- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Programozás topic
- Linux kezdőknek
- Reklámblokkolók topikja
- Netflix
- Synology NAS
- Windows 11
- ASUS routerek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #110136 üzenetére
Én egyszer így úsztam meg egy traffit. Amint megláttam a sündőrt satufék és berántottam a kormányt az éppen előzött kamion mögé így hiába mért be 1 km-el előbb mire odaértünk, hogy a rendszámom is lászódjon nem volt "lövési" pozícióban annyira rajta voltam a kamionon. Életveszély mert ha a kamion is lassít akkor felkenődöm rá tutira. Fiatal voltam és kellett a pénz...
mod:
bitpork: Túl hosszú az áttételed 6.-ban. Nekem 150-nél 2900-at forog a Paszuly. Amúgy nem bűn DPF kiegétesnél visszarakni 5.-be és úgy tartani a 3000 rpm-et...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #110140 üzenetére
Akkor leeht csak elvette vagy az a gyengébb 140 lovas volt a miénk megfutja lazán a 220-at is (igaz óra szerint). Állítólag... én sosem próbáltam (elvégre nem vok huligán).
bitpork: A DSG is felvált tiltásnál magától manuális módban de addig nem szól bele hogy 3k vagy 4k rpm-el mész. Sőt még Sport módban sem vált fel magától 3k rpm-nél.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #110268 üzenetére
9:15 jobb, sokkal szélesebb tartományban tudod változtatni a kormányzási szöget. Ami akár egy eléd kilépett gyerek/kutya/cica életét mentheti meg.
Btw ma voltam ismivel megnézni egy Imprezát. A bele alapján valós lehetett a km állás de az eleje törve volt és a kipufogó dob is szét volt rohadva.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz footy #110285 üzenetére
Attól függ mennyi km van a másik oldaliban. Ha ilyen pár ezer akkor elég egy új. Nekem anno az 5k-t futott Yokohamám durrant el bal elöl, arra csak egy újat vettem. De ezt azért 10k km-es futásnál nem játszanám már meg, főleg nem hajtott tengelyen (diffinek nem tesz jót hosszú távon ha nagy a két oldal közötti tapadás különbség).
Ha nagyon olcsón akarod megúszni de relatíve biztonságosnak akarod tudni a kocsit akkor: az éppen maradt páros kerüljön a hajtott tengelyre (ha cserélni kell őket akkor oldalanként egyezően kell a másik tengelyre felszerelni!!), a másik nem hajtott tengelyre meg a meglévő 1 db ép és mellé párba mehet fel egy új azonos gumi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #110319 üzenetére
Mivel vágtad át?
mod:
bitpork: Nálunk a kiszuperált mosdókagylóból lett virágláda.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
Ha már Volvo: C70 2,4T - ez mennyire lehet roller?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #110396 üzenetére
Akkor nem nagyon van alternatíva (legalábbis olyan mint nem egy szop*roller).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fi:zi'k #110421 üzenetére
Itthon is lesz visszahívás. A gyártó (Takata) adja közzé az egyes márkák felé azt a VIN-listát, amely tartalmazza az érintett gépjárműveket. Magyarán ők tudják, hogy melyik alvázszámú autó részére szállították a potenciálisan meghibásodható légzsákot.
Ezen kívül egyes gyártók (Honda) preventív jeleggel egyes modeljeiben amik amúgy nem érintett a hibás gyujtószerkezetben is cseréli a légzsákot.
Itt a TC cikk róla: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Satan_Claus #110496 üzenetére
Azt vágod, hogy abban a Focusban 920k km van? Végre egy őszinte hirdetés... Ennek az lesz a sorsa, hogy egy becsületes nepper kimegy érte és mire hazahozza 150k km lesz benne.
Mazda vagy a C-Max. Nézd meg mind a kettőt élőben is. Bár ha kombi kell akkor a C-Max kiesik mert az nem kombi.
mod:
rbalint88: Én akkor sem szívatnám magam dpf-es autóval... Mert ha rendesen kiégeted akkor sem örökéletű, a csere meg alhangon 100k-s kategória. Vagy veszel bontottat ami kitudja meddig lesz jó... Leginkább semeddig mert csodák nincsenek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #110510 üzenetére
Az olajos DSG-k jók, a szárazkuplungosak már nem túl tartósak. DSG még a legkevésbé butább bár benzinesbe vmi miatt nem tudják jól hangolni, dízelhez viszont tökéletes. Van kis fázis késése de megszokható. Előzéskor bele kell kalkulálni azt az 1-2 sec-et amíg eldönti, hogy 1-et vagy 2-t váltson vissza.
Jah és ha dobja valamelyik fokozatot akkor ott kell hagyni a francba, az azt jelenti hogy egy időzített bomba. Ha nagyon sokat nyúzták és/vagy megspórolták a váltóolaj cseréket akkor bizony... Ez sem örökélető cucc.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz smallmer #110527 üzenetére
Nem tudom évi mennyi km-t mennél de ha 25k km-nél kevesebbett akkor nem igazán éri meg dízelt venned (kivéve ha koromfétisiszta vagy). Ok a fogyijuk alalcsony de a műszaki karbantartása/fenttartása jóval költségesebb mint egy benzinesé általánoságban.
Ezért a dízeleket ki is ejtem most a kalapból.
C30: Ezzel az 1,6-os motorral nem egy rakéta és nem tudom a pakolás mennyire szempont de 233 literes a csomitere. Hasonlítás képpen a kicsi autónak számító Jazzünké 380 literes...
BMW: szintén nem lesz egy rakéta ezzel a motorral és sok a leharcolt darab, meg kell nézetni.
Nepper vs magánszemély: Mind a kettőtől vehetsz jót és sz@rt is, alapból egyiket sem kell/szabad elvetni.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz emilio3 #110710 üzenetére
2010-es gyártású (mk2 PFL), 50k km-t tekertem bele cca 2,5 év alatt. 1,8 TSi volt 160 lóval. A felfüggesztése teljesen ok volt, ment mint a barom és ahhoz képest nem volt vészes a fogyija. A váltó nem egy nagy etwas, korrekt iparos munka de pl a Jazz-ét meg sem közelítette, pedig nem egy árkategória a kettő ugye...
A belétől konkrétan hánytam. Olcsó műanyagok mindenhol, a kormány is a váltógomb is. Utóbbi olyan kemény és érdes volt, hogy felsértette a kezem többször (nem, nem vok cukorból), az ülés szövetanyaga... Kb 10 perc után ráizzadtál ha hideg volt ha meleg ez a tipikus tejfölöspohár anyag.
Egy idő után a hűtővízzel voltak gondjaim. Hidegen jó a szint, a maxon volt de melegen beesett a min alá és szólt a fed. comp. hogy tölteni kéne rá. Ha visszahűlt a motor megint ok volt a szint. Kicserélték a tágulási tartály kupakját (arra gyanakodtak, hogy reped lehet) de az nem segített. Így maradt a túltöltés. Végül elvitték így nem tudom mi lett az igazi megoldás, szívjon vele az új tulaj.
Jah és vicc, hogy egy zsír új autón 1 év után az első ajtóhatároló beadta a kulcsot (valószínűleg egyedi hiba mástól nem hallottam erre panaszt).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Igaz. A listában jól írtam de abban a hsz-ben nem. Javítottam.
mod:
footy: Igen. Am időrendi ahogy Malac úr mondja.
emilio3: Akkor lehet én fogtam ki egy rosszabbul összerakott darabot... De erre az anyagminőségre nincs mentségük előttem. Komolyan a full fapad '98-as Puntónkban is jobb anyagok vannak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kalandor #110735 üzenetére
Ha hatchback akkor Toyota Corolla, Honda Civic, Kia Ceed pl... ezeket nézegetném. Vagy Suzuki SX4.
Kiából jöhet az 1,5 crdi is, abban nincs se DPF se kettős tömegű. A turbóra meg tudsz vigyázni így alig nagyobb rizikó mint egy szívó benyós és cserébe sokkal kevesebbet eszik. Bár ugye használtnál kitudja az előző tulaj mennyire volt gondos/figyelmes...
Illetve Civicből is van hibrid (igaz azok mind sedanok) és azokat nem lopják annyira mint a Prius-t (pont azért mert nem olyan elterjedt).
Ha az 5 ajtós kasztni nagyon fontos akkor meg Honda Jazz hibrid.mod:
bitpork: Vagy Subarut.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kalandor #110747 üzenetére
Senic: Városban lazán bekap majd 8-9 litert. Nagy az önsúlya és brutál sz@r a légellenállása és realítve gyenge hozzá a motor. Nem egy előzés bajnok de ez a 1,6 szívó a szó pozitív értelmében annyira egyszerű, hogy nincs ami elromoljon benne. Elektronikai gondok adódhatnak viszont (gyujtótrafó, meghaló elektromos ablakemelő, stb).
Bora: Astra G tágasabb a Bora elég szűkös belül. Nem szakítja fel szintén az aszfaltot. Anno mikor az Astra szervízben volt akkor helyette egyszer kaptam ilyet csere autónak. Nekem forszírozott városi tempóban 9-10 litert evtett tehát normál használat mellett azt mondom 8 liter kell neki tutira.
A4 V6: E
hhez elég ha annyit írok hogy benne van a top 20 legrosszabb motor között.Ez a benyós nem a tdi. Visszavonom.Sonata: Klasszik automata lassan vált cserébe tartós darab. A felfüggesztése hamar kopik mert nem ilyen utakra lett tervezve de ezzel a dízellel keveset eszik és korrektül megy. Önmagában nem szopóroller ha találsz belőle egyet amiben nem millió km van arra érdemes lecsapni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Óra topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Villanyszerelés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LEGO klub
- Xbox Series X|S
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest