- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Netflix
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Bazz, 900 euro lesz az elso eves biztositasom itt No-ban (szinte fuggetlenul az autotol). Felelosseg + lopas.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #45118 üzenetére
London is hasonlo volt mondjuk, csak fontban.
Ti kotnetek +450 euroert teljeskoru cascot egy 20k euros autora? Azert gondolkozom, mert asszony is vezetni fogja, csak arra gondolok, hogy a bixenon fenyszoronal megnyomunk egy lampaoszlopot, akkor sokszazezer forintnal tartunk egybol...
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Megvan a ma vezetett auto elso (es egyetlen) tulaja: nemet kisvarosban elo, kb 40-es ferfi, "Strategische und operative Management- und Vertriebsberatung".
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz latyak17 #45168 üzenetére
Ja nem, nem a pihenesre gondoltam elsosorban, hanem a vilaglatasra. 19 evesen nem a tengerparton kell uldogelni, hanem valami olyan orszagban maszkalni, ahova most meg van energiad elmenni, de nem tul draga. Kozel-kelet, India, ilyesmi.
Tengerparti nyaralashoz meg en is tul fiatal vagyok, pedig van koztunk par ev.while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Na, csak leirom, hogy mi lett ebbol a BMW-vasarlasbol. Szoval az volt az elkepzelesem, hogy egy sportos csaladi kocsit szeretnek, amiben azert rendesen elferunk az asszonnyal, akkor is, ha netan lesz gyerek, vagy sielni megyunk, vagy ilyesmi. Eredetileg valami konnyu kabriot szerettunk volna, mert amikor bereltunk multkor, akkor nagyon bejott; de egy ketajtos, netan ketuleses kocsi nem igazan csaladi jarmu, es ha ugy esik, akkor cserelhetjuk le hamar. Ugyebar a futott km-ek kb. 90%-a autopalyazas lesz majd (Munchen-Budapest-Munchen, meg nehany tura a kornyeken). Azt is mondtam, hogy borules kizarva,.
Namost, vezettem 330xd-t, 325xi-t itt meg ultem par egyeb autoban. Az gyorsan kiderult, hogy egy negyautos szedan az lehet sportos, de igazabol szamomra tul sok elvezetet nem adott. Gyorsnak nem gyors egyik sem (a dizel nyomatekos, de irto hamar leforog, olyan erzesem van, mintha alapvetoen nem menne sehol igazan), a benzines sokkal jobb, de az meg siman nem kulonosebben eros. Szoval elmenyautonak feleslegesnek tunt mindketto, persze jol kanyarodnak a korforgalomban, de ez nem egy tul ertelmes felhasznalasi terulet. Ellenben nem is igazan kenyelmesek, meg eleg dragak is (2009-es volt a legujabb, ami belefert volna a keretbe).
Szoval ugy dontottem, hogy megnezek par egyeb, kevesbe sportos imidzzsel rendelkezo autot, es vegul ugy talaltam, hogy ugyanugy nem gyorsak, mint az E90, csak epp joval kenyelmesebbek esetenkent.
Ahogy most kinez, ilyet fogok venni (nem konkretan ezt a darabot, de egeszen pontosan igy nez ki, szin, felnik, kromcsikok, minden stimmel):
1.
2.2011 marciusi, hidros, automata, 200 loeros dizel, 67k km-rel. Adnak hozza 2 ev europai garanciat (+un. mobility garanciat, szoval ha ket even belul valahol lerohad, akkor elvileg adnak csereautot), bor+szovet komfortulesekkel (masszirozos, yeah). Valami irtozatosan kenyelmes es csondes auto, tetszik az automataja, van benne navigacio, szoval autopalyazasra remelhetoleg jo lesz. A masodik szerias C5-okrol nem olvastam tul sok remtortenetet, szoval remelhetoleg nem nyulok bele valami nagy szoporollerbe.
Lehet fikazni.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz zolikaDB #45272 üzenetére
Azt hiszem nem, ez ugyanaz a motor, mint a Mondeo 2.2 TDCi, azaz valtozo geometriaju turbo van rajta (meg egyebkent csokkentett befecskendezesi nyomas, vagy hogy hivjak magyarul - 1800 bar, nem a szokasos 2000 feletti, mert az automata valto csak 450 nm nyomatekot bir el, a motor elvileg tudna kicsit tobbet is).
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bitpork #45275 üzenetére
Mert a C6 kicsit tul extravagans mar, es a C5-ben lenyegeben az osszes kenyelmi extra megvan, ami a C6-ban, csak az egesz kicsit 'szokasosabb'. A multikormannyal nincs bajom, szamitogepek kozott elek egyebkent is, a gombokat majd megszokja az ember.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
No, este hatkor megyek a kocsiert. *izgul*
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Elso parkolasnal lekarcoltam egyebkent a gyonyoru 19-es felnit (magas padka+enyhe benazas az automata valtoval+irto peres gumi, lenyegeben a felni szele egy sikban van a gumival).
De mar tulvagyok rajta, mielott megvettem, elhataroztam, hogy magamnak veszem a kocsit, nem a kovetkezo tulajnak - vigyazok ra, ahogy tudok, de o van ertem, nem forditva.
Ja, persze majdnem ures tankkal kaptam meg, LOL.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Mai nap tanulsaga: altalanos hasznalatra (=kozlekedes) csak automatas kocsit veszek mostantol.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
nagyúr
Elso C5 fogyasztasi tapasztalatok: 130-170 kozott, 85 km-nyi dugoval Bp-Munchen 6.8 l/100 km. Ezenkivul viszem vissza a Citroenhez, mert a tempomat neha nem kapcsol be. Nem egy eletveszelyes dolog, de ha mar egyszer azzal reklamozzak magukat, h 'mintha uj autot venne', akkor csinaljak meg.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz runner 125 #48567 üzenetére
> 125 lovas, így bőven van tartalék motorban, pláne, h ennek a 163 lovas verziója csak szoftverben különbözik.
Nagyon szep auto - de van meg valaki, aki komolyan gondolja, hogy kizarolag szoftveres kulonbseg van ket kulonbozo teljesitmenyu hajtasrendszer kozott?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz szőröscica #48578 üzenetére
> Én ezért annak a híve vagyok, hogy ha nagypapásan közlekedek, akkor is a legerősebbet kell venni, mert ugyanolyan felhasználási körülmények mellett egy gyengébb motor nagyobb részterhelést kap, mint egy erősebb, ergo kevésbé lesz tartós.
Ez sem biztos azert, a nagyobb maximalis teljesitmeny nagyobb komplexitassal szokott parosulni.
while (!sleep) sheep++;
-
-
nagyúr
Kivancsi lennek egyebkent, hogy ki az itt, aki azt gondolja magarol, hogy 'tud vezetni'. Megjegyzem, hogy az ilyen tipusu balesetek egyik fo oka az, hogy nem szamit a penz. Ha esoben vezetnel egy kolcson Lambot, akkor nyilvan remegne a terded, es husszal venned a kanyarokat. Viszont ha van ra zseton, akkor sokkal hajlamosabb tolni neki az ember. Ez mar csak ilyen, ennek sok koze nincs a vezetesi tudashoz.
while (!sleep) sheep++;
-
-
nagyúr
válasz alienpapa #49403 üzenetére
Kerdes, ha te elcsuszol az M7-esen esoben a Suzukiddal (nem tudom, milyen autod van, de erted a lenyeget), akkor a te kurva anyadat is? Egyelore nincs rola hir, hogy haromszazzal csapatta-e vagy sem. Csuszos volt az ut, benezett valamit es valszeg pechje is volt. Ennyit tudunk idaig. Ha nem Lamboval tolta volna, hanem kettes Golffal, akkor maximum sajnaltad volna, hogy balesetet szenvedett, de mivel draga kocsija van, ezert biztos ezerrel felelotlen volt, es rohadjon meg.
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs