- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- ASUS routerek
- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- VMware
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Mikrotik routerek
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
válasz DigitXT #60523 üzenetére
Én érdekes módon a Speedfightal soha nem köpettem be a gyertyát. A Jetforce-al eddig háromszor főként a hibája miatt, mert, ha úgy kapja el, hogy pont indításnál nem kap elég levegőt, vagy sok benzint kap (a hibát még nem azonosítottam), akkor beköpi. A háromból kétszer kivettem a gyertyát, ami - tekintve az elhelyezkedését - némi szentségeléssel járt. A harmadikra már nem kellett, mert - elolvasva a manualt - programozva van az átszellőztetés. Tehát ha full gázzal indítozok, akkor az ecu nem üzemelteti az injektort, tehát nem kap benzint a henger, csak friss levegőt.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Dj.Mike
senior tag
válasz DigitXT #60609 üzenetére
Igen hasonló a lámpám ahhoz amit linkeltél. Én is xenonra gondoltam csak ahogyan te is említetted nem tudom elbírná e a gyári elektromos rendszer. Sajna az az érzésem hogy hiába is vennék új gyári lámpát az is ugyanúgy szarul világítana. Magasságot hiába állítom mindenhogy szar a fénye.
-
mumtaz
senior tag
válasz DigitXT #60615 üzenetére
Ha "generátoros", akkor dinamótekercses. Az meg váltóáram, amire elég nehéz relét kötni a kapcsoláshoz.
A megoldás az lehet, hogy a lámpakapcsolóról mindent le kell kötni. Be kell húzni egy szálat az akksitól és a kapcsoló másik oldalára tenni egy relét. Erre a relére szintén kötni akksiról +12V-ot és ez a relé kapcsolja a xenont. Ha két áramkörös a relé, akkor az egyik kapcsolja a xenont, a másik pedig a gyári világítás szálról a hátsó lámpát.
A a világítás gyárilag a fesszabályzóról megy, akkor van esély rá, hogy egyenáram. Akkor egyszerűbb a képlet, mert akkor csak az akksiról kell egy direkt +12V, a lámpakapcsoló egy relén keresztül kapcsolná a direkt 12V-ot a xenonnak.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz DigitXT #60621 üzenetére
Én is erősen töprengek azon, hogy az egyik fölösleges kínai xenon szettet berakom tompítottnak. Az egyetlen, ami felver agyilag az, hogy a Jetforce-on nincs lámpakapcsoló. Ha ráadod a gyújtást, akkor felkapcsol a tompított és az első és hátsó helyzetjelzők. Ami annyiból pláne idegesítő lehet, hogy nincs bewrúgókar. No meg indítózáskor lekapcsolja a tompított. Ezt a xenon nem szeretné, hogy gyújtás ráadásakor bekapcsol, majd pár másodperc múlva le az indítás idejére, majd újra fel.
Kell egy lámpakapcsolót bütykölnöm.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #60626 üzenetére
Apriliába a képen látható kék/fehér dobozos volt. Az mindent kibírt pedig egy gagyi szett volt. Simán az izzó csatijára kötöttem/összedugtam,működött. Bezzeg a Burgikon..Ülés,idomok le aksira ráköt,dróttal behúzva vázhoz rögzítve a kábeleket a Japonál meg így működött.
Topikgazda.
Teljesen korrekt választás,sok sikert Nektek! Zűr&Zavar. Viccelek.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #60630 üzenetére
Nem, csak az egyiket használom, a másik kiégett, és ahol szoktam venni ott (citybike) csak 35W-os volt... Emeltfényűre rákérdeztem még pár helyen, ott sem volt, így nem szórakoztam tovább... Most egyelőre jó, nem is volt drága az izzó, aztán majd idővel projektoros Xenon? ( )
ludsimon: Tudtommal a 2T hidegen nagyobb teljesítményt ad le, mint melegen, csak ha hidegen szétpörgeted nem lesz hosszú életű.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Topikgazda
válasz DigitXT #67435 üzenetére
Komplett hajtásláncot szétborítanám.
+1
Ezt tanácsoltuk neki mi is. Lehet akár görgő is, vagy bármi. Az elgyengült kuplungrugót én azért zárnám ki, mert ha annyira még nincs elgyengülve vagy esetleg eltörve, hogy még van rajta alapjárat, akkor bármilyen hamar is nyit, akkor is el kéne tudnia indulnia. Még ha lomhán is. Egyébként nekem van egy sejtésem, hogy mi lehet. Persze csak sejtés, vakon nem lehet biztosat mondani. Szerintem a hátsó tárcsa van beragadva, illetve pontosabban fogalmazva állandóan nyitva van, vagy félig nyitva. Ezért van állandóan nagy áttételen, és nem tud elindulni. Két oka lehet, hogy állandóan nyitva van. Az egyik, hogy valami történt a kontrasztrugóval (eltört). Bár én még ilyennel soha sem találkoztam, csak olyannal, hogy a rugalmassága csökkent. A másik ami inkább valószínű, hogy az egyébként is kopott pályával rendelkező hátsó tárcsába valami kosz is került, így az öreg, gyárilag is viszonylag gyenge, rugalmasságát elvesztett rugó már nem tudja összenyomni. Persze ez csak feltételezés.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz DigitXT #67441 üzenetére
J.Costa varióm
Nincs semmilyen tapasztalatom az ilyen fajta variokkal. Soha sem próbálkoztunk velük.
szerk: Visszatérve a "csodagörgőhöz". Ha adott esetben a sima mezei görgőszettel is "koppanásig" összeér a belső és a külső tárcsa, akkor a csodagörgő sem tud már sebességnövekedést okozni. Vagy ha a rövidsége miatt nem képes teljesen kifutni a szíj (ugye ez is gyakori eset), akkor szintén nem tud segíteni.
Amúgy sokan kedvelik.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz DigitXT #69279 üzenetére
A legközelebbi gépműhelyben .
Csak előtte mindenképpen szedd ki a variátort és a tárcsát, és teszteld le asztalon, ahogy én is, hogy mennyire megy be a szíj.
És ha kell, akkor egyformán szedess le a dobból és a fix tárcsából is 0,5 - 1 mm-t.
De ha a nyomok alapján látható, hogy eredeti állapotban kiment a szíj teljesen, akkor nem érdemes buherálni, hanem inkább alkatrészeket cserélni (szíj, dob, görgők, tárcsa). -
Topikgazda
-
KTMHobby3
tag
válasz DigitXT #84559 üzenetére
A szórt fény vakít. Ez nekem új. Eddig úgy tudtam hogy az a fény vakít, ami a szemembe fókuszál. Láttál már ilyen fényt szemből? Szerintem nem, mert akkor nem írnál ilyeneket.
Az eredeti izzó a motoromban egy 6V 15W-os volt. Lepkefing, se sötétben, se nappal nem ért semmit. Ez a ledes világít rendesen. Nappal is!
Megnyugtatlak, a led chip pontosan ott van, mint az eredeti izzó izzószála, ezért a vetítési kép is teljesen azonos. -
Tamás9x
őstag
válasz DigitXT #84568 üzenetére
Mi nem pontszerű? milyen led?
Ez sem?Az izzószál pontszerű?
Amit linkeltél az személygépjármű, 2 lámpával, érdekelne egy motorkerékpáros felmérés is, mert kíváncsivá tettél.
Ha tudtok linkeljetek már 1-1 ilyen izzóhelyettesítőt, mert érdekelne a témaEz is vakít szembe?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
KTMHobby3
tag
válasz DigitXT #84573 üzenetére
Az előbb mértem meg tolómérővel, elhiheted hogy annyi. A vetítési képét volt legfontosabb hogy először megnézzem. De amikor láttam hogy az teljesen megegyezik az eredeti izzóéval, akkor megnyugodtam és felszereltem a motoromra. Ennek már 5 éve, azóta járok így vele.
De ami számomra a legfontosabb hogy nappal azóta egyetlen autós sem hajtott ki elém, mert látnak! -
Tamás9x
őstag
válasz DigitXT #84577 üzenetére
Nem érted...
1974... Az akkori felfogás, jóvanaz csak adjon valamit gyertyafényt..., te pedig most 2022-ben meg akarod váltatni mással a világot, látatlanba, 1-2 kép alapján, amit kb 6-9 havonta mindig előveszünk valamiylen okból, és a végén hagyjuk lenyugodni a témát mert semmi értelme...
Beszéljetek le egy időpontot, igyatok egy kávét, felest, sört, vigyél különbféle izzókat, próbálgassátok ki, csiszoljátok, méregessétek... Aztán váljatok el békességben mert ennek semmi értelmeEz a fénycsóva amit ad, kb olyan széles mint a kismotor, ergo 50%-a egy kocsinak, még lehet annyi se, az út széléhez tartva közlekedik vele, gondolom én, mert a sok nagyvérű brm... hajt mint az állat és fosik az a vetítési képte, ergo elég nehezen tud szembe menni a szembejövő forgalommla amit vakíthat, de legalább lehet olyan 2*10W maximum, a kocsik minimum 2*65W-val szemben ami biztosan jól van lakibrálva.. jah dehogy is van
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
KTMHobby3
tag
válasz DigitXT #84577 üzenetére
Kedves fórumtársam!
Nekem nincs Veled semmi bajom, csak azt szeretném hogy a saját szemeddel lásd a motorom világítását. Talán akkor elhinnéd, amit írok.
Én sötétben nem motorozok, nekem az a legfontosabb hogy nappal is látnak a "kuka" autósok. Már 5 éve látnak. Azóta nem kellett vészfékeznem, előtte többször is. -
Topikgazda
válasz DigitXT #84587 üzenetére
"hirtelen gázra most egy kicsit torpan, még melegen is"
Talán még emlékszel a 4t runneromra, ugyanaz van azzal is. Tavaly nem sokat mentem vele, de ősszel ezzel a diagnózissal tettem el. Nem volt kedvem nekiállni, de valahol valami minimális fals szívásnak kell lennie annál is, mert korábban jó volt. Szemrevételezésnél minden tökéletes, nincs repedezés stb, majd ha egyszer lesz kedvem, akkor végiglegózom az egészet.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz DigitXT #84589 üzenetére
Amikor megvettem, akkor kicsit rendbe kellett szedni. Még mentem sírni a nagyrobogós topikba is, mert sehol a büdös életbe nem tudtam új membránt venni bele. De nem csak nálunk (Oem parts sem tudott segíteni rajtam), hanem semelyik uniós nagykerben nem lehetett elérni. Valószínű az miatt, hogy azt a fajta walbro karburátort a gyártó egyedül a 180 4T-nél használta (ez a legritkább), a 200 és a 125 4T-nél is más karbit építettek be. A 180 volt a kakukktojás. Aztán nagy nehezen, közvetlen ahol gyártják (vagy ott volt raktáron, már nem emlékszem), sziciliából tudtam hozatni. Vicc.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz DigitXT #84602 üzenetére
Két éve volt egy TK-s autóm. Sokáig gondolkodtam, hogy meghirdessem-e mert tudtam, hogy "mivel jár". A hirdetésbe direkt odaírtam szó szerint, hogy "főnökök-tesók kíméljenek". Este fél nyolckor raktam fel. Nem szoktam esküdözni, de tök komolyan mondom, hogy az enter lenyomása után kb két perccel már csörgött a telefon, és kb negyedóránként ismétlődött újabb és újabb embertől. Ha jól emlékszem, akkor valamikor 9 óra tájt le is vettem a hirdetést, kemény másfél óráig bírtam idegekkel.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz DigitXT #84695 üzenetére
Nekem eszembe nem lenne mindenféle tisztítószerrel törölgetni a plexit. Tőlem lehet az kifejezetten speciális anyag, vagy csak sima ablaktisztító, akkor sem. Ha nem nagyon bogaras, akkor csak sima víz. Ha jobban, akkor beáztatom egy percre vizes kendővel és utána le jön. Ha meg már makacsabb dolgok vannak rajta, akkor egy pillanat alatt lekapom, és szappanos vízzel mosom át. Tudom, maradi vagyok, és ha ne is egyedül, de kevesen vagyunk ezzel a nyomorral. De én így csinálom. A műanyag plexi is eleve egy érzékeny dolog a mindenféle szerekre, a fólia meg annál inkább.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz DigitXT #84703 üzenetére
De plexi tisztító is. Jó, csak a magam nevében beszélek. Legalább is én nem hordok ilyesmit magammal, nem is tudnám hova tenni. Amiket megyek, max 200-250 km egy csapatásra (de inkább kevesebb), azt megcsinálom tisztítás nélkül. Ha meg valami nagy dög ment szét a plexin menet közben, akkor megállok egy benzinkúton és áttörlöm ronggyal. Ez a dolog meg, hogy mi van nálad nyilván motor/motorozási stílus kérdése. Egy robogóba el lehet tenni mindenfélét, de nálam nincs helye semminek, túradobozzal meg nem csúfítok el semmilyen motort.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz DigitXT #84765 üzenetére
Mások vagyunk. Természetesen van létjogosultsága. Ha nem lenne, nem lenne ennyi belőle. De nem nekem találták ki a dolgot. És sokan vannak még így. Egy modern dízel amúgy levegő tisztító hatással is rendelkezik hozzáteszem. Vicces amikor a 25ccm fűkaszán dupla katalizátor van, de a klíma csúcsra 400 magánrepülő megy hogy aludjanak Nah mind1, kicsit elkanyarodtam a témában...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Politika
- Spórolós topik
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen