-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #84668 üzenetére
Egyenlőre nem mutat olyan felmelegedést az előrejelzés. mint nem rég volt...Ha lenne 10-15 fok valamelyik délutánra, szerintem lábon hazavihetnéd....Februárban már lehet....
Alkudj ki egy ingyenes házhoz szállítást, de azért nézd meg személyesen.
Kevés lesz a paci a 250-es után, de ha elég, városban kényelmesebb szerintem a robogó.
Sisakhoz: Az arcot az a sisak védi, ami zárt, de legalábbis állvédője van. Szerintem ezek a nyitott sisakok kisebb robogóra, meg ilyen faramuci jogi helyzetben lévő elektromos biciklikre valók, ami elvileg ugye nem megy gyorsan, meg pár utcányira használják. A motorosnak nincs karosszéria, az védi amit felvesz. Egy városi pofára esésnél is esélyes, hogy nyitott sisak esetén egy darabig szívószállal eszi a turmixolt rántotthúst, ezenkívül a plexi darabok is okozhatnak sérülést.
Ezt tudomásul kell venni. Amíg nincs baj, nincs baj. Lehet rövidgatyába, nyitott sisakban nyargalni, az olyan laza.
Olvassátok el: [link] -
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #84686 üzenetére
Azért egyetlen motorból nem lehet általánosítani...
Van olyan, hogy homlokfelület, meg alaktényező.
Nem általánosságban igaz a plexi előnye, hiszen a
mérete és formája sem mindegy... Lehet akkora is,
ami konkrétan nagyobb légellenállású. C'est la vie!Szerk: ettől függetlenül én is ezt tapasztaltam. Uis
a menetszél csuda kellemetlen tud lenni 130 körül:
ha a plexi leveszi a terhet kényelmesebb a haladás.
(Cserébe, tud olyan, turbulens levegőt kreálni, hogy
durva a hangorkán mögötte... ha meg akkora batár,
hogy teljesen kitakar, és át kell nézni rajta, az a baj!
Főleg mondjuk éjszaka, esőben. Ablaktörlő nélkül.)[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #84729 üzenetére
Ha igazán drágát akarsz, akkor oemparts.hu.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #84751 üzenetére
Szerintem nem veletlenul. Mindig sajnalom amikor valamilyen modellt kifejezetten csak azsiai vagy indiai piacra csinalnak, persze szamunkra nevetseges aron. Aztan ha veletlenul Europaba is forgalmazasra kerulne a modell, akkor rogton lehet egy minimum 2,5-3x-os arral szamolni, ami mar egybol nem tenne annyira csabitonak a dolgot.
Sokszor emogott az van, hogy bizonyos kotelezo technikai felteteleknek az adott modell ebben a formaban nem felel meg europai forgalmazasra(vagy karosanyag kibocsatas, vagy fekrendszer stb stb), raadasul azokat sokszor helyben gyartjak(alacsonyabb munkaero koltseg). Jelen esetben nagyon kivancsi lennek az indokra.Nekem az egyik ilyen szivfajdalmam a Jawa Par evvel ezelott a Mahindra megvette a Jawa nevet es elkezdtek a kicsit modernebb, de retro stilusu motorok gyartasat, de csak Indiaban forgalmazzak.
A blokkjuk nagyjabol mindnek egyforma, 300cc 28-30Le-s 4T blokk, kulonbozo stilusban.
Kb 600-650e forint atszamolva az aruk. Szerinted ha itthon forgalmaznak, 1,4-1,5m alatt megkapnad?[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #84753 üzenetére
https://www.jawamotorcycles.com/motorcycles
Amugy azert vicces, mert szimpla meg dupla ABS-el is lehet rendelni, illetve injektoros.
Viszont most hogy utanakerestem, 2020-bol van egy hir, hogy megcsinaltak az europai homologizaciot, szoval elmeletileg jon EU-ba is, de gondolom a Covid nekik is rendesen betett az exportnak/gyartasnak.
Egyetlen helyen talaltam infot az arrol, hogy a Jawa Classicot(a full krom retro modell), ami ott 700e korul van, annak az europai ara 5000Euro korul lesz Mivel tobb hivatalos infot nem talaltam rola, igy kerdeses mennyire igaz, de siman hihetonek tartom. -
Topikgazda
válasz FeniX- #84753 üzenetére
Ez gyakorlatilag bármelyik régebbi járműre elmondható lenne, hogy most már nem lehetne az EU-ban forgalomba helyezni. Akkor megfeleltek. Az, hogy egyik-másik milyen állapotban van az megint egy másik dolog. Ez van sajnos. Szerintem senkinek nem tetszik ami itt megy, ebből a szembonból nagyon rossz kontinensen vagyunk. Az USA-ban az emberek döntő többsége meg még mindig 87-es benzinnel jár, ha azt mondod neki, hogy 100-as oktán akkor hülyének néznek, azt sem tudják hogy miről beszélsz.
Egyébként pont két hete vettünk az egyik havernak egy nagyon zsír GS500-at. Patika. Régen volt egy nekem is, igaz, csak egy szezont. Tipikus japán minőség, ha odafigyelnek rá, akkor túlél mindent. Amúgy nagyon fölment az áruk ezeknek is.
Meg amúgy is, mit várunk az EU-tól, amikor pl a suzukinak már 2018 óta nem engedélyezik az 1,6 szívó motorjait (s cross, vitara) csak azért, mert jönnek mindenféle új kitalált idióta normával, amit az már nem tud teljesíteni? Egy olyan japán összeszerelésű patent motort, amivel ki mész a világból. De megmondom neked, hogy ezeket az 1,6-os motorokat még mindig ezerrel szállítják az Esztergomi gyárba és építik be az új autókba, csak az olyanokba, amik nem az EU-n belül kerülnek eladásra. Mehetnek az USA-ba, Kanadába, az összes ázsiai országba beleértve japánt is (igen, ezt a fajta vitarát és az s crost csak itt gyártják, japánba is innen kerülnek be), jók Ausztráliának is meg úgy általában mindenhova. Csak az EU-ban nem.
Ezek után szerinted menyi esélye van egy ilyen fenti képen látható motornak?Már tavalyelőtt készültem ki Kanadába az egyik haverhoz és volt kollégámhoz hosszabb időre (kb két hónap), csak meghiúsította ez a járvány őrület. Mondta, hogy majd ha kinn leszek meglátom, hogy mi van ott meg itt. Az USA-ról meg már ne is beszéljünk (ő arra is szokott lejárni a meló miatt). Halálra vagyunk szívatva a sok EU-s baromsággal, legyen az jármű, elektronikai cikkek vagy bármi egyéb. Őrület ami itt megy.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #84763 üzenetére
Én a benzin gyermeke vagyok. Használtam elektromos autót is. Nekem nem tetszik. Nem érzem a motort, nincsenek meg a rezgések, a hangok, az illat. Az a játékos indirektség. 2-4 keréken éltem az életem. Erre szocializálódtam. Lehet valakinek elég lenne, nekem nem.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #84811 üzenetére
Igen, nem hagyhattak mar szo nelkul, mert a csapbol is ezek a videok/szituaciok folytak.
Csak ez igy olyan mintha most erdotuzet kisvodorrel allnanak neki oltani. Nagyon sok ido kell, mire a mentalitas egy picit megvaltozik.Szamomra a legszomorubb az emberi reakciokat olvasni a videok alatt ahol sokszor olyan szabalysertesek vannak, hogy egy eletre elvennem a jogsijat erte, mert az is latszik hogy nem egyszeri megbotlas, hanem rutinosan csinalja. "Hazmester orszag", "Vamzerek","Mert ti soha nem szegtek meg egy szabalyt se" a kedvencem pedig a "lehuzas, csak a penzbeszedesre hajt a rendorseg".
Erre szoktam mondani, hogy hajra, basszatok ki a rendorrel: probald meg betartani a szabalyokat es akkor nem fog tudni egy fillert se lehuzni rolad. -
KTMHobby3
tag
válasz FeniX- #84818 üzenetére
Sajnos amiket írtál, nem megoldás. "Pár éve" többször is közlekedtem Németországban, a legkisebb szabálytalanságért azonnal elkapták a rendőrök a szabályszegőket. Mindenhol ott voltak. A bírság nem magas, de biztos hogy nem lehet elkerülni. Ehhez nem jólfűtött, kényelmes rendőrautók kellenek, hanem rendőrök, akik ott vannak ahol kell.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #84822 üzenetére
Az ujabb verziok (2016-7 utan) vannak boven annyira strapabirok mint a K-Light.
Sogoromnak tavaly vettunk egyet, teljesen korrekt.Amikor megjelent, akkor voltak vele problemak(eleg gyengere sikerult hatso teleszkop, meg meg karbis blokk volt), viszont ezeket mind csereltek, illetve ugyanolyan blokkot, fekeket, stb kapott mint a K-Light.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #84824 üzenetére
Magaval a blokkal nem volt gond, inkabb a karbi problemazott, volt szoras a minosegeben. De az kb elso X szaz kilometeren elojott es gariban kicsereltek.
A gond ott van (es soknak ezert van rossz hire), hogy meg a garis szervizekre se vittek el nagyon sokan, ahol szo nelkul minden kicsit necces dolgot csereltek javitott verziora. -
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #84841 üzenetére
Közben rájöttem, benne van még a száma a telefonkönyvemben a szerelőnek, akinél ezres szervizen volt. Megcsörögtem, megkérdeztem, nem figyeli elektronika ennél a típusnál az olajcserét. Szerinte nagy baj nincs, valamikor vigyem el, kiolvassa a hibakódot, mehetek vele saját lábán.
Azt mondja, ha az akku gyengül, azt is a check engine lámpa jelzi, mérjem meg. Megmértem, ott nincs hiba, viszont a vaksi szememmel a negatív sarut rosszul tettem a helyére, laza volt. Megörültem, de hiába húztam meg, a lámpa maradt. Majd valamikor ha jobb idő lesz, felviszem Sopronba (legközelebbi szerviz), de az is egy 100km-es kanyar. Nem tápos vagyok, de pár héttel műtét után nem motorozgatok télen, ráér, úgyis hobby célra van.
Ami idegesít, hogy most, november közepén járt le a garanciája. Ez az egyik. A másik meg, hogy azért vettem újonnan, hogy tudom hogy új kora óta enyém, elvileg egy darabig nem lesz vele gond.
Na mindegy, jó volt egy kört motorozni, úgyis azért mozgattam meg, nehogy állásába valami tönkremenjen. Kihasználtam a délutáni napsütést, fűnyíróba olajat cseréltem. -
perge666
veterán
válasz FeniX- #84895 üzenetére
és Zoli bácsi és Rivaul és sityupityu :
A környéken elég sok eladó F12-t látok 100K körül elvileg jó állapotúak,oké hogy olcsóbbak mint egy Aerox vagy egy SR,na de ennyivel?A betegségröl röviden : Csináltam tesztet negatív lett,de a környezetemben több embernek voltak ugyan ilyen tünetei és egyik sem volt koronás.
Állítólag valami járvány van és abba estem bele…….
Jaaaa,és köszönöm a jókivánságokat.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #84956 üzenetére
Ami a hetkoznapi hasznalatban is tartos lenne, az ugyanugy dragan lesz eloallithato a kis darabszam, a draga gep es alapanyag miatt
Raadasul sok olyan dolog van, ami ha a gyari allapotat akarod megorizni, akkor koltseghatekonyabb lecserelni egy idegen alkatreszre, mint a bonyolultsagat vagy fokozott igenybevetelet tekinte megprobalni legyartani(pl egy komplett karburator, olajpumpa, valto fogaskerek).
Most is a legtobb alkatreszt le lehet gyartani(cnc maroval pl), de nem koltseghatekony egy atlagos gyari alkatresz kivaltasara. -
RJ45
junior tag
válasz FeniX- #85153 üzenetére
Egen lehet, hogy inkább a korral öregedésre spekulálva néztek egy nagy átlagot hány éves korukra érik el a húszezret a robeszek és akkor így lett ajánlott a 20k.
Végül ma tudtam venni új dekni csavarokat, kemény 200Ft volt (pedig még tartalékot is vettem), szóval le fogom tudni venni többször elvileg könnyen.
Pechemre viszont ez is csillagfejű, olyan fejű nem volt a csavarboltban, ami mínuszos is, de így az új csavarokkal azért elteltem önbizalommal és megrendeltem az olcsóbb szíjat is.
Úgy vagyok vele, hogy beleteszem ahogy van, ha bármi miatt szar, akkor meg visszateszem a gyárit, aztán majd nyáron a melegben játszogatok vele, ha hézagolni is kell...Icipicit forog a hátsókerék alapjáraton. Ha ráülök nem indul el a motor, szóval még okés, de a kis rugókészlet is lehet, hogy nemsokára cserés lesz a kuplungban és akkor már a mindennel is egyben hangolnám újra, ha tényleg bele kell nyúlni.
Egyelőre abban reménykedem, hogy így, ahogy van beleteszem az új szíjat és csak annyi lesz, hogy picit több lesz a végsebessége a szélesebb szíj miatt.Ha pechem van, akkor viszont állóból kigyorsításkor nyekkenni fog ezzel a hézaggal az új szíj.
Elvileg így, hogy ma megrendeltem péntekig akár meg is jöhet, szóval ha szerencsém van a hétvégén már így vagy úgy, de végre eltehetem a bicajt.
Jó lenne, mert rendesen elszoktam a tekeréstől. Nem ízlik, főleg hazafelé a dobra fel. -
perge666
veterán
válasz FeniX- #85164 üzenetére
Közben meg ha elmennél megnézni lehet sarkon fordulnál 2 perc után….
A hirdetés szövege,meg 1-2 szép fotó semmit nem jelent,ugyan ilyen volt ez a mai BWS is.RJ45 : Szerintem butaság amit írsz ( ne haragudj meg érte ) nekem volt ilyen BWS-em és soha nem produkált ilyet. Meg volt másik Yamahám is,( DT ) az sem,sőt volt több motorom és egyik sem kínai……
Nem tudom te hol laksz,milyen az idő arra,de nálunk már harmadik napja sütkérezik a nap,tizenpár fokok vannak.
Meg egy 2 ütemü léghűtéses motor nehogy már ne melegedjen be minimum 20 perc használat után.
Alap dolgokat azért tudok a motorokról,de ahogy nézem te kevesebbet.Most nem az ár a lényeg hanem hogy úgy van hirdetve hogy szerelővel rendszeresen karbantartott,teljesen költségmentes,csak rá kell ülni és használni,akkor nehogy már még az eladónak legyen igaza.
A múlt heti Aprilia Rally amit írtam,90-ért sokkal jobb vétel lett volna ettől! ( Lehet te megengedheted magadnak,de nekem második motornak biztos nem lesz 3-4-500 ezres kiadásom )BÉKE
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85344 üzenetére
Erre gondol:
Nem tudom, de az ilyenek engem mindig elszomoritanak es van egyfajta eloiteletem. Az a fofekhenger rozitokengyellel, karral, mindennel kompletten 18e a jelenlegi arakon es van polcon amiota megjelent ez a motor.
Aki egy Keewayt nem tud fenttartani es ilyen ganyolasokkal kepes jarni, annak bicikli valo. Kicsit merges vagyok olyan szempontbol, hogy nagyon-nagyon sok hasonlo ganyolast latok es nem azert, mert tura kozben tortent baj es amig szervizbe/haza nem er, valahogy gyorsan megcsinaljak.
Egyebkent csinalta volna a klasszik modszert, amit erre szoktak: 5Ft-os ermet beragasztanak
[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85346 üzenetére
Van hogy az idojaras kikezdi es megreped/kiesik a ragasztas vagy illesztes miatt. Ez sok mas motornal is elofordul.
Vegyes hogy melyik iranyban van.Ahogy NYPD irja, nekem az ilyenek mindig into jelek. Annyiban arnyalja a kepet ennel a motornal, hogy egy durvabb alkuval es beleszamolva az uj gyari alkatresz arait, lehet ebbol tisztesseges motort csinalni(ahhoz kepest, hogy milyen arak mennek most a piacon).
Fek/lanckerek,kopo dolgok filleres tetelek, meg szinte minden van hozza polcon itthon. Nyomorudas vezerles(ha jol remlik a 150-es is, mint a 125-os). -
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #85351 üzenetére
Nekem annyira alap, akárhova is ülök a kocsiban, ha nem kell hátra tolni az ülést, már húzom is magam elé az övet. Szabályosan kényelmetlen nélküle.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Chereiose
addikt
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #85471 üzenetére
Az elektromos bringákra mostanában írtak ki pályázatot, magánszemélyek is kapnak támogatást az új, számlás elektromos bringákra. Ezért nem biztos, hogy a 70%-on kínált pár hónapos bringa rentábilis egy bizonyos ársávban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #85474 üzenetére
Nem értek hozzá, csak azt tudom, hogy a súlyom alá nagyon nem mindegy, milyen bicajt veszek. Egy elvileg megfelelő is úgy járt elsőre, hogy a pedáltengely elcsavarodott és a két pedál a szokásos 180° helyett kb 160°-ot zárt be egymással, a hátsó agy pedig kifúrta a felniperselyben a menetet. Új hátsó kerék kompletten és monoblok hajtókarokkal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #85480 üzenetére
Ezért írtam, hogy nem mindegy, mire ülök rá.
Robogó: kb 4 hete összeraktam a robogót: beraktam az akkut, felfújtam a kereket a szokásos 2,5 bárra, elindítottam, járt egy fél percet, majd leállítottam.
Egy hete járok vele, szokom újra (a tavalyi perecelés óta nem mentem vele) és írom a listát. Már beszéltem a szerelővel, sorban állok az időpontért. Szerencsére nincs olyan baja, amit a pereceléssel összefüggésbe lehetne hozni, inkább csak a 8-10 hónapnyi állás.
Kanyarban mintha mászott volna az eleje, így tegnap ránéztem a keréknyomásra, az első kerékben meg is volt a 2,5 bar, de a hátsóban csak 1,5 bar. Felfújtam, a mai várható eső miatt BKV-val jöttem dolgozni, holnap kocsival fogok (a létszám miatt), de pénteken ránézek megint. Fura, eddig ha csökkent is a nyomás, a két kerék akkor is közel volt egymáshoz. 2017 augusztusi szerelésű gumik, kb 3k km. Lehet, hogy öregedett volna?Ellenben az idei Lidl-ös Crivit sisakkal is elégedett vagyok: jól fogja a fejem, nem zajosabb, mint a 3 évvel ezelőtti, a Combi 2 Duo-val ellentétben több állása van a plexinek. Viszont a sötétített lencséneben van egy függőleges torzító csík jobb oldalt kb 30°-nál. Menet közben nem zavaró. Még nem néztem meg, lehet, csak valami szennyeződés. Hétvégén megpucolom, az időjárás miatt jönnek elő a bogarak is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85506 üzenetére
Regebben en is keresgettem Pantheont, de vegul az egesz szeriat elvetettem. A 2T-bol mar pontosan nem remlik melyik gond miatt, de talan a necces alkatresz ellatas miatt, amit meg talaltam, az gyari horror arakkal szamolva, a motor ertekehez kepest.
A 4T-re emlekszem, hogy mar injektoros es elegge problemas a befecskendezo rendszere, illetve eleg surun van problema a folytoszelep hazzal es a pillangoszelep pozicio potmeterrel, amit csak gyariban egyben lehetett kapni szinten sok penzert
Ennek megfeleloen a hazai hasznalt (nagyreszt valamikor eleve import) peldanyok tobbsege rendelkezett mar ezekkel a gondokkal, vagy lehet ra szamitani. Hasonlo stilusban ide tudnam sorolni meg a Piaggio X9-est, amit szinten olcson lehet neha kifogni, viszont egy igazi betegagy(X8 meg vallalhato). -
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #85508 üzenetére
Biztos hogy nem. Milliós új robogókat árulnak jelenleg is. Ennyi erővel a fűnyíró, láncfűrész is tiltható lenne. Ráadásul ez csak az EU-ba ennyire kardinális kérdés. Sok víz lefolyik még mire a 2t-ig gyűrzik. Anno a Trabantot akarták kitiltani de még azt sem sikerült.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #85564 üzenetére
Egyik barátomon röhögök: klasszika filológus, tehát tanult 5 évet egyetemen (SZTE BTK), mester szakot végzett magyar tanár és olasz nyelvtanár, csinált egy 3 éves PhD képzést az SZTE-n, mert "ezt a munkát kapta", majd Varsóban egy 4 éves PhD képzést, mert "ezt a munkát kapta" és azóta is projektről projektre él. Szóval egy agyoniskolázott magyar tanár, akinek szívügye a magyar irodalom, miközben a napjainkban használt magyar nyelv ilyenné válik és a legszomorúbb ebben, hogy definíció szerint ez így van jól.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85593 üzenetére
Az 500-as rotax blokkos ami kicsit betegesebb volt Scarabol(a kicsik ill a Gt is rotax) de sokat szamitott, hogy eleve mennyire szethajtottan kerult be az orszagba(nagyon magy reszuk import).
A kisebbek nem feltetlenul problemasabbak mint mas hasonlo koru.
En a helyedben 200-250ccm-es mororral neznem, mert siman kapnal jo allapotut akar 250-300e-es arlategoriaban(erdemes marketplacen rakeresni). En most latok legalabb 2-3 olyat 200-asbol ami akar meg is erheti 250-280e korul.
A 125-osoknek megvan a felára a b125 miatt.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #85600 üzenetére
Kintről hozzák be. Nekem is csinálta haver aki hozta hozzám szerelni a lomokat. Behozat potom pénzért 5-6 motort. Abból 1-2 ekkora. Fizet értük 300-at. Ami olyan rendbe teszi. Másikat papírozza. A többit meg eladja beszerzési áron. Ha vissza osztod, akkor kb 50e egy motor. Még ha ennyit rá költ. Akkor is keresett rajta rendesen. Árulgatni nem tudja, mert akkor nem pörög vissza a pénz. Már nem csinálja, de bútorokkal tudok ugyan ilyet ha érdekel. A fél millás cuccokat megveheted negyed, ötöd áron. Nekik kell a hely és a pénz, hogy mehessenek új árúért.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz FeniX- #85608 üzenetére
Pumpáltam a pedált párszor, lenyomva tartottam, és a nyeregen a légtelenítő csavart meglazítottam, majd 1-2 mp múlva visszahúztam és visszaengedtem a fékpedált.
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen