-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Újra erősen érik a döntés, hogy a sporttúrát túraenduróra kéne cserélni.
Teljesítmény annyira nem fontos, inkább könnyebb legyen,de még jó legyen a 110kg-hoz és a csomagokhoz. (A sporttúrán már fáj a térdem néha.) Néha 2 személlyel, de akkor nincs földút.
Szeretném ha már injektoros lenne és mivel mindenki áradozik róla és próbáltam is, a Suzuki DL650 V-Strom a nagy esélyes.
Az lenne kérdésem, hogy ezekből melyik a már ajánlott évjárat?
Cimbora vett két-három éve újonnan egy ilyet, imádja, de Ő olyan tanácsot adott, amit egyszerűen nem tudok megindokolni. Ő azt mondja,hogy már nem venne újat a mostani fejével. 2014-től nézne egygazdásat. Most ránéztem hirtelen és 2014-től valók 15-60 ezer km-el vannak 2milliótól, miközben 2,4-ért már kitolom - az igaz nem felszerelt - de 0 km-es motort. Nem értem a logikát.
Összegbe nem tudok elszállni. 700kp körül gondolkodnék + hitel. Ha esetleg 1milláért lenne valami, akkor még azt a 300-at összekapom valahogy mondjuk, de ahhoz már nuku hitel.
Szóval V-Stromot mikori évjárattól érdemesebb, milyen futásig nézni? Illetve hasonló megbízható alternatíva mi lenne?
Ebből a pénzből kijönne a nagy kedvenc Freewind, de az meg karbis és már köszönöm, de nem szeretnék olyat.
Varadero kiesik a súlya miatt, meg aztán mi az,hogy nincs benzinszintmérő?![ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- MAZZER 151B 83 mm kávéőrlő késpár
- Facebook és Instagram matrica egyedi névvel! PH tagoknak 30% kedvezmény!