- Windows 11
- Synology NAS
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
!Overdose!
őstag
Hagyjad már ezt a rohadást! Pont ettől a generációtól (Civic és Accord 6gen) már nem jellemző a vészes rohadás. A hátsó kerékjárati ív szokott virágzani, de más nem igen. Ennél összességében még a fiatalabb Fordok és Mazdák jobban rohadnak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
És nálad ez a rohad, mint az atom? Ne csináld már! Én nem rajongok különösebben a típusért, de pont a rozsdától nem félnék, ha nem volt körbetörve. Hány és hány korabeli típus van, amelyiknél rohad a tankbetöltő, a padlólemez, a bölcső, a rugótornyok és még sorolhatnám. Nézz meg egyszer közelebbről egy Escortot, egy Ibizát vagy egy Balenot! De ott a W210-es Merga is. Na az rohad, mint az atom.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Zewa
senior tag
IS250 nagyon jól megy?! Oké, oké van benne erő de a nagyon jól megytől igen messze van...
Teljesen megértelek hogy azt szeretnéd hogy kuss legyen. Ha megteheted akkor hagyd a dízelt a 'csába. Én egyéretelműen a Lexusnál keresem a boldogságot. GS450h-t mindenképp próbálj ki és könnyen lehet meg fogsz térni!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Qru
MODERÁTOR
400k körül, vmi olyan ami nem egy pénztemető (nyilván aki ilyet árban néz verdát enm veti fel a pénz). Benyós is lehet, de elvárás a legalább 90-100 ló, jó lenne klíma is de az már nehzen fér bele a keretbe tudom.
To all: Köszi srácok továbbítottam. Én egy 1,4-es 3-as Golfot javallottam vagy vmi ilyesmit (igaz ez már 450k).
#nincsbennetarcsi
-
Dany007
veterán
Nekem rohadtul bejön. Jó, külsőre csak elmegy...
De belül.. Végre nem az a dög unalmas hétköznapi kinézet, hogy ott van előtted a két db kör meg a StarTrek első szériájából ismert négyzet / téglalap alakú gombok és közép-konzol elrendezés... Kevés az ilyen ebben az árkategóriában.
Mondonak a belseje is egy nulla szvsz. Legalábbis az ilyen korúaké. Jó, a 2003-as új CD-s fajta már azt mondom elmegy...de éppenhogy. A 2001 előttieké - mint amilyen apámnak is van meg amilyet most én is nézek - kifejezetten csúnya a belseje... Főleg azokkal a gyári ormótlan nagy gombokkal...
Opel Omega, VW passat, A4-es belseje hasonlóan a 12-14+ éves kategóriából szintén egy nulla. Hatalmas betűkkel!@-HajTömeg-:
Áh nem csak megtetszett a belseje.
-
Integrale
veterán
Ezek a Vectrák még nem porladtak el?
Primary92, én mindenképpen dízellel venném, aztán 1.2 16V vagy 1.8 GT. A második linkelt pár hónapja behozott autó, km kérdéses, felszereltség béka segge, a harmadikat én személy szerint, messze kerülném.
Sötétítés, karbonosítás, ótvar gumiszőnyegek, az a kézifékkat katasztrófa, LED, még a lökhárítók teteje is le van fóliázva. 196e km?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
A Tempra az alapja, azzal az előnnyel, hogy nem rohad a tanknál. A széria elején tényleg voltak kifogásolható dolgok. A beltéri anyagok szerintem kifejezetten jók, főleg egy ilyen Cliohoz képest. ( )
Műszaki tartalomról és térkínálatról nem is beszélve.Vicces, hogy a Croma-t említed, na az az ami gáz. Volt egy 2.5 D műszakilag nem volt vele baj, de a beltér minősége katasztrófa, de még egy Tempra is az a Bravohoz képest. Ne viccelj már.
Vannak típushibák, mállik a külső kilincs (széria végén már az sem), és 200e km körül kikopik a hátsó lengőkar csapágya és terpeszt a hátulja, a csapágy cseréjét nem szabad halogatni, mert a lengőkarba is berág.
El kell kerülni az olcsó, lemattult, széthajtott, kacatokat, főleg ha 1.4 12V van a motorterében, az első facelift utániak igenis alternatívái az általad felsorolt modelleknek.
Golf 3 meg F Astra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
Konszernen belül talán a Seat lenne ezek közül a leginkább kedvező ár/érték arányban. B5 padlólemez egy számmal nagyobb, oda kevés az 1.6 benzin, illetve futóműre komolyabb, így drágább is, mint a Golf 4 és rokonai, mint a Leon, és (ha játszik még esetleg sedan) Octavia, Bora. Persze mindegyikből 90/110 lovas adagolós TDI-re +1, a szívó dénes 1.9 SDI 68 lóereje kevés lenne szvsz, illetve a rövidebb váltóval pályán magas a fordulat, és összességében TDI-vel legalább ugyanolyan jó fogyasztás kihozható, ezügyben spritmonitort gondolom említenem sem kell
-
lenko
aktív tag
volkswagen_golf_iv_1.6_highline_ Igaz nem 700-800e, de inkább ilyen, megéri a + pénzt. Annyiért(700-800) ebben a kategóriában, csak lelakott sok extrával, vagy ha megkímélt nincs benne semmi kb.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Kapaszkodj meg akkor, az én 4esem 2m-ba állt meg.
Behoztam+reg adó
Amit cseréltem:
-Akksi
-hátsó féktárcsa+betét
-vezérműlánc, hosszbordás szíj feszítőkkel.
-olaj+szűrőJa ebben azért benne van a + riasztó is.
Van golf 5 igen golf 4 is 600-700ért, de olyan tulajtól aki szétrugta belül, kívül is találni jópár karcot, ajtórányitást stb. Van akinek nem igénye a szép állapot oké. másrészt ahány ember, annyi értékítélet, ismerek olyat aki egy autóra azt mondja jó állapotban van, nálam a roncs kategória volt...
Kinek mi az igénye a felszereltségre, valakinek elég a comfortline, én nem tudnék bele ülni az biztos.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Mivel ez 2.3 eleve drágább kint mint itt. Főleg, hogy már euro-4es motor.
Bármi előjöhet a drágább autón is tény, de egy törésmentes autót nem tudsz egylapon említeni a 2x töröttel pl.
Hiába a fél milliód, sosem lesz olyan, ami egyébként esztétikailag majdnem hibátlan.Amit linkeltél nem tűnik rossznak, de mivel telós képek kb. és nem is HD, így már felmerül a takargatni való.
Főleg a becsavart kormány, az nekem visszatetsző. Még csak az sincs bejelölve, hogy folyamatosan karbantartott. Se leírás, semmi...Én eddig ki tudtam védeni a parkolási sérüléseket.(Az előző autómon nem is keletkezett ilyen kár a használatom alatt) Messzire állok, oda viszont 2 helyre, Tudok gyalogolni 50-60m-t. A legtöbb ember meg gyilkolja egymást a bejárat közeli helyekért, hogy alig bírnak kiszállni(vicc).
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Mert a turbos kizárt, és a kerregő is.
Különlegesebb, a fogyasztás sem sok, nem sokkal több az 1.6tól.
Jó de ez seat úgy 220ló, hogy hozzá is van nyúlva, nem csak a computerbe piszkáltak bele. Másrészt front hajtásnál mit kezdesz 440nm-el? 1-2 be nem ér semmit sem. Én ha elindulok szépen 1be, és 1400-1500-n nyomok egy padlót, nyáron jó gumival, pont leadja az erőt az útra nincs elforgás, minimális nyikorgás csak. 1be 60on olyan hamar ott van ezáltal, hogy csak lestem, 2 be meg 100on.
Amúgy csak 180lóra lehet húzni a seatot gyári cuccokkal. Én is elviszem, nyáron valamikor, ez is 180 lesz.
Pályán kijönne a különbség nyilván, de oda meg minek 140nél sosem megyek többel.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
220nm, csippel kb 235 lesz. 3200-n adja a nyomatékcsúcsot.
Nem olyan egetverő ez a nyomaték, viszont végig jól húz. Lóerőt 6200-n adja le.
Nekem elegendő, és 60nál már 5.ben is tudok menni, vagy lekanyarodásnál 3as-ból nem kell 2be tenni.
1000es- fordulaton rezzenéstelenül megy.Az embereknek fáj az igazság!
-
Bull Boss
senior tag
-
Viperator
őstag
Nem Agip, de most nem akarok elkiabálni.
Egy másik szerelőm is mesélt, hogy két különböző kútnál is voltak csalások (Győrben), mert hozzá vitték a kocsikat javítás céljából...
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Viperator
őstag
Nincs véletlen, mindig alaposan figyelek. 95-ös benzint töltöttem és a blokkon is az van írva.
Győrben telitankoltam, Győrtől Nagyváradig és vissza majdnem Szolnokig nem volt semmi baja a kocsinak, szépen ment (korábban sem volt baja). Kevés benzin miatt mentem tankolni Szolnok közelében az országúton és irány haza (Győrbe), a lakásunk előtt ment tönkre.
És ez nem vicc.
Megpróbálom megoldani!
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Viperator
őstag
Gondolom a központi helyre kell menni és az Budapesten van (hiába megyek a kicsi kúthoz). Megnéztem a honlapon és nincs telefonszám, csak email.
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Primary92
senior tag
Nem 400-ért. Mondjuk nagyon max. 600-ért. Több szempontból is egy 600k-s Bravo 1.9 JTD tetszik legjobban, de nem zárkózom el mástól sem.
Gyakorlatilag keresek egy jó ár/értékarányú autót, ami megfelel méretben, fogyasztásban és a fenntartási költségben is. Úgy alakult, hogy munkába járáshoz mégsem kell autó, így csak privát használatra kellene mondjuk évi 10000 km körüli használattal (n-szer 10 km-es utakra). Olyan 3,5 évre szeretnék tervezni vele.
Ha lehetne így tudni előre, akkor azt mondanám, hogy az kell, amivel legolcsóbbra kijövök összegezve minden költséget, beleértve a vételárat és az üzemanyagot is. Kár, hogy ezt így nem lehet tudni előre
A méretet szerintem jól behatároltam azokkal a típusokkal, amik szimpatikusak. Nagyobb lehet, de alapvetően fontosabb a fogyasztás. -
-
!Overdose!
őstag
Ez a hozzáállás szép és jó. Elméletben. Annyi, de annyi olyan pont van egy autón, amit már nem lehet vagy gazdaságilag nem éri meg tökéletesre megcsinálni. Nyilván mindenkinek mások az igényei egy használt autónál. Én például sokkal szívesebben válogatok a kínálat tetején szereplő közel kifogástalan autók közül.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
alázógyík
őstag
Az első lökös szerintem törött(direkt nincs is fényképezve), a vezető oldalán végig rohad az ajtók alja.
Még a hifi is hiányzik, mert ha azt kiszedi, spórol 5K-t.
Tél van, de egy sz@ros gumiszőnyeg sincs bent, biztos jót tesz az ott megálló víz.
A rongyos üléshuzat is azért van rajta, hogy a szakadást eltakarja, nem azért, hogy esztétikus legyen.
Semmi kép a hátuljáról, a motortérről, a belsejéről. De biztosan rendben van ennyiért motorikusan és műszakilag...A leírás is árulkodó....
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Anime filmek és sorozatok
- MIUI / HyperOS topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Politikai mémek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LEGO klub
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...