Új hozzászólás Aktív témák

  • Fire/SOUL/CD

    félisten

    válasz zzola #35250 üzenetére

    Igen, erről írtam, leegyszerűsítve: ha probléma van, akkor visszaküldöd a boltnak, azok bevizsgálják, kiküldik Kamcsatkába, ott megint bevizsgálják, aztán ha tényleg rossz, akkor küldenek egy újat.. Az egyetlen gond, hogy ***lehet, hogy 1,5 hónapig nézel, mint a sült hal a tepsiből, mert cseremeghajtót nem fogsz kapni ez időre, hisz minden rossz Sandisk meghajtó megy Kamcsatkára és az adott bolt meg zsír újat raktárról nem szokott megbontani ennyi időre.

    ***lehet: Szintén a bolt szerződést átolvasni avagy rákérdezni, mi a szitu ilyen esetben (garanciáztatás idejére adnak-e meghajtót(még ha nem is SanDisk-t csak valamit legalább))

    UI: Nem lebeszélni akarlak a Sandisk meghajtóról, csak felvetettem egy kellemetlen dolgot hiba esetén... :R

    [ Szerkesztve ]

    Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák