Új hozzászólás Aktív témák

  • daninet

    veterán

    válasz Nixon18 #39162 üzenetére

    Van lézeres topik amúgy :)
    Csapágyakat ritkán kell kenni mert a legtöbb az zárt/gondozás mentes csapágy amit cserélni szoktak ha baja van. Általában sűrűbb kenőanyagokat használnak a csapágyakban, Szóval a WD40 lítiumos verzióján hiába van rárajzolva egy csapágy az nem jó.
    Én azt ajánlom ha már csikorog vegyél egy új csapágyat. Kiszeded a helyéről valahogy, elviszed a csapágyas boltba, hogy adjonak egy ugyanolyat, utána pedig óvatosan visszanyomod/kalapálod valami fadarab vagy hasonló segítségével, hogy ne a csapágyat üssed.
    Menetes szárat azt kell kezelni, arra is szintén valami kicsit sűrűbb zsír kell. Bekened, felesleget letörlöd.
    Ellenőrizd kikapcsolt motorokkal az akadást, minden irányban könnyen kell mozduljon ha kézzel tekered.

    [ Szerkesztve ]

    Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

Új hozzászólás Aktív témák