-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashback
addikt
válasz
Tanisz #128574 üzenetére
Szia
Nézz szét a CRV-k terén. Ültem párban nagyon kényelmes. Ennyiért meg tudsz jót is venni. Dízelt mondanám, de van benyás is.
Csak egy pár:
MOD: X-trailt én is néztem de ott a blokk nagyon vegyes. Olvasni olyat a népítéleten hogy felrobbant a blokk...
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
rbalint88
addikt
válasz
Tanisz #128574 üzenetére
Ha evjaratbol hajlando vagy engedni, akkor Toyota Highlander. 3.3 benzin+villany, gyakorlatilag egy nagy prius. 5fo+kutya+csomagok kenyelmesen elfernek benne. Suv pont nem az a kategoria, ahol a benzinesnek sok elonye lenne, de ez se eszik tobbet, mint egy hasonlo ereju dizel.
-
lenko
aktív tag
válasz
Tanisz #128579 üzenetére
Azért ez a km duma szerintem nem állja meg a helyét kb 300e km felett hiába pályáztak vele.
Személy szerint én valós kb. 150e km felett nem veszek autót.(amit nem városba gyilkoltak)
Városiba max fele ennyi, de olyan még nem volt eddig hálistennek.
Megoldás, csak M.O.-I autót vegyél, vagy magadnak hozzál kintről, a nepperek által behozottnál borítékolható a tekerés, és azért lássuk be pálya ide vagy oda 438e km nél lassan jöhet a generál...Az embereknek fáj az igazság!
-
bmwsan
senior tag
válasz
Tanisz #128574 üzenetére
Szia!
Esetleg még egy két ötlet:
VW Tiguan - csak 470-es csomagtartó, de nem sok rosszat hallottam róla eddig
A Superbnek hatalmas csomagtartója van, valahol 600 Liter körül.
3,5 Millióig elgondolkoznék egy kombi Superb-en vagy egy B7 Passat Varianton is.
Igaz nem japók, de nem sok gond szokott lenni a 2.0 CRTDI-vel, inkább a DSG-re éredemes figyelni.
Esetleg nagy családos autók játszanak? például VW Touran és társai?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tanisz #128588 üzenetére
A 2004-5 körüli X-Trail-eket én is néztem annó, félrevezető, de a 2.2 DCI 100% h saját Nissan fejlesztés, az új 2000-est már kevésbé ismerem.
D5 nagyon roppant jó motor, keress rá, már párszor kiveséztük. Simán vállalnám az XC70-et ebben a kategóriában, baromi jó utazóautó, jól pakolható, hátul is van benne hely és ha nem komoly terepre kell, síelni járni, hóba, erdőútra tökéletes az a hasmagasság és hajtás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mycso
veterán
válasz
Tanisz #128614 üzenetére
A 2.0dci az nagyon jó motor és inkább nissan, mint renault (végül is közös). Ebből van nissanban és renaultban is.
A 2.2dci, talán az egyik legrosszabb renault diesel.Nissan-nak saját 2.2-es volt: DDTI.
Tehát nem ugyan az a kettő.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Tanisz #172510 üzenetére
Opel némileg hasonló kidolgozás, mint a japánok. Esetleg még a Lexus valamivel jobb, csak drágán mérik, pedig egy CT200h józan választás lehetne. Írta, hogy minőségi ingereket vár el, VAG ebben élen van az adott kategóriában
Jetta mexikói szerelés, Octavia lejjebb van pozícionálva, marad a Golf, kicsit feljebb A3 - városba nagyobbat túlzás lenne szvsz.
-
flashpointer
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Peugeot, Citroën topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- OLED TV topic
- OpenMediaVault
- Opel topik
- További aktív témák...