- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolnagy
őstag
válasz vzsryl #169022 üzenetére
Köszönöm és a többieknek is.
Megfogadom a tanácsod, tesztvezetem őket, ha lehet.
BigBlackDog, köszi, ezt nem tudtam, hogy itt nincs EGR, azt hittem ez alap mindenhol.
focvis, először marha rondának tartottam, de mostanra már nem zavar.
rbalint88, a led fényszóró az valóban nagy királyság állítólagÚgy látom, itt a Suzuki felé hajlik mindenki.
Pedig nagyon szép autó az a Tipo, de a racionalitás ezek szerint mást mond.
Mindegy, kipróbálom őket. -
zolnagy
őstag
válasz vzsryl #169029 üzenetére
Ma körbenéztünk asszonnyal az autók között.
Képben volt kis ideig a Kia Venga, amíg meg nem néztük élőben..Megnéztük a Fiatot, ott az volt a legnagyobb baja, hogy a hátsó index neki nem tetszik
Magyarázhattam én, hogy milyen a hely belül, mivel van felszerelve, mekkora a csomagtér, ingyen szervíz ...stb, de nem, az index, meg az eleje nem tetszik neki, meg szerinte alacsonyan van...nőkAz scross viszont tetszett neki, úgyhogy eldőlni látszik a dolog.
Ellenben az első kötelező szervízre nekem 50e-t mondtak itt Győrben, amit sokallok, amennyiben csak egy olajcseréről van szó (és első szervíznél nem hiszem, hogy sokkal többről) -
kisza25
félisten
válasz vzsryl #169097 üzenetére
Nálam a tipo nyert (ár miatt, 4,7M már a suzukit vettem volna), de a puding próbája az evés, kicsit olyan érzésem van, most a tipo vásárlása kapcsán, mint mikor a kia ceed-et vettem 2011-ben.:
Mit veszel ?
kia ceed
Az mi egy autómárka?
igen, koreai
koreait veszel? hülye vagy?
a hyundai is koreai aztán jó autó
hyundai? az nem porszívó márka?...3 évvel később meg átjött a szomszéd, hogy megnézhetné a kia-t, mert ő is venne, fater azt is vett + a rendörök mikor igazoltattak többször is kikérdeztek, hogy mennyire vagyok elégedett a kia-val + a gumicserénél is elégedetten bólogattak, hogy a kia nem nagyon látnak, csak gumizáskor, mert nincs velük baj...
most kicsit ugyanez van csak a tipoval
FIAT-ot veszel, hülye vagy?, mondjuk most tutira átjön a szomszéd egyből, mert FIAT-os + a szerelőm is kérte, hogy jelenjek meg vele egy pofavizitre[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Micsurin
nagyúr
válasz vzsryl #169899 üzenetére
Papa matricázott?...az érdekes, legjobb tudomásom szerint csak a hűtőrácson van jelölve az STi. *Meg a valagán persze.
@Qru mond, hogy legalább a Hawkeye vagy a BlowEye-en járna az eszed.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Csaby25
senior tag
válasz vzsryl #170069 üzenetére
Autónavigátor:
"Még az alap 1.8-as benzines is bőven elegendő, kellőképp nyomatékos, illik az autó karakteréhez, fogyasztásban is megállja a helyét. Persze a D4-D dízelekkel nem kelhet versenyre: csekély étvágy, bőséges nyomaték, finom járás, halk működés, tartósság. A 2.0 benzines csak alig megy jobban, de átlag 2 literrel fogyaszt többet az 1.8-asnál, a 2.4-es csupán mellékszereplő. Dízelből a 2.2-esek problémásabbak, mint a 2,0 literes."
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
veterán
válasz vzsryl #170063 üzenetére
Tudom, a kivételek erősítik a szabályt...
Haverom fél év alatt 600 ezer Ft-ot locsolt a 7 éves, szívóbenzines Avensisre. 1 gazdás, magyar első forgalomba helyezés, kb. 150 000 km volt benne. A "becsületesneppertől" vette. Es végig benne volt a para, hogy rosszalkodik az elektromos kézifék, mely 400 000 Ft-os story, lévén Totoya. Aztán inkább lecserélte, az árán is bukott 3-400 ezret (~ fél év alatt). :/Viszont nagyon jól fogyasztott.
-
whited
addikt
válasz vzsryl #170477 üzenetére
zoo8800: Azért egy Vitara ezt biztos megmosolyogná
Nem megy, ez eléggé relatív.
Másrészt 132 LE az a 100, és mivel a váltó áttételezés rövid, így azért tud az menni.
A tömeget illetően valóban, picivel 1300kg fölött van, ugyanakkor a fenntartása is kedvezőbb, mint a turbóval szerelt autónak.Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
realist
őstag
válasz vzsryl #170572 üzenetére
Teszt vezetésen már túl vagyok, azért is írtam a tapasztalatot (már csak döntenem kellene ).
Jelenleg erőben a kettő között vagyok a mostani autómmal. Civic jó erőben, de szívó karakter így nyugisan is lehet vele közlekedni, de van benne bőven tartalék.
Ceed esetében sem az erő ami a gond szerintem inkább a váltó pontossága és a fokozat kiosztás. Futóműben kormányzásban viszont rendben van. -
syC
addikt
-
addikt
válasz vzsryl #170811 üzenetére
Igen, azonban:
"ha dízelt vesz, magasabb fenntartási költségekért kisebb fogyasztást kap. (...) Egy tipikus, középkategóriás autónál például bő két liter üzemanyagot meg tud spórolni száz kilométerenként, ami százezer kilométer autóhasználat alatt mai áron számolva úgy 800-850 ezer forint." - TotalcarNem számoltam utána, de ez pedig a mérleg másik oldalán van.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #170811 üzenetére
+1
Évi 10k km-re biztos nem vennék dízelt, az nagyon alacsony futásteljesítmény cserébe a DPF/DMF ára már többéves üzemanyag difit fedez egy benzineshez képest. És akkor nem ment tönkre semmi drága cucc benne (pl nagynyomású pumpa, injektor stb).
mod:
Arról nem is beszélve, hogy egy CR dízel nem az a szint amit otthon a sufniban megszerel az ember. Még ha ki is cseréli otthon a DPF-t, injektort feltanítani ki fogja? Ezeknél már lassan egy akksit sem tudsz cserélni mert azt is fel kell tanítani gyári kütyüvel (pl VAG-nál).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz vzsryl #170891 üzenetére
40-70 kozott adnak hozza teljesen felujitott hatso hidat. Odamesz, leveszik a regit, fel az ujat, fizetsz, kezfogas es mesz utadra.
40-70 kozott nem uszod neg egy komplikaltabb futomu felujitasat, nekem csak a 16 szilent ennyi. Kategoriatarsakkal pedig ilyen teren nem erdemes osszevetni, mert azok csatolt-hosszlengokarosak, a Pug 206 hosszlengokaros, tehat fuggetlen.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz vzsryl #170894 üzenetére
Nagyapam 12 eve csinaltatta a 405-on valahol Veszprem korul, 80 volt akkor.
3 eve jott hozzank egy beszallito, volt a rakterben egy 306-os hatso hid, kiszurtam, dumaltunk, mondta, hogy ok 45-ert csinaljak, megadta az elerhetosegeiket, ha meglesz bedobom ide.
A felujitottakra raknak zsirzashoz lyukat, minimalis karbantartassal tobb szazezret elmennek.
"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
válasz vzsryl #171298 üzenetére
Közben rájöttem.
[link]szerk.: Amúgy nekem is a Civic jutott eszembe legelőször. Vezettem már, qrva jól szedi a pacskert, bár a saját 83 lovas Jazzemhez képest minden qrva jól szedi a pacskert.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
gzbotii
veterán
válasz vzsryl #171304 üzenetére
A sok város egyhuzamban, amit nem szeretnek a dízelek. Viszont ha évi 25.000km számolunk, ami átlagosan évi 252 munkanappal veszünk az napi 100 km. Ha megy 50et városban és utána 50 km helyiségen kívül is, az azért ki tud kormolodni rendesen.
Plusz legalább 2 literrel kevesebbet kérnek a dízel.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Gaben92
őstag
válasz vzsryl #171307 üzenetére
Ezen felesleges vitázni mert amíg olcsóbb dízellel járni addig az emberek leszarják ezt 90%-ban. Nálunk emiatt vannak a dízelek igen súlyos büntetőadóval sújtva. Ha legalább 50k km-t mész évente kb akkor vagy kb nullán. (50k km-re elegendő gázolaj ára+ büntetőadó kb annyi mint 50k km-re elég benzin ára)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
-
t1
addikt
válasz vzsryl #171315 üzenetére
Ne is mond. Saját kocsim benzines, céges dízel. Reggel ha a depóban beindítjuk a Jumper/Transit (Transitból régebbi is van) szabályosan fojtogat minket a kipufogógáz, benzinesnél sose éreztem még ilyent. Mondjuk ettől függetlenül mindig benzin párti voltam, de amióta napi 8-9 órában dízellel járok megszerettem megtudom érteni, ha valaki nem benzinessel jár.
-
-
-
MongolZ
addikt
válasz vzsryl #173489 üzenetére
vzsryl, eami, molnarpeter, Doki16
Köszi a tippeket mindenkinek, mindegyikkel egyetértek. Természetesen nem kötelező a 6MFt, a Vitara pl. ezért bejövős nagyon (volt több Suzukim is, de kivételesen most a Dacia formája is jobban bejön náluk).
(Használtat azért nem zárom ki, mert relatív sok az 1-2 éves, gyári 5 év garis autó hahun, ezekben úgy-ahogy megbízok, de igazatok van, az új a biztos).Talán a Prius lóg ki a sorból, a lopás/rongálás miatt nála tartok egyedül. Hagytam már nyári éjszakán a VIII. ker közepén az autómat lehúzott ablakokkal - véletlenül... még a kifüggesztet bekapcsolva hagyott GPS-hez sem nyúltak
Egyébként a legjobban egy Hyundai Ioniq tetszene, de az összegben nagyon kilóg...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ukrajnai háború
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Villanyszerelés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen