Új hozzászólás Aktív témák

  • giigz

    veterán

    1 sztori és egy általános kérdésem lenne. A sztorit aki nem ér rá nagyon nyugodtan hagyja ki, kiemeltem, hogy honnan kezdődik az általános kérdés :D

    Sztori: Ma megyek hazafele az országúton, seggemben egy új Mondeo, várja hogy megelőzhessen, továbbra is a seggemben, ha egy picit is fékeznék első dolga az lenne, hogy nekem jön, na szóval aztán egyszer csak talál helyet és megelőz, látom milyen szép fekete színű Mondi, valami sport változat lehetett, vagy nem tudom, de szép nagy felni, sötétített üveg, tehát szépen nézett ki, persze egy olyan 40-50-es ember vezette, a tipikus nagyképű barom kisfőnök... :D Na mind1, aztán a nagy előzgetéssel természetesen semmit nem értem, a magam kis 100-as tempójával utána a városba érve egy pirosnál pont mellé álltam be, ilyenkor mindig automatikusan a kocsik gumiját nézem, ki nem találjátok milyen gumi volt rajta, ha azt mondanátok, hogy Debica/Barum, még akkor is jobbat mondanátok, ugyanis Kormoran Snowpro volt rajta!! :DDD Úgy elkezdtem röhögni, nem igaz, én a millió alatti autómra tudok venni normális minőségű gumit, a kocsi vételárának ~20%-áért, ő meg a több milliós (legyen 4, de ha újonnan vette nyilván több) autójára nem tud venni 150k-ért (kocsi 2-5%-áért) normális gumikat.

    Én hosszas gondolkozás után úgy döntöttem, hogy a lehető legjobbak közül választok erre a 15 éves kocsimra, és vettem is egy jó minőségűt, ha pedig több milliós 10 évnél újabb kocsim lenne, nagyobb kerekekkel, akkor 100% biztos, hogy Continental, vagy hasonló minőségű gumi lenne rajta... Aztán majd esőben is nyomja neki a Kormorannal, mert megy a kocsi, és letolja a sz*ros 10 éves autókat, aztán megállni nem tud, bár egyébként is gondolom azért megy a másik seggében, mert úgy is neki akar menni...

    Na mind1, ez egy nagyon szubjektív kis kirohanásom volt, erre nem kérnék reagálást, max. ha valaki nagyon akar megteheti, de a fő mondandóm a következő lenne. :D

    Általános kérdés: Ezt már azóta figyelem, mióta megvan a kocsim, de mi a jó francért van az, hogy minden 5 előttem álló autóra jut 1 olyan, aki nem tud leszállni a fékről, és álló helyzetben is áll a féken? Légy szíves magyarázza már el nekem valaki, hogy miért jó az, ha megállok a pirosnál, és a féket folyamatosan nyomom? Automata váltónál talán megértem, de nyilván ott is jobb kirakni üresbe (vagy nem), de egyszerűen nem tudok rájönni, bárhogy gondolkozok, hogy miért jó állni a féken. Nekem az az általános, hogy mondjuk 20 alatt a lámpához érve üresbe rakom a kocsit, fékkel megállítom, és elengedek mindent, üresben állok a lámpánál, a kocsi pedig nem gurul se előre se hátra, nem igényli, hogy nyomjam a féket, mert egyébként sem gurulna el. Ha pedig kis emelkedőn állok, akkor behúzom a kézit. A múltkor pl. a vasúti átjárónál volt egy ilyen előttem, jön a sorompó, leállunk, elkezdi nyomni a féket, és vagy 5 percig folyamatosan nyomta álló helyzetben, miközben teljesen sík volt az út, senki nem gurult semerre... Van erre valami értelmes magyarázat, netalán nekem is mindig a féken kellene állnom, vagy csak szimplán "mindenki" ennyire hülye?

    Bónusz sztori: Ma átlógtam kb. félméterre a másik sávba, miközben tudtam, hogy a busznak 2 sávja van, mert úgy is be fog menni a megállóba, erre a buszvezető elkezd dudálni meg integetni, miközben a következő kormánymozdulata az volt, hogy leállt az útról...

Új hozzászólás Aktív témák