Új hozzászólás Aktív témák

  • V.Stryker

    nagyúr

    Sziasztok,

    Újra erősen érik a döntés, hogy a sporttúrát túraenduróra kéne cserélni. :) Teljesítmény annyira nem fontos, inkább könnyebb legyen,de még jó legyen a 110kg-hoz és a csomagokhoz. (A sporttúrán már fáj a térdem néha.) Néha 2 személlyel, de akkor nincs földút.

    Szeretném ha már injektoros lenne és mivel mindenki áradozik róla és próbáltam is, a Suzuki DL650 V-Strom a nagy esélyes.

    Az lenne kérdésem, hogy ezekből melyik a már ajánlott évjárat?

    Cimbora vett két-három éve újonnan egy ilyet, imádja, de Ő olyan tanácsot adott, amit egyszerűen nem tudok megindokolni. Ő azt mondja,hogy már nem venne újat a mostani fejével. 2014-től nézne egygazdásat. Most ránéztem hirtelen és 2014-től valók 15-60 ezer km-el vannak 2milliótól, miközben 2,4-ért már kitolom - az igaz nem felszerelt - de 0 km-es motort. Nem értem a logikát.

    Összegbe nem tudok elszállni. 700kp körül gondolkodnék + hitel. Ha esetleg 1milláért lenne valami, akkor még azt a 300-at összekapom valahogy mondjuk, de ahhoz már nuku hitel.

    Szóval V-Stromot mikori évjárattól érdemesebb, milyen futásig nézni? Illetve hasonló megbízható alternatíva mi lenne?

    Ebből a pénzből kijönne a nagy kedvenc Freewind, de az meg karbis és már köszönöm, de nem szeretnék olyat.

    Varadero kiesik a súlya miatt, meg aztán mi az,hogy nincs benzinszintmérő?! :D

    [ Szerkesztve ]

    Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

Új hozzászólás Aktív témák