-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
Z4-ben mennyire jók ezek a 2003-2006 körüli BMW motorok? [link]
Láttam 2.0, 2.5, 3.0 szívó motorokkal is. -
Gombinyó
őstag
válasz FrankMonzano #188544 üzenetére
Csináltasd meg, ha egyébként elég amit az autó tud nyújtani.
Sztem csak az átírás + első szerviz, ami elvinne annyit, amiből a 207-es helyrehozzák. -
Gombinyó
őstag
válasz FrankMonzano #188549 üzenetére
Ha kényelmesen tudsz lízingelni vagy egyben kifizetni egy új vagy garis autót.
-
Gombinyó
őstag
válasz inf3rno #188906 üzenetére
[link] Ezt mondjuk be merném vállalni, vagy Fluence van még ezzel a motorral, ilyen 200e körüli futással. Jó eséllyel nagy szerviz valami műhelyben 150e ft körül kelleni fog, esetleg fékek, gumik cseréje és megállt 2,4m körül átírással, biztosítással.
Mást én nem láttam 2m-ig 5 évesen, ami nem lada vagy dacia és nem picike. -
Gombinyó
őstag
válasz oliwire #189491 üzenetére
Víz, olaj és poroltó mindig legyen nálad, akkor nagy gond nem lehet.
Viccet félretéve, kollégámnak van ilyen 4 hengeres 1.5 ecoboost a Focusában (csak asszem 180LE), 4 évesen, 150e km-el még nem volt semmi motorikus problémája, míg az autós topikban kevesebb méterrel már motort cseréltek egy fórumtársnál és azóta is csak az ideget eszi vele. Én nem merném bevállalni 200e km után. -
Gombinyó
őstag
válasz totalZ #189592 üzenetére
Ültél a Fabiaban? Egyszer egy napra kaptam kölcsön, életem legkényelmetlenebb ülései voltak. ha csak ez a kettő játszik, akkor ceed. Egyébként meg, ha elég a Fabia méret, akkor egy készletes 4. gen Clio grandtour a készletkisöprő akcióból. Messze jobb autó, mint a Fabia és 3 év múlva még garisan sokkal jobb áron elmegy.
-
Gombinyó
őstag
válasz totalZ #189595 üzenetére
Én erre gondoltam. [link]
Sztem 3,5-ért lazán elhozható. Ismerős vett egyet, igaz nem kombi volt, de ugyanez a felszereltség és 3ért odaadták neki. A kombi felára mikor még lehetett konfigurálni 200e ft volt.. ha tetszik sztem mindenképp megéri most megalkudni rá. Minden kisautó sokkal drágább és csomagtérben messze vannak. -
Gombinyó
őstag
válasz tboy93 #189597 üzenetére
Biztos kényelmesebb a passat, de egy olajcsere árából megvan a cliora az éves casco
Én 65ezret mentem vele 2 év alatt és nem éreztem benne rosszul magam. Nem írta, hogy mekkora és mennyien utaznának benne, de nekem a 185 centimhez és 85 kilómhoz nem volt kényelmetlen. A hátsó utassor kicsi, oda max gyerekeket ültetnék be hosszabb távra. -
Gombinyó
őstag
válasz STC Speed #189928 üzenetére
Első tulaj a bank, majd a lízing cég, majd egy kereskedés, miközben végig egy középvezető hajtotta. Majd a kereskedésből megveszi valaki használtként hitelre 3 évesen, ahol a tulaj megintcsak egy bank lesz és ha kifut a hitel az autó a tulaj nevére kerül, aki beadja egy kereskedésbe, ami már a 6. tulaj papíron, miközben összesen két ember hajtotta az autót.
-
Gombinyó
őstag
válasz dangerzone #189963 üzenetére
Ez a 200-400 km hogy jönne össze hétvégén? Városban, rövid utakkal? Akkor nem rossz úton indultál el, de ha hosszabb távokat mész én inkább valami jó kis dízelt néznék a helyedben. A szívóbenzines kisautók ára az egekben van és ha alapvetően hosszabb távokat mész, akkor nem éri meg semmilyen szempontból szvsz.
-
Gombinyó
őstag
válasz dangerzone #189966 üzenetére
Itthon vennéd és magyar rendszámmal használnád? Csak mert a keretet forintban adtad meg.
-
Gombinyó
őstag
válasz dangerzone #189968 üzenetére
Ha ez az i20/fiesta méret elég, akkor nézz rá a Clio 4 (akár grandtour) 1.5 dci-re sztem. A keretedből bőven kijön egy keveset futott példány. Ha komfortosabban utaznál akkor ott a Megane 3 is 1.5 dci-vel vagy a Focus 1.5/1.6 tdci-vel.
-
Gombinyó
őstag
válasz Mr.Csizmás #190150 üzenetére
-
Gombinyó
őstag
válasz Doki16 #190345 üzenetére
olcsóbb karbantartások alatt a kötelező szervizeket érted? Kopó alkatrészek cseréjét? A Corolla van most nekem szem előtt, de garisan a hibridnek a legdrágább a szervizelése. Drágább bele az olaj, stb. Egy átlagos számla 15ezrenként olyan 60-80e ft, míg egy 1.6 szívónál vagy 1.2T-nél 40-50e.
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #190360 üzenetére
Sok mindennel elégedett vagyok, a motor pont közte van, talán az az autó legjobb része az én felhasználási módommal jobb választás volt a HSD-nél. Az ablakok zörgése úgyfest tipushibává nőtte ki magát, sokaknál előjött mára, úgyhogy legközelebb már nem tudnak elküldeni vele, mert van rá megoldásuk. Hátul is ütődik valami, de beültettem hátra az asszonyt földúton és kihallgatózta honnan jön, úgyhogy azt is meg tudom majd nekik mutatni pontosan mit szedjenek szét. Az apróbb zörgéseket elengedem, jobban járok úgy érzem. Közben lett android autom is, lefrissítettem magamnak a fejegységet. Nem rossz autó ez annyira a konkurenciához képest.
-
Gombinyó
őstag
válasz vzsryl #190384 üzenetére
Azért ez nem teljesen van így, mert hiába adsz el egy 2-3 éves autót az akkori szalon árán, reál értékben az a pénz nem ér annyit, mint akkor. Eladod a 3 éves vitarád 4m-ért, amennyiért megvetted. Oké, és mit veszel belőle? Ha hasonló újat akarsz helyette, akkor rá kell még locsolni 2m-t zsebből és talán kapsz egy hasonló új autót.
-
Gombinyó
őstag
válasz Somatom #190490 üzenetére
Motorikusan az 1.33tce és az 1.5dci is jó választás, felhasználás függő melyiket érdemes választani. Az autó többi része passz, de asszem 5 év gari van ezekre és ahogy mennek fel az árak 3 év múlva még garisan szinte beszerzési áron el lehet passzolni. A clioval legalább is nekem így volt.
-
Gombinyó
őstag
válasz customer114 #190549 üzenetére
Szia!
Mire? Lejárni a sarki kisboltba? Hétvégi családlátogatás? Napi szintű ingázásra az 50km-re lévő munkahelyre? Hétvégén kanyarogni a Mecsekben? Egy-két főnek vagy 5 tagú családnak?
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #190566 üzenetére
Állítólag a Sedan nem annyira gáz, ott annyi a különbség, hogy a törököknél szerelik, a TS-t meg angol vendégmunkások.
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #190723 üzenetére
Kettőstömegű van a 90 lovas tdci focusban, legalább is az enyémben biztos volt. Ugyanezzel a motorral szerelt pezsó 307ben viszont nincs.
-
Gombinyó
őstag
válasz diegho #190773 üzenetére
Én a helyedben, mivel sokat mész és fontos, hogy üzembiztos legyen inkább ezt az utat választanám a swifttel. Nem ismerem a konstrukciókat, de a 7 év nekem soknak tűnik. Nem fizetsz jóval több kamatot, mintha csak 3-5 évig lízingelnéd? Biztos jó autó a clio is, de 7 évre nem kötném le magam az 1.0 tce mellett a swift motorja tartósabbnak tűnik, de persze ez majd csak 7 év múlva derülne ki valóban.
-
Gombinyó
őstag
válasz diegho #190776 üzenetére
Te tudod neked melyik éri meg jobban. Rákérdeznék még a végtörlesztés díjára meg leosztanám havi szintre a kötelező/casco díját + a karbantartások árát és, ha belefér akkor van egy üzembiztos, váratlan költségektől mentes autód.
Az 1.5ös kifutó yarisra kérnék még ajánlatot[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz MasterDeeJay #190977 üzenetére
Hol olvastad, hogy az 1.2Tce megbízható? Vagy ebben nem az van?
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs