Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz -v- #118745 üzenetére

    Kinéztem egy H4 GT-t is Szlovákiában de arról Mágus lebeszélt elég gyorsan és ahogy utánaolvastam az tényleg egy problémás motor még az itteni Subi szaki fórumtárs is óvva intett tőle.
    Gondoltam akkor merjünk nagyot álmodni és legyen egy H6... de abból sem találni épkézláb darabot vagy ami nincs szétgyalázva az meg automata ami jelenleg kizáró ok nálam tekintve hogy hobbiautóba nem vennék ótómatát vagy ha mégis akkor sem egy ilyen buta 5 gangos viszkósat. Tudom a H6 nem a sportosságról szól de akkor is... :U

    Pecc: Ez ilyen biznisz. :D De ez annyira durván le volt lakva... Csálén állt az összes lökös az összes műanyag elem sérült volt, még a rendszámtartó mögötti rész is törött volt, a felni hólyagosodott több helyen, dobta le a festéket és szanaszéjjel volt járdázva, a motorháztető szinte lyukas volt annyi kavicsot kapott már. Konkréten körbe volt törve az egész autó. A szélvédő cserélve volt ami nem lenne tragédia (lehet az is csak kavicsot kapott) de a vezetékeket nem rakták vissza rendesen így belógott az utastérbe felülről...

    footy: Horizontally-opposed engine (H4 vagy H6, a hengerszámtól függően) vagy Flat engine (F4 vagy F6) azaz a boxer motor.

    mod:

    bitpork: Viszont a wrx-es haverral mentünk egy karikát a konklúziói:

    1: Ne sopánkodjak, nem erőtlen ez csak már megszoktam
    2: egész jó ez a CC gumi

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák