Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #107841 üzenetére

    Szeva újra itt :) , örülök h itt vagy ismét, nem is értettem annó miért tűntél el. Sőt, csak bízni tudtam benne, h nem a pár nappal előtte kettőnk között történt szócsata okán.

    Ok világos, érthető. Az Area amúgy a kor egyik legszebb robogója volt, formájából is látszik h frankó akár erősebb kanyargásra is, de nagyon keveset adtak el belőle, valszeg ez az oka annak is, h necces az alkatrészbeszerzés. Italmondo-t próbáltátok? A 180-asomhoz itt mindig kaptam polcról mindent, esetleg citybike, egü, scootershopgyor, spd, odormotor, sracing.

    2 Area is volt annó az ismeretségi körömben, én konkrétan az első felfüggesztés vagy 6 forgáspontja miatt írtam, h nagyobb kockázatot hordoz magában sok évesen, mint egy hagyományos olajos villa. Ha csak fél mm holtjáték keletkezik egy forgásponton, már azokat összeadva is látványosan ferdén, bizonytalanul tud futni az első kerék.
    Ugyanez igaz volt az Italjet Forumla-kra is annó, bár az más jelleggű megoldás volt. Szerettek széthullani, megkopni a szilentek az 1 oldali terheléstől és azért azt is be kell látni, h egy 50-es robogónál valszeg nem túlméretezett dupla tűgörgős csapágyazást használnak, mint bizonyos nagyvasaknál.

    De nyilván, ha a forgáspontok, szilentek, csapágyak sehol nem kottyannak semmit, akkor tény, h merevebb bármelyik hagyományos robogó első villánál egy ilyen megoldás.
    Egykoron, jó 10 éve egy helyi srácnak a vékonyabbik összekötő egyszerűen eltört, telibeverte itt két utcával odébb az egyik kapubejáróhíd betonját vele.


    Amúgy dobjatok már be képeket a gépről.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák