- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Typhoon47 #81089 üzenetére
90 Ft/km, de valojaban total meghatarozhatatlan, mert a koltseg kb. 40%-at a saccolt ertekvesztes teszi ki, arrol meg nem tudom megmondani, hogy pontosan mennyi (nem tudom, mennyiert tudnam eladni).
+ nemet biztositasi koltsegeket szamolok, otthon keves embernek kerul evi 300k-ba a biztositasa.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz #82471168 #82074 üzenetére
Wolksvagen <- Volkswagen
kép gyűjtemény <- egybeírandó
Ha tetszett a videó nyomj egy like-ot! <-- videó után vesszőEz nem grammarnaziskodas, hanem egy videoban meg zavarobb, ha altalanos iskolas szintet sem ut meg a helyesiras. Szoval javitsd ki, es tedd fel ujra, mert ez igy gaz.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bandus #82189 üzenetére
> az gyorsul jobban, ahol alacsonyabb fordulatszámon nagyobb nyomaték áll rendelkezésre, nem pedig az amelyiknek papíron nagyobb a csúcsteljesítménye
Pontositsunk: ha alacsony fordulatszamon hasznalod, akkor az gyorsul jobban, aminek alacsony fordulatszamon nagyobb a teljesitmenye. En elfogadom, hogy valakinek (neked, stb.) jobban bejon a dizel karakterisztikaja, de nem gyorsul jobban.
A turbos benzinesek meg alul is nyomatekosak.
*Disclaimer: turbodizel autom van.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bandus #82193 üzenetére
Ok, tehat az izlesednek a dizel jon be jobban, ez teljesen elfogadhato szerintem mindenki szamara.
Lassabb, traktorhangu autoval akarsz jarni, mert alacsony fordulaton hangosabb, ezert a gyorsulas erzeset adja
> városban szerintem jellemzően az alacsony fordulatszám használatos
Amig nem veszel motort, addig mindenkepp Marmint a dizellel az a legnagyobb baj, hogy miutan volt egy rendes benzines alattad, azutan idegbaj az, hogy mindig elfogy a fordulat. Motorral ezt kedveltem, varosban 5000-6000 korul altalaban elvaltottam, de ha kellett, akkor ott volt meg 11500-ig egy csomo tartalek. Szoval ha vesz van, akkor 50-el mesz, rantasz egy gazt, es 120-ig nem kell valtanod. A dizel ennek az ellentete. Mondjuk az automata valto segit a dolgon.@rvilike: egyetertek. Egy rendes, selymes, nagy benzinmotor azert utos. Annal mar csak egy dolog lehet utosebb: egy P85 Tesla S...
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz molnarpeter #82775 üzenetére
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bitpork #82781 üzenetére
DS3 szerintem poen auto, jok is rola a velemenyek. A masik jo Citroen szerintem a maga kategoriajaban a Picasso, nyilvan nem egy kilinccselelore-tipus, de csaladi autonak egy ilyen jo lehet:
Meg ami meg bejon, az az uj (C5-II-vel azonos platformra epulo) 407 SW. Van is itt a forumon belole, azt hiszem.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz runner 125 #82815 üzenetére
> Teljes, meghirdetett árat meg nem vagyok hajlandó fizetni egy használtautóért sem.
LOL, tiszta Kozel-Kelet. Ha nem lehet alkudni, akkor mindegy, hogy esetleg tenyleg jo aron van, akkor se erdekel senkit.
En sose engedek a hasznaltcuccok arabol, eleve olyan aron hirdetem, ahol megeri megvenni.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Jok a linkek, mester
Az elso linked azzal konkluzioval zarul, hogy a vizsgalatok szerint a vezetekek nem jelentenek egeszsegugyi kockazatot.
A masodik arrol szol, hogy a kulonbozo nemu es borszinu emberek szubjektiv kockazatertekelese mennyiben kulonbozik.
A harmadik link azzal a konkluzioval zarul, hogy nem allapithato meg osszefugges a nagyfeszultsegu vezetekek es a rakos megbetegedesek kozott.
A negyedik link meglepo modon pont ugyanezt mondja.
Az otodik link egy modszertani iras, es az analizisek metodologiajaval foglalkozik.Szoval koszi, ez igy konnyu volt szombat reggel Eleg kemeny egyebkent, hogy _el sem olvasod_, hogy miket hozol 'bizonyitekkent', meg az absztraktot sem.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
A Faraday-kalitka mondjuk pont nem blokkolja a statikus es/vagy lassan valtozo elektromagneses tereket, szoval ez rossz pelda. Tehat biztos van valamilyen szintu elektromagneses mezo a Teslaban, csak
1) nem erosebb, mint azok a mas EM mezok, amivel egyuttelunk
2) nem tudunk egyelore semmi bizonyitekot arra, hogy ilyen terero egeszsegugyi problemakat okozna[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Tudom, kinek irtad, de attol, hogy neki nincs igaza, meg a Faraday-kalitka nem lesz jo pelda, es a Faraday-kalitka nem ved a nagyfesz vezetekek magneses mezeje ellen.
Ami fontos meg a nagyfesz vezetekeknel, hogy _ket iranyban_ folyik az aram, egyik vezeteken oda, a masikon vissza. Ennelfogva nagyjabol kioltjak egymast a magneses mezok.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
> A linkelt videókból az hiszem kiderül, hogy megvéd.
Most akkor mitol ved meg? En azt allitom, hogy attol, amitol az emberek felni szoktak a nagyfesz vezetekek kornyezeteben (magneses mezo), attol nem ved meg. Szerinted megved? Amit a Tesla-tekercseknel latsz, az az, hogy az elektromos mezotol (praktikusan az aramutestol) megved.
A magneses mezot a mozgo toltesek generaljak (=aram), az elektromosat meg siman a toltesek.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz atos19881101 #83701 üzenetére
Ma' me' lenne gond a feszultseg? Na megint offban vagyunk...
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bandus #84655 üzenetére
Raadasul az biztos, hogy nem tudsz 200-al menni vegig, mert erre a tobbi kozlekedo nem szamit, igy mindig le kell lassitani, satobbi. Az Autobahn-on is csak ugy lehet elerni egy 140-150 koruli atlagot, hogy
- nincs nyar (mert az autopalyafelujitasok miatt nyaron sok 80-as szakasz van)
- allandoan 200 korul vagy afolott mesz, amikor nincs elotted valakiEn ugy tapasztaltam, hogy Magyarorszag-Nemetorszag viszonylataban a teljesen relaxalt autopalyatempo olyan haromnegyed oraval lassabb (800 km-en) mint az, ha folyamatosan gyorshajtasz es 'dinamikusan vezetsz'. (Kb. 15 kmh atlagsebesseg-kulonbseget lehet elerni.) Cserebe sokkal farasztobb es balesetveszelyesebb (foleg azert, mert nem szamitanak rad annyira).
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
nagyúr
> Attól függ mennyire előrehaladott állapotban van a dolog.
Itt No-ban azt javasoltak, hogy a magzatviz elfolyasa utan az anyuka fekudjon le otthon pihenni, amig a fajasok nem surusodnek. Ha 5 percenkent van, akkor uljunk autoba, es menjunk be. A ketto kozott jellemzoen orak (1-5 ora) szokott eltelni, tehat ha valaki megvarja, amig nagyon elorehalad, utana 200-al berohan a korhazba, az ... az fura strategia.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz runner 125 #84906 üzenetére
Nem igaz, nem mukodik. A 'feszultseggel tolt' szoveg pluszpont.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Nyomtató topik
- Motorolaj és szűrő topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs