-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #118049 üzenetére
Szemezek egy autóval amit magánember árult, majd pár hét után ugyanaz a kocsi már az AAA Auto hirdetéseként bukkant fel. Akkor ezek szerint megvették áron alul a fazontól... Pedig azt hittem bizományos értékesítésre vették át.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #118381 üzenetére
Ha mindig csúsztatott kuplunggal vált nem csak elinduláskor akkor elég hamar le lehet darálni...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #118457 üzenetére
Mert taxiba kb őrültség automatát venni. A városi használatban azok gyorsan kopnak. Lásd a DSG-s Passatunk, csak 180k km van benne de már dobja az 1-2-es fokozatot a sok-sok városi használat miatt. Haver S60-jában a híresen fos 5 gangos geartornic 580k km után is köszöni jól van de ő kb 90%-ban pályán ment vele...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #118464 üzenetére
Egy automata rendbetétele 400k körül van. Ebből bő 2x cserélsz kettőstömegűt és nem mindegy egy mezitlábas taxisnak. hogy egyben vagy 2 részletben kell kiköhögnie.
De már a legtöbb taxis úgyis csak lízingeli a kocsit. 2-3 évet terelgeti aztán köszönettel visszaadja.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #118472 üzenetére
400k-nál elfossa magát az automata??? Annyit nem bír ki ilyen üzemben. Mondom a dsg-nk 180k km után dobja a fokozatokat ami a halál előtti első és egyben utolsó pillanat.
mod:
rvilike: Jó, akkor kérdezz meg erről egy fillérszexuáló taxist, hogy mennyire smafu az 1-200K-s difi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #118479 üzenetére
Taxiüzemről beszélgetünk. TE nem olyan körülménynek között használtad maradjunk ennyiben. Erre írtam, hogy haver Geartronicja 580k km után is pöpec de azt normál üzemben futotta nem taxis üzemben. A paszuly taxisüzemben fut kvázi és dobja az 1-est meg a kettest is.
Mondjuk mentségére szóljon, hogy sztem soha nem volt még olaj cserélve a váltójában...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
PoHu, papíron/számlán minden ok de a valóság ki tudja mi... Élek a gyanúperrel h sosem volt benne cserélve.
Bitpork: Már megint tök másról beszélünk. A váltóról van szó, egy taxi esetében ez napi 5-6 óra dugózást jelent, lépésben haladás meg-meg állva minden egyes áldott nap.
mod:
tresh: Ez is működik még csak ki tudja meddig. De a halál közeledtét már jelzi...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #118494 üzenetére
Amennyi busz sáv van a belső kerületekben ez nem igazán mérvadó... 1-2 főútvonalon van és csókolom.
Tnap a hungárián a villamos sínt használta "buszsávnak" egy taxis. Egyből le is kapcsolták a rendőrök.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #118741 üzenetére
Pénteken megnéztük azt a H6-ot az egyik itteni fórumtárssal. Botrány sz@r állapotban volt pedig a képekről csak az látszott hogy az egyik ajtó elüt a többitől színben ami még vállalható lenne. A valóság ehhez képest az volt, hogy kb egy ép elem sem volt rajta beleértve a felniket is. Odáig se jutottunk, hogy kinyissuk az ajtaját vagy belessünk a motortérbe mert ránézésre 1 gurigát rá kellett volna locsolni h valahogy kinézzen (és akkor még motorikusan nem nyúltunk hozzá).
Kár érte de így legalább nem fáj a szívem.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kinéztem egy H4 GT-t is Szlovákiában de arról Mágus lebeszélt elég gyorsan és ahogy utánaolvastam az tényleg egy problémás motor még az itteni Subi szaki fórumtárs is óvva intett tőle.
Gondoltam akkor merjünk nagyot álmodni és legyen egy H6... de abból sem találni épkézláb darabot vagy ami nincs szétgyalázva az meg automata ami jelenleg kizáró ok nálam tekintve hogy hobbiautóba nem vennék ótómatát vagy ha mégis akkor sem egy ilyen buta 5 gangos viszkósat. Tudom a H6 nem a sportosságról szól de akkor is...Pecc: Ez ilyen biznisz. De ez annyira durván le volt lakva... Csálén állt az összes lökös az összes műanyag elem sérült volt, még a rendszámtartó mögötti rész is törött volt, a felni hólyagosodott több helyen, dobta le a festéket és szanaszéjjel volt járdázva, a motorháztető szinte lyukas volt annyi kavicsot kapott már. Konkréten körbe volt törve az egész autó. A szélvédő cserélve volt ami nem lenne tragédia (lehet az is csak kavicsot kapott) de a vezetékeket nem rakták vissza rendesen így belógott az utastérbe felülről...
footy: Horizontally-opposed engine (H4 vagy H6, a hengerszámtól függően) vagy Flat engine (F4 vagy F6) azaz a boxer motor.
mod:
bitpork: Viszont a wrx-es haverral mentünk egy karikát a konklúziói:
1: Ne sopánkodjak, nem erőtlen ez csak már megszoktam
2: egész jó ez a CC gumi[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Na arra aztán költhetnék. De adná nagyon egy Boxter csak abba a családot, hogy préselem be?
A Legával a baj az, hogy a 2 literes nem túl combos abba a kasztniba, a 2,5 ritka mint a fehér holló még obk-ban elő-elő fordul de Legában marha ritka. Kéne egy H6-os manuális váltós ami nem volt ripityomra törve és/vagy fossssssá hajtva. Szóval marad minden a régiben egyelőre. Költeni a mostanira is lehet ha nagyon akarok.mod: 3,6-os H6 adná azt még autómatával is vállalnám. De azt nem hozták be európába hivatalosan ha jól tudom, még a 3 literesből is alig tudtak eladni párat.
CC. vízen nagyon jó, a 40+ fokban is jól vizsgázott nálam. A fékút jó rövid vele, szóval elégedett vagyok nagyon. Nem is hangos. Majd télen mit mutat az még nem tudom, mert ugye csak május óta van fent. Meg ennek okán kopásról sem tudok még beszámolni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Persze nincs kihegyezve, ez csak egy erős(ebb) utazóautó, nem sport verda. Arra ott a WRX/STi.
Ahogy nézegettem 14-15-ből elvan a 3 literes vegyesben a 2,5 elvan 9-10-ből is. Azért az elég nagy ugrás... Igaz lóerőben is (170 vs 245). Olyan kell nekem ami családi autóként is funkcionál, tehát 2 és a 2+2 ülésesek kiesnek élből. Nem szeretem a nagyon hivalkodó autókat sem de azért ne is legyen olyan mi mindennap szembe jön az utcán...
Szóval ami még szóba jöhetne az egy 5 hengeres Volvo pl egy jó kis T5 adná.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kombi nem, azért annyira nem kell családi autó. Max ha bővülünk de az még tervben sincs igazából, nem hogy a kivitelezés fázisában legyen a dolog.
Néztem egy 328i-t is... de én fázom a rwd-től bevallom. Nálam fwd vagy awd játszik csak. Nem vok én Fittipaldi.
tomcsi23: Ennyi. Átvágtad a gordiuszi csomót.
mod:
runner: Szlovák rendszám?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Semmi. A baj az, hogy nem tudok vezetni.
Ez egy 2010-es 328i volt az nem tudom az jó-e vagy sem... De mivel kecsóra kellett volna lemenni megnézni nem erőltettem. Ismerősi körben amúgy is felemás véleményeket kaptam a bimmerekről így szkeptikus vok a márkával kapcsolatban. Meg nem is az én stílusom...
runner : Illegálba ne kockáztasd be, ismerős bepróbálta de végül a differencia utólagos bevasalásán kívül egy szolid 400k-s bírságot is kapott a nav-tól.
Vagy mehetsz az nkh-hoz ők bemérik és ha valóban tudja (Clean Diesel sicc!!!) akkor elvileg átsorolják egy marék mátyásért cserébe.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #118770 üzenetére
VW-nek dobj egy mélt, hogy küldjék már át a kódot...
rvilike: F30 az nem olyan jó akkor? BMW terén nem vok toppon. Csak ismerősi körben többen megszívták már bömbivel. Uncsitesó 116i-jében pl 120k km után a 4-ből 3 injektor meghalt pl. Vagy ugye ott van DeF horror storia az X1-el...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ezzel tisztában vagyok, a Subaru is csinált rossz motorokat pl. És nem csak a 20 rossz motor cikkben leírt 2010 előtti dízeljeik sz@rok hanem a régebbi 2,5-ös motorok se tökéletesek.
BMW-t nem ismerem annyira, hogy tudjam melyik a jó és melyik nem pontosan, mert annyira nem áll közel hozzám, hogy beleássam magam a témába.
Subiból nem csak a 3.0 prémium áras, egy mezei 2 vagy 2,5-ös Legacy/OBK/Fori/Impreza vezérlés csere is 160-180k-nál kezdődik vízpumpa csere nélkül. Ha vízpumpát is cserélsz az +50k.
mod:
A Subiban az a jó, hogy prémium áron kapsz egy senki által nem ismert lesajnált tragacsot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Azért van 1-2 egész normális* szerviz pesten de igen, a legtöbb helyen max egy olajcserét vállalnak be az igaz.
Az egész normális alatt azt értem, ha megmondod magad mi a baja a verdának vagy mit akarsz akkor megcsinálják rendesen, amúgy meg tippelgetnek mint a totónál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sixkiller6 #118801 üzenetére
Superb de ha nem kell olyan óriási hodály akkor az Octavia.
bajnokpityu: Inkább turbó dízelt?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sixkiller6 #118801 üzenetére
Ránézhetsz még a Mazda 6-ra is, az is belefér a keretbe.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #119046 üzenetére
Nekem volt Passat B5 5.5-öm (1,8T) az összes autó közül azt szerettem a legjobban azok közül amihez közöm volt. Nem volt semmi gondom vele, jól ment (igaz ehhez is mérten fogyasztott). De volt benne bugi ami pl hiányzik nekem az agyonsterilizált kelletlen TSI-ből.
Nem is volt egy nagy pénztemető, a szokásos kopókon kívül csak egyszer halt meg a turbó amit cserélni kellett, meg egy vákuum cső durrant el. Ez 372k km alatt sztem parádésan kicsi hibalista.
Igaz a végén már csipegetett némi olajat de kiszolgált tisztességesen.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ha vki még lecsapna az utolsó öthengeres Volvóra: Volvo V60 D4 AWD Cross Country
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
El akarok menni majd élőben is megnézni, képről csalóka azért. OBK-val ugyanez volt.
Am ők is tolják a downsizing-et. Már a 2,5i/2,0i alapmotor helyett 1,6 turbót tettek ebbe már (jó tudom az 1,5/1,6i az alapmotor hivatalosan de azt inkább felejtsük el).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #119277 üzenetére
Igen a G Astránál de nem a 4-es Golfnál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2thletme2day #119384 üzenetére
A kemény tető egész jól szigetel, meg van fűtés a kocsiban. Nyilván -20-ban nem lesz olyan kellemes de használható télen is. A gond inkább azzal lesz hogy hátul ahol hajt alig van súly így könnyen eldobja a hátsóját a gép. Odafigyelve kell vezetned majd hóban (ami kb 1,5 nap / tél mostanság).
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest