- Disney+
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AliExpress tapasztalatok
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboy93 #163749 üzenetére
Adódik a kérdés: akkor mi a francért veszik ennyien? (Ezt feltehetnénk az összes többi, ismert módon gyengén sikerült autótípusnál is.)
A válasz tök triviális: aki újonnan veszi, annak az első X ezer km alatt nem sok gondja lesz vele, így elégedett lesz és legközelebb is olyat vesz.
Mire a kocsi eljut a káeurópai használtpiacra és felrakják kevés pénzért a hirdetős oldalakra, addigra meg olyan állapotba kerül, hogy szerelő helyett inkább papot vigyél megnézésre.Leegyszerűsítve: aki újonnan vásárol az biztonságot és garanciát vásárol. Aki használtan, az pedig változó méretű kockázatért cserébe igyekszik spórolni.
Előbbinél van egy jól becsülhető értékvesztés, ami mindenképp bekövetkezik, utóbbinál meg vagy tönkremegy a váltó a hazaúton a neppertől (akivel persze nincs közvetlen adásvételid) és kiperkálod a kocsi árának 30%-át a javításokra, vagy szerencséd van és jól döntöttél.Igazából én ezt most miért írtam le? Nem is kapcsolódik annyira ide. Legközelebb szóljatok már
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest