- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Crypto Trade
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Netflix
- VoIP - mélyvíz (Asterisk és társai)
- Milyen NAS-t vegyek?
- DIGI kábel TV
- macOS PC-re
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
válasz Rhino666 #47502 üzenetére
Azokat amin a ködlámpa alul kerek felejtsd is el kb 2002-3 előtt. Tdci-t ennyiért ne vegyél. Mondeo forumot olvasgasd még a saját gazdái se ajánlják. Csak a faceliftesektől érdemes foglalkozni vele azt meg ennyiért nem találsz olyat ami nem buktat. 1.8 benzinbe kereshetsz bármilyet az már nem huzatja fel veled a sz..óálarcot.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
akos727
senior tag
-
giigz
veterán
válasz Rhino666 #47467 üzenetére
Te tisztában vagy azzal, hogy mit jelent a biztonságos autó? Légyszíves magyarázd el nekem, hogy a Volvo S40 miért biztonságosabb, mint a Clio, vagy éppen a Swift. Jó, egy picit több a súlya, de annyival nem biztonságosabb, hogy emiatt elvesd az adott autót.
Nézd meg euroncap törésteszteket, ha ott elért 4*-ot, akkor utána a biztonsággal nem kell foglalkoznod, az átlagban benne van, utána már úgyis csak a szerencsén fog múlni. Nagyon biztonságos autót meg 700.000-ből nem fogsz venni.
Szerk.: Ja igen, írtad, hogy sok lufis. Jó tisztában lenned azzal, hogy egy 10-12 éves autónál nincs arra garancia, hogy az a lufi működni is fog-e.
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz Kornel #47408 üzenetére
Köszönöm a segítséget! Bár mi a gond a fóbiával? Az új pl számomra szimpatikus volt, főként mert az 5-ös elég hosszú benne - igaz városban cserébe alig lehet belerakni..
hdman:
Igen a G asztrát nagyon sokan mondják, alkatrész is van hozzá dögivel. Barátomnak 1,4-e volt és igen az olajat szereti.(#47411) joamilestoné: Corollám volt előtte nagyon elégedett voltam azzal is. A Civic-ről a száguldó koporsó jut eszembe, almera-t nem ismerem, de Revolit írása alapján kétséges.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
MPowerPH
félisten
válasz akos727 #47501 üzenetére
Érdekes.... Nálam a gyári katalógusban amit az autóhoz kaptam az erőforrások résznél TDDi és TDCi volt. Mindenhol máshogy írják.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Zoza24
senior tag
válasz MPowerPH #47509 üzenetére
én úgy tudom,hogy Tddi-ben van 115 LE is az én Mondeo szerelőmnek is az van,már 325000 km van a paripájában s nem cserélné le Tdci-re semmi pénzért semNekem utóbbi van,az már 96Kw-os...igaz az enyémben csak 142000 (pedig 2004-es évjárat)
Tddi-nek ha rendben van tartva,kisebb a meghibásodási rátája,legalábbis a mondeo.hu felhasználóinak tapasztalata alapján...Forza Italy!
-
-
blt.62
őstag
Szio!
Van egy 2002-es Citroen Xsara picasso 2,0 HDI-m. 160 ezer km van benne,végig a családban volt,szerviz könyves. Van 4 alufelni jó gumival és 4 lemezfelni jó téli gumival. Bőr üléses,komoly riasztós,vigyáztam rá.
Automata váltón és tempomaton kívül full extrásnak mondható. Sajnos gondjaim vannak a bal lábammal,és automata váltós autót szeretnék venni. Olyan szinten fáj a bal lábam,hogy alig tudok váltani.Az én kocsim kb.:1,1 millió körül érhet és egy az egyben cserélném. Szerintetek milyen márkájú kocsit nézzek ami megbízható az automata váltója,és nem kicsi a mérete? A méret azért fontos,mert 165 kg a súlyom és sok kocsiban szerintem nehezen férnék el. A picassoval ilyen gondom nem volt. Habár a haverom azt mondta,hogy egy automata váltós autóban jobban elférek (a kormánytól a hasam) mert nem kell használnom a kuplungot. Milyen típust nézzek automatában? Suzuki Ignist kapnák cserébe? Csak csere jöhet szóba,mert több pénzem most nincs erre.MegtorloXp
-
-
zenke
aktív tag
válasz blt.62 #47515 üzenetére
Így már más.
Ignis-t nem ajánlom. 1x vezettem vagy 3évvel ezelőtt, de már a 190 centimhez is full hátra volt tolva az ülés. Hasam meg nincs. Te szerintem gondban lennél vele.
Ford Galaxy, VW Sharan, Renault Espace? Ilyen vonalon kéne nézelődnöd szerintem.
Esetleg ha kp-ra eladod szerintem jobban járnál.
Vagy aki ekkora méretekkel rendelkezik az a nagybratyeszom, ő a kombi 4-es passat talán? (1999-es-ben) elfér. 150kg és 190cm. Van benzines és dízel is belőle.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
Revolit
senior tag
válasz amargo #47508 üzenetére
Hát, majd megmondják az okosok a tutit, mert én csak abból tudok kiindulni amit olvastam, ugyanis végül el se mentem tesztvezetni egyet sem. A forrásaim: ez a fórum, népítélet, totalcar tesztek és google kereső, ilyenkor főleg külföldi fórumokon tulajok által írt véleményekre vadászok. Ezek alapján én végül elvetettem a második generációs almérát ebben a kategóriában. Tudom, hogy a népítélet nem a legmérvadóbb, de 181 ember mégiscsak 7 alá értékelte, míg az első széria 7,67-et kapott. (Mielőtt megkapom én is a magamét, megint hangsúlyoznám, nem csak ez alapján vetettem el! )
-
szokeherceg
aktív tag
válasz Rhino666 #47502 üzenetére
Évi 3000km-re dízelt akarsz venni? Sztem nem túl jó ötlet.. Gondolom akkor csupa kis távokat mennél vele, egy hideg dízel nem fog neked városban 5 literrel elpötyögni. Vegyél egy combos benzinest, és akkor az az éves 4-5 tank benya minden cseppje egy élmény lesz. Szerintem
Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...
-
A sharan-nal kicsit óvatosan, mert ha első híd meg van rohadva akkor zsebbe nyúlós. Viszont amúgy kényelmes és jó. Autó kereskedő barátom járt így: megvette, asszony hajtotta 5 hónapig, oszt mondtak neki egy 6 számjegyű összeget. Kidobta a picsbe.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Rhino666
addikt
válasz szokeherceg #47521 üzenetére
Ja, meg fizessek mellé kétszer annyi KGF+baleset biztosítást meg teljesítményadót... Nem egy járható út. Vagy 1.4 alatti benzines, vagy 2.0 alatti dízel lesz a fogyasztás (~7l) meg az adók (<100LE) miatt is.
[ Szerkesztve ]
Akko switchek és Krytox, Keychron kenőanyagok raktárról! https://reduced.to/3pazm
-
-
zoo8800
veterán
válasz DeFranco #47429 üzenetére
Az a baj, hogy ezt úgy adod elő, hogy minden autóra igaz lenne, pedig nem. Csak hogy saját példából induljak ki: ha Nagyapám Poloját (2004, 1.2 12V) eladnánk, akkor a következő tulaj nem is tudna ennyit elkölteni a kocsira. A motor láncos, tehát ha nem csörög, akkor nem kell cserélni a vezérlést. Az olajcsere 20e, a futómű, fék, karosszéria, kipuff, elektromosság rendben van. Kellene rá egy szett gumi, az 50-60e, persze ha jobbat veszel.
Anyám Corollája (2005, 1.4 VVTI) szintén láncos, az olajcsere hasonló összeg, azon a csomagtér teleszkópjait kellene cserélni. A beltér ezen újszerű, a Polon sajnos nem. De ötletem sincs, hogy lehetne ezekre akár csak negyed millát is elszórni a vásárlást követő fél évben. Az egyik bőven millió alatti, a másik kicsivel millió feletti darab.Az ember vagy vesz valamit áron alul, és azt megcsináltatja, vagy vesz egy olyat, ami árában / áron felül van, viszont alig kell rákölteni. Az átírási költségek természetesen adottak.
Múlt héten cseréltettem a Bravon vezérlést. Márkaszervizben, számlával, gyári alkatrészekkel, jótállással, másnapra került 60.000-be. (Szíj, görgő, vízpumpa, fagyálló, meg ugye a munkadíj.) Ha a két kedvenc szerelőmnek lett volna a cseréhez szükséges célszerszám, akkor legalább 10.000-rel lett volna olcsóbb.
rip and tear, until it is done
-
-
zsid
senior tag
A törséteszt belülről
Az eredményA V40-ben is van már SIPS, ami megakadályozza oldalirányú ütközésnél az utascella összecsuklását. Azért nem mindegy, ha valaki benéz egy jobbkezes utcát, akkor az öledbe hajtja a B oszlopot vagy sem. Persze, az is igaz, hogy az újabb kisautók is már minimum hasonlóan teljesítenek, de azok meg nem 700 000 alatt vannak.
<tRucKdriFteR>
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoo8800 #47525 üzenetére
Az a baj, hogy ezt úgy adod elő, hogy minden autóra igaz lenne, pedig nem.
Nem, én azt adom elő, hogy így kell számolni, hogy ne érjen meglepetés. Aztán ha két évig nem történik semmi, akkor veszel asszonykának valami szépet, vagy több marad másra. De hogy ne történjen semmi egy 10 éves autónál 2 évig...
Nagyapám Poloját (2004, 1.2 12V) eladnánk, akkor a következő tulaj nem is tudna ennyit elkölteni a kocsira. A motor láncos, tehát ha nem csörög, akkor nem kell cserélni a vezérlést. Az olajcsere 20e, a futómű, fék, karosszéria, kipuff, elektromosság rendben van. Kellene rá egy szett gumi, az 50-60e, persze ha jobbat veszel.
Anyám Corollája (2005, 1.4 VVTI) szintén láncos, az olajcsere hasonló összeg, azon a csomagtér teleszkópjait kellene cserélni. A beltér ezen újszerű, a Polon sajnos nem.Csak hogy ezekről az autókról te tudod hogy jók, amit meg megveszel, abban maximum megbízol, hogy jó. Lehet, hogy nem kell hozzányúlni, lehet hogy kell. Ami láncos, az láncos, nem kell cserélni, de ott ezt be is árazzák. Édesanyám Corsájában is 38k kilométer van 8 évesen, semmi baja nem volt soha, de ettől még egy Corsáról sem fogom ezt elhinni egy kereskedésben. És nagy valószínűséggel nem is lesz ilyen ott, mert az ilyenek elmennek kéz alatt.
De ötletem sincs, hogy lehetne ezekre akár csak negyed millát is elszórni a vásárlást követő fél évben.
No, akkor mondom: Biztosítás 22k, casco 50k, átírás, eredetvizsga 65k, ezek objektívek, ennyibe kerülnek, egyből 128k. Vezérlés csere legyen 50k, te írtad, és akkor még motorolaj, fékolaj, pollenszúrő, légszűrő, benzinszűrő stb. kb. 30k, és még mindig csak a kötelezőt hozzuk. Hol tartunk? 210 ezernél, és nem kellett hozzányúlni semmihez. Futóművet nem állítottunk, nem centríroztunk, nem cseréltünk gumit, nem töltöttünk és tisztítottunk klímát, egy illatosítót sem vettünk.
Vettünk egy fitt autót, semmit nem kellett rajta csinálni, tökéletes újszerű állapot, és bamm, 250k. Elszámoltam?
Az ember vagy vesz valamit áron alul, és azt megcsináltatja, vagy vesz egy olyat, ami árában / áron felül van, viszont alig kell rákölteni. Az átírási költségek természetesen adottak.
Árában, áron felül vettem, eddig a hibaelhárításra kb. 25k-t költöttem a fentieken túl. De még mindig jöhet akármi, készülni kell rá.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz DeFranco #47528 üzenetére
Légyszi olvasd át még egyszer, amit írtál. A 250 ezres szervizelésen kívüli költségként említed a cascot, aztán a következő bekezdésedben is úgy említed az adókat, mint további költségeket. Ezeket vondd is le a 250-ből. A félrehúzó futómű, nem hideg klíma is kiderül vásárláskor. A klíma tisztítás sem egy vagyon, de annak is van szaga, ellenőrizheted vásárláskor.
rip and tear, until it is done
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoo8800 #47530 üzenetére
Eh... ne már
250+ casco. Ezt írtam. Legyen ez 300. 250 megvolt az előbb, plusz utazás, plusz telefonköltség (ez nálam volt egy tizes) plusz ha szivességet kérsz azt illik valamivel viszonozni, autófelszerelésre is elmegy valamennyi, plusz azért azt ne mondd már nekem, hogy egy eladósorba kerülő autón egy kutyacsontot sem kell cserélni. Jó az 300-nak hidd el, most ha kell belinkelem ide a költségelszámolásomat, de szerintem felesleges. Amúgy nekem mindegy, hogy ki mit gondol, egyet tudok, hogy én írom a költségeket, sem nem szórom a pénzt, sem nem vagyok fillérb*szó, és ilyen számokat látok. Ez így reális számomra, nem is márkaszervízbe hordom, de nem is Józsi csinálja meg két sörért, nagy gond még nem volt, a költségeim reálisak. Ennyi.
Biztosítás, adó lesz a következő évben is, azt írtam, a klímatisztítót meg ha fél évvel a tisztítás után kiszagolod, akkor jó orrod van. De hogy eladás előtt senki nem csináltatja meg, abban biztos lehetsz.
Gumit még nem vettél (5 évente 2 garnitúra az ~25k évente kapásból)
@MunezXBK: töltés-tisztítás is 5-10k között van. #47533: naugye... nekem mondjuk a tisztítás ingyen volt
[ Szerkesztve ]
-
LaptopSystem
őstag
sziasztok
madár piszok ellen tudtok valami módszert vagy szert ami megvédi a lakk felületet?
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
Rhino666
addikt
válasz DeFranco #47528 üzenetére
No, akkor mondom: Biztosítás 22k, casco 50k, átírás, eredetvizsga 65k, ezek objektívek, ennyibe kerülnek, egyből 128k. Vezérlés csere legyen 50k, te írtad, és akkor még motorolaj, fékolaj, pollenszúrő, légszűrő, benzinszűrő stb. kb. 30k, és még mindig csak a kötelezőt hozzuk. Hol tartunk? 210 ezernél, és nem kellett hozzányúlni semmihez. Futóművet nem állítottunk, nem centríroztunk, nem cseréltünk gumit, nem töltöttünk és tisztítottunk klímát, egy illatosítót sem vettünk.
A KGFB, baleset biztosítás, teljesítményadó, következő műszaki félre van/lesz téve, ezzel nem kell számolni. Az átírást úgy ahogy van le lehet alkudni a végső vételárból, eddig 3-ból 3-szor sikerült. CASCO nem kell, semmi értelme. Marad a vezérlés csere és az olaj/szűrő cserék. Még egy drága kocsi esetén is messze vagyunk a negyed millától, sőt, a havi 10k ami nekem belefér még fedezi is! Persze ha szar van a palacsintában, akkor mindjárt tarthatunk ott, de mivel szerelővel karöltve járok autókat nézni, olyat nem fogok bekapni, ami 10 évig taxi volt és rohad az alja vagy akármi...
[ Szerkesztve ]
Akko switchek és Krytox, Keychron kenőanyagok raktárról! https://reduced.to/3pazm
-
aero.
veterán
válasz DeFranco #47532 üzenetére
Telefonköltség.
Az elfogyasztott Zala felvágott akciós árát a Pennyből is leírnád, amit a szendvicsbe raktál autókeresésbe közbe? No offense.
Casco, biztosítás, átírás szerintem se tartozik a megvétel utáni ráköltés kategóriába. Az utóbbi időben szinte kötelezőként terjed ez a 300 ezret rá kell költened, mert akkor nem lesz jó autód, sőt, másnap a színe feketére vált és csörömpölések közepette megáll egy utcában, aminek a nevében van egy Z betű.
Tény, hogy olajat cserélnék, esetleg vezérlést, bár sokszor ezt megteszik vétel előtt is, ehhez mondjuk illik a számla, de hogy ennyit rálocsolni azért ... meg nem minden autót slick gumikkal adnak el.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Rhino666 #47536 üzenetére
Hozzád nem szóltam, maradjunk annyiban, hogy nem veszünk egymásról tudomást. Jobb lesz így neked is.
@aero.: sorry, elérte a vételár 1%-át, hogy a viharba ne venném bele. A buszjegyeket nem számoltam bele, ne aggódj
Casco, biztosítás, átírás szerintem se tartozik a megvétel utáni ráköltés kategóriába.
Miért, szerinted hova kellene számolni? Hogy gondolod? Megveszem, aztán átírásra kérek kölcsön anyutól, vagy mi? Bele kell számolni, nálad kell lenni. Vagy mit mondasz az okányirodában? Hogy majd jövő hónapban lesz rá pénz? No offense, de ez csacskaság.
Az utóbbi időben szinte kötelezőként terjed ez a 300 ezret rá kell költened, mert akkor nem lesz jó autód, sőt, másnap a színe feketére vált és csörömpölések közepette megáll egy utcában, aminek a nevében van egy Z betű.
Ennyivel kell számolni, ha korrekt akarsz lenni. Aztán mindenki úgy hanyagolja el, ahogy akarja, de ha már tanácsot adunk, akkor hadd törekedjünk a szabatosságra.
Tény, hogy olajat cserélnék, esetleg vezérlést, bár sokszor ezt megteszik vétel előtt is, ehhez mondjuk illik a számla, de hogy ennyit rálocsolni azért ... meg nem minden autót slick gumikkal adnak el.
És te elhinnél egy vezérléscsere számlát egy olyan országban, ahol a pöcsétes szervízkönyvet is az Andersen-összes mellé kategorizálja a Széchényi Nagykönyvtár? A gumik persze rendben lehetnek, de nem Rinya999 barátunk egymilliós Mondeóján lesz olyan, az is biztos.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz blt.62 #47539 üzenetére
Én imádom. Akkora benne a lábtér hátul, hogy egy maláj room service is elfér a lábaid között.
Nem kell félni a PD-től se, a 131 lovas a legjobb. Automatával nem tudom milyen.Ismerősébe 230k van, nem kellett benne eddig semmit cserélni, se PD elem, se turbó.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz zoo8800 #47531 üzenetére
Egyrészt, a beszerelt alkatrészekről van számla (még ha a beszerelésről nincs is), azt nem kell cserélni. Totál lenyomozhatatlan szerviztörténetes kocsit nem veszünk. Számlát hamisítani pedig nem egyszerű.
Másrészt az állapotfelmérésen, ami persze költség, kiderülhet egy csomó kopás, szivárgás, zajok, rohadások és sérülések. Ez alapján megint csak el lehet gondolkodni, hogy mennyit is kell majd költeni a kocsira.
Az a további 200e pedig jó eséllyel meg is marad, mert általában nem üt be a szar ennyire.
Cascot se köt mindenki.
A félreértések elkerülése érdekében szólok, hogy átlagautókról beszélek, nem prémiumautókrólKözben lejárt az időlimit, bocsi.
#47532
5 évente tuti nem cserélnék gumit, egy normális gumi tovább bírja. Páran pampognak erről, de még nem láttam egy mért teszteredményt sem, hogy mennyivel is romlik a tapadás 5 év után. Vagy ha valaki 5 év után ledobja a régi gumikat, akkor miért nem 3 év múlva dobja le? Addig nem romlik semmit? És ezt se feltétlenül kell a vásárlás után megtenni. És most kicsit kezdünk elkanyarodni a karbantartás felé a vásárlást követő kötelező költségektől.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Kornel
veterán
csak egy kis adalék.
swift 2/yaris/clio/splash/punto/fiesta méretű autókban elől kényelmesen elférek, vezettem már mindet.
184/95 vagyok, szóval átlagos, se nem kicsi, se nem gorilla.
nyilván 4 ilyen ember nem fér el kényelmesen ezekben az autókban, ilyenkor a hátul ülők szívnak, de 2 felnőtt+ 2 gyerek lazán elfér.
azt se állítom ezzel, hogy ezek az autók felérnek egy merci kényelmével, akár elől is, de ezekkel el lehet lenni évi 100k-ból(szerviz, váratlan dolgok), főleg ha benyás a gép.
kis pénz, kis foci, erre ez való, minden másra ott a mastercard -
aero.
veterán
válasz DeFranco #47538 üzenetére
Miért, szerinted hova kellene számolni?
Én a vételárba kalkulálnám ezeket (kgfb, casco [de régebbi kocsira úgyse kapsz, meg nem mindenkinek igénye], átírás). Vagy elszeparálnék egy összeget erre, nyilván előzetesen kikalkulálva. Én mindig is úgy gondoltam, hogy a tényleg cserés dolgokat számítjuk a vétel utáni ráköltésre. De így van ez belsőségen meg TC-n is, a te gondolatmenetedet még sehol sem láttam, bár jogos, mert ráköltöd, de a biztosítást is egy évre, vagy negyedévente fizeted, ezzel a vásárlás kiötlésének a pillanatában foglalkozni kell.
És te elhinnél egy vezérléscsere számlát egy olyan országban, ahol a pöcsétes szervízkönyvet is az Andersen-összes mellé kategorizálja a Széchényi Nagykönyvtár?
Ha-ha, ne aggódj, nem. Elég régóta fórumozok már erre-arra, hogy ezeket tudjam. Nyilván cserélném én is, max. ha ismerem az előéletét, akkor nem. Az a 15-20 ezer nem tétel. Úgyse tudnak már olyan könyvet eléd tenni, aminél be tudják bizonyítani a valódiságát. Max. magánszemély első tulajnál, ha nem seftes az is.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Költség-költség A lényeg, hogy számolni kell velük. Jó, a telefonköltség pont véleményes de minden a te zsebedre megy bármit csinálsz.
Ha meg egymilliós kereted van egy négylufis-hathifis-bőrülésesre akkor hidd el, még a tankban maradt benzint is külön kell számolni, hogy beleférj
-
Rhino666
addikt
válasz DeFranco #47543 üzenetére
Nem fogod elhinni, de anno az én hsz-emre válaszoltál, amit enyhén kritizált zoo8800 fórumtárs, te meg ezt a láncot folytattad. Felőlem erősítheted a nyomik táborát meg sértegethetsz (a konstruktív hozzászólásaid ugyanis ott kimerültek, hogy legyen 1,5MFt-om, ha 1M-s autót akarok venni), de attól még legalább annyira irreális amiket mondasz, mint az, hogy egy 10 éves használt autót évekig lehet hajtani üzemanyag-költségből.
(#47549) zoo8800: Majd ha bocsánatot kérnek az érintettek, mert érett embereknél így szokás.
[ Szerkesztve ]
Akko switchek és Krytox, Keychron kenőanyagok raktárról! https://reduced.to/3pazm
-
DeFranco
nagyúr
válasz Rhino666 #47548 üzenetére
Az akkor volt, most meg most van, azóta volt pár kinyilatkoztatásod. Ha rám hallgatsz, akkor azt csinálsz amit akarsz, innentől kezdve, akartam segíteni, bunkó pöts voltál, mehetsz amerre látsz. Sok sikert.
A véleményed meg nem érdekel.
Volt itt más is, aki nagy levegőt vett, mert egy nagyot álmodni, aztán mióta kiderült, hogy mégis csak hengerfejes motorral vette a sárkányt, nem láttuk. Nem te vagy az első, nem is az utolsó.
Én itt csak egy amatőr pöcs vagyok, kéthónapos autótulajdonos, de legalább annyi eszem volt, hogy hallgattam az okosabbra, és nem azzal nyitottam, hogy ideszartam az asztal közepére. Eddig nincs gond, még szívhatok, de legalább körültekintő voltam, és mellesleg nem járattam le magam nullára egy óra alatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Telekom mobilszolgáltatások
- Tudományos Pandémia Klub
- Milyen monitort vegyek?
- Mini PC
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest