-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Def26
félisten
-
válasz LuckyL #111341 üzenetére
Azért vannak olyan termékprogramos megoldások ahol a 7 évet garantálják és a ciklus közben is cserélhet gazdát az autó - így akár jótállásnak is tekinthető. ( a KIA pl promózta az autóit 7 év garival,igaz km megkötés mellett.)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz LuckyL #111463 üzenetére
A vw sokkal magasabbra van pozicionálva mint a skoda, árban is. Amit itthon megtehet a PoHu hallgatólagos tudtával a márka lánc, nem biztos hogy belefér a skoda esetében a gyártó országban. Nem azt mondom hogy nem lehet alkudni, csak a körülmények nem összevethetőek így nincs összehasonlítási alap az én olvasatomban. Bár a vita is meddő mert, Mágus2 használtan vette a gépsárkányt, és a mindenkori új árhoz mérten olcsóbban, így rosszul nem járt szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz LuckyL #111459 üzenetére
Veheti, de en mindenhol azt latom, hogy a cegek le vannak szerzodve egy markaval(kereskedovel) es onnan veszik az autokat. Akinek mondjuk a keretosszegbe belefer egy kozepes superb az nem fog fullos octaviat valasztani, mar csak azert sem, mert az ilyen emberek altalaban vezeto pozicioban vannak es nem ulnek be olyan auoba amivel a beosztottjuk jar.
-
válasz LuckyL #111604 üzenetére
Mint írtam, nyers vázlat csak
NAV, Okádmányiroda gépjáműnyívántartó, és nem árt egy közlönyt átnézni az esetlegesen folyamatban lévőhirdetmények ügyében. Ezek jutnak eszembe, de természetesen minden segítséget szívesen veszünk TaaT-tal, és hálásak vagyunk érte!
MOD: NAV tartozásmentesség, Okádmányiroda: hogy nincs a gépjárműre bejegyzett végrehajtás és/vagy elidegeníthetetlenség, a közlönyben pedig hogy az adott céggel kapcsolatban nincs -e olyan hirdetmény ami miatt gyanúzni kellene hogy esetleg kezdődő gondok miatt eladó pl sürgősen az autó ( ugye ennek lehetnek következményei később is )(#111605) kornelka: ha ennek az 1.8-s motorja ugyan az mint a Verso-é, akkor az nagyon kulturált és halk. A vámosomnak az van és ráindítottam mert nem hallottam h megy benne ülve
(#111606) runner 125 : erre most nem írok semmit és utoljára nem rakom OFFba
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
adatfalo
senior tag
válasz LuckyL #112133 üzenetére
Jogos, 2002-es. A króm betétes fajta (edition+).
Egyébként a jelenlegi(családi) másik autónk egy szintén 2002-es Ford Focus MK1-es. És úgy látom ebben az árkategóriában ez a két kocsi van ami szóba jöhet, de lehet 2 fóka már nem férne meg egy csárdában, így marad a golf.
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
-
-
-
válasz LuckyL #112476 üzenetére
Lehet meglep, de nem eladni vesznek sokan autót.
Az hogy mikortól kell "belelapátolni" a zsét, nem megjósolható , hiszen mindenre van példa -így kár kijelenteni h 150knál vége a jóllétnek
Az ára lehet sok, de ugye kinek mit ér valamihttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Geller72
veterán
válasz LuckyL #112649 üzenetére
Nem figyeltél? Mikor bukok alkatrészen 7 év alatt 22 milliót? Ahhoz nagyon be kell szopni és rendszeresen fődarabokkal. Haver is becumizta az 530D-vel, de nagyjából egy év és 1 millió ft elég volt arra, hogy helyrepofozza arra a szintre, amilyennek alapból lennie kellett volna. 3 akku, 3 generátor és egy önindító. Mondjuk így kezdte. Akku, ha jól tudom, csak márkaspecifikus ment bele, darabonként 120k-ért.
Az új passátról annyit, hogy az egyik ismim a 10.4 milliós passáttal az első 1200 km alatt kétszer maradt ott az út szélén. A legújabb teszik, de annyit egy ilyen kocsiért szintén nem adnék. . És most majdnem pont úgy beszélünk, mintha a garanciaidő lejárta után, ami ugye nem igazán 10 év, hanem egy kicsit hamarabb bekövetkezik - ne fordulhatna elő egy relatíve új autóval nagy szopás, ami már saját zsebből megy.
Szerintem a kétkedőknek meg kellene nézni egy 7-8, vagy akár egy 10 éves kocsit, amit németben eladásra kínál az első tulajdonos. Meglepően jó darabok vannak. Sajnos pontosan tudom, hogy itthon egy rajzszöget nem mernék megvenni. Nem véletlenül. Egy kinti tulajnak, aki csak azért adja el a 730D-t, mert vett egy újat közben és minden kilométerrel el tud számolni, minden számlával igazolt, bevizsgált, etc.. - nem igazán érdeke, hogy szar autóval mászkáljon, vagy maradjon ott az út szélén. Gyári alkatrészek, szervizek, stb.
Ez egy 2007-es 730d 245k km-el. 3 milláért.Ez pedig egy 2005-ös, törésmentes. Nem néz ki olyan ramatyul, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz LuckyL #112655 üzenetére
Ismét bolcsebb maradtál volna ha csendben maradsz, de ezt mar számtalanszor bizonyítottad a Volvo topikban is, újat nem várok el tőled.
Ez is h jön ide? Nincs cégem es amíg megfizetnek nem is lesz, miért kellene így gondolkodom, számolnom? Hol érdekel jelen helyzetben az engem h egy cég flottaban vagy egyesével mennyiért jut hozza egy uj autóhoz?!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
válasz LuckyL #112677 üzenetére
Én meg azt gondolom h általánosítasz. 4 milláért sem cégre vettem. Ha lett volna még plusz 1 millám akkor sem cégre veszem.
Magunkból kiindulva nem általánosítunk Soha nem azt mondom h én sem hogy az allroad olyan megbízható mint pl egy honda, hanem azt hogy az eddigiek nem voltak olyanok mint azok a rémmesék amiket tapasztalat nélküli(allroados tapasztalatról beszélek, de lehetne itt sok típust és gyártót behelyettesíteni) emberek megjósoltak.
Ugyan ezt teszed megint azzal hogy áfa csalttá nyilvánítasz 9 kocsit 10ből, az 5+ millás kategóriában. Most vagy benne vagy , vagy csak találgatsz- utóbbi esetben csúnyaságot csinálsz, még ha nem szándékosan is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #112681 üzenetére
Akkor én is várjam a NAVot mert nekem is olasz adás-vételim van? Mi miatt van az a bizonyos 5+ milliós értékhatár?
Amikor nézelődtem kocsi után, a felhívott német cégek többsége első kérdésre hajlandó volt mswt elengedni számla nélkül. Persze, csak a magyar nepper a tolvajhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz LuckyL #112686 üzenetére
Az a baj hiába szajkózod itt ezt az áfavisszaigénylős céges sztorit, ha egyszer nincs cége valakinek ... magánemberekről van szó itt szerintem, nem flottabeszerzésről Egyszerűen nem értem, ezen mi nem érthető ... Úgy meg olyan hű de nagy kedvezmény azért nem jár.. kicsit lehet alkudni, tipikusan minél jobban felszerelt és drágább gép, annál nagyobb a hajlandóság hogy lecsípjenek belőle, de közel sem ekkora arányban mint te azt írod...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz LuckyL #112666 üzenetére
Továbbra sem érted h en magánszemély vagyok. Nem erdekel, h egy cég mennyiért veszi meg es utána mennyiért adja el, mint ahogy a magánszemély hazai uj vagy hasznaltauto-vasarlokbol senkit. Ha en vagy itt a topiklakok jo része besétál az utcáról valamelyik Ford szalonba, ugyanúgy br. 7m Ft ot kell kicsengetnie egy uj Mondeno-ért.
Nem beszélve arról h az általam preferált kategória 99%-ban maganszemelye volt.
Ezt sem értem h minek keresed kákán a csomót, csak írtam egy egyszerű példát h en miket költöttem, bevált, nalam működik, mivel hasonló célokra, hasonló elmélettel keres a kolléga autókat, ezért a leírás.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz LuckyL #112715 üzenetére
"talán pont a napokban olvastam a statisztikát hogy az új autó vásárlók 80% a cég
én ezt az egész áfa dolgot arra mondtam hogy valaki írta itt hogy milyen hülye aki megveszi 7 milláért az új mondeot mert ő megveszi 3 ért használtan 5 évesen
arra szerettem volna rámutatni hogy nem hülye aki újonnan veszi, hiszen cégként teszi áfa visszaigényléssel
tehát nem is létezik 7 millás új mondeo"Hadd ugassak bele, mert én vettem is új autót, és azért pár hónapig nézelődtem, meg egész messzire mentem az ajánlatkérésekkel, próbavezetésekkel, meg alkukkal. Ráadásul pont ezt a kategóriát nézegettem (középkategóriás kombik, vagy középkategóriás, illetve kompakt egyterűek). Közepesen felszerelt autót kerestem, lehetőleg nem turbós benzinmotorral. Magánszemély vagyok, eszemben sem volt a családi autóvásárlás miatt céget alapítani, és mivel legalább 8-10 évre terveztem, egyértelműen új autóban gondolkoztam. Abban igazad van, hogy ezekkel az igényekkel 7 millás Mondeo nincs. Olcsóbb sem. Kb pont itt kezdődtek a dolgok, koreaiaknál volt jellemzően a 20k EUR-hoz kicsit közelebb az ár (Cruze, i40), de még egy rongyos Octavia a TSI motorjával is közepesen felextrázva már elhagyta a 25k EUR-t. És a németeknél egyrészt nagyobb a piac, másrészt csak 19% az ÁFA. Bemutatóautókat lehet kifogni a listaárhoz képest 20-25% kedvezménnyel, de ott nem te választasz szín, felszereltség, ilyesmik függvényében, ráadásul én még mindig úgy vagyok vele, hogy ha valami csúnyán meg van hajtva pont bejáratós időszakban, azok a bemutatóautók - márpedig én hosszú távra terveztem. Normálisan egy olyan 10% körüli kedvezményt lehet kiharcolni a kereskedőktől, de ebben már az is benne van, hogy esetleg ingyen forgalomba helyezi, vagy ad hozzá valami apróságot, mint téli gumi készlet, vagy akciós csomagban alufelni, vagy valami díszcsomag, esetleg olcsóbban ajánlja fel a gyári navit.
A fenti az tavalyi sztori, idén eljátszottam ugyanezt kisautóvásárlással is, talán még több autót néztem meg, mint tavaly, fapados kisautókat (nem városi miniket, hanem Polo kategóriát) lehet venni olyan 12k EUR-tól, de mire néhány extrát belepakolsz, pillanatok alatt elszalad az ár 15-17k EUR-ig. És itt már a kedvezményes árat értem (közelítette itt is a 10%-ot a kedvezmény értéke), nem a listaárat, és volt olyan modell, amiből több kereskedőtől is volt árajánlatom, általában nem is kerteltem, meg szoktam nekik mondani, hogy máshol kb mennyit kaptam, hadd ígérjen alá, ha tud. Az más kérdés, hogy kisautóból végül bevállaltam egy újszerű használtat, de legalább jóval nagyobb részét tettem le kápéban, úgy voltam vele, hogy kb 4 évet bírjon ki, aztán majd meglátjuk, hogy megtartom még, vagy csere. Ja, 2 év garanciát erre is kaptam azért, persze nyilván ez benne is volt az árban azért itt is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz LuckyL #112723 üzenetére
"honnan tájékozódsz te?"
Hát, nem a hahu-s csalihirdetésekből. *
Konkrétan bementem az autószalonokba, leültem egy kávéra az eladókkal az előre egyeztetett próbavezetés után, és összeállítottunk együtt egy-egy (gyakran több) konfigurációt, amire ő adott egy árajánlatot, meg többnyire finanszírozási ajánlatot is. Aztán kértem gondolkodási időt, meg közben kipróbáltam még mást is, és volt hely ahova visszamentem ezt-azt még módosítani az ajánlatban, és esetleg tovább alkudozni. Eltartott a projekt pár hónapig, elhiheted.
* Sok sikert a vásárláshoz, valószínűleg az az autó már pont nincs meg, esetleg nem nullkilométeres, amúgy szállítás közben kicsit sérült, de már javították, meg eleve nettó ár, mert az áfát úgyis visszaigényled, és a hirdetésben az elírások jogát amúgy is fenntartják.
Szerk.: Közben eszembe jutott, hogy esetleg valami simli van a dologban, és itt is áfacsalásokról van szó, vagy hivatalosan ezeket az autókat is valami flottába adják el, csak a cég azonnal értékesíti is tovább, vagy mittudomén. Persze ha csak az ár számít... Csak aztán nehogy a vevőt is belevonják bűnrészesként a nav-vizsgálatba.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #112723 üzenetére
Egy szalonautot ne hasonlits mar egy osszelegozott ujhoz. Ha van penzem uj autora, akkor majd en osszevalogatom a szint es az extrakat a motorral es a teljesitmennyel egyutt. Egy kialitott, fene se tudja milyen eloeletu tultarolt auto szerintem rossz osszehasonlitasi alap. Persze, hogy megkapod olcsobban, csak vidd mar onnan, vagy fl elotti, de ezt mar a tobbiek is megirtak.
Nem mellesleg, autonavigatoron es/vagy totalcaron is volt egy-egy cikk, amiben pl egy Amarokot adtak olcsobban szalonautokent, aztan kiderult, hogy komolyan megserult az auto, nem stimmelt a festek vastagsaga, es talan meg rozsdasodott is itt-ott. Kell ilyen a kutyanak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
DeFranco
nagyúr
válasz LuckyL #112842 üzenetére
betoltad ezt a 20-25%-ot utánad dobnak dolgot. közölték hogy nem jött be, mert nincs ilyen.
erre betoltad, hogy nézzék meg a hahu 0 km-es ajánlatait, közölték, hogy nem jött be, mert ezek alapból értékcsökkent (fixkonfigos szalonautók, tesztautók, túltárolt és/vagy kifutó modellek) áruk.
erre betoltad, hogy hádehádeháde áfa, mer' úgy is mindenki cégre veszi, hüpphüpphüpp barbatrükk, nyílt végű lízing, útnyilvántartás, stb.
ami szintén nem jött be, mert ehhez legalább kell legyen egy céged, ami termel is valamit, ami után te adózol, mert ha nem, akkor nincs miből levonnod az áfát (gondolom az adózási jogszabályokkal tisztában vagy ennyire) magyarul nem csak megforgatod papíron a kocsit, hanem működő vállalkozást kell mellé felmutatnod, plusz ennek a rezsije, társasági adó, etc.
ha nem magadtól veszed lízingbe (hopp még egy cég kell akkor) akkor fizesd meg azt is, akitől lízingeled, mert nem a te két szép szemedért csinálja.
ha magadtól lízingeled, akkor adózd le a lízingdíjat, költségeld el, fogadd a navos kedves embereket, fizess osztalékadót hogy kiszedd a maradékot, fizesd a cég rezsijét.
fizesd meg a könyvelőt, illetéket, öregnéném térgye kalácsát, vezesd a kamu útnyilvántartást, fogadd kávéval a navos kedves embereket újra.
a futamidő végén pedig a kocsi maradványértékére mégis csak fizesd meg az áfát (pontosabban ne igényelhesd vissza) és akkor van egy lefutott céges múltú autód ami alapból bukja még a használt értéke egy részét is, mert céges a pedigréje.
szóval persze, ez egy létező dolog, ezt anélkül is tudja aki szakmabeli (a többieknek meg mindegy) hogy te ilyen szépen ezt itt megcsillogtatod, akkor, ha van egy egyébként működő vállalkozásod, mert különben olyan tranzakciós költségei vannak, amin simán buksz.
nyugi. tudjuk. meg azt is, hogy ez nem így működik, ahogy te leírod. nem fog kornelka beszaladni a toyota szalonba, hogy akkor egy fullextrás avensist kérnék szeletelve, az áfát meg kérem húzza le.
[ Szerkesztve ]
-
viharhozo
addikt
válasz LuckyL #112838 üzenetére
Szerintem itt total fogalomzavar van.
Az auto afajat az a ceg igenyelheti vissza, aki neked tartos berletbe adja. O a berleti dijrol neked szamlat ad, amit te elszamolhatsz, de piaci mukodes eseten annak rohadtul semmi koze az eredeti arhoz. Es az az auto nem lesz a tied, csak ha a berlet lejartaval megveszed.
A konstrukcionak az az elonye, h nem kell tudnod igazolni, honnan van penz az autora, hiszen az a cege/egyeni vallalkozoe, es tenyleg van olyan autot, amit majdnem 0 forinttal el lehet vinni. De ettol meg az auto afajat nem kapod vissza.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
válasz LuckyL #112850 üzenetére
Van egy auto, ami br. 5,2 millioba kerul. Ezt a lizingceg odaadja neked 48*106k+afaert, amibol az afat visszaigenyled, ergo a moka 5,1M+afaba faj (mondjuk ebben benne van az adok+biztositasok benne vannak).
De a negyedik ev vegen a maradvanyerteket a lizingceg donti el, nem te. Ergo az elso esetben van ~3 milliot ero autod, a masodikban meg nincs semmid.
Sokszor meg igy is megerheti, mert ha munkaberkent venned ki a cegbol az 5,2 milliot, az ~10-be kerulne, ezert is ilyen nepszeru a dolog.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
Kornel
veterán
válasz LuckyL #112849 üzenetére
Nem baj, itt mindenki vett mar uj autot, rutinbol vagjak.
Egy tortenet: swift 2 glx 2,6M volt az alja 2008-ban, es meg par extrat is kisirtam hozza vagy 50 ezerert. Ismeros meg ugyanezt elhozta az elso kereskedesbol 3,2-ert, annyi, hogy a regi kocsijat beszamoltak piaci aron...
En meg eladtam piaci aron az enyem, 600k pluszert nekem ne adja el.
Vegig jartam baz megyet, a legjobb ajanlatot tevonel 3-szor voltam, de szerintem megert 600k-t[ Szerkesztve ]
-
Pé
senior tag
válasz LuckyL #112865 üzenetére
Nekem 166-os van most. Lehet én is kifogtam, de ennek sincs semmi baja . Lehet azért mert jó szerelőm van, és mindig megkapja az előírt dolgokat. Nem utángyártott, nem "jóleszazisbele", nem kispórolós, nem elmegymég, hanem időben vagy előbb, gyári, legjobb minőségű alkatrészeket, olajakat, folyadékokat, szűrőket. Az alfák erre kényesek, de meghálálják sokszorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen