- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen routert?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Asustor NAS
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
-
Gombinyó
őstag
válasz cappa72 #191175 üzenetére
Pont ma viszem a Toyotát vissza gariba. Kicserélnek rajta pár dolgot (kormánymű, ablakemelő szerkezet, hátsó ülésben is törött valami, a zörgésről már inkább nem beszélek). Az új autónak maximum annyi előnye van, hogy ha szerencséd van gariban megcsinálnak mindent és kapsz csereautót addig is..
-
Gombinyó
őstag
válasz parandroid #191281 üzenetére
Ez a legnagyobb baj, hogy nem kukázták még a forintot a csába. Szivesebben kapnám euroban a fizut.
-
Gombinyó
őstag
válasz parandroid #191397 üzenetére
12-15e ft-os óradíjjal vannak költöztető cégek és akkor nem neked kell cipelni a mosógépet meg a kanapét. Új bútort meg már kb minden cég kiszállítja házhoz. Emiatt tényleg felesleges nagy autót fenntartani.
-
Gombinyó
őstag
-
Gombinyó
őstag
válasz Yushchenko #192294 üzenetére
Ezt a ciot jól összerakták, török gyártás ide vagy oda és motorikusan is rendben van. Hátsó lábtér felejtős, max gyerekeknek hosszú távon. Ha nem gond anyudnak, hogy pusztulat gyenge lesz városon kívül, megtanulja úgy vezetni (előzni, besorolni vele), akkor szerintem szeretni fogja. Én 65ezret raktam bele, ingázós kocsi volt. Viszonyítás kép, vettem helyette egy új corollát, amiben már ezer km után úgy zörgött a beltér, ahogy a clioban soha nem fog.
-
-
Gombinyó
őstag
válasz Elit3Zotya #192515 üzenetére
3.2 V6
Nagy álom egy ilyen GT. -
Gombinyó
őstag
válasz rasotamas #192595 üzenetére
Jó motor, az egy tartósnak mondható tce, annyi pénzért simán megvenném, ha olyan autót keresnék. Kicsit szomjasabb, mint a konkurencia, de nincs vele kimondottan baj, a turbo is elmegy 3-400ezret is akár, ha oda volt rá figyelve. A vezérlés csere meg tervezhető karbantartás.
-
Gombinyó
őstag
válasz szotyika77 #192617 üzenetére
Városba a helyedben szívóbenzinest néznék. Az utolsó Auris kombi belefér a keretbe 1 évesen, nem sok km-el, az 1.6-os motorral. HSD-vel lenne a legjobb, de az már drágább, viszont a fogyasztása városban jóval kedvezőbb és automata, ami nagy előny lehet. El lehet gondolkozni esetleg, hogy mennyi idő alatt hozná be a különbséget fogyiban. Nem írtad meddig tervezel vele, a turbos motorok nem fogják díjazni hosszútávon a rövid utakat.
-
Gombinyó
őstag
válasz szotyika77 #192802 üzenetére
A Kadjar baromi kényelmes autó az alap ülésekkel is, az 1.33Tce pedig épp elég bele szerintem. A 140 lovasat próbálgattam én is, lazán mozgatja a bódét, de igazán jól a megane halad vele. A fogyasztása meglepően jó volt. Utólag kicsit bánom is, hogy corollát vettünk helyette.
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #192806 üzenetére
Szerintem se, meg közben csináltattam egy zajcsillapítást a corollán, így már egész csendes autó lett belőle.
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #192809 üzenetére
Passz. K astrát nem néztem, mert nem tetszik, Octaviát nem engedték kipróbálni..., Focusba nem volt egy épkézláb motor, így azt meg se néztem.
Az tuti, hogy kongós, vékonyak a lemezek, zajszigetelés nem nagyon van gyárilag. Hogy a konkurencia milyen azt nem tudom, de gyanítom, hogy hasonlóan semmilyen.
Itt van pár kép:
[link] -
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #192811 üzenetére
Garit annyiban érintheti, ha bizonyítottan emiatt megy tönkre valami, akkor azt nem fogják cserélni. Pl, ha nincs jól megcsinálva, elengedi a ragasztó a nyári hőségben és feltekeri az ablakemelő szerkezet, akkor az cumi. Egyébként semmit nem befolyásol, egy váltó hibával nem fognak emiatt elhajtani direkt rákérdeztem előtte a Toyotánál.
Nem én csináltam, elvittem hifishez, akinek már a sokadik ilyen munkája volt. Igazából bagóért megcsinálta úgyhogy nem érte volna meg otthon bíbelődni vele, max akkor, ha valaki külön szeret ilyesmivel foglalkozni. -
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #192849 üzenetére
Dísznek van az az autó
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #192857 üzenetére
IS300h? Ugyanaz a 2.5-es hibrid, mint a camryban. Vagy az kicsi lenne? Ha nem kell akkora hajó én lehet azt választanám a minőségibb beltér miatt.
-
Gombinyó
őstag
válasz runner 125 #192865 üzenetére
Gondolod, hogy a Camryben fickósabb? Vagy egy két literes szívó Mazda 6 sokkal jobban megy?
Ha pályázni kell csak az autó és céges lízingre megy, akkor ott van a tucat Superb/Passat a TDI-vel meg a DSG-vel. Mielőtt szívás lenne velük úgy is visszaadják. -
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #192867 üzenetére
Ha találsz egy olyan mai autót, aminek nem zörög a beltere mindenképp szólj!
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #192913 üzenetére
Hm, valóban. A konfigurátor szerint annyira jön ki.
Én szalonautós árakat néztem. Ott 7.6m a Life, ezres TSI Variant, DSG-vel. Az ezres hatchback meg 6 körül van, igaz nem automata. -
Gombinyó
őstag
-
Gombinyó
őstag
válasz [CS]Blade2 #193016 üzenetére
Lehet munkába járós autó volt és 3 km-re volt a munkahely. Egy autónak csak jót tesz az állandó rövid táv, ezt érdemes kiemelni egy hirdetésben.
-
Gombinyó
őstag
válasz szotyika77 #193022 üzenetére
Már legalább 5 éve lehet kapni. Nincs vele különösebb nyűg, eleinte volt kokszosodás gond, amit gariban orvosoltak az érintetetteknél és azóta kiküszöbölték azt is. Nekem corollában van február óta, a motor a legszerethetőbb része az autónak.
-
Gombinyó
őstag
válasz szotyika77 #193040 üzenetére
Attól meg pláne ne félj, hogy 3 hengeres, mivel nem az. Ez még 4 henger, ellentétben az ecoboostal. Álló helyzetben gyakorlatilag nem érzed, hogy jár, annyira sima.
-
Gombinyó
őstag
válasz szotyika77 #193043 üzenetére
85kw/185nm? Kétlem, hogy az elmúlt pár hónapban átdolgozták volna 3 hengeresre. Ha mész vezetni kérdezz már rá nála, hogy honnan ez az infó.
Hátha másik értékesítőhöz kerülsz, aki azért jobban képben van azzal amit árul. -
Gombinyó
őstag
válasz diegho #193080 üzenetére
Szoktak lenni plusz kedvezmények, stb, ha hitelre veszed. Emiatt én is inkább hitelre vettem a kocsikat és még az első évben végtörlesztettem őket, így nem igazán fizettem kamatot. Nyilván meg kell nézni a kondiciókat, hogy hogyan jársz a legjobban, de ebben segítenek a szalonban. Már az ingyen szervizekkel is százezreket spórolsz. Annyi, hogy papíron nem te leszel az első tulaj, ha valakinek ez számít.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest