- SkyShowtime
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mikrotik routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #82997 üzenetére
Az a 800m olyan hogy 3 műszak hajtás után, gyalog nem tudok rajta feljönni nem hogy kerékpárral Ha a nagyfater Suzukiját kérem kölcsön valamiért, akkor max hármasba jön föl. Domb tetején lakok. 20 perc haza út meló után. Motorral 2. Nem kérdés hogy indítsam vagy sem
Tamás9x
A táv miatt és hogy ilyen igénybevételt kapna azonnal, nem tudom hogy járatnám be. Nem tudok/akarok majd egy évig vacakolni vele az az igazság.[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #82991 üzenetére
Az a helyzet, őszintén megmondom, idén pár tíz kilómétert mentem. Tavaly bedurrant a fogam a korona alatt, huzatot kaptam, március volt mire végre kikezelt a fogorvos, nem is igazán kívánkoztam ráülni. Tulajdonképpen én azért vettem, mert régen mindig volt motorom, aztán hiányzott, de sokat nem akartam költeni, de jó lett volna az új...Ez lett. Munkahely 500m, szóval nekem luxus. Aztán meg mégsem motor, ahányszor felülök, legényesen ülnék mint egy motorra, aztán elakad a lábam a dobozba.......
Na, de amit én gondolok: Az én 194cm-emnek kicsit kicsi, kanyarodásnál ki kell tartani a térdem, beleér a kormány. Szokható, nem para, de igazából kisebb embereknek való. Bár én kisebb túrákra fogtam be, szinte forgalom nélküli alsóbbrendű utakon 70-80km/h-s sebességgel krúzolgatni.....Erre jó, de igazi terepe szerintem a város, előváros, az én súlyommal (tavaly 135, most 115kg) 60 km/h-ig jól gyorsul, nem tartom fel az autókat, lámpánál előre lehet menni, de 60 felett fogy a lendület. Az én fülemnek az a 70-75(-80) km/h a kellemes utazó, tovább nem is húztam neki. Saját óra szerint, szerintem mikor 80-at mutat, az kb 75 km/h.
Fogyasztást mértem, járatás alatt a fent említett stílusban 2,2-2,25l /100km jött ki.
Alkatrész nem kellett, ahogy látom drágább a cucc mint a kínaihoz, de a könyv 20 ezrenként írja a szíj cserét. 10e. az olajcsere periódus, vagy 1 év, ez kicsit durva, de ha az ember felezi, akkor is jobb mint a kínai gépeké.
Negatívum, nagy negatívum (amiért pláne elő sem veszem) hogy elektromos biciklinek, vagy rosseb tudja minek nézik, mindig elém jönnek. Nem szándékosan, mert látom meglepődnek, megijednek, múltkori csajt szinte sajnáltam, úgy megijedt...lényegen nem változtat, életveszély.
Jelenleg ott tartok, hogy el kéne adni, vagy beszámítatni, egy motorba.
Fűzöm az öregasszont' hogy legyen egy motor helyette, egy Benelli Imperial a kinézett....Legalább úgy néz ki mint egy motor, meg van váltó, lehet kuplungolni.
Liberátorra visszatérve, a váz alul a hegesztéseknél rozsdál, 1,5 éves, nemhogy sót, esőt sem látott. Made in Taiwan.
Sisak nem fér el sem az ülés alatt, sem a gyári dobozba. Egy kis robogós sisak lehet, de az én ló fejemre való 2-3Xl-es sisakomat egy bicikli lezáróval zárom a géphez, ha úgy van.
Világítása 35/35W-os H1 halogén, jobb mint amit vártam, bár sötétben tényleg a lámpát kipróbálni mentem csak. Lehet látni vele, ledes biztos jobb, de ha az tönkremegy, nem párszáz ft a csere. Gyárilag ledes menetfény van elől, két oldalt az indexnél, de minden izzó hagyományos. Meglepetés nekem, nincs parkolófény. Másik meglepetés, szerszámkészlet sincs, egy teleszkóp állító kulcsot adnak, legalábbis nekem más nem volt. Hátsó fék dobfék, bowdenes...sose szokom meg. Kiegészítésnek használom, amúgy is kinőttem a száguldozásból, motorfékkel lassítok, ha lehet a fékkel tényleg csak befejezem a lassítást. Fentebb írt "nézeteltérések" miatt pár vészféket sikerült eszközölni, a két fékkel jól lassul, meg elég könnyű a gép, lehet dönteni, manőverezni.
Röhej, ugye mindig volt Simson, MZ, ETZ régen, pár százezer kilómétert tuti letekertem. Úgy indulok, hogy lelököm a sztenderről a robogót, aztán keresem a berúgókart....Nincs. Megvilágosodok, beröffentem önindítóval. Felül.....őőőő..oldalba rúgom a dobozt, szentcségelek, felülök mint a női biciklire...kupl....Nincs kuplung! Kicsit lejt a hidunk, elég kelletlenül indul, majdnem lökni is kell, sóhajtok, meglenne a TS250, kopogna a kavics a vaskapun, az tuti.... Itt semmi kapirgálás, "No Sport", Churchill is megmondta, nagypapásan elindul, később megy hegynek is, voltam vele a Sághegyen, utólsó kaptató elég meredek, felment, induláskor nekem tényleg kissé furcsa, viszonylag kis fordulaton zár a kuplung szerintem..Cserébe 80-nál sem ordít.
Lábtér nekem kissé kicsi, de nem a lábtérrel van a baj, két méterrel, sörhassal Choppert kellet volna vennem. Kisebb méretű embereknek szerintem teljesen jó, egy kampó is van, kisebb csomagot fel lehet akasztani. Kollégának volt egy Typhoon-ja, annak kicsit nagyobb a lábtér....A kereke viszont nagyon mini.
Libertynek van lenyitható kesztyűtartó, de kesztyű nem fér bele, forgalmi engedély, meg apróságok. USB töltőt hiányoltam. Gyárilag nincs oldalsztender, eléggé kell rá, a középsztender sík, egyenes terepen jó, amúgy feldőlne hamar. Gyári olyan 25e. volt. Cserébe rozsdásodik, mint alul a váz.
Ülés viszonylag kényelmes, túráknál azért kb 30 percenként (35-40km-enként) meg szoktam állni, 100km fölött pihenéssel is azért már töri az ember valagát..De nem is erre való, rövid távra kényelmes.
Egy rövid ideig volt 2011-ben egy Honda CBF125-ösöm, igazából azt is eladtam, hogy nagyobbat veszek. Aztán nekiugrottunk egy ház vételnek-felújításnak, eltűnt az ára. azzal tudom még hasonlítani:
- Azt motornak nézték, jobb volt vele közlekedni, sőt, azt hitték hogy nagyobb... Motorosok intettek, ők is motornak nézték.
- Jobban ugrott, jobban gyorsult, érzetre jobban ment.
- Fogyasztása kb fél literrel kevesebb volt (1,8l/100km)
-Semmi rakodóhely nem volt, hátizsák kellett. Most ezért lett robogó.
Ennyi, bocsi, kicsit szubjektív, de én így látom. Azt gondolom, a blokkja tartós lehet, úgy néz ki a műanyag alkatrészek azért jobbak, mint amit a kínaiakról olvasok....Aláfeküdtem, nekem ez csalódás, hogy látszólag a váz hegesztés után mintha vékonyan meg lenne ködölve a fekete festékkel, sem alapozó semmi...Hegesztésnél pöttyösödik, el tudom képzelni mi lenne vele télen, sóban hajtva. -
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #83015 üzenetére
Tényleg 200 kg a Benelli, ezt nem is figyeltem, azt gondoltam könnyebb.
Igen, jelenleg 1,63M az új ára, láttam én is. De ha megnézed, lassan az 50-es robogók is elérik a millás árat, mikor a Liberty-t vettem, a Motowell 50-esekkel is hatszázezreztek. (Darox).
125-ös gép sem nagyon lesz milka alatt, ezzel az Euro5-el is minden drágább lett, pont Benelli 125-ös gépeknél figyeltem föl, hogy ugyanaz a típus újabb euro szabvánnyal 200e-el többe kerül. Amúgy látszólag ugyanaz mint eddig.
Van Benellinél 250-es gép is, azt is néztem, de nem az én stílusom. 50+ évesen vagy az Imperiale, vagy valami klasszikus felépítésű gép....Én sem tudom mit akarok, megvettem ezt a robogót, most meg olyan "Én nem ilyen lovat akartam" érzésem van.
Hondánál van az a Rebel, vagy mineve, az is tetszik, de az már bőven 2M. felett van.
Ami még tetszene, visszajött a Hyosung: [link]
Ez a GV300 is tetszene. Nézzél rá esetleg erre is. Ha olyan motorokat csinálnak mint autót, akkor ezekkel sem lesz gond. -
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #83046 üzenetére
Adjak teloszamot a jutalekert?
Egyebkent ahogy a hasznalt arait elnezem, nagyon minimalis bukoval lehet akar egy RKS-RKV-bol is kiszallni 4-5-6 evesen, addig meg igazabol nagy bajok nem tortennek ezekkel a gepekkel. Amennyire a hasznalt arak elszalltak 125-os kategoriaban es amiket az utobbi idoben latok, hogy 300-450e koruli tizeneves motorokra 1-2 ev alatt minimum gumistol raborul meg 150-180e szuksegbol(nem ugy, hogy tip top gyari legyen), teljesen esszeru alternativa 500k korul egy RKS-RKV.
Hasznaltan 400k korul szoktak jopar evesen felbukkanni es nincsenek fent sokaig.Igazabol sok embernek ez a 125cc ugrodeszka es par ev utan ugyis nagyobbra ul, addig meg kevesebb idegeskedessel/rakoltessel lehet ebbol kijonni.
Amugy az igazi gondom az, hogy mas markabol relativ iszonyat kicsi a valasztek stilusban 125cc-s motorbol, meg ha ki is fizetnem a 2x-es arat erte minimum.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #83052 üzenetére
Lattad a kis Vinot, azt par eve en fenyeztem kompletten, azota is szabad eg alatt van. Sehol nem akarja ledobalni a festeket. Volt jopar masik robogo es muanyag amit festettem, azokkal se volt gond.
Ha rendesen elo van keszitve a felulet(csiszolas, muanyag alapozo, es egy 2k-s festek+lakk), akkor nem szokasa ledobalni a festeket. A fenyezo se varazslattal dolgozik, hanem azokkal az anyagokkal amit akar a Car Color-nal meg lehet kapni.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #83058 üzenetére
Jezusom, ezek nem akarnak eladni semmit
Menj el a Carcolorhoz, aztan ha ugy van, a ficko meg ki is jon egy szinskalaval osszenezni a gyari kodot, hogy esetleg az oregedes miatt elter-e az arnyalat es pont olyanra fogja keverni.A nagyon necces grafitmetal 18 eves automnal egy arnyalatot se tert el a szin amit fujtam.
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #83071 üzenetére
Ezek esetleg?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/piaggio/zip/piaggio_zip_4_utemu_kituno_allapot-17249425
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/address/suzuki_address_v50_4t_2012-17339408
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/lets/suzuki_lets_4_utemu-17264931
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/agility_50/kymco_agility_50-17269509
A szerelésre visszatérve, a 4 ütemű kis gép azért egy (sok) fokkal bonyolultabb, mint egy 2 ütemű társa. Bár, ezekre is van temérdek videó, meg segítünk tanácsokkal, amiben tudunk.
U.i.: egy időben szemeztem én is valami egyszerű kis suzuki lets-el, szerintem azok elég jók.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #83071 üzenetére
Magamból indulok ki, én gyorsan és könnyen izzadok, ahol a megjelenés számít, oda nem tudok bringával menni. Ez nálam nem edzettség kérdése, az első kilométeren akkor is leizzadtam, amikor a szomszéd városba mentem 2 gombóc fagyiért...
Tamás9x: a 70 ccm egy másik kategória...
IroningHUN: Yamaha Gear, sokat hoznak be belőle, futásteljesítménytől, állapottól függ az ára, de egy bevált, stabil konstrukció, pakolható. Sok futár használja Budapesten is.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
IroningHUN
újonc
válasz FeniX- #83072 üzenetére
Köszi az eddigi válaszokat. Kínaiakról/elektromosról nem nagyon esett szó. Véletlenül, vagy ezeket felejtsem el?
Ezek jöttek szembe kb:
Motowell Crogen Sport
Sym Fiddle
Keeway F-Act 50 EVO
Sym Jet
ZTECH ZT-24 Fantasy (ez mondjuk új és elektromos)[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #83087 üzenetére
Találtam is egy választ a kérdésemre:
https://www.sportmotor.hu/magazin/motorkerekpar-muszerfalak -
perge666
veterán
válasz FeniX- #83091 üzenetére
20-30 év.
Elhagytam a kuplungkarban lévő csavart,és menet közben rezeg,csörög a kar.
Gondolom valahogy kilazulhatott,nagyon szuper,remélem lehet hozzá külön venni olyan kis csavart és nem kell komplett kuplungkar.Most jöttem haza a balcsirol,volt kiadás,és még itt van ez is….
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #83091 üzenetére
Tegnap olvastam, a Honda dobja piacra U-GO nevezetű egész pofás kis jószágát. Atszámítva 350k új áron. Nah kb ott már lenne értelme gondolkodni. Nem túl markáns teljesítmény amit írnak de sokaknak megfelelő lenne, pl nekem is. A gond hogy mire hozzánk elér, lesz az 6-700k is szokás szerint.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
perge666
veterán
-
perge666
veterán
válasz FeniX- #83101 üzenetére
A fékkar teljesen más felépítésű,nem hiszem hogy egyforma lenne a 2 kar.
Létezne hogy ott nem is volt semmi?
Lehet csak azért gondoltam hogy elhagytam onnan valami csavart mert nem működött rendesen vagyis lötyögött a kar,közbe meg soha nem is volt ott semmi. Mert ugyebár újanon vettem a gépet 4 éve. -
Phvhun
őstag
válasz FeniX- #83082 üzenetére
FeniX-, NYPD, Pfiucska, köszi a válaszokat, megnyugodtam akkor nem velem van a gond.
Másik kérdés, amit most vettem észre, hogy a kormánynak van egy holtjátéka (jobbra, balra forgatva észrevehető mennyiséget kell tekerni, hogy elkezdjen fordulni a kerék).
Nem élnek külön életet, csak kell egy kis forgatás, hogy koppanjon valami és elkezdjen fordulni a kerék is.
Mostanában jól meghajtottam ilyen hegyi kátyús utakon a dio-t, ennek nem tudom mennyi köze van ehhez, már lehet régebben is fennállt ez a jelenség.
Ez ilyen sürgősen javítandó tétel, vagy beleférős?
-
FeniX-
aktív tag
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #83118 üzenetére
Megmondom őszintén, végül nem mentem el, mert hajlamos vagyok hirtelen döntéseket hozni, hirtelen felindulásból vásárolni.... Úgy döntöttem majd asszonnyal elmegyek, nem sürgős.
Amúgy tudok én magamnak parancsolni..Csak nem fogadok szót.... Egyenlőre lassan vége a motoros szezonnak, ősszel meg elvileg akciók szoktak lenni, szóval kicsit kivárok, addig olvasgatok, nézelődök.
Nem akarok úgy járni, hogy veszek egy "kettőötvenest", aztán első út után kiderül hogy ez is kicsi.
Az Imperial-t egyenlőre elengedtem, mert egyrészt 200kg, a másik meg akkor már vízhűtéses motor kéne.
Szóval egyenlőre tökölődök, egy kocsi árát nem akarom rákölteni, mert szezonálisan, hobbi célra használnám. Legyen ereje kétszemélyes, alkalmi túrákhoz. Legyen kinézete, ötvenes éveimben járok, közel két méter vagyok, egy erőltetett fogyókúra után 115 kg, de nem hiszem hogy tartani bírom.... azt mondták a Liberty-n úgy nézek ki, mind macska a köszörűkövön.
Használttal annyiszor ráfaragtam, hogy félek tőle. Nekem a szerelő azt mondta hogy hülye vagyok, amit eladok, előtte topra megcsináltatom. Ha olyan gond van, azt meg megmondom. Sajnos legtöbb eladó nem ilyen, ahogy tapasztaltam.....
De nem zárom ki. ha találnék olyat, azt használtan is megvenném.
Mivel nem sürgős, nézelődök. Ha nem lenne a Liberty, már vettem volna valamit. De az a tudat, hogy itt egy motor (hívjuk annak) a garázsba, amit kitolok, beröffentem, aztán elporzok valahova, olyan megnyugtató. Nem tolom ki, de a tudat.... -
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #83140 üzenetére
Super Soco-t próbáltam tavalyelőtt, írtam is róla itt. Tetszik, de a a műanyagok illesztése, az összeszerelés minősége elmarad jó belsőégésű motorral szerelt robogók gyártójától.
Ami miatt viszont nem venném meg, az a végsebesség. Alattam nem megy jobban, mint a gyári 50 ccm benzines és Budapestre az 50 km/h utazósebesség kevés.
Emelkedőn nem volt alkalmam kipróbálni.Amúgy az én igényeimet kielégíteni: XIV-XI-IV kerület, belváros közt ingázni, de akár Budaörsre is kiszaladnék rokonokhoz egy akkuval, töltővel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
válasz FeniX- #83176 üzenetére
Ez jó.
Pfiucska : Értem én azt a gondolatmenetet is,régebben jártam is úgy hogy mentem több mint 100km-t egy Yamaha DT miatt ( oda-vissza több mint 200km ) amit az eladó istenített,de feltűnően olcsó volt.
Mikor elmentem több sebből vérzett de élhető kategória volt,és az eladó még engedett az árból,ezért elhoztam. A hazautam rögtön a szerelőhöz vezetett amiből teljes motorfelújítás lett,de így olyan árban jöttem ki mintha vettem volna egy normál állapotút. ( meg vártam rá több hónapot mire minden alkatrész be lett szerezve és össze lett rakva )
Ha 10-20-30 km-re lett volna akkor valószínüleg nem hoztam volna el mert épp kifogástalanra vadásztam,ez volt kb.15 éve.Akkor neked a CBR-el már a nagymotoros topikban a helyed.
SZINTLÉPÉS[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #83183 üzenetére
Más jellegű portékát vettem. Hirdette már egy ideje a tulaj, a maga nemében kimagasló minőségű, igényesen tuningolt, ehhez mért áron, ami szintén kiemelkedik a többi hasonló termék áraihoz képest.
Alkudtam természetesen, de mondtam az eladónak, hogy megvenni jöttem, nem csak megnézni. Engedett belőle kb 10%-ot, fizettem, elhoztam.
Azóta persze a tuningba bele kellett nyúlni, a lealkudott összeg kb 3×-át rá kellett költeni, de azóta hibamentes.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
seller007
tag
válasz FeniX- #83194 üzenetére
(A) elgázolnak váci belső szakaszain/hungarián 65nél (B) az jó lenne (C) az nem számít
B125 szerzés és 125ös robesz lesz jövőre ha beválik a kocsi kiváltás.
szerk: fateroméknál kisvárosban a 65 több is mint kéne jóval, ott nem gondolkodnék ilyeneken, mindenki nyugger tempóval megy még üres utakon is.[ Szerkesztve ]
-
seller007
tag
válasz FeniX- #83216 üzenetére
Köszi srácok (DJGABI & Pfiucska)
"lenyomnak, és a seggedbe beleállnak."
Autóban ülve is van ilyen, csak ott nem én vagyok a karosszéria.
Tegnap kikanyarodtak elém stop tábla mögül, még nem is rakta egyenesbe a kerekeket, de már előztem is 60-al, szörnyű ez a robogó, autóval ilyen nem szokott lenni. -
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #83216 üzenetére
Azért teljesen más íze van, amikor a Rákóczi hídon az 50-nel haladó robogót előzik sávon belül 70-nel, vagy a 70-nel haladó robogót a szomszéd sávban 90-nel.
Többsávos úton sáv közepén szoktam menni, soroljon át másik sávba, ha előzni akar.
Egysávos úton pedig általában tudom tartani a megengedett maximális sebességet és megint nem érzem szükségét, hogy az úttest poros, kavicsos, felgyűrt, nyomvályús, csatornafedelekkel díszített szélén menjek.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #83230 üzenetére
Ha Keewayt veszel, dobd le a gyari gumikat azonnal
Ebben a szitalo esoben ugy jottem haza, mintha jegen mennek. A feket el lehetett felejteni egy kicsit is vizes aszfalton, a varkert bazarnal meg a legkisebb gazra is elforgott alattam a hatso.
Raadasul ilyenkor teljesen meghulyulnek az autosok is, index nelkul rangatjak ki az ember ele masik savbol az autot, szoval egy ido utan meguntam a rizikozast es bealltam az autok koze lassan haladni.
NYPD siman lenyomott a keletinel, ott azert irigyeltem a gumit
Annyi vigasztalt, hogy lattam mas embert is relativ uj motorral mindket labat leteve ovatosan csorogni, meg 20-rol 1 metert csusztatott hatso kerekkel megallni. -
DJGABI
addikt
válasz FeniX- #83230 üzenetére
Szerintem felejts is el típusban gondolkozni. 300k alatt nézegettem én is, amikor vásároltam. Necces bármi értelmeset is találni, gondolom a B125 is felverte az árakat. Még talán Leonardo-ból voltak épnek kinézők.
Most épp van használtautón egy Kymco Dink ami belefér a keretbe, végülis ha a formájával megbarátkozik az ember... Alkatrész biztos van hozzá dögivel. Meg hát a szürke Majesty... brrrr. Pedig olyan szépeket ír róla a srác, mindjárt irigy leszek, az enyém miért nem tud ilyen jó lenni?
szerk: ja ez így a nyugati régió, távolabbiakat nem nagyon néztem
szerk2: én meg komolyan már kétüteműeket néztem, azok legalább tudják a 15 lovat. egy jó kis Pantheon is megáll 3, nagyon max 4 literből [link][ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #83235 üzenetére
Nem CST, hanem valami echte kinai marka, Cordial. Az, hogy mire szereltek az valtozo, mert a kereskedo is kerhette massal. Volt hogy Vee Rubberrel, volt hogy Kendaval szereltek, de utobbi idoben ezt rakjak majdnem mindre. Benellinel is sok tipusra.
Eddig nem zavart annyira nyaron, illetve kimaradt a vizes kozlekedes es sajnaltam volna egy par km-t futott gumit kukazni, de ez igy eletveszely.
Vagy kihuzom meg iden vele ugy hogy nagyon taknyos idoben nem kozlekedek, vagy nezek ra valami jo Heidenau/Metzelert. Annyira nem zavar, hogy 60k-t ra kellene dobni az uj gumikra, mert ha elfektetem vagy nem allok meg idoben, akkor az nagyobb szivas -
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #83240 üzenetére
Elso az 15-20k, hatso 30-37k, attol fugg milyet valasztok, mert jo lenne parban egyformat talalni, illetve mintazaban is nagyjabol a motorhoz illot(sport mintazat kizart).
Elol 90/90 r17, hatul 130/90 r15, nem annyira altalanos meret de mar megszoktam. Anno a Karionra csak a hatso 40k volt -
perge666
veterán
válasz FeniX- #83250 üzenetére
Az akku direkt van kivéve,töltöttem és arról próbáltam indítani.
Hiába rossz a berúgókar azzal viszonylag elég könnyen beindult szivatóval.
Szép a hangja,van alapjárata is,gázadásra reagál de ha többet húzogatom a gázkart akkor elkezd fulladni.
Viszont szivatót visszatolva gyenge lesz az alapjárat és 5-6 másodperc után leáll,jó a sejtésem hogy a karbiban az alapjárati fúvóka lehet eltömődve?? -
perge666
veterán
válasz FeniX- #83275 üzenetére
Volt már néhány bontószökevény motorom,ez is a bontástól lett megmentve.
Nagy szerelőnek nem mondom magam,de az alap dolgokat megcsinálgatom. Ezek a mocik jók arra hogy az ember tanuljon,ha a Sendával lenne valami gond biztos nem nyúlnék hozzá keresnék normális szerelőt vagy szervízt. -
DJGABI
addikt
válasz FeniX- #83294 üzenetére
Hát ez alapján a cikk alapján inkább csak elmegy a kedve tőle. Amit írnak az alapján inkább az jön le hogy elég kompromisszumos... Meg 120 csak a vége? Hát a múltkori 180-asra [link] azt írták hogy tartja az autópályatempót.... Jó azt Zombi írta, van kb 40 kiló vaságyastól a gyerek. Másik topicban mondjuk Keeway TX125-öt se dicsérték [link] olcsó húsnak...
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #83294 üzenetére
Köszi, láttam!
Kitoltam a Liberty-t a garázsból, lemostam a minap. Pedig letakartam festő fóliával, de az alatt beporosodott.. Juniusig szar idő volt, aztán meló, most meg az elmult hónapban 1 napot dolgoztam, táppénzre vagyok kényszerítve.....Pedig augusztusban szabadságon is lettem volna, de így se motorozás, sem peca...
Elgondolkodtam a nagyobb moci mennyire lenne kihasználva. De igazából ami miatt elgondolkodtam a motoron, annak az egy napnak a története, mikor dolgoztam.
Szerintem beszélhetek róla, nem sértek jogot, névtelenül. Szóval mentőknél dolgozom, és motoros balesethez mentünk. Nem kismotor volt, saccra legalább 500-as gép. Korombeli srác (50-es) pólóba, rövidnadrágban motorozott. Menetrendszerinti buszjárat eléje kanyarodott, országúton......Csett, busz oldalába. Ki mit hibázott nem tudom, nem a mi dolgunk, de gyanítható. Lényeg..Srác jobb lábfeje gyakorlatilag leszakadt, lágyrészek tartották..hasa fájt, vállficam.....Rákérdeztünk másnap, sajnos a medencéje is sérült komolyan, lábát megpróbálták összelegózni. Sajnáltam, nagyon.
Lényeg: Bármelyikünkkel előfordulhat.Kocsival egy ilyen baleset horzsolásokkal, legrosszabb esetben zárt töréssel végződik.......Sajnos az én hab testemmel (lefogytam idén 22 kilót, de a mozgáshiány miatt jön vissza a súly, és már megint 118 kg vagyok..) egy bukás, esés, hamar 8 napon túl gyógyul, és maradandó sérülésről ne is beszéljünk.....
Nem akarok senkit elrettenteni, ezt azért írtam le, hogy egyrészt értsétek, miért vacillálok, másik hogy azt gondolom motoros ruhában, csizmában nem ez lenne a történet.. Okuljatok.
De a másik oldal, veszélyes üzem, de hiányzik egy motor. Ami motornak néz ki, van rajta sebességváltó.....És tartja az országúti tempót, 100-110km/h. Ne menjünk bele hogy mennyi a megengedett, szabálytisztelő vagyok, kinőttem a száguldozásból, de azt gondolom tartani kell a forgalom ritmusát.Annál veszélyesebb nincs, amikor mindenki, a 40 tonnás kavicsszállítók is előzgetik az embert.
Ma elvileg megjön a Csepel bringám, a régi azt hiszem 23 éves, tönkre ment az agyváltója, ezt tuti kihasználom.. Aztán megülök a segg...n, ez a több mint egy hónap táppénz, meg ami (remélem nem sok...) előttem van, azt hiszem eléggé visszavágja a számlára érkező zsé mennyiségét....
Azért, ha lesznek őszi akciók, lehet hogy elcsábulok még idén...... Attól tartok, ha valamennyi hitelt is felvennék a vásárláshoz, akkor nem állok meg 250 ccm-nél........
Majd meglátom... -
FeniX-
aktív tag
-
suste
veterán
válasz FeniX- #83312 üzenetére
A Vision pont nem az enyém, és nemrég használja csak a tulaj. Ha jól emlékszem kb 2-t mondott.
De simán el tudom képzelni az 1,6-ot is a megfelelő használat mellett.
Nagy plexivel nagyon kényelmes, de valahogy a PCX-et nincsen kedvem elrondítani.Nálam a PCX-nél is volt 1,8 (bejáratásnál ), és 2,0 - 2,1 szokott lenni általában, attól függően mekkora etapokat megyek, és mennyire sietek. (2.2 még sosem volt teljes tankolásnál!)
Viszont lesz egy eladó Vision nemsokára ismerősnél
-
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #83307 üzenetére
Teljesen igazad van. Ezzel sem kellene ennyivel menni. De én ilyen vagyok sajnos. Ha nagyobb, és többel megy, akkor meg annyival mennék amit az tud. Ez egy öngerjesztő folyamat. Azért általában a gyorsulás a lénydg nem a vége. Szóval nagyobb esélyem van 50-60-al esni, mint sem 80-al. Azzal még talán nem maradok ott. Bár hallottam ilyenről is sajnos.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- GARDENA 330 kézi fűnyíró eladó
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen