- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Max
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI kábel TV
- Windows Insider Program
- C# programozás
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Sweet.tv - internetes TV
- Crypto Trade
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
Városban, negyedikben 4,3-4,5 liter a pillanatnyi fogyi 58km/h-nál.
Országúton hatodikban 90/100-as tempónál, 4.7 - 5.1 között. alakul.Tudna ez jól fogyasztani, de nem nálam.
Qru: Nem is arról van szó, hogy nyélgázon mennék. Sőt, 4000-ig eddig csak 3x lett leforgatva 3 hónap alatt. (előzés. stb miatt) De vannak esetek amikor pl elgurul a gyógyszer. Pl körforgalomból kijövet és már ott is van a 110-es tábla.
Természetesen én sem kínozom.Én ez alapján mondtam a 6.3-at. Minden benn van. A sok hidegindítás is.
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
Nagyon jó autó.
Mondjuk igazi őskövület a moci, egyszerű mint egy faék, és nem is eszik sokat.
Városba a legjobb, utazni, főleg sok személlyel-csomaggal már kevés neki a 77Le.
Az alkatrészek olcsók hozzá, szerelni se nehéz.
Az összeszerelés korrekt, a festése viszont nem túl ellenálló. A futóműve erős, nem hullik szét. A féke nagyon harapós.
Elől nagy a hely, a 3 ajtósban meg pláne. -
Typhoon47
őstag
Én Phaetont vettem. Ahhoz képest mindenképp jóval feljebb lett. Nem tudom mennyire ismered a modellpalettát vagy ültél már ilyen autókban egyáltalán, de a GS és az LS közt elég nagy űr van. Kvázi a lexus megszerette volna kerülni a 7er/A8/S szentháromságot és rájuk licitálni.. ezért mondom ezt. Persze nekem csak kerregő dízel szarfosom van nyilván való módon, ahogy te mondtad
mgj.: off
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Lehet h unalmas, de még mindig jelen van.
Nem mellesleg, én is annak a híve vagyok hogy baromira nem számít az erőforrás milyensége, ha hozza a kötelezőt. Én nemrég kipróbáltam egy s420 cdi-t és elárulhatom hogy nincs hangja. Még így lassan 10 évesen sem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nekem szokták mondani h szf dízel. És már valóban többet hallottam mint kellene.
Igen, RX400. De döbbenetesen sokat fogyaszt Anyósom ágán egy rokon vett egy GS hibridet. Az is zabál városban. Csendesnek csendes.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Morris
veterán
Persze, hogy van. Más ársáv, más évjárat, más konszern.
Nekem azok a dolgok voltak fontosak, amiket korábban felsoroltam. Abból a pénzből ez volt a számunkra legjobb választás.
Ha lehetőségem lenne rá, kipróbálnám az 1.4 TFSI-t is, mert dinamikában nagyon jókat írnak róla. Csak mint konstrukció....
Meg persze az nem egy 12 éves konstrukció, ergo drágább is.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
a nyomatek a ccm-bol jon, tobb ccm-be tobb levego fer be, es ahhoz tobb uzemanyagot lehet adni
az ECU a levego fizikai tulajdonsagait meri, hogy az egyetemes gaztorvennyel kiszamolja, hogy ahhoz aranyosan mennyi uzemanyagot adhat
kopogas hatarra beallitott gyujtassal lehet a legjobban kihasznalni a rendszerbe az uzemanyaggal betaplalt energia mennyiseget a leghasznosabban
altalaban ugy szamolhatsz, hogy egy liter az 85-90Nm-t general, atlagos kompresszioju szivomotornal (10:1)benzinturbos motor ccm-e szivora konvertalva: motorccm +(toltonyomas*motorccm)
itt ~70Nm/literrel lehet kalkulalni es sacc/kb kozelitoleg hozza is az valos gyari max nyomatekokat...
ezert is lehet ezeknel konnyen tunnerolni, mert innen feltolhato a nyomatek/liter 80-85Nm-re is akar, es maris rajabbul viszi a bodet a motortöbb drón kell ;P
-
Rambovits
senior tag
Kiváncsi lennék ilyenkor a fogyasztására. Top gearbe, vagy Sixth gearbe (amelyik nem a Jeremy és bandája) volt egy teszt, miszerint a 2.0 benzines mondeot és a 2.0 benzines mazda 6-ot felkergették az oválra, és nyélgáz. Mazda 4 személy légkondival 211-et ment, légkondi nélkül 219-et. Ami a legdurvább az a fogyasztás volt. 10.9 liter pillanatnyi De ugye az benzin ez meg dejzel.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
-
footy
addikt
(#99568) Dare2Live
EUs szinten a 10év garanciát mindenre, átrozsdásodásra 15öt, ha meg vki eltitkolja, hogy biztonsági hibás autót nem hív vissza mert A*B>A*C olyan bünit szabnék ki, hogy soha többé nem jutna eszébe.
Az allamokban ez mukodik is.(#99570) Typhoon47
Na ezaz hogy felarert es a 4 ev meg mindig nem 7 ev amit mondjuk egy Kiara adnak.[ Szerkesztve ]
-
VegyesTamás
senior tag
válasz footy #100536 üzenetére
konkrétan miről beszélsz? mert a check lámpa akkor obd II -sima 10k-s adapter is kiírja, ha nem ír semmit, akkor kell komolyabb interface..
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
-
VegyesTamás
senior tag
válasz footy #100578 üzenetére
Nahát. Na ne mondd ..és olyanról hallottál már, hogy elég volt OBD2 vel csak a motorvezérlőt olvasni, mert az is meghatározza a hibát, azt elhárítani, hibát törölni és kész? Bírom ezeket a hozzáállásokat, rögtön mindent Bosch KTS-re akarnak kötni, vagy 4 millás gépekre. Kiindulópontnal teljesen jó az OBD2 pl: 2006 -os Octavia 3hengerezik, check lámpa világít. Kiolvasom, 3as henger gyújtás kimaradás..gyertya tesztel, trafó tesztel, csere bere, hiba itt hiba ott öveti a trafót. Trafó csere, hiba töröl. Boldogság, szép autó, jó kocsi, járjon vele figyelgesse. Nahát nem kellett komolyabb cucc hozzá, mint az általalad lehúzott 8k-es ELM327 alapú wifis interface. Nem mondom, hogy mindenre jó, mert tényleg nem, de amíg nem kell komolyabb egy kis szervízként nem fog az ember még 300000 Ft sem kiadni egy interface-ért meg a szoftverekért, erre van külön szervízünk, akik tovább viszik az ügyet, ha hatáskörünkön kívül ér. Ott már 8-10 milliónál tartanal mindenféle teszter, és diagnosztika eszközökkel, mert autóvillamosságisok, nekil megéri olvasni egyet 4500-ért, de nekünk kéne 1 hónapba 4x kb abból 3x elég a wifis interface. Kérdem én mikor térül meg és éri meg nekünk 300k ért gépet venni amikor így is dugig vagyunk melóval....Nem bírsz nézőpontot váltani..
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Nkboy
senior tag
válasz footy #100627 üzenetére
Keveritek a hibakód kiolvasást, a diagnosztikával
Kiolvasom, 3as henger gyújtás kimaradás..gyertya tesztel, trafó tesztel, csere bere, hiba itt hiba ott öveti a trafó
Kiolvasta a hibakódot, de a diagnosztika elmaradt, ezért csere bere alapon lett javítva a hiba.
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
VegyesTamás
senior tag
válasz footy #100627 üzenetére
TaaT kiemelte amit te nem tudtál elolvasni
Nem a csere bere nem arról szólt, hogy ne legyen a hiba, hanem, hogy trafó, kábel vagy gyertya...
footy: gondolkodj már.. Aki havonta kinyomtat 10 A4-es oldalt nem épít nyomdát remélem így érted!
Tankblock valami úgyrémlik, ahogy most említed, hogy az "emissziós értékeket befolyásoló hibakódokat lehet OBD2 ből olvasni, de nem fix.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
nagyúr
válasz footy #100664 üzenetére
Mit írjak? Egy 225/55 -ös gumit nem tudsz egy 14"-os felnire feltenni, mert a gumi belső átmérője ugye nagyobb mint a felnié. A váltóméret megint más, mert ott egy azon méretről van szó, csak a gumi keskenyedik, a felni mérete nő, én arról beszélek, hogy azonos oldalvastagság mellett a felni méret növelésével lehet a kerékméretet magát is növelni! Kapís????
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
LógaGéza
addikt
-
LógaGéza
addikt
válasz footy #101094 üzenetére
Civic 7gen 3ajtós. Nekem is elég lenne csak a kulcs, távirányító nélkül. Mondjuk még a 45-ös is kicsit soknak tartom, főleg, hogy 3ezerért kapható a nyerskulcs
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Zola007
veterán
válasz footy #101211 üzenetére
a kormányt szépen megette az idő
ezért se adnék 1,2 millát
már nem a kormányt miatt. De legalább valós futásnak tűnik[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
runner 125
nagyúr
válasz footy #101215 üzenetére
Sok esetben a cég dönti el, h mit vesz.
Kollégám párja orvolátogató, náluk is 1.6-os Corolla-val jár mindenki, tankolókártyával, korlátlan használat mellett.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz footy #101367 üzenetére
Facelift után az elektronika ok. A váltóról én nem hallottam semmit (bár nekem francia van benne), a kormánymű lehet problémásabb, de én egy olajcserével megúsztam eddig 190 ezer km alatt.
Ennél az autónál a design a legkérdésesebb terület. Ha valakinek tetszik, bármit megbocsájt neki, más meg felé sem fordul, mert hány tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz footy #102751 üzenetére
En is hasonlo arban neztem autokat anno...az elöszö hsz utan gondolhatod, hogy ott volt a 318i nekem is de a racionalitas es ugyan ez, hogy a fapad 3 as ban borzaszto gagyi üles, zero extra....es a racionalitas ravitt a gtc H astrara 1.7 disellel
na igy dölnek meg a nagy szavak
-
raczger
őstag
válasz footy #102751 üzenetére
E90 belsőterétől én se vagyok hasra esve, még az E46-osé is sokkal jobban néz ki (szerintem). Ismerősée 320xd chiptuninggal, ott az erővel, nyomatékkal nincs gond, nagyon megy, viszont az ő véleménye az volt az autóról, ha neki kellene fenntartania (céges most), akkor biztos nem venne bmw-t, pedig igen jól keres.
Nem kellett volna eladnod a Mazdát Gondolom abból már újabbat néznél ennyiért.
(#102753) Declare: "altalab egy nemet auto" olyan egyöntetü, letisztult, na ez nálam egyenlő az unalmassal, kell bele valami érdekes, izgalmas, amivel lehetőleg nem bonyolítják túl
A legtöbben a középkonzolnál rontják el az egész autó belső terét, jó példa nálam ez a merci: [link]
(#102755) Snoop-y: Volt már neki 6-osa, tudja
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
sasa134
addikt
-
parandroid
nagyúr
válasz footy #102834 üzenetére
Lehet ízlés kérdése, nekem az autó színére fújt csillogós zongoralakk akármilyen autónál kizáró ok lenne. Meg a barátaimat is megválogatom annyira, hogy aki ilyet vesz, azzal nemigen állok szóba utána.
"Vezettem olyan Golf 5-ot ami balra huzott. Akkor a Golf 5 szar auto?"
A Golf 5 mikori autó? 10, 15 éves? És balra húzott ennyi idő után? Ja, futóművet, szilenteket, lengéscsillapítókat időnként át kéne nézetni, az előbbit be kéne állíttatni, meg a gumikat is illik néhány évente újra cserélni, hogy a centirozást, vagy a guminyomást ne is említsem...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz footy #102846 üzenetére
"Az viszont erős, hogy egy huszon valahányezret futott 500-as Fityó milyen elhasználtnak bír tűnni. Lötyög a kormány, kotyog, mondhatni, a pedálok nyekeregtek, a váltóbőr kikopva, a vezetőoldali kilincs műanyag burkolatát én nyomtam vissza. Mondom, mindez egy 1 éves, huszonvalahányezer km-t futott autóban. Ugyanilyen körülmények közt a Polo meg az A1 egy atombunker, minden precízen, makulátlanul működik, egyben van. A kis 500-as futóműve akkor produkálta a legnagyobb meglepetést, amikor először áthajtottam vele egy fekvőrendőrön. Hajtottam, jah, kb 3-al mentem, ahogy az ember egy ilyet megközelít. Azt hittem , kiszakad a futómű, irdatlan kellemetlen vele minden úthiba,egy kotyogós, külön életet élő fos az egész."
Ui.: Sok minden alapján válogatok barátokat, ez az egyik kizáró ok, igen. Illetve a színt még elnézném, de a zongoralakkal kombinálva azonnali mindennemű kapcsolatmegszakítás. Nincs is sok barátom.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sasa134
addikt
válasz footy #102846 üzenetére
Az a kocsi ami 20ezer km után ilyen, az fos, gyenge minőségű autó. Van nyilván olyan példány ami jobb, és van ami rosszabb állapotú. Ez van. Gondolom a 20 ezer km-t még ha bérautó is volt, nem telekjàràssal tették bele földutakon, hanem városnéző turistàk Lisszabonban. 20ezer után kiszakadt váltóbőr, kézben maradó alkatrészek, külön életet élő futómű, kellemetlen váltó. Hogy fog kinézni, működni 150 ezernél? Érdekes, ilyet egy hasonló Golf,Jetta, Polo, Audi A1,A3, Skoda Yeti, Peugeot 107, Corsa, 1es BMW, Ibiza, B Merci esetében sem tapasztaltam - ezek azok a bérautók amikben az elmúlt 1-2 évben ültem (Hertz, Avis, tehát nem garázscégek ócskavasakkal, több 100ezres futàssal - azt hiszem a Hertz 30 ezer után cseréli a kocsijait).
De részemről pont, nem baj ha tetszik az 500as, lelked rajta.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Gumi és felni topik
- Elden Ring
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Fotók, videók mobillal
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...