-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz tboldi #180239 üzenetére
a mazda 2-nél nem nehezebb nagyobbnak lenni, mert szerintem a kategóriájában a legkisebb hely van benne (hátsó sorban és csomiban)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
t256
őstag
válasz tboldi #180386 üzenetére
Igen, első kérdésem nekem is az autó állapota lett volna.
Egyáltalán nem fázom a Suzukitól, vidáman bejárnék vele dolgozni.
Csak attól félek, hogy a többszörösét fogom rá költeni.Spock says, “Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.” Captain Kirk answers, “Or the one.”
-
Drughi
addikt
válasz tboldi #180751 üzenetére
Van már. Ignis FB csoportba többször láttam már 500k körüli hirdetést. Kis alkuval már belefér.
Én 1 éve vettem az asszonynak, akkor az egyik legdrágább volt a piacon, a vállalhatók 600e-től indultak, a bontószökevények 500től. Egy év alatt ennyit esett az áruk, hogy 500e körül már van vállalható.Pixel 7a
-
Drughi
addikt
válasz tboldi #180770 üzenetére
Nyilván nem a klímás, ülésfűtéses, gyakorlatilag full extrás verziót adják majd ennyiért.
Ha jól emlékszem nyáron írta be egy fb csoporttag a sajátját, amit nem is akar hirdetni, hanem olyas valakinek eladni aki kötődik a típushoz.
1 gazdás, gondosan dokumentált, minden szervízről igazolt előéletű autót árult valami 60k kilóméterrel, 550ért. Gyakorlatilag minden cserélt volt rajta, ami számít. Igaz full fapados volt, de elgondolkodtam rajta hogy a miénket eladom, azt meg megveszem. De csak kell a klíma nyáron, télen meg az ülésfűtés..Pixel 7a
-
Tin
veterán
válasz tboldi #181180 üzenetére
Tudod mirol beszelek. A VTEC a 90-es evekben nagy kiralysag volt, es persze az 1.5-os Honda motorok siman annyit fogyasztottak a kis konnyu kasztniban, mint a 15 evvel kesobbi 1.2-es Suzuki motorok, de ma mar senki nem hasznal szivomotort. Ergo, eljart felette az ido, meg akkor is, ha sokkal egyszerubb es megbizhatobb konstrukcio volt. Most a dizel a celpont, de ugyanugy el fog jarni az ido a hibrid felett is idovel.
A Toyota 20 even at tolta kifele a tokeletesitett 1.8-as benzinmotorjat kb minden kasztniban. Ahogy a Honda is, meg a 2.0-s benzinmotort. Soha nem fogyasztottak jol, de leszamitva par kevesbe sikerult szeriat, kinyirhatatlanok voltak.
De ma egy "varrogepturbo" siman letapossa oket sebessegben-fogyasztasban, es mar ez is hany, 15 eves technologia, ami kiforrott? Lassan pedig mar ez is "kimegy" a divatbol.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #181184 üzenetére
Mi eléggé befürödtünk az 1.8 TSI-vel de ezt kb 100x meséltem már neked is. Nem véletlen, hogy szívóbenzinest vettem végül. Olcsóbb fenntartani, egyszerűsége miatt megbízhatóbb és A-ból B-be elég elutózni ez is. Az átlagnak ez többet ér mint egy kis extra tartalék, amit amúgy sem használna ki. Persze ha nincs/nem lesz más nyilván kénytelen lesz kisturbóst venni meg dízel helyett hibridet de amíg van... Látod a Vitarás példán, van rá igény különben a kutya sem venné meg.
Ettől függetlenül: vezettem 1.6i SX4-et, kelletlen, nem megy de legalább keveset sem eszik. Cserébe biztos nem kell turbót cserélni rajta és borítékolható, hogy többet megy el megbontás nélkül mint egy turbós verzió. Márpedig az átlagembernek csak ez számít.
#nincsbennetarcsi
-
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #181367 üzenetére
és tényleg... mondjuk lassan lehet újra kiadni az elejét, F-ig kb beszánthatnák az eddigi rendszámokat, olyan kevés van már belőlük forgalomban, hogy megérné lecserélni őket a most futókra, hogy kinullázódjon.
+ be lehetne vezetni azt a rendszert, ami pl Svájcban van, hogy személyre szóló rendszám és biztosítás van, aztán szartól a rakétáig felrakhatod bármire. -
freeknight
őstag
válasz tboldi #181367 üzenetére
V és Z is ki fog esni (ideiglenes rendszámok, kb mint a németeknél a piros meg a sárga szélű rendszámok, bár ritkán látni ezeket)Ja nem bocs, most jut eszembe volt P betűvel kezdődő normál rendszám is,szóval akkor nincs akadálya a V-nek és Z-nek sem
Ezen kívül tippre a Q is, mert az is keverhető a nullával meg az O-val.[ Szerkesztve ]
-
-
Tin
veterán
válasz tboldi #181742 üzenetére
ismerem, az Accordra vettem is 10 évvel ezelőtt, mondjuk az fúrt-mart tárcsa volt, de sárga betéttel. Tényleg jól harapott, frankón ment pár hónapig, aztán elkezdett rázni a tárcsa. Utáltam.
Jók ezek a sportfékek, csak nem hétköznapi közlekedésre valók. Vagy be kell melegíteni előtte, vagy ha felmelegszik és állsz a pirosnál, szépen megvetemíti a tárcsát. Egy automata váltós autónál pedig a féket nyomod a pirosnál, nem veszegeted ki N-be minden alkalommal. -
-
batai15
félisten
válasz tboldi #181792 üzenetére
Pont ezt kérdezem a tsibe is van ilyen nagynyomású szivattyú szerű pumpa ,csak ott valami 120bar ,bár nem igazán vagyok a tsikkel képben .
Meg mondom őszintén még nem döntöttem el hogy vegyem e nyakamba az e mercit vagy nem ,ugyan így a a 407es hdin is gondolkodom aztán ezek miatt a TSI egyre kívánatosabb .,vagyis az itt le írtak miatt .
2 M alatt golf variantot vagy jettaból lehet ki fogni szépeket ?
VW kocsikat pont ezért kerültem eddig mint a tüzet ,Tsi miatt . Pár típuson gondolkodtam az elmúlt hónapokban .
Peugeot 407: még azért vannak elektromos hibák .
Toyota Corolla és vagy avensis : kívül még elmennek, belül ronda , dizelbe nem a legjobb maximum 1.4 de az meg gyenge .
Camry : nem igazán akarok bele vágni és a csomag tartó is kicsi plusz gyenge .
Ford modeno: 2m alatt nincsenek szépek .
Az automata váltó témát el engedtem 2 M alatt mert abból már relatív öregek vannak ,nem akarok ismét szívni vele.[ Szerkesztve ]
-
prsq
tag
válasz tboldi #181770 üzenetére
"És végül azért az első lámpák izzócseréjéhez odabiggyeszthették volna ezt a videót, hogy így célszerűbb."
Aláírom.
Cseréltem kerék felől jobboldalit, az még hagyján.
A baloldalról hozzá sem férni a tompítotthoz, van mögötte egy kábelköteg, attól ki sem tudtam venni az izzót.A lökhárítólevétel lehet hogy több idő, de SOKKAL egyszerűbb.
Mindkét izzó cseréjénél meg aztán végképp melegen ajánlott.[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz tboldi #182062 üzenetére
Ami a képen látható az műszaki hiba. Kb mindegyik autóval előfordulhat, hogy leáll a motorja és/vagy világítása műszaki gond miatt.
Kétlem, hogy ettől egy típus rögtön jajjderossz lenne , ezen az alapon a típusok 100%-a nem ajánlott lenne, hiszen leáll a motorja, vagy nem világít a világítása hiba esetén. Hát, hogy mik vannak!
Hogy pont éjszaka történt, .. hát pech.A karácsonyfa diszkófény tök jól néz ki, unokatesód nem arra a javítási fícsörre fizetett be?
Szerk.: Ha 8 hónapos az autó, az nem K astra?
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz tboldi #182083 üzenetére
Na teszteljük vissza tboldi szabad ég alatt írta-e a kommentjét.
Ha igen, akkor még fog írni, ha nem, akkor rászakadt a mennyezetUnokatesóm faterjának van egy kb 30 éves E90 corolla liftback gti-je. sztem 1:25-ös keverékkel megy már a motor, meg kb 6x kellett lakatolni. Baja egyszer volt, fals levegőt szívott. Ezt úgy huszonpár év tulajdonlás alatt Az elektronikai extrái vacakolnak, de attól mondjuk elmegy A-ból B-be
-- end of transmission --
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboldi #182086 üzenetére
Ha sok rövidtávot kapnak a legmegbízhatóbb autók, akkor idővel azoknak is előjönnek olyan hibáik, amik elvileg "sosem" kéne megjelenjenek, pl. motorkopás --> olajfogyasztás stb... A WagonR és a Jazz is tud meglepetéseket okozni ha szinte csak rövidtávokat kap. Kollégám 2,5 éve vásárolt egy 2006-os, 1.2-es Jazz-t. Eleinte semmi probléma sem volt vele, de mivel hétköznap csak városban használja 1-2-3km-es távokra, teljesen hidegen, így hiába cseréltette benne tízezrenként az olajat meg a szűrőket, sajnos már elkezdte csipegetni a kenőanyagot...
De ott van fater gombóc stiftje is. Napi 20km-t ingázik, és olajcserétől olajcseréig 1mm-t sem mozdul a nívópálcán az olaj.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #182100 üzenetére
jóvanna, le lehet zizzenni a sérómról, úgy sincs nyilván 188 centi, csak itt tutult már a kutya, hogy le akar menni, aztán siettem
MP: az a baj a phev-vel, hogy rohadt drága igazából a zöldrendszámos előnyök miatt érheti csak meg kb, de használati értéket tekintve egy sima HSD is pon' jó szerintem, ott se fog anyagi romlásba dönteni a fogyasztás, plusz nem kell a villannyal vergődni, ha nincs garázs töltővel.
-
FeRRaR1
őstag
válasz tboldi #182364 üzenetére
Vele nem beszélgettem még így nem tudok nyilatkozni az ügyben, sőt idén 3x voltam a ringen de tavaly óta még csak nem is láttam.
Gaben92
Elhiszem hogy szereted nincs is ezzel semmi baj. Nagy a kínálat, különböző emberek, élethelyzetek és különböző igények. Egyébként egy az egyben Prius technika gondolom a meghajtás?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #182779 üzenetére
Itt a Wartburg '85 óta végig családban volt Szegény sajna B vágányon van egy ideje, vannak égetőbb dolgok. Legalább közben racionalizálódik a házi flotta, pl Jumper helyett van gyakorlatilag az utánfutó (pár év alatt csak a fix költségeket megspórolva bejön a futó ára) - a többire meg hívunk kamiont.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz tboldi #183020 üzenetére
Nyelestengelycsapágy hibával nem találkoztam, volt aki írt róla, de elenyésző a G13BB-nél. Inkább EGR szelep meghibásodása, katalizátor, és ABS kocka hibája (fékolajcsere hiánya) jellemző. Futóműve talán az első pont ami megadja magát, legalábbis óvatos használattal kb. 120 ezer km alatt azzal volt a legtöbb problémánk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs