- Python programozás
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Windows 10
- Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
Ha meglesz a kontakt, akkor bedobhatod ide is.
Bár ezt a kocsit szeretném hosszabb ideig megtartani, ugyhogy szerintem belevágok egy komplett lendkerék+kuplung szettbe, (180k együtt+ szerelés), kevlároztatom a kuplungot (tényleg ennek van értelme ilyen 150-180 lovaknál? ), meg irattatok rá valami normális chipset, 180le körülire, aztán hadd menjen.
Sopron city :)
-
!Overdose!
őstag
Nem német, hanem angol, ha jól tudom. A normál EBC tárcsa fekete fékbetéttel általában lényegesen olcsóbb, mint a gyári szett és akik próbálták már mindkettőt azt mondják,hogy jobb a fékhatás és tartósabb a fék. A fúrt/mart tárcsákról és színes (verseny) fékbetétekről is szinte csak pozitív visszajelzések vannak. Ha az esetedben valóban háromszoros az ár, akkor annyit nem ér, de szerintem te inkább valami versenycucc árát láthattad.
Összegezve nekem bevált és az eddigi autóimhoz hasonló árban volt, mint más utángyártott, gyári minőségű fék (ATE, Brembo, Ferodo stb.)
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
TaaT
veterán
"németebb"
EBC = Made in England
"bő háromszor drágább egy gyári minőségűhöz képest."
Az EBC-nek is vannak gyári (vagy jobb) minőségű de nem drága cuccai: Ultimax Pad, Premium Disc.
A színes cuccok a gyárinál sokkal jobbak, és ez az árukon is látszik."de valahogy nem érzem, hogy nekem szükségem lenne rá"
Végül is amit nem próbáltál arról nem tudhatod hogy jobb vagy sem.
Egy másik fórumon írta egy négyesgolfos ember amikor az összes betétet lecserélte Ultimax-ra hogy ilyen jó féke még sosem volt, és csak a Hungaroringen fogytak el.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Dany007
veterán
Szinte ugyanez nálam is. Nagyságrendileg nálam is ennyi a különbség árban.
Viszont busszal nekem 45-50perc! Kocsival max. 10perc. Plusz mostmár az asszonyt is én viszem-hozom munkába + a gyerekért is menni kell stb... Így összességében sokkal jobban megéri. Mégha tényleg mindent leosztok akkor is. Azért 2db buszbérletet spórolunk meg plusz nem kevés időt. Amiből manapság még a pénznél is kevesebb van.
Kevesebb a stressz, nyugodtan dolgozok mert nincs az benne ha 10 perccel később végzek akkor várhatok még fél órát a következő buszra... Reggel sincs katasztrófa ha később kelek fel picit, mert a kocsi megvár. stb -
-
runner 125
nagyúr
Ez ok, de nem így kell megközelíteni a kérdést.
Egyszerűen egy ilyen kategóriás autónál, ráadásul látszólag ilyen jó felszerelés (full beige bőr..) mellett óriási fail a kurblis hátsó ablak."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
-
-
hobizoli
nagyúr
nemtom, en itt neha haz elott is ugy allok ki vagy akar be is, hogy R-1-R-1... meg kopptol-koppig tekergetem a kormanyt mert akkora hely van csak, amibe be kell ferni, vagy leparkolva ugy ramallanak, vagy elolrol, vagy hatulrol
bonuszkent vagy egy fekvorendor pup is kialakitva, amire ha ratolatsz ahogy felmelkedik az auto segge mar annyit sem latsz, mint addig
több drón kell ;P
-
-v-
addikt
Ennek ilyennek kell lennie?
Biztos, hogy nem.
11.7s a 0-100, 1750-től ott a 205Nm annak az autónak tök fürgének kell lennie azzal a motorral.(nézd meg mennyi az 50-100 vagy 80-120 vagy valami ilyet meg szoktak adni általában negyedikben, azt könnyű lemérni, és ha gebasz van ott kiderül hamar, hogy súlyos másodpercekkel több)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
stargazer
senior tag
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
lapa
veterán
jah mekkora jó lett volna bezúzni a kocsi hátulját azon a két marha vasbökőn, ami minden ami rendőrautó elején van. nagy spílerség lenne, pláne kamera veszi az egész mestertervet. ilyet egykét arc csinált már a trakesz előtt is mégpontbeférekre, aztán mikor hallják mögöttük a 2 tonnát vonyítva csúszni már nagyon rajta vannak a belső visszapillantón.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest