- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Synology NAS
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Béta iOS-t használók topikja
- Hálózati / IP kamera
- Google Chrome
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
válasz Damage401 #89631 üzenetére
A 206 HDI-mnek a MOL Evo Neo és a Shell Nitro kimondottan tetszik, jobban bírja az alacsony fordulatot, és a hangja is érezhetően csökken. OMV és Agip prémiumnál nem éreztem különbséget. Ha fogyasztásban van is különbség, akkor az a mérési hibahatáron belül esik, s teljesítményben sem vettem észre javulást.
-
hdman
őstag
Sopron city :)
-
TaaT
veterán
A tegnapi újságban az volt ha elhúzódik az oroszok elleni szankció akkor akár 600ft-ig elmehet a benya...
Give them hell Ukraine!
-
-
szőröscica
addikt
Vezettem ma egy új (1 éves) Beetle-t, 1.2 TSI 105 lovas motorral.
Elég lomha. Ennél nagyobb autókba, amiket rendesen meg is pakolnak (Octavia, Golf/Passat kombi) szerintem kevés lehet.Az 1.4 TSI 140 lovas már biztos megfelelően dinamikus.
-
TaaT
veterán
-
szőröscica
addikt
A saját autóm nem hozom fel példának, mert az nem lenne fair vele szemben, de van egy 155 lovas Transit Customunk, ami súlyban és méretben is egész más kategória, de amíg nem nyer a légellenállás, addig nagyobbat lép. És ebben a Beetle-ben különösebben halknak sem mondanám.
Én ennél erősebb autót tartanék biztonságosnak egy sok cuccal és kisgyerekkel autózó család számára. El lehet vele közlekedni, de VW topik szóhasználatát idézve, ebben tényleg nincs tartalék.
Az 1.4 TSI pl. frankó már lehet, és egy világos kárpittal szerelt Octavia kombi akár be is állhatna az udvaromra, tetszetős és óriási autó. Az volt az apropó egyébként, hogy egy közeli rokonom szeretne most új családi autót venni, és az Octavia kombi az egyik jelölt. Sajnos olyan tesztautó nem volt, így maradt a Beetle, amiben ugyanaz az 1.2-es turbó van.
Ez természetesen szubjektív, egy 1.6 szívónál biztos virgoncabb, de én nem ezekhez vagyok szokva. Mondom ezt úgy, hogy a fentebb említett TC-al jópár ezer km-t megtettem már.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz szőröscica #89718 üzenetére
Usánkában sem véletlenül a 2.5 szívóbenzin az alapmotor a bogiban (na meg ott úgy látszik nem ment el a józan esze a törvényhozóknak). Az 1.2 TSI poloba vagy az up!-ba való lenne. A bogár dögnehéz ahhoz a motorhoz.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #89721 üzenetére
"1.6 szívónál biztos virgoncabb"
Na látod, és van aki szerint még az 1.4 szívó is vállalható egy 1000kg+ -os autóban, és nem csak a városban.
1.2TSI, alapmotor csodákat nem kell várni tőle.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Német ismi új játékszere. [link]
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
Igen azert ez vicces, regen az 1.2 meg 1.4 szivo volt az alap, egy 1.6-os kompaktra meg mar azt mondta mindenki az az idealis valasztas a kasztnihoz, az mar megy normalisan stb ... Most meg mar egy 1.2 tsi karcsunak szamit, pedig minden szempontbol jobb egy 1.6 szivonal, es a konszernes autok nem is nehezek ...
-
parandroid
nagyúr
Na jó, régen egy tonna volt egy kompakt (vagy még kevesebb, hajjaj), az új Astra meg másfél tonnás, a Corsa meg akkora, mint egy F Astra, szóval azért változnak az idők - amit mondjuk nem értek, nem attól fogok megvenni egy kompaktot, mert nagyobb, ha nagyobb kell, akkor alsó-közepet veszek, vagy középkategóriát, de ez mindegy is. Nézz meg egy egyes Golfot, ami kategóriateremtő volt a Golf-Klasséban, ma már gyakorlatilag befér egy Octavia csomagtartójába, ha előrebuktatod a hátsó üléseket.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Balupapa
senior tag
ujonnan nyuilo auto alkatrész bolt (bontó) keres raktár kezelő programot, mit tudtok ajánlani?
_-=*WheelWhores*=-_
-
Nordik
őstag
Gázos vagy olajos lengécsillapítót érdemes venni? Nagy árkülönbség nincsen ugyanazon márkából. Elsőket cserélném egy B Corsaba.
-
TaaT
veterán
válasz Nordik #89732 üzenetére
"Illetve úgy hallottam..."
Jól hallottad
"Mindenesetre jobbnak tűnnek a gázosak. Vagy tévedek?"
Sztem ezt így általánosságban kijelenteni nem lehet, igaz nem is nagyon ástam bele magam a témában. Csak akkor olvasgattam kicsit amikor volt egy kis problémám. [link]
Give them hell Ukraine!
-
Nordik
őstag
Még olvasgatok akkor a témában. Esetleg valaki más tud tanáccsal szolgálni?
Amúgy én is bemérettem őket, bal első talán 54%, jobb első 40% volt ha jól tudom. Ezek mennyire rossz értékek? Ajánlott már cserélni? Azt mondták nekem, hogy olyan 70-80%nál tökéletesek, de az újak se tudnak 100%-ot.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #89742 üzenetére
Honda váltóolaj litere 6700-7500ft (1,5-1,7 tuti kell bele)
Gyári olajszűrő 3500-4200
Gyári levegőszűrő 6-7k (ebből szerintem mehetett volna bármi más)
Pollenszűrő 2-3k.Kb 25k anyagköltségről van szó, 5k munkadíj nem sok.
Tóth Imihez vitted?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #89744 üzenetére
akkor nem szóltam.
abból indultam ki, hogy suzuki gyári olajszűrő 1200, levegőszűrő 3200, a váltóolaj is 3000 körül van max.
nem kell honda -
TaaT
veterán
Hmm az én kocsimra ez megállt volna tizenpárezer forintból, mármint az anyagköltség.
De én sem mondanám hogy lehúzás, csak tudni kell miből érdemes gyári(minőségű)t venni és miből aftert.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Typhoon47
őstag
válasz runner 125 #89744 üzenetére
Légszűrő piszok drága annyiért
"Education is important but big biceps are importanter"
-
nagyúr
Koszi mindenkinek, meg nem vittem senkihez, Toth Imi adta az ajanlatot. Viszont akkor a legszurobol is utangyartott lesz, csak az olajszuro lesz gyari. Hat igen, a 7. generacio mar nem olyan olcso mint az elozoek, suzuki utan nagy ugras.
Ugy vagyok vele hogy valtoolajbol mindenkepp legyen gyari, motorolajbol is jot kap
+ amit Dani irt, teljes atvizsgalas is lesz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- Ingatlanos topic!
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Torrent meghívó kunyeráló
- Google Pixel topik
- További aktív témák...