötétíttett lencse és pin lock előkészítés. Az NZI sötétített lencsés megoldása szimpatikusabb: hosszú úton jár le, csak egy érintés és rugóval felpattan. Bár feleségem sisakjában a héjban megakat egy ponton.
Az NZI-hez rendelhetsz új plexit, ha kellene, a Crivit-hez adják a pin lock-ot is és egy plusz garnitúra párnázatot.
Mindkettő belseje mosható, de az NZI-ből kevesebb dolog vehető ki.
Mindkettő zajos, fogja a szél, jól hallom a motort és a környezetem, de headsettel egyiket sem próbáltam.
Szellőzésben is egyforma, ősszel fejes maszk nélkül már érzem fejtetőn a huzatot.
Az NZI plexinek alsó, középső és felső állásban áll meg stabilan a plexije, míg a Crivitnek 5, vagy 7 ponton, ez nekem szimpatikusabb.
Mindkét sisak plexijét az elülső szellőző két oldalán lévő perforálásnál lehet felhajtani, feszül, csavarodik a plexi. Középen jobb lenne.
A Crivit elölső szellőzője csak billen, minden plexicsukáskor ki kell nyitni.
Zárt állapotban egyikbe se megy bele a fejem, még levett textillel sem, felnyitott állapotban se viselem a szemüveget felvételkor, levételkor. A textil jól védi a széltől az álat, tokát, gyakorlatilag egy garbóval nincs látszó bőrfelület, de csősállal is használható.Állítólag 70 km/h fölött mindkettőnél megjön a szélzaj.
Komolyan elgondolkodtam, hogy a 2 éves Crivit mellé veszek egy újat az idei akcióban, tartaléknak, de még nem tart ott a mostani.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
baboss
őstag
válasz jacis #115850 üzenetére
Motoros védőfelszerelés az kell, maszk kesztyű használata kötelező, ( fattyu
Jó más is.) ha nem a motoron vagy, érdemes előre foglalni helyet, telefonon. A pályán elég sokan vannak, legalábbis hétvégén, ha lassú vagy majd megelőznek, ahogy tudnak, nem kell rinyálni, csak haladj a saját tempód és pálya íveid szerint. Van aki kívül, van aki belül fog megelőzni. A tükröket ne használd, csak kimész a pályáról ha azt lesed, hajtsd be ha lehet. Elég sok kis cm3 motor van kint, vannak robogók is, simán lenyomtak a kanyarban. Csak motoros mehet be, néző nem.
Videó, 2:40 a lényeg. [link][ Szerkesztve ]
-
jacis
nagyúr
válasz baboss #115860 üzenetére
Köszi a választ. A maszk kesztyű akkor ami fontos. Szerintem akkor inkább hétköznap megyek majd, hogy elkerüljem a tömegnyomort.
A többi jótanácsot köszönöm. Sokszor voltam már így ezeket az alap dolgokat én is betartom, mert tényleg hasznosak.iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
rayoliviero
veterán
Hidegen ha beindítom a motort, kicsit rá kell húzni a gázt pár másodpercre, vagy leáll. Szerelő mondta, hogy vegyek bele új gyertyát.
Ha a gyertya cserére szorul, annak milyen jelei vannak?
Amit írtam és azon kívül teljesítmény csökkenés, fogyasztás növekedés? Vagy utóbbi kettőt nem befolyásolja a gyertya? -
Chris0321
addikt
válasz rayoliviero #115863 üzenetére
Én mikor az új 95-öst tankoltam vettem észre, hogy kicsit nehezebben indul az autóm. Előtte szépen indult hidegen, utána mintha kevés lett volna az üzemanyag kicsit beremegett és ezért gázt kellett adjak neki, hogy ne csinálja. Hallottam olyanról is, hogy gyengébbnek érezték a járművüket és többet is fogyasztott.
-
nagyúr
válasz rayoliviero #115863 üzenetére
Mennyit allt elotte a motor? Vagy folyamatos hasznalat mellett jott elo egyik naprol a masikra?
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #115866 üzenetére
E10 vagy E5 van benne?
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #115863 üzenetére
Egy befecskendezos motornal sosem csak egy egyszeru gyertya baj van.
A benzin sem csinal ilyet.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
tag
válasz pataig #115855 üzenetére
Szerintem teljesen mind1, hogy hol használod a sisakot, az az 1 lényege, hogy a fejedet óvja bármilyen balesetnél. Nekem a legfontosabb szempont a biztonsága, utána a kényelme. Nézd meg a Sharp test eredményeket. Túra-endurózom, kizárólag felnyitható sisakban. És, hogy (#115856) V.Stryker -re rávétózzak, az egyetlen 5 csillagos felnyitható sisak a Caberg Tourmax. Ezt használom újból (több egyéb márkát kipróbálva). Az endurós "napellenző" levehető, tehát hétköznapi sisakként is hordható. Mivel kifutó modell, érdemes rákeresni több helyen is, pl. FC-moton, linkelt oldal, stb. a kívánt méret miatt.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #115869 üzenetére
Akkor mi okozhatja?
-
Chris0321
addikt
válasz Topiccsendőr #115869 üzenetére
Biztos nem lehet a benzinnel gond? Én egyszer tankoltam a kocsimba e10-et, majdnem lefulladt a motor beindítás után. Az 6 henger, pár másodperc után magára talált de egy-két alkalom után inkább adtam egy kis gázt. Se előtte se utána nem jött ez a probléma elő, nem a hideg vagy a hosszabb állás miatt volt.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz djeperto #115870 üzenetére
Félreértettél. Én azt mondtam, hogy szarabb volt "az olcsóbb Caberg". Tehát nem minden Caberg, hanem az olcsó, ami nekem volt. Olyan zajos volt 50-nél, mint az olcsó Grex-em 100-nál... torzított a plexije, nem csak a napszemüveg, hanem a sima is... egy borzalom volt. Amúgy Caberg Stunt volt.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Chris0321 #115873 üzenetére
Szerintem nem. hosszabb allas utan azt tapasztaltam, hogy tud ilyet csinalni e10, motornal, ahol a tankszellozes nem aktivszen kaniszteres. autonal nem ennyire egyszeru a tankszellozes. frissen tankolva nalam euro3-as auto es motornal sosem okozott ilyet. Euro3 alatti autonal nem probaltam, de motorral igen, azzal sem volt bajom. Lehet eleve van valami kis fojtoszelep poti elteres, vagy barmi, amire raerosit. Talan ugy el tudom kepzelni.
rayoliviero
Ezt igy forumrol? Mondjam meg, hogy mi?
Ez nem egy leg-olajos karburatoros oreg japan sornegy, ami bekopi a gyertyat, meg eldugul a karbi. Biztosan nem egy egyszeru legszuro, vagy gyertya okozza az ilyen problemakat.Explosión de dos tiempos
-
Varoz
őstag
válasz rayoliviero #115863 üzenetére
Nem alacsony az alapjáratod?
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Chris0321
addikt
válasz Topiccsendőr #115875 üzenetére
Pár hetes benzinnel kezdte el csinálni, se a régi 95-ös sem a 100-as benzinnel nem fordult elő ilyen. Fórumokon többen panaszkodtak erre, a megnövekedett fogyasztást (én nem szoktam nézni mennyit eszik) és arra, hogy gyengébb lett az autó. Mivel ugyanezeket a tüneteket írta ő is, ezért gondoltam először a benzinre mivel más is 100-as benzin használata után már nem érzékelte ezeket a problémákat. Nem mondom azt, hogy biztos nincs semmi probléma a kocsival mert 100-as benzin használata előtt ha meghajtottam kicsit az autót előjött a motorhiba lámpa de hiába olvastattam ki többször is nem találtak semmit. Egy idő után eltűnt a hiba magától.
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #115872 üzenetére
Vedd ki, nézd meg, cseréld ki. Utána kiderül az volt a baj vagy sem.
Ezt kifórumozni, tényleg elég mission is possibble.
Amúgy milyen motor?[ Szerkesztve ]
-
Czimby
őstag
válasz rayoliviero #115878 üzenetére
1200+-100 a gyári adat.
Ha van rajta sportdob akkor inkább magasabb legyen.[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Chris0321 #115877 üzenetére
En nem tapsztaltam ilyesmit, nem allitom, hogy nincs ilyen benzin, de en meg sosem talalkoztam ilyennel.
Amugy "eddig is így indult, mióta nálam a motor"
Szoval nem ertem a dolgot. Eleve szar gyertyakkal lett megveve, es mindig rossz benzin volt beleteve? :DExplosión de dos tiempos
-
canniball
nagyúr
válasz djeperto #115870 üzenetére
"...az egyetlen 5 csillagos felnyitható sisak a Caberg Tourmax."
A Caberg Duke (és az utód Duke II) is az.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
fattyu
veterán
Segítsetek
volt egy yt csatorna régen néztem.
Németek. talán berlin egy csapat hülye. Ducati, bandit zx7r meg még pár. nem találom és nagyon idegesítmás: megjött ma a telefontartóm amazonról. Oltári fasza gondoltam írok róla pár sort meg ajánlom meleg szívvel de szerintem az utolsót vettem mert out of stock már szóval mégse
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Varoz
őstag
válasz rayoliviero #115878 üzenetére
Az kevés. 1200 +-100 a gyári. 1300 nem árt neki szvsz. Esélyes, hogy emiatt van a hidegindítási gond.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Geresics
addikt
válasz djeperto #115870 üzenetére
"kifutó modell" - erről tudsz esetleg bővebbet? Csak a szín kifutó, mert a gyártói honlapon már nincs belőle, vagy végre csinálnak belőle egy újabb, kevésbé zajos változatot?
(#115888) fattyu
attól még igazán írhatnál róla (képpel), hátha máshol meg lehet csípni még később!(#115890) rayoliviero
A legtöbb motornál Te magad is könnyen meg tudod csinálni az alapjárat-állítást, mielőtt szerelőhöz mennél, keresd meg a kézikönyvben!Anno a Pegaso csinálta azt, hogy alapjáratnál hirtelen gázra lefulladt. Már a gázkar potméterétől kezdve minden sz@rt néztem, mikor rájöttem, hogy a gyári 1500-as alapjárat (ami elsőre tök magasnak tűnik) helyett 1000-1100 volt csak, és ez volta gond
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tag
válasz canniball #115884 üzenetére
Jogos, lemaradt, hogy felnyitható túra enduró sisak.
(#115891) geresics Kifutó a moto.hu-n
már én is nagyon várom az utódot. Nekem a zajjal nincs gondom. Az AGV Compact ST zajosabb volt, pedig a túraplexi pont a sisakra adja a legtöbb szelet."there are more jacks then one at the fair..."
-
ath
senior tag
válasz rayoliviero #115890 üzenetére
megnéztem a manualt, aszerint a hideg alapjárathoz elvileg hozzá sem kell nyúlni, azt gyárilag belövik. mivel mostanában már nincs olyan hideg, így kb 20 másodpercig járhat emelt (1500-2000 közötti) alapjáraton, utána ejti a normálra.
nálad hogy történik ez pontosan? milyen alapjáratok vannak? az sem kizárt, hogy valami a kábelekkel vagy szenzorokkal van, és nem megfelelő feszültségeid vannak.
a meleg alapjáratot biztosan megemelném 1200-1300 közé, aztán lehet méricskélni.1. Valve clearance out of adjustment
2. Poor seating of valves
3. Defective valve guides
4. Worn down camshafts
5. Too wide spark plug gaps
6. Defective ignition coil/plug caps
7. Defective CKP sensor
8. Defective ECM
9. Defective TP sensor
10. Defective fuel pump
11. Imbalanced throttle valve
12. Damaged or cracked vacuum hose -
rayoliviero
veterán
-
energy4ever
addikt
válasz rayoliviero #115896 üzenetére
GSX-R-es fb-s csoportba hogy vagy kepes olvasni barmit is? Nem latod milyen agyi szint van ott?
Nem torodnek en veluk mit irnak. Egyszeruen a tulnyomo tobbsegenek hianyzik az agya! -
rayoliviero
veterán
válasz energy4ever #115897 üzenetére
De akad köztük azért hozzáértő is.
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #115896 üzenetére
Hidegen 1200 Melegen 1500?
Hmm, ezt elirtad? -
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #115896 üzenetére
Rosszul irtak.
1800 +200 - 300 hidegen
1200 +- 100 melegen.Ha allitani szeretned: "the fast idle system is automatic type"
Szoval az nem fog menni. (A szerelo valszeg megnezi a manualt es tudni fogja, hol kell allitani) ahogy nezem a fojtoszelep vegallasat kell allitani, de kivancsi vagyok felszinre kerul-e mas hiba. En sokszor jartam ugy, hogy amikor normalisra akarok valami ilyesmit beallitani, akkor hulyen kezd el viselkedni, aztan radobbenek hogy miert nem volt eddig rendesen beallitva. :D
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen