Új hozzászólás Aktív témák

  • grizlisandor

    veterán

    válasz grizlisandor #98587 üzenetére

    Folytatom a Naos Pro és a MaxGaming storyt, elkezdett duplán, sőt néha triplán kattintani az egér.
    Írok nekik, hogy most már a zörgő meg a fél cm-tert mozgó görgő mellé ilyen hibát is tapasztalok.
    Jött a válasz:
    "Dear Sándor,

    Thank you for your message.

    To properly assess your issue and provide the best resolution, please record a short, unedited video showing the following:

    The serial number of the product (usually found underneath the product).
    A demonstration of the issue you are experiencing.

    Use your phone or an external camera to capture both of these points in a single video. You can then:

    Upload the video to your Google Drive and share the link with us. Ensure you set the sharing settings to "Anyone with the link" under "General Access" so we can view it.
    Alternatively, upload the video to www.wetransfer.com and share the generated link with us in your response.

    Please note the following:

    Both the serial number and the demonstration of the issue must be shown in the same video. (If you are unsure if the product has a serial number contact us)
    If you have a mouse and are experiencing click issues, please raise the debounce rating to 9ms and demonstrate the issue using this tool: Debounce Tool. Please make sure your app settings are visible in the video.
    If you are having scroll-wheel issues, please show the issue using this website: Mouse Test."

    Egy videóban vegyem fel a gyári számát az egérnek, ami a dobozán van és mutassam be a hibákat.
    Állítsam át a debounce rating to 9ms megoldjuk szoftveresen a problémát. :D

    Már csak az a probléma, hogy most nem csinálja a duplán, triplán regisztrált görgős kattintást. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák