-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Mágus2 #65867 üzenetére
Nem, nem csak az autos volt felelotlen. De o volt messze a legfelelotlenebb. Egy autopalyan szaguldozo motoros sok kart tud okozni, de elsosorban magara veszelyes, aztan a tobbiekre. Amit az Audis csinalt, az nagyon kozveltenul a motorosokra volt veszelyes, raadasul ahogy lentebb is irtam, itt nincsenek fokozatok, ha megloki oket hatulrol, az kb. azonnali halal. Tehat nincs olyan, hogy csak megkarcolja, vagy totalkar, vagy ilyesmi, 280-nal ez halalos itelet.
Tehat nem azt mondom, hogy a motorosok angyalok, vagy akarmi. De ezen a videon egyertelmuen az audis a legnagyobb okor.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz AMD Power #65876 üzenetére
Es minek kell ehhez video? Mindenki tudja, hogy az R8-nak mennyi a vegsebessege es hogy gyorsul. Azt is tudjuk, hogy a motorok 200 folott nemileg hatranyban vannak. Ha ehhez neked egy kozuti video kell, akkor tenyleg sajnallak. Egyebkent egy ilyen R8-at berelni es 300-ig kihajtani kb. barki tud, foleg nyugaton szinte semmibe nem kerul a berles. Londonban is volt olyan car club, ahol evi harommillio forintert minden hetvegen elvihettel egy szupersportautot, R8-tol a GT2-ig barmit (az meg masfelhavi atlagfizetes London bizonyos reszein).
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz zoo8800 #66756 üzenetére
Engem lebeszeltek a 3 literes verziorol a Citroennel, pedig olyat akartam venni, vegul 2.2-es lett. Kb. ugyanugy megy, mert az automata valto a szuk keresztmetszet (450 Nm a nyomateklimit), csak kevesebbet fogyaszt.
Ja, es egyebkent fantasztikus auto, hosszutavu utakon egy megvaltas.
Bar ahogy latom, nem volt komoly a kerdes.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz runner 125 #66773 üzenetére
Nezegetem az elso 1-2 evben meg fura E90-et, es azt kell mondjam, Bangle egy zseni -- az a kocsi irto szepen oregszik, meg mindig rendkivul eros a 'road presence'-je. Ez az uj meg fel sem tunik.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Typhoon47 #66775 üzenetére
En nagyon szeretem, kenyelmes, csondes, relative jol megy, meg szep -- es vegulis erre van szuksegem. Minden rendben vele, most vagyok olyan 15k km-nel.
Balupapa: nyilvan nem sajnaljak, a kognitiv disszonanciat az emberek fel tudjak oldani. Gondolom nem vagod, hogy mi az, ha ot szoban sikerul harom helyesirasi hibat ejtened
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz zoo8800 #67695 üzenetére
Mit is mondjak, osszessegeben en nagyon elegedett vagyok.
Ami nem tokeletes:
- a motoros ules automatikusan hatrahuzodik, amikor kiszallsz a kocsibol. Viszont ha valami blokkolja az ulest (jelen esetben a hatso ulesre rakott gyerekules), akkor attol meg csomo ideig probalkozik az elektronika, es erolkodik
- a klima kicsit lassan fut fel, jovo heten meg is nezetem a szervizben, amikor felrakatom a teli kerekeket
- ha be van kapcsolva a TMC (kozuti informaciok vetele es megjelenitese a GPS-en), akkor ha epp kozlekedesi hireket mondanak a radioban, akkor bekapcsolja, es megkerdezi, hogy akarom-e tovabb hallgatni. Egy mozdulat kikapcsolni a radiot, de a funkciot magat nem sikerult meg deaktivalnom, es ez bosszanto.Egyebkent nagyon elegedett vagyok a kocsival, szep, jol megy es kenyelmes, egyeb zorgesek, hibak, stb. nem fordult elo igy kozel 20k km utan. Ja, es mondtam mar, hogy soha tobbet manualis valto?
Majd irok rola meg kicsit reszletesebben, bar a fentieken kivul tenyleg minden szuper, boldog vagyok vele.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz parandroid #67712 üzenetére
A kocsi, amit linkeltel, barmely ma kaphato* autotol messze-messze elmarad biztonsagban. Egy Smart-tol is.
*kinaiakbol lehet, hogy van gyengebb, de nem biztos
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
A '300'-as tipusjelzes azert tenyleg vicces, ugy gyorsul, mint a gyengebb-nehezebb C5-om, szinten automataval Mondjuk az araval legalabb nem szalltak el (nem mintha Mo-n ez realis lenne, csak azt mondom, hogy egy 200 lovas hibrid 9.3M-ert rendben van).
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Általános kérdés: Ezt már azóta figyelem, mióta megvan a kocsim, de mi a jó francért van az, hogy minden 5 előttem álló autóra jut 1 olyan, aki nem tud leszállni a fékről, és álló helyzetben is áll a féken? Légy szíves magyarázza már el nekem valaki, hogy miért jó az, ha megállok a pirosnál, és a féket folyamatosan nyomom? Automata váltónál talán megértem, de nyilván ott is jobb kirakni üresbe (vagy nem), de egyszerűen nem tudok rájönni, bárhogy gondolkozok, hogy miért jó állni a féken.
Pontosan ez a valasz. Automata valto -- meg ha soromponal allsz, akkor is inkabb celszeru D-ben hagyni, es allni a feken, mint visszarakni uresbe, osszessegeben jobbat tesz a valtonak. En legalabbis ezert allok akar percekig is a feken.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Most veszek teligumit/felnit a kocsira, es valami hulye akcio miatt a 18" kerek + legnyomas-szenzor es a 17" kerek szenzor nelkul alig ter el arban (mindketto horror) - 10% kulonbseg van. Eleg meglepo.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz jozefgucci1 #69226 üzenetére
Hat, ugyebar a topicban nekem van ebbol a C5-bol (az enyem 2011-es sedan, 204 lovas dizel), mondjuk en ennel joval dragabban vettem (viszont kozvetlenul a Citroentol, garanciaval). Ha visszaolvasol, par helyen irtam rola, ha van konkret kerdesed, szivesen valaszolok.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Na, VEGRE fent van a teli kerekszett, masfel honapja probalom elintezni.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Nekem az esett rosszul, amikor az A8-on, Salzburg kornyeken hegynek felfele nem birtam tartani a lepest egy Mercedes Vito kisbusszal.
Mondjuk turbo nelkul voltam
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Laraxior #69339 üzenetére
> Az meg, hogy 2 évente bekopik 4-5 mm alá, istenem, nem fogom kidobni ha 1.6mm felett van.
Kivalo dontes. A lampat se kell allandoan cserelni, par ejszakai tura az M7-esen siman belefer lampa nelkul, nyilvan nem allandoan, de ha egyszer-egyszer nincs lampa, az azert tulelheto.
Damaszkusz kornyeken lattam ilyeneket egyebkent az utakon, siman toltak neki lekapcsolt lampaval, autopalyan.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz szőröscica #69731 üzenetére
Szerintem a Columbia aranytalanul draga. Igen, ennyiert kapsz Columbiat, csak nem ilyen szinvonalat. En pl. altalaban a Sherpa cuccoknal kotottem ki, de a lenyeg az vegulis a membran minosege, es egy csucs-membrannal szerelt masodik vonalas cucc az 40k, ugyanaz Columbiaban meg 80k.
Lecet _ne_ vegyel. Elkovettem azt a hibat, hogy vettem, amikor eloszor mentem, ezer szempontbol hulyeseg. Meg anyagilag se eri meg, de mashogy meg foleg nem. A legtobb helyen berelhetsz ugy, hogy mondjuk 1 hetes a berles, de akarmikor, akar naponta ketszer is cserelhetsz lecet, igy ki fogod tapasztalni, hogy neked mi jon be.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Tankblock #69909 üzenetére
Nincs ilyen. Arra vannak modszerek, hogy minimalis elettartamra tervezzenek. Maximalis elettartamra nem tervez senki.
Legyszives kerdezz meg barkit, aki _tenyleg_ tervez ipari vagy konzumer eszkozoket. (Ne a media marktban dolgozo havert, vagy a portast az Audinal.)
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Egy baratom keres autot. Mit ajanlanatok negyfos csaladnak, max. 800k (ezen felul meg maradna penz szervizre, stb.), kb. 500 literes csomagtarto, sportossag, stb. nem szamit, csak a megbizhatosag?
En Skoda Fabia kombit mondtam elsore.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Octaviaval az a gondom, hogy sok (3-4) evvel idosebbeket lehet csak kapni ugyanazert a penzert. Megeri ez?
Focus nem hangzik rosszul, de szerintem nehezen fognanak ki belole egy jot ennyiert. Egyebkent csak kombi johet szoba barmibol.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Ket kisgyerek, egy kozepesen alacsony lany. A srac 180, szoval az nem idealis, nyilvan.
Melack: ja, de most itt 2003 koruli Octaviakat allitunk szembe 2007 kornyeki Fabiakkal, az majd' ketszer olyan oreg gep, nyilvan nem ugyanolyan allapotuak altalanos esetben. Daewoo jo tipp, utananezek.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz szőröscica #72162 üzenetére
Avensis az szerintem orultseg, ilyen arban csak szarra hajtottakat lehet kapni, tenyleg. 406-ot nezek mindjart.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz DeFranco #72165 üzenetére
Semmibol, de adott penzert a legjobb auto kb. mindig az, aminek nincsenek extra elonyei. Ha mar jol nez ki, vagy jo a marka hirneve, vagy mittudomen, akkor az plusz erteket jelent, ergo adott penzert szarabb autot kapsz. Ezert nezek olyat, ami szarul nez ki, nincs semmifele presztizse, gyenge, igenytelen. Ez az auto kb. jelenleg a Fabia, esetleg 206 SW.
Varoson belul lenne egyebkent hasznalva 99%-ban, nem autopalyan.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz szőröscica #72332 üzenetére
Hat persze, mi mast tudna csinalni?
"Akár 1-1,5 másodperccel javulhat a gyorsulás 0-100km/h-ra."
Ja, ennyit a No Fear matrica is javit.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz neduddki #74598 üzenetére
"A 110LE -s motorral biztos hogy nem lesz semmi baj, én ültem már egy ilyen taxiban amiben 860e km volt és a gazdája mondta hogy soha semmi komolyabb gond nem volt vele"
http://a.te.ervelesi.hibad.hu/anekdotikus-bizonyitaswhile (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz szőröscica #76231 üzenetére
Majd kivancsi leszek, hogy ha odakerulsz, akkor is ilyen lelkesen posztolgatsz-e a forumokra, hogy vegyek el a jogsid.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bitpork #76728 üzenetére
Pedig varosban irtozatosan kenyelmes a carsharing. Tokeletesen stresszmentes, azt kapod, amiert fizetsz, a kocsik rendben vannak tartva, satobbi. Londonban hasznaltam ilyet, tokeletes -- odamesz, at se kell venni, mert a kartyaddal kinyitod, elviszed, aztan lerakod, automatikusan vonjak a szamladrol a penzt. Meg csomo esetben olcsobb is, mint kocsit fenntartani.
Inkabb ahhoz hasonlitanam, mintha egy IT portalon arrol olvasnal, hogy ahelyett, hogy otthon szerelsz ossze egy PC-t alkatreszekbol, vegyel inkabb egy markas gepet.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bitpork #76735 üzenetére
Semmi mas nincs igazabol, ezert se irtam 22k-t toltam bele idaig. Fogyasztasa nalam olyan 6.6-6.7 korul alakul (nagyreszt autopalyazas 150-170 kozott. bar 190-200 korul se fogyasztana sokkal tobbet, az ora szerint 7.8-at eszik sik terepen stabil 200 kornyeken). Mar irtam tobbszor, de a legjobb resze az a zajszigeteles, egy 6-7-8 oras uton a magas alapzaj kesziti ki az embert leginkabb (engem legalabbis). Nagyon orulok, hogy ezt vettem.
Azota annyit koltottem ra, hogy vettem ra egy full teli kerekszettet (ld. kep itt), meg utanatoltottem egy kis hutofolyadekot. Ez utobbit a kerekcserekor megkerdeztem (marmint hogy normalis-e, hogy utana kellett kicsit tolteni), a szervizes azt mondta, hogy nem problema, de ha a kovetkezo szervizig fogy belole megint, akkor szoljak, es valami csovet kicserel a klimaban, mert mar latott ilyet, bar C5-nel nem szokasos.Minden mas oke -- esemenytelen egy auto, beleulok, megyek, kiszallok. Varosban nem nagyon hasznalom, mert elegge ellene vagyok a varosi autozasnak, szoval remelhetoleg jo allapotban marad, 95%-ban Budapest-Munchen utat teszek meg vele. Ja, az Oktoberfesten megkoccantottam a jobb sarvedo folott, egy riksat arrebb toltam vele tolataskor -- az okrok integettek, hogy mehetek meg (total tomegben probaltam kiallni egy parkolobol), de mar nem volt hely... lett egy apro (fel centi 'mely') horpadas a kerek folott, latszani nem igazan latszik, de bosszantott kicsit. A linkelt kepen mar rajta van, de tenyleg nem latvanyos.
Ja, a gyerkoc allandoan elalszik benne, szereti a halk ringatozast
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bitpork #76739 üzenetére
Nekem a nyari az Michelin Pilot Sport 3, a teli meg Alpin 4, mindketto eleg halk -- kenyelemben kb. hasonlo, bar a 19-es kereket meg lehet erezni a nyari gumival. Majdnem kombit vettem, de az a kombi, ami meg elado volt, az 3 literes V6, ami nem megy jobban, viszont tobbet eszik es nehezebb (mindkettoben ugyanaz a valto van, ami 450 Nm-t bir el, asszem a V6-os 7.6 alatt van 100-on, ez meg 8.3, automataval).
A fix kormanykozeppel az egvilagon semmi baj nincs, tok jo, hogy a gombok mindig ugyanott vannak. Ez olyan dolog, hogy lehet, hogy elsore nem jon be, mert szokatlan, de semennyire nem szamit egy autonal. Nekem mondjuk az elejetol fogva tetszett -- ahogy anno leirtam, tobb tesztvezetes utan (E90-ek, Focus, blabla) ez az auto volt az, ahol az elso 15 masodpercben ereztem, hogy nekem ez kell.
Igazabol ha sok elkoltheto penzem lenne, akkor elferne melle mondjuk egy MX-5, Boxster, vagy valami hasonlo kisauto, de utazni ez szuper.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
A PS3 esoben kivalo, nem tudom megmondani, mennyire halk, nincs eleg osszehasonlitasi alapom, de nem tunik kulonosebben halknak. De esoben szuper. En is elsosorban palyazom egyebkent (nekem 245/40R19 van belole), teljesen oke. Amikor omlik az eso, akkor joval stabilabbnak erzem, mint az elozo (egyebkent szinten Michelin) gumikat.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Van ilyen rendszerem. A felnibe van epitve a legnyomasszenzor, de lehet anelkul is kerni a kereket, legalabbis nekem a telikerek-vasarlasnal felajanlottak, hogy lehet. Az ebayen 70 euro korul megy darabja, de az en esetemben talan 100-140 euro volt a felar a szenzor nelkuli kerekekhez kepest, tehat kertem bele.
Szoval a 700 euro total hulyeseg, es az is, hogy kotelezo -- viszont ha eleve draga a kerek/gumi, akkor kvazi 'mindegy', hogy belerakod-e.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs