- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
- Facebook és Messenger
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabi94
őstag
válasz Tothgera30 #67031 üzenetére
Ment PÜ, de én itt leírom, amit a többiek is fognak mondani. A vizes motorok kicsit bonyolultabbak, minimálisan több odafigyelés szükséges (ez annyiban kb ki is merül, hogy pár havonta megnézed, hogy van-e víz benne ), de hosszútávon szerintem jobb a motornak ha víz hűti. 50-est, esetleg 70-est ajánlanék, jópárszor előjött már itt a téma, hogy elég veszélyes játék ez a papír nélküli 100-as, 125-ös vezetés. A rendőr legtöbbször nem nézi, nem ért hozzá, stb., de azért előfordulhat olyan szitu (egy esetleges baleset során), hogy megvizsgálják a motort. Nekem volt 125-ös négyüteműm, nagyon szerettem, de nem fért bele a sisakom, plusz ugye folyton volt bennem egy minimális para, hogy nem vagyok szabályos, ezért eladtam.
-
Winne
nagyúr
válasz Tothgera30 #67432 üzenetére
Milyen összegre számítsak? Esetleg tudsz egyet linkelni, hogy mégis mit keressek pontosan?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #67564 üzenetére
Elfogadom amit mondasz, de ettől függetlenül feleslegesnek tartom az ilyen olaj használatát.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #68049 üzenetére
A szíj szélességét lemérted már, hogy esetleg mennyi hiányzik (kopott) belőle?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz Tothgera30 #68049 üzenetére
a variátoron látszik, hogy meddig jár ki a szíj
ha nagyon széles a nem kopott rész, akkor ahogy az előbb írták......
persze van még pár dolog, ami segíti a nagyobb kerületű utat (pl nehezebb görgő, jobban megtervezett vagy megbuherált variátor dob) -
suste
veterán
válasz Tothgera30 #68056 üzenetére
az 1cm az nagyon sokat számít kerületben! (nem vicc!)
ha eléred valahogy, hogy kifusson a szíj rendesen, akkor száguldani fogsz
persze nem egyszerű a dolog, mert sokmindennek össze kell állni, sokszor gyárilag sem fut ki rendesen... -
Topikgazda
válasz Tothgera30 #68056 üzenetére
Így van, ahogy előttem is írták az rengeteg.
A hátsó tárcsát is érdemes ellenőrizni, hogy könnyedén jár-e. Ezt csak úgy tudod ha kiveszed belőle a kontrasztrugót. De ezt csak szíjcsere után, mert jó az esély arra, hogy csak az a baja.(#68051) suste A nehezebb görgővel csak minimális sebességnövekedés (max 4-5 km/h) érhető el. Ráadásul a gyárinál nehezebb görgő használatával csak egy erőtlen és dinamikátlan robogót fogsz kapni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz Tothgera30 #69416 üzenetére
Piaggio PureJet, Aprilia DiTech, Peugeot TSDI teljesen ugyanaz a rendszer. Ugyanaz a Syneject levegőkompresszor (csak tengelyben elfordítva), ugyanaz a Siemens ECU (csak más tartalommal és pici lábkiosztásbeli eltéréssel), ugyanaz a Siemens-Deka injektor, ugyanaz a fojtószelep, AC és injektorház. Gyakorlatilag csak apróbb eltérések vannak, de alapvetően ugyanaz a rendszer. Néhány Ditech-nél pl. a műszeregységen menüből lehet kiolvasni a hibakódot.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz Tothgera30 #69422 üzenetére
Ezért nem is mondtam, hogy a purejetnél biztosan így van. Ezért írtam le a jetforce-ot. A Purejet nevezetű rendszer egyébként pont az, ami megegyezik (kisebb eltérésekkel) a Ditech/TSDI-vel. Tudom, hogy volt még valami injektoros rendszer valami más fantázianévvel. A Ditech-nél meg asszem az SR50 Factory, aminek digitális műszeregysége van és menüből lehet kiolvasni a hibakódot.
Úgy tudom, hogy házilag mindegyikből ki lehet "olvasni" a hibát.
frickomaya fórumtársunk hibajelensége meg úgy kb. 99%-ig a fojtószelepe halt meg. Adok 1%-ot a vezetékeknek, vagy a kilazult/kontakthibás csatlakozónak.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Yosolo28
csendes újonc
válasz Tothgera30 #69697 üzenetére
-
sirály69
őstag
-
suste
veterán
válasz Tothgera30 #69701 üzenetére
fordulatszámmérő és teleszkóp VS fényezés és matrica
hát egy kicsit máshogy gondolkodunk páran a fontosságról szerintem -
Topikgazda
válasz Tothgera30 #69692 üzenetére
Na, ezt a videót majd megnézem...
(#69705) Rivaul Az a helyzet, hogy 150-ért nem fogsz kapni normálisat ezekből a robogókból. Egyébként a kényelmi sorrendről pont nemrég beszéltünk itt a fórumon, szigorúan csak az én véleményem szerint így követik egymást nálam: Runner, SR, Aerox
(#69709) x50benelli "2-4e km közöttihez 240-250e-ért hozzá jutsz, ennyiért bőven jó ha nem akarsz 10en éves japánt/olaszt vagy bármit"
Nyugodtan lehet ennyiért venni tizenéves olaszt vagy japánt, hiszen nem a kor számít hanem az állapot és, hogy mennyi kilométer van benne.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Dtomka
veterán
válasz Tothgera30 #69721 üzenetére
& (#69722) BlackPriest
Köszi nektek is! Akkor az enyémet sokat használták, vagy csak nem tekerték vissza a km óráját.
10+ éves és ~15k van benne. -
blizzrd
aktív tag
válasz Tothgera30 #69968 üzenetére
Sziasztok! Azt mi okothatja, hogy ha hosszabb uton hasznalom a mocit, es leallok vele akkor van hogy visszaall alapjaratra majd lefullad mintha levettem volna a gyujtast. Aztan ha inditom akkor rendesen ketyeg alapjaraton. Az alajarat biztoa nem alacsony mert sztenderen picit forgatja a kereket.
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #71948 üzenetére
Keresgélsz a neten. Mást nem tudok elképzelni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #71950 üzenetére
Te azt kérdezted, hogy milyen úton módon tudnál ilyet venni. Erre más választ nem lehet adni. Mert ugye úgy is lehetne értelmezni a kérdésed, hogy esetleg nincs-e valakinek itt a fórumon vagy ismerősének a tulajdonában egy ilyen. Ezt meg ugye tiltja a fórumszabályzat, mert a keresés is hirdetésnek minősül (mármint a fórum közösségén belül). Persze csak akkor ha így értetted.
Mivel én ezt nem feltételeztem ezért javasoltam azt, hogy kutass a neten, mert pl én nem tudok linket adni ilyen eladó motorról. De ha valaki tud, akkor a link megosztása természetesen engedélyezett, de csak akkor, ha nincs köze a motorhoz.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
gabe_
őstag
-
siti
senior tag
válasz Tothgera30 #71948 üzenetére
szoktak lenni ilyen vásárlós nyeremény játékok, bár ott legutóbb egy vespát sorsoltak ki, érdemes azokat is nézni. itt a ph! is szokott lenni nyeremény játék, de főleg IT cuccok, ez szerintem felejtős. Lehet írni a Mikulásnak, Jézuskának, téli szezonban olcsóbbak, hátha belefér neki.
Ezen felül tényleg az marad, hogy veszel egyet.[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
suste
veterán
válasz Tothgera30 #71956 üzenetére
a helyzetjelzőket én is az akkukíméls miatt cseréltem LED-re
eleve kicsi akku van a mocikba, de a világítás meg zabálja az akkut, ez elég hülye állapot
eredeti állapot: 2x5W + 5W + 5W = 20W (város/refi 2x35W = 70W együtt 90W ami állandó fogyasztó )
most: 2x1W + 1W + 1W = 4W (város/refi 2x6W = 12W együtt 16W ami állandó fogyasztó )
és az 1W -tal valszeg jól fölélőttem
azért ez nem kis különbség..... -
suste
veterán
válasz Tothgera30 #71969 üzenetére
Amiket felsoroltam, az mind világít állandóan! Igaz csak elindulás után, de egyik sem kapcsolható le.
Első helyzetjelzők, városik, hátsó helyzetjelző, rendszám világítás.
Még a műszerfal világítást kéne megújítani... -
flegga92
senior tag
válasz Tothgera30 #71977 üzenetére
Normálisabb ledekben van egy DC-DC konverter, nem fog villogni mert állandó feszültséget kap. Ettől függetlenül tilos használni.
Kocsiban próbálkoztam ledezéssel, olcsóbbtól a drágáig, de kikerült belőle, inkább kapott egy Night Breaker Lasert. Vetítési képe tökéletes volt, nem villogtak a szembe jövők, de a színhőmérséklet pocsék volt kivétel nélkül. Száraz időben elment, de ha nedves volt az aszfalt semmit nem láttam vele, rosszabb volt mint előtte. -
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #71983 üzenetére
na igen, pont ez a kérdés, hogy 8-as vagy 10-es
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #71985 üzenetére
ok, köszi
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #71990 üzenetére
Bátyám vett hétfőn egy városi cirkálót. Sokat nem tudok róla mondani. Szerintem még ő se.
Az előbbi hibára az előző tulaj azt mondta, hogy nála is így van és hogy ez thyphoon tulajdonság...
Gps szerint 62-t mért, de azt mondta ment volna még, csak elfogyott az egyenes
Elvileg 2005-ös, 8-9000-et futott. -
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #71992 üzenetére
Igen ez az, azzal a különbséggel, hogy 130-ba került. ja óra szerint lehet ennek is meglenne a 70
Kilóméter órát mi sem gondoljuk valósnka - mint ahogy egy robogónál sem lehet arra alapozni
Koszra mondhatom azt, hogy tömítések kérdése, de ettől még azt írnak gyártási évet amit akarnak egy ilyen és ehhez hasonló leinformálhatatlan robogóra. Ettől eltekintve remélem nem lesz vele gondja -
lbence
aktív tag
válasz Tothgera30 #71992 üzenetére
Ha nem használták sokat, simán lehet, hogy kiszáradt a szimering, és ezért hagy ennyi koszt a becsúszószáron. Legalábbis én ebből messzemenő következtetéseket nem vonnék le a futásteljesítményt illetően.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tothgera30 #72003 üzenetére
Nem hiszem, hogy eladom, ha nincs használva, évi párezer a biztosítása, más költség meg nincs vele. Ha használom, a használati értéke nagyobb, mint a vételára. Senki nem fogja megfizetni a gondoskodást.
Mindamellett azért egyszer elfektettem jobb oldalra, a kipufogó hővédő pajzsát tavasszal vágtam le, mert zörgött, illetve az ülés mellett mindkét műanyag idom karcos picit, jobb oldalt az előbb említett fektetés: füvön csúszott picit, a bal oldalán meg az otthoni kiskapu terméskő oszlopa ért hozzá. Az első lámpát tartó idom utángyártott, mert a lámpát tartó fülek leszakadtak, de megvan a gyári, 3D nyomtatóval csináltam bele új konzolt. A tükör is új, mert a jobb oldali gömbcsuklója lötyögős lett és már a bejárón elállítódik, a csomagtartó alatt is látszik, hogy 150 kg vagyok. Az első villa villáinak fényes része az idomok alatt vannak, nem tudom takarítani őket. Az üzemanyagszintjelző hibás, egy rovátkázott bükkfa tiplit használok, ami a csomagtartóban elfér, de kb 1 tank 120-130 km, szóval 100 km-enként tankolok.
Ha kész a garázs, akkor a konzolt beragasztom, szíj, multivario, benzin- és olajcsövek cseréje lesz a téli program.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72290 üzenetére
Így van, a piaggio blokknak talán az egyetlen gyenge pontja a vízpumpa. Valamiért én mindig jobban húztam a mina blokhoz (talán a tuning és a könnyebb szerelhetőség miatt), de nagyon jók ezek a piaggio blokkok is, mind a kettő nagyon jó konstrukció...
szerk: Régebbi sr-ek is jöttek ki mina blokkal. De az ő esetében valóban piaggio blokkról van szó, privátban linkelte. Dupla hátsó kerek lámpás sr, pont ennél volt a váltás, ezt még mind a két blokkal szerelték.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72292 üzenetére
Mi dehogy is?
Én szeretem a levegős és a vizes verziót is, de nyáron azért sokszor "melege" van a levegősnek.
A fekvő vizest nagyon eltalálták, egyszerű mint a faék, de még is pont annyira is jó és megbízható...A piaggio blokknak viszont a hatalmas előnye az, hogy nagyobb varátorral (ezáltal görgővel is) és kuplungal van szerelve mint a minarelli. És ami még nagyon fontos és szerintem nagyon kevesen tudják (szerintem még nem írtam ezt itt le, és nem is tudom, hogy miért nem), hogy a piaggio blokkos sr-ek gyárilag malossi multi variátorral jönnek ki! Nem vicc, tényleg. Egyedül a felirat hiányzik a gyárilag berakottól, egyébként hajszára ugyanaz mintha külön venne az ember egy malossi multit hozzá. Aki egy kis tuningra vágyik annak erről már eleve lenn van a gondja...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz Tothgera30 #72292 üzenetére
Szia!
Ha Neked volt 2 fajta is, akkor tudsz válaszolni 2 dologra, amit sehol sem lehet olvasni. 1. végsebesség, 2. fogyasztás. Nem baj, ha ezekkel is tisztában lenne a kérdező. -
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72292 üzenetére
Ja, már értem, hogy mire írtad....olajpumpát akartam írni nem vizet
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72299 üzenetére
Igen leesett, én is az olajpumpát akartam írni, szóbotlás volt csupán.
Nem tudom, hogy az NRG-be szerelt piaggio blokkba milyen varátort tesznek gyárilag, de az sr-be egészen biztosan teljesen ugyanaz mint a malossi multi. Ezt bármelyik szerelő vagy boltos aláírja akiben van egy kis gerinc.
Szerintem 125-ös 4T-ről beszél.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz Tothgera30 #72299 üzenetére
Runner 125 2T a mostani motor, de 2 km után csak 50-el lehet vele menni (városban), ezért elég neki a 3 liter. Anno volt egy 150-es MZ-m, gyári adat szerint a fogyasztása 2,6 liter, 70 kmh-nál. Valóban annyit fogyasztott, de 110-nél az is bekepta az 5,5-öt. Az Aprilia biztos hogy tuningolt volt, én mentem vele 90-et, nem más mondta. A KTM kismotorom, Puch Z 50-es blokkal, Airsal Racing aluhengerrel és egyéb tuning alkatrészekkel kicsivel 70 fölött tud menni, a fogyasztása 3 liter körül van.
-
KTMHobby3
tag
válasz Tothgera30 #72302 üzenetére
Való igaz hogy ezek a kismotorok 70 fölötti tempónál már nem annyira biztonságosak, túl könnyűek. Ezért is nem erőltettem a tuningolását. 60-65-ös utazósebességnél szépen megy, annyi elég is. Az enyém egy sport változat, ezért a futóműve és fékje is erősített. Így most kb 4 LE-s, gyorsulásra van beállítva, nem végsebességre. Városban használom, ott fontosabb a gyorsulás. Egyébként már veterán 31 éves jó állapotban.
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72302 üzenetére
Ebben a videóban ránézve egyértelműen különbözök kívülről nézve a gyáritól....Hogy a görgőpályákkal stb mi a helyzet azt így nem tudom megmondani. Amiket szétszedtünk gyári bontatlan sr-eket (3db, mindegyik újonnan lett véve anno), azokban teljesen ugyanúgy nézett ki kívülről is mint a malossi. Meglehet, hogy a videóban is csak a külső jegyeiben van eltérés, a malossi gyakran változtat némileg a variátorai megjelenésein. Többször megfigyeltem már több típusnál is (maxi méretnél is), hogy az ugyanahhoz a motorhoz készült korábbi ( 5-6 éves) variátor kívülről nem egészen ugyanaz mint amit pl most, jelen időszakban árulnak hozzá. Lehet, hogy a videóban is ez van, de ez persze csak feltételezés.
A multihoz adott görgő témához: Ha semmi más változtatás nem történik a motoron (2T-nél csőcsere stb), akkor az esetek 90%-nál maradhat (kell) a gyári görgőméret. A megváltozott görgőpályák a gyári súlyú görgőkkel fognak pont úgy viselkedni mint amit elvárnánk tőle, nem pedig az annál könnyebbel vagy nehezebbel. A maradék 10%-ban is csak max 0,5-1 grammal kell eltérni a gyáritól. Sokakat félrevezet az dolog, hogy a multivariátorokhoz csomagolva adnak bizonyos, a gyáritól eltérő súlyú görgőket (a legtöbb esetben jóval nehezebbeket). Ezzel nagy hibát lehet elkövetni, ugyanis az adott típusú variátor kódszám szerint is akár 10-15 másik robogóhoz is jó szokott lenni, amik gyárilag különböző gyári súlyú görgőkkel rendelkeznek. Tehát már itt, ez miatt is bukik az az elmélet, hogy azt kell használni amit hozzáadnak. Az már csak hab a tortán, hogy gyárban nem tudják, hogy pontosan milyen összerakott konfigurációba is szánjuk majd a variátort, csak adnak valamit hozzá, hogy legyen. Ezeket az ember elteheti a gyűjteménybe, később hátha jó lesz valahova. Ezeket a dolgokat már rengetegszer kipróbáltuk és állják a helyüket amit leírtam. Pl nézzünk példának egy állóhengeres levegős hosszú minarelli blokkot. Sok típusba szerelik, kb 5-től 7-7,5 grammig terjedő görgőkkel, attól függően, hogy milyen motorba teszik. Ezen belül is nézzünk egy példát, pl a yamaha bws-t amiben pont ilyen blokk van. Gyárilag ha jól rémlik, akkor 6,5 grammos görgők vannak benne. Na már most hogy ha ebbe a motorba beleteszünk egy malossi multit (de lehet akár más márkájú multi vario is), akkor azokkal a hozzáadott (ha jól emlékszem 8,5 vagy 9 grammos) görgőkkel leshetjük, hogy bármennyivel is dinamikusabban menjen majd a motorunk. Ellenkezőleg, még lomhább lesz mint a gyári cuccal. És itt teljesen gyári motorról beszélünk. Mert ugye mi van, hogy ha esetleg megfejeljük a motort még egy rezonátorral is? Ebben az esetben ugye fel kell húznunk a motort kellő fordulatra, hogy a felszerelt rezonátor működni is tudjon amit ugye jócskán, a gyáritól jóval könnyebb lefele görgőzéssel tudunk elérni. Ebben a szituban duplán rakhatjuk a fiókba a hozzáadott, a gyáritól is nehezebb görgőket.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tamás9x
őstag
válasz Tothgera30 #72345 üzenetére
Kompletten ugyan az a 110-es kiadás is csak nagyobb a henger és a hengerfej, karbi utáni leömlő.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Tothgera30 #72353 üzenetére
Tavasszal letesztelem, és beszámolok róla mennyire stabil. az tényleg érdekes, hogy a kettő között csak a blokkban történt változtatás. Nem nyugtat a gondolat, hogy plusz hűtés nélkül bírni fogja.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72374 üzenetére
Nem fogod meguszni, hogy ne szedd szet a muszerfal kornyeket.
Vagy a muszerfal csatlakozoinal van kozvetlenul kontakthiba, vagy a testeles nem okes.
Altalaban ha egyszerre tobbminden doglik meg, akkor valahol a negativ/testeles oldalon van gubanc.Lehet szimplan csak szetcsuszott vagy oxidalt csatlakozo is, egy sima szetszedes, pucolas segit rajta.
-
Vismajor01
addikt
válasz Tothgera30 #72374 üzenetére
Nekem Yamaha Neo S motoromon egyik nap megállt a műszerfala. Se az odométer, se a km óra, se a benzinmutató megállt annyin, amennyit akkor mutatott.
3 nap múlva megjavult és ment minden tovább.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72404 üzenetére
2T-nél egyedül 1-2 japán robogónál csinálnak olyan megbízható és egyszerű szerkezetet ami a befecskendezős üzemanyag ellátást illeti, amire valóban azt lehet mondani, hogy nem kell "félni" tőle. Minden többire én is azt mondanám, hogy nem ajánlott. Persze ez is csak egy vélemény.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72404 üzenetére
Thx! Bocs, jogos, Purejet
Viszont azt tovabbra is fenttarom, hogy 2t befecskendezos kerulendo abban az arkategoriaban ahol "csak ECU-t kell cserelni", "csak aprobb baja van" stb.
Szerintem befecsisbol csak 1 fajta megbizhato van 2T-ben: ami vagy ujkoratol a tied volt, vagy ismerostol vasarolt es ismered hogyan es mennyit hajtotta.
A nagy reszuktol nem azert szabadulnak meg mert hude jo, hanem mert nem talal hozza szerelot(vagy kijon a szeme mint a csiganak mikor meglatja az alkatresz arakat) es necces otthon butykolni.Egyebkent meg az a sima karbis Hi-PER Piaggio blokk ami a Libertyben van az tenyleg ajanlott, iszonyat strapabiro, ugye azok voltak NRG/Runner/Stalker-be is.
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #72414 üzenetére
Letezik, hogy valahogy lefojtja ott, ezert fulladt le, es ezert csokkent folyamatosan a sebessege mikor fix 38al mentem?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72414 üzenetére
Hat azert eleg sokszor lattam mar PJ-Di tech tulaj arcat megnyulni, amikor megtudta hogy a kuka kompresszor helyere kellet vadaszni valami bontottat, mert az ujra sokallta az 50k koruli arat vagy az ugyanennyibe kerulo injektort.
Szerencses esetben mind a kettot megnyerte egyszerre egy eladasra osszepakolt robogon.
Jellemzoen ugye a 120-150k koruli PJ-s vagy akar Di-tech-es robogoknal nagy esellyel benne van a dologban, es sajnos sokan ugy veszik meg, hogy nincsenek tisztaban ezzekkel.
Altalaban amikor ez kiderul, akkor megy a bontott dolgokkal a probalkozas otthon (mindenfele diagnosztika es meres nelkul, ami ezeknel kb elengedhetetlen), aztan ha epp mukodesre birjak, akkor megy is eladasra.Megmondom oszinten en is siman bevallaltam volna annakidejen egy par eves ismert eloeletu befecsis PJ-t.
De most jellemzoen boven 10 ev feletti technikat, jo esellyel bontatlan, gyari befecskendezovel/kompresszorral senkinek nem ajanlanam szivesen mint megbizhato rendszert, hacsak nincs tisztaban azzal, hogy 100k legyen zsebbe es ha megkotlik, rakja rendbe es lesz egy fasza gepje.Kicsit ezt a tizeneves 300k felett futott dizel autokhoz tudnam hasonlitani, gyari turbo es befecskendezo rendszerrel.
Csak akkor vedd meg, ha zsebbe van a turbo+befecsi rendszer ara es ugy szamolsz vele, hogy ha holnap kikonyokol, akkor nem faj kifizetni es rendbetenni. -
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #72417 üzenetére
Koszi, en sem fogom piszkalni, 4km-es munkaba jarosnak vettem. Oda minden eleg!
Olajat lecserelnem bennuk. De sehol sem talalok normalis infot, hogy milyen kellene bele. 10W40?
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72414 üzenetére
Az, hogy nem nyúltak hozzá és nincs szétkókányolva a csavar rajta sehol, az még nem garancia semmire sem.
Az egy dolog, hogy nálad nem volt semmi gond vele, sokan vannak így. De rengetegen vannak azok is akikről nyogo83 beszél. Ezért egyszerűen nem mondhatom azt itt a fórumban senkinek sem, hogy ajánlott vétel lenne egy ilyen üzemanyag ellátó rendszerrel "megáldott" robogó...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72438 üzenetére
Arra tippelek én is amit nyugo83 írt.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
addikt
válasz Tothgera30 #72519 üzenetére
Igen És nagyon attól függ a motor jövőbeli teljesítménye, h lett bejáratva.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
lbence
aktív tag
válasz Tothgera30 #72605 üzenetére
Olvasd el a 72583-as bejegyzést, bár remélemjük, hogy ennyire nem súlyos a helyzet, de könnyű kizárni.
-
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #72622 üzenetére
ChoiNori!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen