- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
prsq
tag
válasz vzsryl #190705 üzenetére
Valami nem stimmel.
Én is most kaptam, az évforduló nov. 11.
Előtte 60 nappal ki kell küldenie az értesítést, hogy hogyan változik a KGFB.
Az enyémben az szerepel, hogy 30 nappal az évforduló előttig lehet felmondani, vagyis még - majdnem - 30 napom van rá.Melyik biztosító?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #190705 üzenetére
A fizetési határidő a szerződés kelte (esetedben a folyatódása) minden esetben. A 60 nap az türelmi idő (amit nem reklámoz a biztosító nyilván, mert később jut a pénzedhez), tehát ha 60 napon belül befizeted akkor nem szűnik meg a kgfb díj nemfizetés miatt.
#nincsbennetarcsi
-
diegho
nagyúr
válasz vzsryl #190784 üzenetére
Nekem a kezdetektől fogva nagyon tetszik az új swift formára is. Az még mondjuk jó kérdés, hogy ha kifog az ember 3,4 körül egy 50k km-es 3 éveset, akkor az mennyire jó vétel? Ott már nem köt a márkaszervizhez sem a gari, tehát vihetem a jól bevált helyre olajcserére és 1M-el olcsóbb, valamint nincs a hibrid rendszer, ami később talán problémás lehet. Szerintetek?
[link] pl itt van ez.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz vzsryl #190818 üzenetére
Nekem sem hiányzik túlságosan az ülésfűtés. Persze jó dolog, de mire elkezdeném élvezni, úgy is odaérek a célhoz, kicsi a város. A fűtést/klímát is csak a párátlanítás miatt kapcsolom be hidegben.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
#24845312
törölt tag
válasz vzsryl #190818 üzenetére
Rövid távokon hideg motornál pedig nagyon jó tud lenni, mert gyakorlatilag azonnal a meleg ülésre ülsz rá, ellenben fűtésed addigra még nem is lesz, mire megérkezel a célba. Mondjuk ehhez hidegek is kellenének, az elmúlt években már én sem használtam egyáltalán az ülésfűtést, mert hideg idő se nagyon volt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #190844 üzenetére
Milyen olaj, sűrűbbet is nagyon eszi? Meg lehetne próbálni otthon, ha időd engedi - kérdés, hogy hengerfej vagy gyűrű oldalról jön az olaj nem szedném szét alulról és felülről is egyszerre, ha nem muszáj. Vagy keresni valami keveset futott motort bontva.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #190844 üzenetére
Hát az gtk simán... ha megcsináltatod viszont ott az ismert előélet. Ha veszel valamit használtan akkor is benne van a pakliban, hogy egy olajevőset kifogsz (bármiből). Szóval ha hosszútávon gondolkozol akkor én megcsináltatnám. Nálunk a családban pont ugyanez volt a dilemma, le lett cserélve egy 1.6-os Mazda 3-ra. Az ugyan nem eszi az olajat érdemben cserébe rohad mint a nyű... Szóval amit a generálra költött volna azt a lakatosra költötte.
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #190857 üzenetére
Én kérnék egy árajánlatot az Almera nagygeneráljára. De szinte biztos, hogy olcsóbban megúszod a felújítással rövid távon. (Ugye ha új autót veszel, csak az átíratás 60 ezres tétel a semmire, és az új autóra is valamennyit biztos kell költeni szinte biztos. Az Almera értéknövekedése is visszahoz valamennyit, mert most eladhatatlan kábé, ha korrekt vagy.)
Innentől azon múlik, hogy:
- Megbízol-e a szerelődben, hogy meg tudja-e jól csinálni.
- Érzelmileg mit gondolsz az Almeráról. (Illetve bele mered-e ültetni a gyerkőcöket majd, ha úgy adódik?)
- Ha megcsináltatod, akkor viszont addig célszerű hajtani, amíg szét nem esik. (15 éves autóba csak ekkor érdemes ennyi pénzt ölni szvsz.)A T27 Avensis jó, csak nagyon ronda.
-
diegho
nagyúr
válasz vzsryl #191080 üzenetére
Tudom, hogy az a legésszerűbb választás, de úgyis megyek Szombathelyre egy kellemes vacsorára, ott meg van egy rakás kereskedés, úgyse csinálnék mást, szóval próbálok pár autót.
Ja és megpróbálok találni valahol egy Suzuki kereskedést, ahol lehet tesztvezetni a Swiftet.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vzsryl #191485 üzenetére
Ezekből a Passat, esetleg a Mondeo. Az Insignia bár szép, belül kicsi, ill. több sztorit hallottam beszippantott örvénycsappantyúkról (lehet csak azért, mert több opel-szervizes ismerősöm van.)
Csak kombit!A dízel kombik királya a Volvo V70 D5 (meg a V6 TDI Audi, Mercedes) nézz meg egyet abból is.
(#191488) Somatom: Kalcium-kloridot (CaCl2), guglizz rá, a fémek igazi barátja.
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #191485 üzenetére
Ezek közül szerintem bármelyik jó, az Insigniát kivéve (az Opel 2 literes dízele problémás, bár nem tudom, mikor javították ki). Én is pont ezekben gondolkodnék, ha most cserélnék autót. Szerintem a franciák nagyon alul vannak árazva használtan, azok a legjobbak ár/érték arányban.
