-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szabonagyur
félisten
válasz vzsryl #204818 üzenetére
Nem halok bele a fenntartásba (nem tettem le a DSG-ről sem teljesen ) Főleg mivel azért alapon nem régi, nem sokat futott autó a terv
Nézek már mindent, főleg mivel a sedan szerelem nem múlik#204817dj79: igen néztem őket, egy nagyon racionális választás lenne, mint a nézett K Astra is (ha sürgető lesz a vásárlás lehet ezek közül lesz valami, aztán max később csere), bár a belsővel itt is barátkoznom kéne, mint a i30 esetében (a City 15 éves, ott a design a korral jár).
#204820Qru: látom Te erre szavaznál [link] minden nap megnézem ezt is, ismerem nálunk volt céges
-
tresh
addikt
válasz vzsryl #204880 üzenetére
2.0 Pd nem minden esetben felejtős De tény több a hulladék belőle mint a jó
#204879KubanitoS: teljesen egyet értek, én sem cserélném le
#204878imyourfriend: ne cseréld, egy ennyi pénzért csak hasonló vagy többet futott kocsit fogsz kapni ( vagy az órában lesz maximum kevesebb), és tényleg fel lehet ülni a ...... -ra. Kicsit még szerintem próbálj félre tenni és fiatalabb konstrukciót keresni. pl egy mk 5 mondeo 150 lovas HDI-vel ( direkt írtam így )
#204882barnam_ mk5 mondeo 2.0 150paci, automata, 5 ajtós vagy kombi "fos" Sony hangrendszer nélkül(mert azzal megörülsz) , ledes lámpái nagyon jók én imádtam . Világból kimegy ha alapdolgokat megkapja.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #204887 üzenetére
Octavia 3 fl-ben ultem parszor, szerintem teljesen rendben van, de lehet a T. Kerdezonek a mercedeses elefantcsonttoronybol mar valami miatt nem megfelelo. En pl Mondeot nem vennek, mert egyszeruen regimodinak tunik a beltere, masnak meg az tetszik, izlesrol nem vitatkozunk
G Astra nekem szitokszo, 13 evig volt a csaladban egy fapados, nagyon nem szerettem -
barnam_
nagyúr
válasz vzsryl #204883 üzenetére
Az Insigniaban hagyományos - nem dupla kuplungos - Aisin (GM) váltó van, AF50-8.
Emiatt is szimpatikus, mert Passatban vagy Mondeo-ban dupla kuplungos váltó van, ami talán karbantartás igényesebb, emiatt rizikó is.#204885 tresh: Nem volt nagyon gyenge a 150 ló ekkora bódéhoz?
Korabeli tesztekben olvastam, hogy nem éppen magasztalták a navigációs rendszert... a Sony akar lenni a drágább változat gondolom, a mindenféle feliratot nélkülöző meg az alap. Mi a különbség amúgy közöttük? Mármint a márkán kívül, van-e olyan funkció ami csak az egyikben van meg, stb.#204886 rbalint88: puruttyának nem mondanám, bár sivár egy kicsit, az tény. Azonos áron biztos nem Octaviat vagy Superbet választanék - utóbbit főleg nem, miután elolvastam Qru panaszait Igazság szerint a felsorolt típusokból első helyre az Insigniat, második helyre a Passatot, harmadik helyre meg nem tudom mit tennék... talán a Mondeot.
A Merci vágy most nem annyira erős, C osztályban ültem 2018-ban, akkor is gagyinak gondoltam a 124-es után. A 213-as E osztály bejönne, (ismerek párat a fedélzeti rendszer fejlesztői közül, bízok benne hogy jó munkát csinálnak ) , de ennyiért csak kínálat alja ex-taxi 200d-k vannak. Úgyhogy ez egyelőre marad álom, majd ha jobban megy a szekér.#204890 Qru: LED kell, mert elegem van a halogénfényszóró mögött vakulásból (cseréltem már lámpát is), egyszerűen a modern autók lámpái elvakítanak. LED-es fényszóró mögött ülve nem érzem ezt. Insignia meg Passat (kombi) is van még szalonban szerintem, majd ha odajutok, megnézem legalább egy ülés próbára
-
barnam_
nagyúr
válasz vzsryl #204915 üzenetére
Nekem is ez tetszik leginkább, de belülről a Passat szerintem letisztultabb - ellenben az Insigniaban az ergonómia jobb a km órával egy szintben lévő kijelzővel és a HUD-al. (Passatban le kell nézni a navihoz, nem túl jó megoldás.)
#204916 rbalint88: érdekes amúgy, mert én is ezt gondolnám hogy az Octavia olcsóbb, de mobile.de keresés alapján nem. Majd ha erőt veszek magamon, meg web-scrapelem az oldalt, aztán csinálok használt autó statisztikát
Az is igaz, hogy a 15k a kínálat alja, de 17-18k körül már vannak egész jó ajánlatok. Illetve sok 1,5-ös benzines is van, azok olcsóbbak, de szerintem az kevés bele - és csak 6-os automata van hozzá.
Audi A4 (B9) is szimpatikus egyébként, szeretem ezt a németes letisztult (már már unalmas) külsőt/belsőt, de most prémiumot nem akarok. Illetve lehet hülyeség, de nem akarok az a tipikus kint dolgozó honfitárs lenni, akinek első dolga hogy csillagos, propelleres, vagy 4 karikás autót vesz.
BMW-t nem akarok, csak kíváncsi voltam mik vannak belőle. És meglepő de tele van a mobile.de 3-as BMW-vel ilyen ársávban. Vagy nagyon népszerű a bajor, vagy nagyon jó áron adják céges autóként.#204918 footy: köszi a véleményt, nagyjából én is így gondolom Nem olvastam minőségi problémákról az Insiginanal, de eltudom képzelni, hogy a gyártás indulásának első évében még lehetnek problémák.
#204919 tresh: rendben, akkor bármilyen autó is lesz, Sony-t kerülni fogom
--------------------
Általános jellegű kérdés - tudom nem kilométert veszünk, de akkor is:
Mi az a futásteljesítmény, ami fölött egy mai 4-5 éves automata váltós (DSG vagy hagyományos) autónál még nem kell nagy költségekre számítani? *Amiket elmentettem parkolóba, azok ilyen 100-150k körül vannak.
* azt nem tervezem, hogy 400-500e km-t elmennek, mint a 124-es Mercim
-
tresh
addikt
válasz vzsryl #204921 üzenetére
PSA 2.0 HDi 500k km után +-50k km fog megdögleni a porlasztó + magasnyomású .(Ha volt gazdája. FORD mondeo mk4 be nálunk 3 futotta meg ezt a km-t, az alatt 1 turbót kértek meg a kötelezőt) . Egyiket megcsináltattuk mert a kollégám imádta és nem akart másikat 1,5 misi volt szakszervízbe, rá 5 napra ellopták Patika volt a kocsi amúgy.
-
dj79
senior tag
válasz vzsryl #204973 üzenetére
Persze, de én barnam felvetésére reagáltam. Évi egy adriai utat el lehet viselni bármiben, főleg ha szombaton megy az ember, mert az út nagyrészében a benzines sem tud magas fordulaton pörögni.
Amúgy mindennek kb 30 százalékot emelkedett az ára, kivéve hobridek meg elektromosok, ott sok esetben még durvább a helyzet. -
Vismajor01
addikt
válasz vzsryl #204977 üzenetére
Azt már fixáltuk h enged ebből a -bocsánat- hülyeségből, hogy 10 évnél legyen fiatalabb.
És könyörgöm 170 nm-ert irt, annál kb egy fűnyiró is nyomatékosabb
Engedje el a 10 évet, és van gyönyörű Prius 2 2.5m alatt, megbízható, benzines, nyomatékos! Persze 170 nm képest mert több mint 400-at tud. "A benzinmotor négyezres fordulaton 115 Nm-t ad le, az elektromotor pedig a 0-1200-as fordulatszámtartományban 400 Nm-t képes kifejteni. " Nagyobb forgatónyomaték, mint a legtöbb V6-os dízelmotorban ", mondja erre a Toyota weblapja." Szóval: Mindenki vegyen Priust!
Persze ellehet adni a kutyát, meg összetörni a malacperselyt és venni azt ami nekem van: V60 phev, dizel is meg elektromos is, 300 le is meg 640 nm is. csak ugye az dupla annyi mint a kérdező kerete minimum.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
-
mycso
veterán
válasz vzsryl #205028 üzenetére
Igen-igen, azért is írtam, hogy nemrég a "csak a benzin", feltételemet elengedtem, aztán a diesel is szóba jöhetne, abból valóban van óriási választék.
Csak valahogy most benzinesre vágyom, nem baj nem sürgeti semmi az autó vásárlásom, így tovább nézelődöm, aztán várom a megfelelőt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
nagyúr
válasz vzsryl #205032 üzenetére
Ez bármilyen árkategóriában megfigyelhető. Pl. 3M-ért kapsz egy 2014-2016-os 1.2-es benzines suzuki swiftet vagy vehetsz ugyanennyiből jól felszerelt 4-6 évvel idősebb dízel 8gen Accordot is... Mindkettő mellett van pro/kontra. El kell tudni dönteni, kinek mi a fontosabb.
Én amikor 7g accordot néztem 2.5M-ig egy pillanatra képbe került új dacia mcv 2,7-ért. 12 éves autó és új autó kb ugyan abban az árban volt. Akkor úgy döntöttem kell a középkat. kényelme.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
-
Gergő170
aktív tag
válasz vzsryl #205176 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a választ. Erősen elgondolkodok akkor egy 5ös Golfon.
tboy93: Véleményed szerint mi lenne az az összeg, amiből előrelépés lenne, a mostani autóhoz képest.
Jelenlegi autót semmiféleképpen nem szeretném megtartani, számomra egy 4-es Golfhoz képest is szörnyű a belseje.
-
nesa
veterán
válasz vzsryl #205256 üzenetére
Én a citroenembe 7 év alatt tettem bele több mint 120k km et, úgy hogy nem járunk séta kocsikázni, ha megyünk van célunk is, az én autóm csak én vezetem, és ez alatt a 120k+ km alatt nagy átlag 2db autóm volt, néha 3db (mind a hármat csak én vezettem) ha csak 1db lett volna akkor szerintem 200k km felett lett volna.
-
válasz vzsryl #205405 üzenetére
Mit gondolsz miért pofázok ennyit ebben a topikban?
Már-már ott tartunk, hogy ki kellene bővíteni a keretet....
Ma kicsit körülnéztem a környéken, persze lehetőségeimhez képest.
Tehát az eredetileg tervezett keret felett +1-gyel már ilyen Tipo is van. Küllemben is megüti a mércét, bár nincs benne könyéktámasz, és dekéktámasz sem. De más volt ránézni, mint a kereten belüli lehetőségekre.
Há'.. evvan'B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
válasz vzsryl #205411 üzenetére
Nem baj, ha nem annyira erős. De legalább jól néz ki. Nem feltétlenül szedán a cél.
HDI lehetne, ha nekem lenne, de dízel kizárva feleségnél. Mindkét dízelünket (pdtdi, majd hdi) utálta vezetni - ne kérdezd miért; jobban belegondolva lehet, hogy a fűtés miatt. A benzines a szomszéd falunál már meleget fújt, a két nagy dög meg 10km után kezdett langyosat lehelni.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen