- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Router gondok
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- SkyShowtime
- Windows Insider Program
- Mesterséges intelligencia topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReSeTer
senior tag
melyik átlag fittipaldi tudja, hogy első tengely megcsúszásakor, vissza kell egyenesbe vágni a kormányt és gázt elvenni? Aki látja, hogy az autó eleje elindul egy jobbkanyarban, és elkezd a szembe sávba menni az autó, nem fogja egyenesbe rántani, hanem még jobban bekormányoz, amivel ugyanúgy csúszni fog, ja és padlófék, ami megint nem feltétlen segít.
Nézzük a hátsó kerekes történetet:
Ugyanúgy jobbos kanyar, átúszik a hátulja szembe sávba, de talán van annyi lélekjelenléte az illetőnek, hogy valamennyire átcsapja az ellenkező irányba a kormányt, amivel még az autó eleje a saját sávjában marad, így ha jönnének szembe, max az autó hátulját csapja el, míg az első kerekes csúszásnál már a fülke van a szembe sávba. Na melyik a jobb?
Egyébként ez nem feltétlen általános jelenség, mert meglehet úgy is csúszni hátsóval, hogy átmegy az eleje is, de látod, első kerekes csúszásnál nincs idő korrigálni.
[ Szerkesztve ]