Szvsz egyáltalán nem hülyeség a terv, az általad vázolt használattal egy dízelnél sem szabadna komoly tételnek bejönnie 200-250 ezer km-ig. (Tehát vásárlásnál nagyon érdemes körbejárni, hogy mi volt már rajta megcsinálva a drága dízeles dolgok közül.) Én is eléggé dízelellenes voltam, meg is szívtam az autóval (családon belüli vétel adódott), de azért a dízel kellemes tulajdonságait igencsak meg lehet szokni (a hangját nem )... Annyi általános tippet tudok adni, hogy Bosch befecskendezőset vegyél. (Azt hiszem, ezek mind azok.)
Illetve annyit azért megjegyzek, hogy közhelyszerűen mindig elmondják, hogy nem kilométert veszünk, DE én hozzáteszem, hogy azért van abban is valami:
Az én visszatekert autómban a valós km 230 ezer körül volt, amikor vettem (egy hibakódnál kijött a valós km): Szinte hetente tönkrement rajta valami vétel után: az egyik injektor, generátor, résolajcső elfáradt (majdnem kigyulladtam), és most csúszik a kuplung, csak halogatom a cseréjét. (De még ez is bőven 1 millió alatt van összesen, vastagon fogó ceruzájú szerelőnél.) Szóval azért megvan, hogy durván hány km-re méretezik az alkatrészeket, és nem véletlenül 200 ezer km körül adják el a flottás dízeleket...Szerk.: Ja, és a szerelőmmel átnézettem vétel után (családon belül bizalmi alapon ment az üzlet), és azt mondta, hogy nagyon jó üzletet csináltam. Senki nem lát bele, és senki nem fogja megmondani, hogy az injektor elektronikája holnapután meghal-e stb. Azt látta, hogy nem rozsdás az alja, a hátsó lengéscsillapító cserés (szivárgott) stb. Fél év után már azt mondta, hogy vissza kellene csinálni az üzletet.
Szerk.: Nekem 1.6 CRTDI-m van, de a fentiek azért strapabíróbbak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #191496 üzenetére
Nekem VAG 1.6 crtdi-m van. Ha lesz még dízelem, az 2 literes lesz, mert nem hiszek az alulmotorizáltságban. :)
Egyébként a VW márkaszervizt nem szeretem. Nem adnak ki infót a saját neveden lévő autó előéletéről, horror árak vannak (a múltkor beírtam, hogy valami 900 ezer + munkadíj lenne a márkaszervizben a dpf csere). Ha valamiért nem találsz utángyártott alkatrészt, akkor szívás. A gyári résolajcső valami 50 ezer körüli összeg volt... A következő autóm nem VAG lesz...
A C5-öt is megnézném, hogy tetszik-e, állítólag a dupla üvegezésű verzió extrém csendes.
-
m.lala
aktív tag
válasz vzsryl #191496 üzenetére
Én is 508-ban gondolkodom, semmit de semmit nem találok róla negativumot. Viszont nézz meg egy hyundai i40 kombit is.1.7 d, magánvéleméynem hogy gyönyörü, itt irták hogy esetleg eszi a kuplungot egy linkelt taxis videón, de a népitélet tesztek abszolút pozitivak és igazából a milyen ótót vegyek 3.5m ért totalcar cikbben is kihozták ajánlottra. [link]
Nekem tavasz lesz, de keményen őrlődöm.[ Szerkesztve ]
Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
-
-
-
footy
addikt
válasz vzsryl #191604 üzenetére
Mondjuk az hogy az ADbluet melleontottek egy parszor nem tul jo hir. A rozsda ott elobb-utobb jelentkezni fog.
Egyebkent en is szimpatizaltam 308-508-cal de sajnos nagyon kicsi volt a valasztek es a kozelben nem volt olyan kivitelben ahogy en szerettem volna...
Az 508(elozo generacioja) belter minosegeben a kategoria egyik legjobbja volt. Az ulesek is iszonyat kenyelmes es a zajcsillapitas felso kategorias.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #191727 üzenetére
Körmére kell nézni de nem vetném el ezt a TDI vonalat sem. A CR rendszer/injektorok bemérethetőek, a DPF telítettsége is mérhető, a hexagon tengely ezekben már javítva van. Azon kívül kérhet egy kuplung+DMF kombót és kb ennyi. Nagyon sok ilyen TDI fut a flottában nálunk sok-sok km-rel a hátuk mögött és hibátlanok. Előbb vennék ilyet mint TSI-ből bármelyiket, pedig tudod hogy rühellem a dízeleket.
Azt kéne tisztáznod mire kell az autó elsődlegesen, mert másra jó egy HSD meg másra egy ilyen TDI.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #191729 üzenetére
Két ellentétes falhasználás... HSD pályán is használható és gyerekkel úgy sem száguldozik az ember. Viszont ha egyedül vagy azért csak elrúgnád nyilván, arra viszont a HSD totál alkalmatlan. Szóval racionálisan HSD-t kéne venned ha meg még néha lenné kicsit "csibész" akkor a TDI-t.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tőzsde és gazdaság
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Motorolaj és szűrő topik
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen