-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
footy
addikt
A jo ulesekrol nekem ezek jutnak eszembe:
Volvo V70 T4 (android auto lesz a kompromisszum)
Insignia 2.0T (ebben pedig a zajszint lehet kisse kompromisszumos )
Esetleg megneznem meg az 508-at is. Zajszintben es ulesekben nekem jobb volt mint a C5. Van hozza androidos fej alirol, a benzinese viszont prince motoros, nem tudom hogy az utolso generaciok is annyira szarok-e mint a regiek.(#173404) LuckyL
A radio composition media nem navi.[ Szerkesztve ]
-
Mivel "támogattuk" az autósokat ? Mert ezen az alapon aki nem akart megfagyni is támogatva volt, nem? És ha már az egészségnél vagyunk a használt akksikkal mi lesz? Vagy az újak elkészítéséhez szükséges bányászattal?
Ne legyünk már álszentek ha kérhetném! 8th-nak igaza van ebben a kérdésben maximálisan - én talán annyival toldanám meg hogy a tisztán villany nem jó irány ha generál autózásról van szó. Egyszerűen alkalmatlan a nagyobb távolságok megbízható, gyors megtételére. Jókat szoktam caccarászni magamban amikor a pályán 80nal krúzoló teslákat előzünk.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
diegho
nagyúr
Versenyszférában dolgoztál már? Ha 1000ft lenne 1 liter üzemanyag, akkor legalább 30%-al drágább lenne minden, a bolygón, a víz és az áram is, de érzésem szerint a 30%-al eléggé alálövök. Tehát 30%-al többet kellene keresned, hogy a jelenlegi színvonalon élj, de a fizetésed nem nőne hozzá. Megoldod ezt is ugye? Az pedig elég vicces, hogy szerinted csak az import cucc drágulna. Minden drágulna, mert az üzemanyag mindenre kihatással van!
-
Gaben92
őstag
Félig-meddig a te ötleted működik nálunk és elárulom, hogy nem (igazán) segít. Éves vizsgán mérik az emissziót és az alapján határozzák meg az éves adódat. Ha nem benzines a gép (szóval dízel lényegében, mert az LPG üzem illegális) akkor pedig alapból kapod a büntetőadót (fun fact: A hybridek annak számítanak amilyen a belső égésű motor. Ez azt eredményezi, hogy a dízel-hybridek is megkapják a dízelek büntetőadóját.) A képlet elég egyszerű: Minél kevesebb károsanyagot bocsát ki az autód, annál kevesebb adót fizetsz, a biztonsági felszereltség (ABS, ESP, de még a parkolóradar is) pedig az éves biztosításodra van hatással. Na most nekem ez összességében 1500€/év egy CT 200h-ra (bónusz besorolás miatt -40% kedvezmény után ennyi). Egy Euro3-as dízel már megcsaphatha a 3000-4000€-t is éves szinten. És nincs kevesebb dízel, csak annyit értek el vele, hogy tényleg az vesz dízelt akinek megéri mert sokat megy, illetve rendesen karban tartják az autókat. Itt kivágod a DPF-et, ledugózod az EGR-t és az emissziós adód annyival ugrik meg, hogy olcsóbb lett volna kicseréltetni.
Full elektromos nem nagyon téma nálunk, mert sokan még a legdurvább Modell S-el se tudnák töltés nélkül megjárni a rokonaikat (csak oda).
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
diegho
nagyúr
Azok után, hogy azt állítod, hogy 1000ft-os itthoni üzemanyagár bevezetése csak az importot drágítaná, el is hiszem. Ha itthon közel háromszoroznád a benzin árát, meghalna az ország. Mivel az ország GDP-jét nem az itthoni cégek, hanem a külföldi multik adják, tehát exportra termelünk, ami szállítással jár, ezért el is veszítenénk az összes előnyünket a nyugatiakhoz képest, nem lenne értelme ide hozni a termelésüket, megszűnne instant több tízezer, vagy százezer munkahely, vagy bezárna az összes itthoni szállítmányozó cég, mert a külföldiek olcsóbban oldanák meg, vagy mindenki kijárna tankolni külföldre, pápá mol... biztos nagyon jó ötlet lenne 1000ft-ra emelni az üzemanyag árát... megadóztatni a sok szar dízelt/régi vackot, az már más kérdés. Azt én is elég szánalmasnak tartom, hogy itthon az autók zöme dízel, legalábbis ha végigmegyek az utcán több dízelt látok, mint benzinest, olyanok is dízelt vesznek, akik soha nem mennek ki a városból.
-
8th
addikt
Ez egy valós probléma amivel foglalkozni kell de ez ebben a formában semmilyen szinten nem megoldás és biztos vagyok benne, hogy nem is fogják ezt így megszavazni. Az már egy sokkal korrektebb megoldás lett volna ha azt mondják szmogriadó idején kitiltunk minden euro4-nél rosszabb benzinest és az összes részecskeszűrő nélküli dízelt euroXY besorolástól függetlenül. Az nem megoldás, hogy eldöntjük, hogy te meg te meg te nem ülhetsz többet autóba mert nincs három millió a zsebedben egy használt elektromos (kis)autóra. Ez Magyarország. Itt mindenki csóró. Örül az ember ha egy 1.6 focusra vagy astrára ki tud nyögni nyolc kilót és azt fenn tudja tartani valamiből. Na pont ezeket az embereket tiltanánk el az autózásról úgy mint ha valami bűnt követtek volna el mindeközben emberek tízezrei (százezrei?) vígan mérgezik a környezetüket vegyes tüzeléssel a fővárosban. De az nem érdekel senkit. Szóval baromi álszent dolog két kézzel az autósokra mutogatni miközben egy annál sokkal fontosabb tényezőt figyelmen kívül hagyunk.
Szóval igen, akinek nincs pénze a teljes költségek fizetésére, az ne autózzon, nem alapvető emberi jog.
Ez mennyire demagóg. A logikádat követve akinek nincs pénze geotermikus fűtésre átállni az aludjon sízokniban és nagykabátban mert a fűtés nem alapvető emberi jog. Tovább megyek akinek nincs pénze passzív házat építtetni az lakjon élete végéig sátorban és még sorolhatnám. Amíg orrba szájba mérgezik egymást és saját magukat az emberek addig ne az legyen a legégetőbb probléma, hogy belsőégésű motorral hajtott autókkal közlekedik az ember.
Ez olyan mint ha én odaállítanék random lakóházhoz és közölném az ott élőkkel, hogy nem érdekel van-e rá 3-5millió forintja de amíg nem szigeteli a házát és nem épít ki környezetkímélő fűtési rendszert addig nem fűthet be és fagyjon meg a családjával együtt. Marha jól hangzik nem?
mod: Na és persze meg lehet nézni mennyire egészségtelenül élnek a magyar emberek. Zabálják a szemetet nem mozognak stresszelnek rengetegen cigiznek isznak is és akkor az autókra fogjuk ha valaki megbetegszik? Ugyan már. Mert biztos az a #rohadtdízel, az tehet mindenről...
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
diegho
nagyúr
Azt írtad, az import cucc megdrágulna, az neked teljesen oké, legalább helyi dolgokat ennénk... gondolom simán kigazdálkodnád a mindent érintő kb 30% áremelkedést, gondolom a céged/munkahelyed is simán kigazdálkodná és még adna is fizetésemelést, hogy kompenzáljon... nyilván belegondoltál minden vonzatába a dolognak...
-
diegho
nagyúr
Nekem a családom egy nagy része St. Louis mellett egy zöldövezetben lakik, a vagyonukat saccolni sem lehet... tele vannak autókkal, mivel több ezek mérföldet utaznak a farmra havonta a marhákhoz, szóval csak egy ellenpélda.
Aki nem a nagyvárosban akarja szívni a szmogot, hanem vidéken, vagy agglomerációban szeretne egy csendesebb, tisztább helyen élni, annak elengedhetetlen az autó. Én semmi szín alatt nem élnék egy 100k-nál nagyobb lakosú városban, mert hangos, büdös. -
-
Annak a megcsinázáshoz kell kobalt meg tucat más dolog. Szerinted Kína miért őrzi a földfém bányáit? Vagy miért van terítéken hogy a kobaltkészlet 60%-a egy afrikai ország területén van?
Feketén-fehéren.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
olajbogyo
aktív tag
Mondjuk ez nem számít tudjuk, de azért két akkupakk meglétéért dolgozik vagy 3-4 fekete emberke/vagy rosszabb esetben fekete gyerkőc 2-3 dollárért naponta. Persze ebből mi nem sokat érzékelünk, éppen ezért ez nem is fontos..... Amikor meg jönnek ide csapatostul(jobb élet reményében), akkor persze nem kellenek. Félre ne értsetek ide hozzánk valóban nem kellenek(mi nem ártottunk nekik), de az őket kizsákmányoló német/belga/francia/spanyol/portugál államok igencsak tehetnek róla, hogy ez így alakult....lehetne a rengeteg elrabolt gyémánt, és aranyból visszacsurgatni hozzájuk, de ez nem ide való téma. sorry ezért is.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
Az eddigi tapasztalatok szerint a 2.0 tsi motorok nem sikerültek jól. A legutolsó széria még nincs üzemeltetés alatt elég ideje hogy sok tapasztalat legyen, de ez a bejegyzés egy 2017-s tapasztalatait megírja - szerintem kerülendő.
mOD
MOD 2
Mágus2 szerint a Szlovák mentőszolgálat 3.6osokat használ a gyors vér-és szervmozgatásra ami többet fogyaszt viszont megbízható.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ha mondjuk skodát nézel (a superb nekem pl nagy kedvencem csak Iza közölte h vagy ő v a skoda jel ) akkor a Laurin & Clement legyen a cél- a legjobban felszereltek, mindenben a passat mellett van. Ha manuális akkor pl a leghosszabb 6-s váltó van benne. Mágus2nek az octija pl a 2.0 tdi 140LE-s aggregáttal (és ő nem a visszafogott vezetési stílusáról ismert) 5 liter alatt eljárkál vele pályázva. Valamelyik évben eljött Kassáról Siófokra, helyben mentünk kicsit meg maceráltuk és a visszaúttal együtt is valami 4.8 körül volt. Egy negyed tankkal megjárta vagy hogy.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Doki16
addikt
Sima öntöltő hibridbe egyértelműen a Toyota a legjobb. Igen a GTE Plugin és mellé van egy 1.4tsi meg egy 6 sebességes DSG.
Amúgy FL utáni Auris már nem gáz belülről. A CHR és az új RAV4 is elég jóra sikerült már. Egy Ececutive Corolla TS meg már tök jó lett.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Dare2Live
nagyúr
"Igazából tök ritka, hogy kell az autó"
Akkor minek hibrid? Annak a lényege az évi min 15 de inkább 20.000km+ város. Ha nagyon Toyota zsáner van akkor ott az 1.2es turbo. 1.2misivel olcsobb avval egy corolla.
Amúgy jövőre bejön a 95grammos határ és erős a gyanum, hogy rengeteg új hibrid fog jönni. Meg elektromos. Aki kiamarad az uis versenyképtelen lesz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
fagylalt
senior tag
Persze.
VW Tiguan Allspace
- Metál fényezés, alap felni (17"), alap fekete szövet ülések
- Nagycsaládos csomag
- Szőnyegbetét elöl/hátul
- Helytakarékos acél pótkerék
- Sávtartó rendszer "Lane Assist" II
- Gumiabroncs légnyomás ellenőrző rendszer
- Active Info Display
- App-Connect
- Easy Open & Close csomag
- Hét személyes kivitel
- Tolató kamera és Parkassist
- USB-csatlakozó (2 db)
- Komfort csomag
- Rádió "Composition Media"Alap felszereltség listaára: 10,69MFt
Extrákkal: 12,16MFtAjánlatok: 10,26MFt - 10,4MFt (plusz ebből lejön a 2,5MFt-os állami támogatás)
Forgalomba helyezés: 170eFt - 205eFt4 értékesítőtől kértem ajánlatot, abból már 3 adott választ, az utolsó épp ma kérdezett még egy-két dolgot (orvos/ügyvéd/őstermelő,...stb.). Az 5-nél pedig az ismerősöm volt bent személyesen, aki venné az autót. Azt az ajánlatot most nem tudom fejből, de azt hiszem egy picit jobb, mint emailben kaptunk. Ha megtudom, beírom.
Az ajánlatok kb. 1,9MFt-tal a listaár alatt vannak, ez 18,5%-ot jelent számok szerint, ha nem csal a matek. Persze ez csak számmisztika...
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
3.6 lesz az.
Egyszer akartam berelni ezt konkretan, de minden kolcsonzonel osztalyok vannak. Sehol sem garantaljak amit majd tenylegesen kapsz. Egy helyi ceggel beszeltem, azt mondtak, hogy a teljes flottat kiszortak beloluk es Nissan Maxima-ra csereltek es a reszletekrol ne erdeklodjekHertz adrenaline collection bol lehet konkret autot foglalni, onnan azert majd hozok egy v8 challengert.
Nem rajongok a taho dizaknert, de mindketto bejon.
[ Szerkesztve ]
-
-
gaborbol
őstag
Elso korben megkerdeznem az adott otthoni markaszervizt. Anno amikor meg Mazda kereskedoket tamogattam IT ugyileg meg a forddal voltak egybekelve. Amikor frissitettem a Mazda alkatresz listat meg diagnosztikai progit, az eszak amerikai fordok adatait is behuzta automatikusan a Mazda.
Nem tudom mi a helyzet a Nissan teren.
Valamint a Nissan klub vagy fb csoport esetleg jobban kepben lehet.A Maxima nekem nagyon bejon, foleg a feher a fekete tetovel, igazan egyedi lenne odahaza. De lehet a javitasa zsiraf kategoria elso blikkre.
A fent emlitett Rick vagy az internet megoldja az alkatresz gondot, de ha becsuszik egy automata javitas vagy valami neccesebb eletronika- motor diagnosztika nem tudom mennyire lesz lehetoseg valogatni a szakikban.
Amire meg veszettul figyelnek az a vizkaros, totalkaros kocsik filleres aron megvetele, majd eladasa mas orszagokban kulonbozo minosegu javitast kovetoen.
Nezd meg a cars.com vagy CarGurus.com oldalt, allitsd be ugyan azt a kocsit amit pl a hasznaltauton latsz. Rakj ra x osszeget vamra, afa, reg, ertelmes nyereseg, szallitas, es az hova jon ki?
Ha meg igy is erdekes, szerezd meg a VIN number-t
Menj el carfax.com ra, fizesd ki amit kernek es ott benne lesz minden az utolso olaj csereig, toresig tenyleg minden.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
A korábbi Optima valóban nem volt egy szépség. Mint minden Kianál, sokat számít, hogy mikori az adott típus, mert elég sokat fejlődött a beltér az elmúlt ~10 évben, szóval meg kell taperolni, hogy mennyire jók a műanyagok, mert nem egyszerre volt a váltás, hanem típusonként, ahogy jöttek az újabb generációk. Optima váltójára nem emlékszem most, de ~2 hete volt nálam egy Stinger majd egy hétig, az v6 automata volt, majd 40.000 tesztpilóta-km-rel a váltóban és nem volt rossz most sem, olyan volt, mint 0km-es korában. Néha bealszik 1-1 pillanatra erős gáz adásra, de abszolút élhető. Az új Optima SW GT azért szerintem már elég vállalható lett, még akkor is, ha a tanulmány példány dögösebb lett.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Optima helyett ránéznék a kia proceed GT-re
Szerintem szebb, mint az optima, 4 embernek kényelmes, 600 liter csomagtartó és 204lóEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
ribarszki
őstag
Nem tudom, bátyám most akart konfiguráltatni a kereskedésben, de már nem lehetett. Aznap reggel kapták a mailt az importőrtől. 3 demo autó van hajón, azok még vihetőek. Pappasnál és a többi KIA szalonnál is ez a helyzet, központi döntés. Talán a jövőre bevezetendő Co norma miatt. Nem tudom.. pedig most jött ki a facelift. Pedig az Insignia, Camry, Talisman, Mazda6 vonalon erre volt a leginkább ráfüggve. Erre pont kivezetik .
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
Biztos, hogy nagyon sokáig el fog menni még. Nem ritka félmilliót futott hibátlan példány. De nem az évjárat számít hanem a km és hogy milyen állapotban van, értsd mennyire tartották karban.
Amúgy meg ott van rá a 10 év hibrid garancia.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ezt a kereskedést hanyagold. Ezek az autók már rég nincsenek náluk általában. Meg nagyon drágák is.
Ennyiért már kapsz egy fullos új Corolla hybridet is
Mondjuk ezt a Highlindert speciel egyáltalán nem ismerem, hogy milyen lehet. Nálunk ez nincs elterjedve. De ennyiért már van új RAV4 is. És abban baromi jó lett az új hibrid rendszer.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
Hát én kíváncsi vagyok hogy az új highlandert hozzák e Európába. Nagy valószínűség szerint nem, de azért lenne egy két érv mellette (ugyanaz a padlólemez mint a rav4, most gyakorlatilag ugyanaz a 2,5 alapú hibrid kicsit több lovacskával, plusz ez az itthoni 7 személyes támogatásra ideális lenne). 1-2 milla pluszért a rav4-hez képest meggondolandó lenne.
-
Doki16
addikt
Tarcco jó választás ha az infotainment rendszer a lényeg.
De amúgy ha igazán jó belteret akarsz akkor VAG vonalon érdemes nézelődni. Ott a T-Roc, Tiguan és Touareg. Ezek nagyon jó fedélzeti rendszereket kaptak. A kormány mögötti kijelző elég jól testre szabható. Van AA és Carplay. Etalon belsőtérben jelenleg meg az Audi. Q3,Q5,Q7,Q8. Melyik szimpatikus. Nagyon infotainment rendszer van mindegyikben. Mindegyikhez van TSi ami viszont "rosszabb" a HSD-nél.Igen a RAV4 rendszere nem a legjobb, de maga az autó baromi jól sikerült. A hybrid megbízhatósága legendás és a hatékonyság nagy, ezáltal a fogyasztása jó.
V60-ból csak T6,T8-at (hybrid) vennék ha ennyi pénzem lenne rá.
De mi az amit keresel amúgy? SUV, Crossover, sedan, kombi? Mert mindent írtál már?
Highlandert nem vennék itthonra, nagyon ritka kocsi, kérdés ki tudja rendesen javítani, karbantartani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Politika
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Diablo IV
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs