Hirdetés
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Madwe
nagyúr
válasz runner 125 #102833 üzenetére
A hétköznapi nyelv ráadásul annyit használja a km-t, hogy az gyk. az alapegység lett, hiába a m az SI alapérték. Méterekről ritkán beszélünk, kilóméterekről gyakran. Valszeg ezért is áll át az ember agya arra, h xk km...
-
Madwe
nagyúr
Sziasztok, szerintetek Buda XI ker forgalmas út (féhérvári) mellett mennyire merész bevállalni egy utcán parkolást rendszeresen? (időjárástól védett fedett hely, de nem teljesen körbekerített rész, utcafrontról rálátni s oda lehet jutni simán, max egy idegeneknek belépni tilos tábla rémísztené el az embereket...)
Lánc, beépített riasztó tervben van, de nem tudom felmérni mennyire lenne ez merészség... Nomeg számomra nagy összegűről, egy 2019es CB650R-ről lenne szó majd...
Garázs végülis van tőlem 15 perc tömegközlekedésre, node napi szinten ingázásnál kicsit furán jönne ki, h a 20 perces motorutat egy 15 perces bkv + 20 perc motorútra cserélném, de végülis az se a világ vége, csakhát na... -
Madwe
nagyúr
válasz duni84 #103761 üzenetére
Köszi, tracker jó ötlet és ponyva is, úgy teszek
(#103762) Mosquito34 Annál délebbre lakom én illetve a privát garázs közelebb is lenne... Bár azon is agyaltam, hogy veszek egy hazsnált 10+ éves robogót, amivel odáig elmennék, de napi szinten ez se szimpatikus... Maradok a védekezésnél + casco... Bár 1 sarokra van egy gumis és egy benzinkút is, lehet náluk érdeklődöm első körben...
Van belső udvarunk is egyébként de az a -1. szinten van, s lépcsőzni motorral még ha van is mozgássérült rámpa, azért... 200kiló az 200 kiló még ha gurul akkor is(#103763) zgospel Igen, azt kihagytam, lopás elleni cascot is kötnék rá mindenképp, Szerencsére a kinézett helyre csak úgy nem szoktak betámolyogni emberek, annyira azért nincs szem elött. De ha valaki direkt be akar oda menni simán betud...
-
Madwe
nagyúr
válasz -Mosquito- #103762 üzenetére
Szerk időből kicsúsztam: az Eleven motorról nem is tudtam h ott van, az már séta távolság tőlem, köszi, náluk is körbekérdezek
-
Madwe
nagyúr
válasz runner 125 #103767 üzenetére
Egyrészt teljesen igazad van. Másrészt a következő 4-5 évben előreláthatólag biztosan nem fogok még költözni... De amúgy egy kertes ház + garázs majd tervben van, de az még idő. Viszont én ezidő alatt nem leszek fiatalabb sajnos
A környezeti hatásoktól én is félteném, de szerencsére fedett, eső hó stbtől védett a hely. Télen, fagyos időkben van neki fűtött privát garázs tőlem 15perc bkv-val, akkor úgysem ülnék rá.
Mindenesetre sokat segítettetek felmérni a helyzetet pro és kontra, még nem tudom mi lesz a vége -
Madwe
nagyúr
válasz #74459392 #104047 üzenetére
Nem ajánlott az üléshez rögzíteni, a vázhoz javasolják, ami az ülés alatti "csomagtartóban" van. Ott biztos fut neked is keresztül kasul mindenféle fém szakasz, inkább arról lenne érdekes egy kép, h megoldható e. A lényeg, h a kis hurkot végül kilógasd. Ha van bármi amikhez ezeket rögzíteni tudod, baromi stabil lesz, jó féle cucc
[ Szerkesztve ]
-
-
Madwe
nagyúr
válasz -Mosquito- #104060 üzenetére
Világos, fel lehet fogatni és ott is fog maradni. Nade kérdés meddig? Én nem szívesen használnám ezt a módszert éveken át, autópályán pl úgy, h nagy értékű dolgokat szállítok. Lehet kitart a jellemzően műanyagba csatlakozó felfogatás az ülés alján - - de lehet hogy nem...
-
Madwe
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #104133 üzenetére
Nem szabad a cc-ket ilyen téren árban összehasonlítani. Legalábbis euban semmiképp, hiszen pont az a1, a2 stb korlátok miatt jogosak - hiába van ugyanannyiért vagy olcsóbban 250es, ha neked csak 125ösre van jogsid, nem tudsz vele számolni...
-
Madwe
nagyúr
Pont most jelent meg egy releváns cikk ha nem ragaszkodik az ember a váltóhoz és elg az 50cc... szóval annyira mégsem releváns, na
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz Geresics #104400 üzenetére
Ugyan pl az ilyen idézetektől én is a falat kaparom, meg az egész ember stílusától is, ettől függetlenül az, h mit mennyiért árul, abban nem látok hibát - nem kell megvenni, de aki ezekért valamilyen oknál ennyit adna, hát vegye meg! minden annyit ér amennyiért megveszik, ha te is el tudnál adni dolgokat ennyiért, hidd el te is eladnád - miért adnál el bármit olcsóbban, mint amennyiért megvenné valaki?
Persze lehet küldetéstudat/bizonyos anyagi szint ami felett már lehet "jótékonykodni" - de ettől függetlenül én ezt nem lehúzásnak látom, csak a piaci értékének kapitalizációjában.Az más kérdés h a kommentjeiben amikben ezekre reagál bicskanyitogató paraszt stílusban teszi - de nyilván nem véletlen, az ő "közönségének" ez kell, ez tetszik...
-
Madwe
nagyúr
válasz #31733248 #111497 üzenetére
Namármost most azért motorozol mert élvezed, vagy azért mert hamarabb munkába érsz vele. Utóbbi esetben ez kényszermotorozás. Ha elmész pár körre munka után, az más, mint amikor azért mész azzal, mert gyorsabban beérsz. Még akkor is, ha azt a 15-20percet élvezed - de azért valljuk be, kizárt h 1 folban ugyanannyira élvezed a motorozást, mint 20 fokban, vagy 50ben
-
Madwe
nagyúr
Hi, elkezdett motoszkálni bennem, h kéne egy új paripa, használtan. A kérdésem a következő:
tudtok olyan oldalt, ahol adott gépek specifikációit sorolják fel, évekre lebontva, mikor mi jött be, h változott teszem azt a fogyasztás, tartály mérete, abs bejött s mikor stb?
Nyilván adott évjáratoknak mindig jobban utánanézek ami kifejezetten érdekel, de jó lenne ha lenne vmi átfogóbb képem a dolgokról, miután sok márka sok tipusának sok évjárata játszik egyelőre, kicsit túl sok még az info, s nehezen látom át
Persze ha nincs hát nincs, max nekiállok egy excellel jómagam
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
Használt motor vásárlással még nincs tapasztalatom, mi a menete? (az ilyen mikre figyelj meg vigyél magaddal szerelőt ha tudsz dolgokon túl...). Teszem azt tetszik amit találtam, hogyan tovább? Szokás foglalózni? Vagy akár rögtön kpban kifizetni? Ilyenkor mikor lesz s hogyan átírva a nevemre? Akár aznap hazajöhetek vele ? Szóval ilyenek érdekelnének, bocs ha nagyon alap a kérdés...
-
Madwe
nagyúr
Tépőzáras vállprotekort (mondjuk könyökkel egybe) tudnátok ajánlani? Egyáltalán létezik ilyen ? (Van bőrdzsekim, gerincprotektorom, tépőzáras könyökvédőlet láttam már de a vállammal nem tudom mi legyen... a kabátnak nincsenek előre készített zsebei erre, bár végső esetben varrok bele
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz dellfanboy #113967 üzenetére
Rendes motoros bőrkabát, ne aggódj értem, csupán nincsenek protektorzsebei
-
Madwe
nagyúr
válasz Geresics #114467 üzenetére
Itthon jelenleg 50kért akciózzák elég sok helyen
http://www.szallerbeckmotor.hu/termekek/shark-bukosisak/explore-r
https://www.bazismotor.hu/termek/shark-explore-r/ -
Madwe
nagyúr
válasz runner 125 #119370 üzenetére
Szerintem bármilyen mutatvány - egykerekezéssel az élen - elfogadhatatlan közúton forgalmi helyzetekben. Ha egy üres útszakaszon csinálod, lelked rajta, max összetöröd a motorod és magad, de ha más is van az utakon, akkor elfogadhatatlan, mert a virtuskodásod nem csak magadat hanem másokat is veszélyeztethet. Még akkor is, ha az adott mutatványt 1 millióból 1 milliószor biztonságosan megteszed, az út közlekedésre való, amit közlekedésre használ a többség, őket veszélyeztetni azért, hogy te jól szórakozz s legyen egy kis adrenalin pumpa elfogadhatatlan.
-
Madwe
nagyúr
válasz baboss #119706 üzenetére
Tudom, hogy ez nagyon egyedi kérdés, ki mikor jut el arra a szintre, h érdemes legyen kimenni, ezért inkább személyes kérdésként teszem fel a topiklakóknak: ti hány év motorozás után, nagyjából ha megvan mennyi megtett km után tettétek be a lábatokat egy versenypályára ?
-
Madwe
nagyúr
válasz yodamastah #119711 üzenetére
Akkor nem ördögtől való, h már oda vágyom, köszi a visszajelzéseket!
-
Madwe
nagyúr
Sziasztok! Egy cirka 10 éves ducati monster karban tartása mennyire vészes? Mondjuk egy kb korabeli sv650hez képest, valszeg láthatóan jobban megérzem majd, h nem japán tömegtermékre szavazok?
-
Madwe
nagyúr
válasz zgospel #119833 üzenetére
Ami többszöröse nem tudom egy sv-é átlag mennyi lehet /év, 100-150? A monsteré ha ehhez képest 300-450, az már látható különbség számomra - de nincs viszonyítási alapom, még nem volt saját fenntartású motorom, így lehet mindkét példaszámom teljesen el van veszve...
V.Stryker: ez így van, de lehet olcsóbban kijövök ha havonta a rosszlányokon baxom el a kettő közötti difit[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
-
Madwe
nagyúr
válasz Topiccsendőr #119845 üzenetére
-
Madwe
nagyúr
válasz Topiccsendőr #119861 üzenetére
Köszi újfent az infókat!
696, 796 egyébként jobban ajánlott mint a 695? 600as már olyan korban van, amit nem tudnék nyugodt szívvel megvenni... bár kehet ez csak a saját hülyeségem
Nem mindennapi használatra kell egyébként (bár ha végleges lesz nálunk a home office lehet kiköltözöm a fenébe s akkor hétköznapibb lehet) inkább csak gurulgatni Vételáron se feltétlen akarok sokat fogni, de első saját motornak nagyjából ez az az összeg amit rászánok ameddig nagyobb rutint szerzek... aztán pár év elteltével talán jobban látom majd saját igényeimet is, s akkor valami frissebb, hosszabb távú vétel a cél (bár ilyen szempontból mikor majd eladnám lehet megint a ducati hátránya, h kisebb rá a kereslet).
csak féltem, hogy a fenntartása sokkal drágább lehet, de eddigi írásaid alapján kezdek megnyugodni -
-
Madwe
nagyúr
Egy cimbora új motor vásárlásán töri a fejét, s felhívtam rá a figyelmét, hogy azért ott lesz jópár hét átfutási ideje a dolognak, mire kézhez kapja, s lehet idén már nem sok értelme lenne, főleg ha még sokat gondolkozik mit is vegyen (perzse ha novemberben is akar gurulni, akkor hajrá hozzá ) meg volt róla győződve, hogy papírozás után pár nap s már gurulhat is vele… egyrészt szerintem már eleve ez feltételezné, hogy van is készleten, ami gondolom korántsem biztos, másrészt mindenféle bürokratikus dolgokon kell még átmenjen egy új motor ha jól tudom? Mintha a napokban ez szóba is került volna?
kérdésem, h mik a taoasztalatok ezügyben? Én azt mondtam neki, h azért 4-5 hétre minimum számítson, mennyire mondtam hülyeséget?
(egyébként kawán gondolkozik, pesten az ivanicsnál első körben azt hiszem, de még nagyon vacilál s nézeget másokat is)[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz -Mosquito- #120014 üzenetére
Mondjuk ilyenekkel még a biciklimen se merném használni a telefonom nem hogy motoron? Legalábbis nekem ezek nem tűnnek vmi stabilnak
-
Madwe
nagyúr
válasz zgospel #120045 üzenetére
+1 kriegákra, sztem minden pénzt megér, ha kell praktikus, ha nem kell nem látszik (bár ez tanktáskák gyűrűjére is igaz kb) Us20 vagy 30 mindennapokra, 30+20+20 túrákra, esetleg egy r30-as hátizsákkal megdobva. Persze van egy ára, de biztos h tovább megmaradnak épségben mint a tulaja
-
Madwe
nagyúr
válasz Steven #120240 üzenetére
Állítható tcs nem árt, főleg terepre. De ahogy az abs, a tcs sem árt egy kezdőnek, szvsz jobb ha ilyennel kezdi kiismerni a mikéntjét a dolgoknak, s késöbb ha szükségesnek érzi, kikapcsolja (már ha lehet ) persze ha valaki rutinosabb s késöbb vált ilyenre ahol nem állítható, ptt megértem h zavarja végülis, értem amit mondasz
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz vendingo #120321 üzenetére
Városban is vannak gyors, s szütymörgős részek. Ha valaki olyan útvonalon jár, ahol max 50-el szütymörög (mert olyan az út, forgalom, s ő se siet sehova s tolja be a kocsik közé a motort) akkor szvsz. nincs az alulöltözéssel baj - egy biciklivel, robogóval ugyanannyival megy az ember s ott se öltözik be, ott is lehet ugyanakkora baj - ezt szem elött tartva s óvatosan közlekedve nálam ez rendben van bizonyos esetekben - ilyenkor egy normális bukó, motoros nyári kesztyű, motoros nyári cipő, nem rövidgatya hanem rendes de akár sima farmer is, póló + vmi gerincvédő a minimum amit én tolok. De azért a legtöbb útvonalon 50+os tempó is hozható, pláne ha sietős az ember, ott már szvsz érdemes minden esetben beöltözni. Városon kívül pedig egyenesen kötelezvé tenném
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
Itthon mennyire legálisak a fender eliminator-ök illetve az integrált hátsó lámpák (amikor egyben van a hátsó index beépítve a hátsó led lámpasorba, tst industries féle pl)?
rendőr baszogathat érte, vizsgán átengedik?[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz zeus_2k14 #120593 üzenetére
Motoros ruhákra offszezon gyakran vannak akciók kb az összes boltban (motostarban is pl, ha már alpinestar)
Motorok ára nem tudom mennyire esik le offszezon, a kínálat valamennyire tuti bővül, kereslet pedig csökken, uh jobban tudsz talán válogatni. Viszont valamennyit meg buksz a mindenféle díjakon, ameddig nem is hazsnálod[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz LógaGéza #120867 üzenetére
A riasztósokkal az a gond, hogy egy sima vizes törülközővel hangtalanok lesznek. Az érzékenysége típusfüggő. Persze valamennyi értelmük van, de én mindenképp vinnék magammal egy olyan védelmet, amivel valamihez rögzíteni is tudod a géped. Persze ha nap közben, forgalmas belátható s esetleg bekamerázott helyen hagyod egy rövid időre, akkor talán elengedhető. Meg pl ha több motor is parkol a környéken, az is csökkenti a lopás esélyeit h pont a tiedre esne a választás - de ha a tiéd a legkevésbé védett, kelendő típus, akkor kb ugyanott vagy
u lalatokat én nem szeretem, eléggé limitálja hova tudod rögzíteni...
esetleg még valami monimoto féle gps tracker megfontolandó - naked esetén fejvakarós hova dugd, de azért talán ott is megoldható egy kis nézelődéssel[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Apple iPad Pro 13” (M4, 2024) - superlativum
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Digitális Állampolgárság Program
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen