-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Múltkor jött haza após a 2007-es Ford Galaxy-val, rettenet hangja van szegénynek, mert a végsőket rúgja a kettőstömegű, meg a kuplung. 2.0 TDCI, 319.000km van az autóban, újonnan vették, bemutató autó volt. Ridegtartás van kb, napi minimum 4-8 alkalommal csak 1km-re van beindítva, turbó visszahűtés pályázás után smafu, 10w40 olajat kap ( ). A turbó is most kezdi kilehelni a végét, de még az is gyári. Nem rossz, hogy még ilyen körülmények között is elment ennyi km-t.
-
nagyúr
válasz stickermajom #161946 üzenetére
A 8gen-t csakis a 2.0-val, a 7-esben még jó volt a 2.4 is.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #163079 üzenetére
Mondjuk a civic sokkal vagányabb és mar azzal a 3 hengeres motorral is jól megy.
-
nagyúr
Fontolgatom a civic cseréjét, egyenlőre sok változós a képlet, de két opció van terítéken.
Napi 2x20km, agglomeráció-Budapest távot futna biztosan. Gyerek miatt csak 5 ajtós vagy kombi, sedan kizárva.
1) 2005-2008 közötti 7gen accord kombi k20-al. Tetszik, 2.5M-ig néztem őket, az egyedüli gondom hogy kevés van belőle
2) Apósom 2007-es ford galaxy-ja, 2.0 tdci. Új korától náluk van, most fogja cseréltetni a kettős tömegűt, kuplungot, turbót. 320e km van benne. Az ismert előélet vonz, de a dízeltől azért félek, egy magasnyomású vagy porlasztó csere nem hiányzik annyira és nem tudom mennyit bír még ez az autó. Nagyon sok rövid távot futott, értsd 1-1.5km-t. DPF van benne vajon?
Szerintetek ismeretlen előéletű accord vagy ismert előéletű galaxy?
-
nagyúr
válasz gzbotii #163092 üzenetére
Igen, a nagyobb kiadások egy jó része ki lenne küszöbölve, rendesen karban volt tartva náluk az autó és a tdci-ről alapvetően jókat hallok.
(#163093) DZs Valahogy úgy Az accord régi vágyam, de a Forddal is ki tudnék egyezni. Igen, gondoltam rá, hogy a dízel mellé kéne kis tartalékot hagyni, ha beüt a krach. 1 hónapos a baba, a babakocsi a sedan csomiból baromi sok helyet elvesz. 460L-es a civic puttonya (pont mint az accord sedané), de olyan idióta forma meg nyílás, hogy a kocsi mellé nem sok minden fér. Értsd, mózes + váz és mást már nem raksz be
-
nagyúr
válasz kalmanchris #163097 üzenetére
Na ja. Simán bele lehet csúszni. Apósom most fog nagyjából 5-600k-t költeni rá, kuplung, kettőstömegű, turbó.
Az accord mellett szól, hogy ezek közül egyik sincs benne, viszont többet kell költeni benzinre Mondjuk az legalább tervezhető.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboy93 #163099 üzenetére
*kuplung van, még mielőtt valaki beletrollkodna
(#163101) Johnny_vT MX5-öt adnám, de akkor a családi autó egy C corsa lesz, amibe még annyira nem férünk el Múltkor átmentünk anyámékhoz, babakocsi váz a csomiban, ezzel az ki is fújt. Mózes az anyós ülésen, gyerekülés hátul, mellette a párom. Egy bőröndöt már nem raksz be sehova.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz jozefgucci1 #163423 üzenetére
Fiat Panda? Magas üléspozíció, city szervó, keveset eszik még városban is. Esetleges rozsdára meg a kormányszervó szögelfordulás szenzorjára kell figyelni, utóbbi hibakód olvasással kideríthető.
C corsa sem rossz, asszonypajtinak az van, nekem talán egy fokkal jobban bejön mint a panda. Gond még nem volt vele, mondjuk 78k km-el vettük és most van benne 103k A motorja érzékeny az olajminőségre, gyakori csere és megfelelő minőség kell neki. Fékek relatív gyorsan kopnak, kicsit traktor hangú a benyás motor, meg nyomaték sincs sok, de élhető.
Yaris is jó lehetne, de 700-ért már nincs is belőle épkézláb, ami van az rohad meg széjjelhajtott.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Thaddeuss #163447 üzenetére
G astra, 1-es focus, 7gen civic sedan. Utóbbi hondák között egész jó vétel, mert kevésbé keresett a formája miatt (pont mint a city), viszont a technika elég jó benne. Az 1.4 is bőven elég arra, amire nektek kell.
A puntoról lebeszélnélek, amikor mi kerestünk tavaly egy darab épkézláb példány nem volt, mind nagyon rohadt A stift se rossz, bár szerintem kicsi, főleg mondjuk 4 felnőttnek. A corsa szintén.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
159 sw-ben melyek az ajánlott benyás motorok? Mik a nyugjei a gepnek?
-
nagyúr
Meg vagyok lőve, már abba sem vagyok biztos hogy kell nekem a középkategória, lehet egy puttonyos kompakt is elég lenne. Csak a ceed, meg az i30 nem tetszik, a hastra egyenest taszító azzal a beltérrel, de a fóka2 sem váltja ki a must have érzést. Kínomban már e46-ot is néztem, de a felhozatal elég gyér
-
nagyúr
válasz focvis #163569 üzenetére
Ennek minden szavával egyetértek, csak még nem találtam olyan kompaktot abban az ársávban ami tetszene.
(#163571) Qru
A 2.4 automata városi 14-15 literét picit sokallanám, egyébként nem lennék az automata meg a 2.4 ellen sem. Realitások talaján szeretnék maradni, egy 2.0 kombi kézi váltóval tökéletes lenne, felszereltségben sem kell full extra. 1.5-2.5M között nézelődök.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Ahogy olvasgattam, nem is igazán van tipushibaja a lega-nak, talan csak a hullamosodo tarcsat emlitettek tobben.
Az e46-bol nem lattam epkezlab peldanyt, illetve a legfiatalabb 2005-os. Plusz az imidzs amit kozvetit... Kiszallok 24 evesen egy e46-bol kapasbol mindenki boyracernek fog hinni
-
nagyúr
válasz molnarpeter #163591 üzenetére
Nezegettem amperat is, de 2.5M-ig eleg gyatra a felhozatal, illetve csomi se tul nagy. A civiccel most ez a legnagyobb baj, pakolhatatlan a 460L-es csomagter.
-
nagyúr
-
nagyúr
Szép, tuningmentesnek néz ki, nagyjából valós áron árulja. Gyári felnik, semmi tuning, király. Ha valós a km, akkor a kuplung jó eséllyel most járja a végét, 180-220k km között szoktak elköszönni. Érdemes figyelni a váltóra, az 1.4-es nyelestengely csapágy gyengusz, fel szokta adni a harcot. Ha kuplung vagy váltó bajos, akkor érdemes mindkettőt megcsinálni, így csak 1x van munkadíj és az egyik után rövidesen a másik is meg fog hibásodni jó eséllyel. Nagyjából egy kuplung csere + váltó felújítás munkadíjjal, olajjal, 150-200k közé taksálható jóféle alkatrészekkel. Vezérlés 120k-nál és 240-nél kell cserélni, ha bizonytalan vagy benne, hogy kicserélték, akkor cseréld mindenképp, össze tudja kuszálni a motort rendesen. Feszítőgörgőből érdemes gyárit venni, az utángyártottak elég gatyák minőségben és gyakori eset, hogy a görgő alaplapjából kiszakad a rugó, elengedi a szíjat és a motor bánja a dolgot. Vezérlés csere gyári görgővel, utángyártott szíjjal, gmb vízpumpával, sallangokkal kb 70-80k HUF. Fékek jól bírják, cserébe nem fognak valami jól, km-re esetleg ebből is tudsz következtetni, nekem a sedanban még gyári tárcsák vannak 186.000km-nél és szinte nincs válla. Típushiba a központizár motor meghibásodás, gyári 10-15k/db, utángyártott 5k/db, továbbá lötyögni szokott a vezető oldali ülés, mert a magasságállító mechanikában megnyeklik valami. Ja meg a kuplung nyöszörög, de ez nem okoz semmi problémát, csak idegesítő. WD40-el ideig-óráig csendben marad. Olajból 0w20-5w40-ig ajánlott, 10w40-el használt kocsi nekem nem kéne. Váltó olajból csakis Honda MTF3! Ja, a futóművet se felejtsd el átnézetni rendesen, a féltengelynél a gumi alatt szokott amúgy elrohadni és utána eltörni, ez sajnos nem látszik csak ha leveszed a gumit róla, esetleges vásárlás után érdemes megnézni és ha szar akkor csere (25-30k/db). Fényezés vékony, rozsda hátsó íveken előfordulhat. Kormány és váltó csúnyán öregszik. Hirtelen ennyi jut eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Eladója válogatja, nincs erre ilyen fix szám. Lehet, hogy egy Ft-ot nem enged. Váltó rövid időn belül megszokható és utána nagyon kényelmes (a tulajok szerint, nekem a sedanban lent van a váltó).
Még ami eszembe jutott, a szellőztető rendszert is nyomkodd át, szét tud néha csúszni a rudazat, nem nagy meló megcsinálni, de alkualap lehet.
-
nagyúr
válasz Darksiders84 #164006 üzenetére
Jaj, ne akarjál már kalost havernak volt vagy 5-6 évig, szerintem borzalmas autó. A sedanban hátul nem lehet elférni 180cm-el, a futómű buta, nem megy, de cserébe simán meg lehet vele etetni 10 litert is 100-on. Ha az 5 ajtós méret elég, inkább egy C corsa.
-
nagyúr
válasz Darksiders84 #164008 üzenetére
Hát, végülis ha meg tudod emészteni a magas fogyasztást, a formát, a gagyi futóművet, a gyatra menetteljesítményt, akkor ki lehet fogni belőle keveset futott nagypapa autót...
-
nagyúr
Dugóban is jó, ha jó helyen van A mazda6 1gen nfl-ben pl szar helyen van, az FL-ben már kitolható és úgy eléred róla a váltókart. Accord 7gen-ben szintén állítható, nagyon kényelmes, eléred a váltót, mk4 mondeoban szintén. Legacyban is szar helyen volt, tökre hátul Szóval autója válogatja.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI kábel TV
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Formula-1
- Yettel topik
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen