Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • frango13

    aktív tag

    válasz kutkut #14425 üzenetére

    A BF3-mal az a gond, hogy unfair. Nem az lövi le a másikat, aki skillesebb. Emellett tel van hibákkal és idegesítő balfa..ságokkal(spectator meg recorder sincs ami elég szégyen). A pingek nagyok, client-side hitreg->brutális késések. Ezekért komoly játékosok nem is waroznak vele. Publicra pár órát elszórakozni elmegy. Én amikor rendesen akartam játszani BF3-at, akkor úgy felidegesített, hogy a billentyűzetet rágtam. Most már csak szo..tgatni megyek fel. Belecsapódni kamikaze módon vadászgéppel helibe. Claymore-val körberakni a campelő snipert. Telepakolni a kocsit és belevezetni tankba. Ilyenekre jó.
    Az a baj, hogy nem olyan ez, mint a telefonoknál. Az utolsó komolyabb játékra alkalmas fps gamma ami kijött az a cod4, tf2 volt. UT,Quake, ET, CS, TF ezek a játékok azok, ahol igazán kijön a skill. Ami majd mostanában fog kijönni az a CS:GO. Olyan, mint a sima CS csak jobb a graf meg apró változtatások fegyverek terén, pár új fegyver, új mapok. Ennél még reménykedhetünk, hogy játszható lesz, bár ez is csak egy CS.

    f4te-nek ne ajánld a BF3-mat, mert úgy sem fog vele játszani, meg amúgy is csak az ideg szaggatná szét szegényt.:)

    :)

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz kutkut #14425 üzenetére

    "És nincs 8 évem megtanulni kitekerni az ujjaimat, amit pluszba növesztettem a többi mellé az ilyen manőverekhez."

    Nem kell annyi - de amúgy nem tekerem ki az ujjaimat. 3 gomb egyszerre igazából semmi.

    A telefonos analógiád nem jó. Én alapvetően szeretem a modern dolgokat (bár a technológiai ereklyéket még jobban :) ) - csak sajnos a belső nézetes iparág (és ahogy az egerek is) nem arra megy, amerre a régi "veteránok" szeretnék. :(

    "ha az advanced movement physics alatt a realistic movement physics-et érted"

    Neeem. Az egész a circle strafe-vel indul. :) Strafe / airstrafe / overbounce vagy wallrun (közvetlen a falnak simulva a fal irányába oldalazva gyorsabban fut, mint amúgy). Netán air control (Q3 CPM, Quakeworld). Szóval az összetett dolgokat, amikkel remekül lehet bicsaklani és totális szabadságérzetet adnak (nincs is szebb, amikor totál smooth átfolysz a mapon; nézni is élvezet) - és elsajátításuk sok gyakorlást kíván, high skill használatuk meg már art kategória. :)
    CoD-ozgatni is azért kezdtem el anno (2, 4 Promod), mert idTech engine alapokon nyugszik és van benne strafe, edge slide, bounce, wallrun, miegymás. Persze nem olyan szinten, mint a távoli rokonaiban, de azért van.

    "Nekem számít, hogy valósághű legyen, hisz ilyenkor tudom magamat odaképzelni a karakter helyébe"

    Nekem ehhez csak belső nézet kell. :DDD

    "hogy ha van lehetőséged, próbáld ki a bf3-at"

    Játszogattam anno BF2-vel meg BF 2142-vel. A war feeling a járművek miatt nem rossz, sok lehetőség van benne, de a lövési (és movement) fizika nagyon hamar az agyamra ment. :)
    Meg a szerók is tele voltak lámákkal - ami nem lenne akkora baj, ha legalább néha kimosnák a szájukat szappannal, nem sírnának tök alap dolgok miatt és megtanulnának legalább egy kicsit játszani :) (CoD-ban is nagyon gyakori az ilyen; életem első CoD 4-es online élménye, hogy 40-60 össze-vissza droppoló FPS-sel (gyengus gép volt) FFA ownage-et követő ban. :DDD LoL. Asszem' a skillcap nem túl magas :) - de legalább a fizika miatt szórakoztató tud lenni).
    Sorry, de BF3-ban már viewbob-tól rosszul vagyok. És nincs *.cfg, konzolport, innentől fogva felejtős. :) Casual FPS-nek megteszi, de az nem annyira az én műfajom.

    A vizuális részt érintve, ha online FPS-ről van szó, igazából ilyesmi az igényem grafika terén:

    :))

    ---------------------------------------

    frango13: A CS: GO-ra kíváncsi leszek; bár Source alapokon van, ami nem túl bíztató - de hátha.

    [ Szerkesztve ]

    Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

Új hozzászólás Aktív témák