- Windows 95/98/ME "RAM bug"
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Aliexpress tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
- Starlink
- Google Chrome
- Mikrotik routerek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaded
senior tag
válasz molnarpeter #89295 üzenetére
Nem tudom, én ezt olvastam a könyvében. Másrészt mivel kis távokat megyek, így nem árt tudtommal hamarabb cserélni mint 10e km.
neduddki: Láttam,az van benne most is. Marha drága volt és a Castrol Magnateccel halkabb volt csere után 2-3000km-ig mint a Liquivel az első indítás után. Ez az ami furcsa, mivel Elvileg a Liqui minőségibb. Ezért nem tudom, hogy mi is legyen most. Castrolt nem igazán szeretnék a hamisítási dolog miatt (bár lehet a többit is hamisítják,de ebbe ne menjünk bele).
Renault Megane IV Limited
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #93999 üzenetére
Tönkrevágja a porlasztókat, meg ha az égéstérbe jut, akkor odakozmálódik, aztán idővel a dugattyúban/hengerfalon is lesz kár. Szóval utána legalább felújítja rendesen, és nem fog füstölni.
Same rules apply!
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #93999 üzenetére
Ez bennem is felmerült, szólj ha megtudsz valamit. [link]
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #94052 üzenetére
nem az a baj vele hogy nem tanit meg ingyen mindenre, nyilvan semmi nincs ingyen, ez csak egy teaser.
de egy ilyet meg lehet fogalmazni ennel sokkal szabatosabban, targyilagosabban is. sot, sokkal szabatosabban es targyilagosabban kell megfogalmazni, hogy hiteles legyen. ehelyett ki nem bontott feligazsagokat, meg lozungokat puffogtat.
olyan az egesz mintha idegbol irta volna, hirtelen felindulasbol, aztan olvasas nelkul posztolta. pedig ez egy tervezett cikksorozat tervezett resze.
ez igy engem nem igazan gyozne meg, ha penzugyi tanacsadot keresnek.
-
Bull Boss
senior tag
válasz molnarpeter #94052 üzenetére
Hát ha tudsz olyat ami patika és ráadásul dizel, akkor jöhet Valami megbizható darabot akarok az öregnek.
-
runner 125
nagyúr
válasz molnarpeter #94113 üzenetére
Időhiány van most nagyon, de még idén nekem is meg kell csináltatni a HR-V-n.
Annó beszéltük már, rá is kerestem, de a Mike Sander's zsírt én itthon nem leltem, csak ebay-ről.
Ennyire reménytelen a hazai beszerzése?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
8th
addikt
válasz molnarpeter #94151 üzenetére
Ennyiért ezt sosem fogják eladni. A feléért jó eséllyel elmenne de valahol 500-600k között félúton lenne reális feltéve ha bele van papírozva a tdi motor. Ha nincs akkor három kilónál nem nagyon ér többet. Na meg az a botrányosan ostoba és gyenge összkerékhajtás ami ez alatt van...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz molnarpeter #94156 üzenetére
Jó barátomnak hosszú ideig volt egy G60 Rally golfja. Teljesen gyári volt semmi tuning. Két maximum három évente kellett egy felújítás a hátsó hajtásnak mert nem bírta még a gyári 225Nm-t sem hosszú távon pedig csak murván csapatott vele meg néha nap elrúgta neki egy egy lámpánál aszfalton.
MunezXBK: jó hát írni bármit lehet.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
raczger
őstag
válasz molnarpeter #94113 üzenetére
Mikor tervezed vinni? Ha esetleg megcsináltattad elmondhatnád majd a véleményed róluk. Esetleg kértél már tőlük árajánlatot?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Qru
MODERÁTOR
-
Bull Boss
senior tag
válasz molnarpeter #94151 üzenetére
szép, de ennyi pénzért lehetne szebb. Megadnám érte az 1 misit talán még kicsivel többet is. Samurai-t nézegetek közben, de ezek is tetszenek.
szerk: egyébként ez a golf egy hete még 1.8 Cl volt...
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #96564 üzenetére
Te mit nem merészelsz?! Egy honda nem lehet rossz, szerintem csak úgy csináltak mintha Honda lenne, de valójában egy szar audi volt...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz molnarpeter #96564 üzenetére
Két dolog lehet. Vagy rossz a 4WD rendszer, vagy szimplán egy 2WD-s verzióval próbálkoztak.
Ilyen szintű első kerék kiforgás esetén, simán hátra kellene küldje az erőt.SUV-okon belül tény, h a CR-V-nek van az egyik legbutább 4WD hajtásrendszere, de itt valami akkor sem stimmel.
Ebben a videóban is látszik, h megy hátra némi erő.
Egyébként sajnos elég egyértelműen látszik, h a Honda-nál nem fókusz a kiforrott, remek 4WD hajtás. Az új HR-V-ből már 4 kerekes nem is kerül Európába, csak első kerekes."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz molnarpeter #96571 üzenetére
2.0 tddi-be is lehet par lovat varazsolni?
Bar igy is szepen viszi a 1,5+ tonnat. -
tomcsi23
veterán
válasz molnarpeter #96583 üzenetére
Maga a blokk túlméretezett, de a csigusz már kevésbé. Kollár úr nem egyet "csinált meg".
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #96618 üzenetére
a saxo 106 ua nem?
van egy db a koleganak. -
válasz molnarpeter #96964 üzenetére
Read Only lett, mert kicsit ...eszkalálódott... az írásképével kapcsolatban kialakult helyzet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
-
jozefgucci1
addikt
válasz molnarpeter #96964 üzenetére
Elég sok topikban felmerült ez a kérdés . A válasz az volt , hogy mivel valaki itt elkezdte utánozni az írását és felnyomták emiatt így most nem írhat ebben a formában .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
alázógyík
őstag
válasz molnarpeter #96989 üzenetére
Az ALDI-s is ugyanaz, és most olcsóbb.
-
roberto211
őstag
válasz molnarpeter #97134 üzenetére
Ezekből amit felsoroltál max a 106ba férnék be a 2méter, 110+ kilómmal tehát ilyen szempontokra is kell nekem gondolni ,hogy legyen azért bőven hely a bal1 be legalább. Suzukit leteszteltem ott befértem viszonylag simán bal1 be..
Más tipusok esetleg?
Az is szempont,hogy ha kell akkor azért tudjon gyorsulni is mert sokszor kitudja húzni az embert a bajból ha van alatta teljesítmény.. Ne 2 perc alatt menjen fel 100ra..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz molnarpeter #97328 üzenetére
természetesen járó motornál.
de akkor is idő, míg visszatölti rendesen, gondolom. -
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #97337 üzenetére
Ez inkább padkázásnak tűnik.
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #97407 üzenetére
Tehát az nem probléma hogy a városban nincs kirendeltségük?
Give them hell Ukraine!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #97440 üzenetére
Nem tudom.
-
Zola007
veterán
válasz molnarpeter #97440 üzenetére
meg kell simogatni a gumit
nem viccelek, ha legalább pár ezret futott egy gumi, de még nem jár a vége felé, akkor mindkét irányba végigsimogatva a futófelületet és az oldalfalát, érezni melyik volt a futásirány.
ha más nem, elviszed egy gumishoz, ő megmondja, bár az "eljárás" hasonló leszMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #97442 üzenetére
Nekem valamiért úgy rémlik hogy több gumin is láttam ilyen homorú részt, nem biztos hogy hibás. Holnap majd ránézek a kerekeimre.
Give them hell Ukraine!
-
tomiii.
aktív tag
válasz molnarpeter #97337 üzenetére
erre azt írta a gumis ismerősöm, akinek most lett meg a szakmája, de már 1,5 éve benne dolgozik, hogy:
"Elvileg kordszál hiányos lehet meg öreg a gumi.de van új guminál is h az összetételnél ilyen"azt írta általában az utolsó eset
ha már megvolt válaszolva akkor bocsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #98623 üzenetére
Netrisk elintézi azt is.
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #99846 üzenetére
Ez vilagos, en is neztem is ezeket az allo füteseket, nem is draga, nagyon tuti. Most meg is tudnam oldani a konnektort, de ha veletlen költözesre kerül a sor, akkor kidobott penz, mert egyelöre nem kertes csaladi hazba fogok költözni es nem finnorszagban elek, hogy konnektorok vannak az utcan az allo füteshez.
Hütöracs eltakaras meg kb mind1....igyse ugyse melegszik be a rendszer, dpf, korom, mind sajna rakodik. Mondjuk azert altalaban hetenete 1x van egy 2x60 km autopalya ahol tisztitom a rendszert
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #99909 üzenetére
Gyula?
-
deicide
veterán
válasz molnarpeter #100944 üzenetére
Pótkerék nincs gyárilag, ezzel soványítottak.
szerk: köszi az útvonalakat, tanulmányozom. A 82-es felé már jártam párszor, az Győr-Zirc viszonylatban jó lehet, a többit nem ismerem, de itt az ideje felfedezni Magyarországot.
kalmanchris: ennek sosem lesz vége.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nagyúr
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #101202 üzenetére
tddi mk1 focus
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #101224 üzenetére
Az S40 első generációja milyen az 1.9 TD (90LE) és a D (116LE) motorral? Az 1 milliós kerettel esélyes, vagy felsőbb ligában játszik?
[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
válasz molnarpeter #101224 üzenetére
Megane 2 ph1??? 1.5dci vagy 1.9dci?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz molnarpeter #101234 üzenetére
1.5dci-nél főleg a 106lovas verziót érintették az alulméretezett hajtókar csapágy problémák, bár egyes renault fórumokon javasolják a gyengébbek esetében is a cserét 200k km körül. (egy olajcsere alkalmával, olyan 20k körüli többletkiadást jelent kb.). Egyébként takarékos és jó motorok, ha az olaj cserélve van és nem barom módjára használják, a világból kimegy.
Az 1.9dci-vel mondjuk konkrét tapasztalatom nincsen, szerencsére abból is volt pár verzió, hogy bonyolultabb
legyen.Egyébként az első szériás S40-ben is az 1.9 diesel az renault motor
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
deere
csendes tag
válasz molnarpeter #101554 üzenetére
Pontosan mi a különbség, a B5 es B5.5 kozott?
tboldi
Oképető bá'
Megnézem, elég részletesnek tűnik[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #104116 üzenetére
akármien szoftról lehet szó, a jó felvétel alapja a rendes kamera tartó/rögzítés.
Itt viszont nem számít a rögzítés, instant funny [link]
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #104538 üzenetére
vmelyik Micra-ban is volt az a 1.5D motor asszem
több drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #104685 üzenetére
A 30-nál idősebb dologhoz annyit hogy OT minősítéssel párezer forint a biztosítás
Hát az OT-s járgányok általában igen drágán mennek
-
runner 125
nagyúr
válasz molnarpeter #104685 üzenetére
Egy OT állapot létrehozása, fenntartása több millió forint.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz molnarpeter #105026 üzenetére
+1 Galaxy-ra 2.0 dizel motorral eleg fasza, kenyelmes, jol pakolhato
-
válasz molnarpeter #105026 üzenetére
"2010+ Galaxy vagy Sharan? 2.0 és felette, dízel, kevés kilométerrel (sokat fognak vele menni )."
Ha sok a beszállás hátra, vagy gyakran szállnak ki-be egyedül a ygerekek, akkor érdemes azon elgondolkodni, hogy a Sharan tolóajtós, ami valami elképesztően hasznos feature. Megbjzhatóságban, technikában szerintem egykutya a kettő, meg kell nézni, ki kell próbálni mindkettőt, és vegyék azt, amelyik jobban bejön - a legfontosabb úgyis az, hogy ők hogyan érzik magukat benne.
Re: Maglew #105033
Skodából inkább a Rapid? Mazda 2, vagy 3? Ha már VW, akkor Polo? Nem tudom, mennyi időre szánjátok, vagy hogy tervezitek a jövőtöket, de Új autót pláne nem érdemes rövid távra venni, szóval lehet, hogy érdemesebb lenne kompaktban gondolkodni, ha kicsit drágább is - még mindig kevésbé drága, mint 2- év múlva eladni egy újan vett autót, és másikat venni helyette.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #106679 üzenetére
Nem nagyon ástam magam bele a témába (csak amit g fórumban dízel topikban olvasok), és remélem nem is kell még egy darabig.
Annyi biztos hogy az említett PSG16 jelű Bosch VP44-hez nincs javítási dokumentáció és Bosch által gyártott alkatrész se ezért nem is javítják. Ezt csak cserélni lehet, ugyanilyenre.
A többi javítható (több kevesebb sikerrel), de nem helyettesíthető, vannak próbálkozások vezéreltről mechanikusra átalakításra, de igazán jól bevált, működő megoldás nem nagyon van.Egyébként a leggyakoribb hiba lényege, hogy gázolaj jut vissza az adagolót vezérlő elektronikához és szépen lassan tönkreteszi az egységet.
-
válasz molnarpeter #106725 üzenetére
Az 1.9-ről írtam már párszor. 250e és 6 év alatt semmi baja nem volt, egyszer mászott el a szinkron az 1., 2., és 5., 6. fokozatból, valami gumit cseréltek benne. Ezeken kívül csak kopó alkatrészek.
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #106725 üzenetére
Az 1.9 dci egy jó motor, a hírek ellenére is. A befecskendezőrendszer full bosch, mind a szivattyú, mind az injektorok sokat bírnak, 3-400 ezer km gond nélkül bennük van. Kettőstömegű sem probléma a Renaultokban vele. Nehezebb pont a turbó, sajnos sok letérdelt az eleinte 30 ezer km-ben meghatározott csereperiódus miatt, pedig ha időben cserélnek benne (max. 15 ezrenként), akkor ez is simán kibír 300 ezer km-t. Rejtélyesnek tartott check injection hibái vannak, amit az esetek java részében a töltőnyomás szenzor csatlakozójának tövénél található vezeték megtörése okoz, de előszeretettel cserélnek ki a hibaüzenet miatt gyakorlatilag bármit a motorban, és ráköltenek a tulajok egy kisebb vagyont, a hiba viszont nem szűnik meg. Pedig egy forrasztással javítható az egész, kb. 15 perc alatt.
Problémás lehet még az EGR szelep, a sok városi üzemtől eltömődhet, ami szintén check injection hibát és elerőtlenedést hozhat magával. Erre megoldás a szelep kitakarítása (ha 50 ezrenként megcsinálják, akkor nincs egy óra, egyedül akkor nehézkes, ha 200 ezer km-ig hozzá sem nyúltak és be van sülve az egész), vagy az egész hóbelevanc elforgatása, aminek hatására a computer azt hiszi, hogy működik rendben a szelep, de egy gramm kipufogógázt nem vezet vissza. Ez utóbbi egyszerű és gyors megoldás, de növeli az autó károsanyag kibocsátását.
Ellenőrizhető forrásból simán vennék ilyen motort, nekem is az van a kocsimban. Kultúrált, halk működés és alacsony fogyasztás jellemzi. Nálam egy üresen másfél tonnás autóban az elmúlt 70 ezer km átlaga 5.97 l/100km, és szoktam neki nyomni is, ráadásul meg van chippelve. Nem ritkán forog bele a 4 ezerbe.
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #106872 üzenetére
Igen, ez a 2 ülés pl 12e ft volt. [link]
Give them hell Ukraine!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #106943 üzenetére
Chipre értettem, azért is tettem hozzá az offroadot Turbo csere egyszerű viszonylag, a kérdés, hogy a beltartalom mennyiben különböző, illetve hogyan bírja. Legalább a soft gyári megoldás úgy.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Windows 95/98/ME "RAM bug"
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Így fest a Steel Effigy korai béta változata
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest