-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
az, hogy elkopik egy szilent és cserés lesz, ahogy más kopó alkatrész is, szerintem tök természetes, hogy cserélni kell. mint mindenhol. de soron kívül nem megy tönkre semmi benne. az, hogy te ezt nem hiszed, kit érdekel? neked valszeg tök új történet, mert sosem volt ilyen megbízható autód. én meg csak ilyen megbízható autókat látok a körömben. az meg szintén bullshit, hogy horror áron vannak az alkatrészek. ezzel nyugtatja magát a nép, amelyik japánt is venne, de nem mer.. megmagyarázza magának
jaj, én kérek elnézést, a közel 15 éves integrámban 2010 januárjában tönkrement a termosztát, kemény 47 euroért rakattam bele egy új gyárit. tiszta anyagi csőd
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
giigz
veterán
válasz Bigemperor #40802 üzenetére
Menet közben lehet hallani embernek is?
-
-
Integra
titán
120k km van benne és keményen tépem, mivel németországban használom sokat. azért mert vigyázok rá és jól bánok a technikával, nem jelenti azt, hogy nem használom. majd lesz egyszer megbízható autód, ha szeretnéd, no para, csak ahhoz kikell lépned a komfort zónádból, mert ott nem fogsz találni
de van még 200-250k km-es civic pár meg mitsubishi is, képzeld, hibátlan mind. kopo alkatrészt persze mindig cseréljük, ezt csak azért mondom, mert azt hinnéd a végén, hogy ezekben sem kell
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kornel
veterán
úgy látom az is200 megindította a japán autó vitát.
egy biztos, EQMontoya is200-a nagyon egybe van, kívülről úgy néz ki, mintha új lenne.
ami biztos, a következő autóm japánban összerakott japán autó lesz, ezzel el is mondtam a témához a véleményemmás: le akarom cserélni a féktárcsát, mert már van egy kis válla. mondjuk műszakin simán átment, de az már 14k km-el ezelőtt volt. viszont valószínű, hogy nem lesz sokáig meg a kocsi, ezért eszembe jutott, hogy fel lehetne szabályozni. szerintetek érdemes, vagy halott ötlet?
-
8th
addikt
válasz Integra #40808 üzenetére
Régebben azt írtad nem nagyon használod. Valami suv rémlik nyáron meg csak kétkerekűvel közlekedsz. Bár az sem kizárt, hogy összekeverlek valakivel. "majd lesz egyszer megbízható autód, ha szeretnéd, no para" Nincs szükségem autóra, a megbízhatóság sem elsődleges szempont. Ha újra saját autóm lesz veterán korút vagy minősített veteránt fogok venni. Már régen is szt szerettem volna de akkor még sajnos nem engedhettem volna meg magamnak. Nekem azzal sincs problémám ha néhanap kocsi alá kell feküdni és könyékig olajos leszek a szereléstől, röhögjél ki én ezt még szeretem is. Lenyugtat, eltereli a figyelmem a szürke mindennapok összes baromságáról. Mondom, engem teljesen hidegen hagy ki milyen márka elvakult híve de ne puffogtassunk már ilyen nevetséges közhelyeket, hogy a japán autó sosem romlik el mert ez egyszerűen nem igaz.
...
-
!Overdose!
őstag
"Létezik még ember a földön aki benyalja ezt a dumát?"
Én azok közé tartozom aki tapasztalja. 190e km felett van a jelenlegi Civic-emben. Integrához hasonlóan 1, azaz egy db termosztát lett benne cserélve a kopóalkatrészeken kívül 14 év alatt. Mérhető olajfogyasztás nincs, 2 db kiégett rizsszemizzón kívül műszakilag 100%-os. Ez nem hit kérdése.
"de ne puffogtassunk már ilyen nevetséges közhelyeket, hogy a japán autó sosem romlik el mert ez egyszerűen nem igaz."
Ebben a formában természetesen nem igaz, de elég ránézni a statisztikákra. A múltkori megbízhatósági statisztikát toronymagasan vezette a Honda és a Toyota, ha jól emlékszem...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
válasz Integra #40811 üzenetére
szerintem 1 év múlva el lesz adva... azért is nem akarok sokat költeni rá, de azért rendben akarom tudni, ezért is cserélem le pl. a fékolajat is majd. az a lényeg, hogy nem sajnálnám én az új tárcsát se, de ha kifogok egy selejteset, ami ütni fog, akkor se időm nem lesz megint visszavinni a szerelőhöz, meg addig használni se tudom majd a kocsit.
-
whitezo88
nagyúr
küszöbre állva kicsit hintáztatva a kocsit halk nyikorgó hang hátsó futómű felől. Lengéscsillapító? Amúgy működik, nem úszik/pattog a kocsi menet közben
-
whitezo88
nagyúr
válasz !Overdose! #40817 üzenetére
jöv hónapban úgyis megyek szerelőhöz kicseréltetni a hónapok óta kopogó kutyacsontot elöl, meg passzintani a kéziféken mert megint alig fog. Majd megnézetem a futóművet de a futóműves és ő is mikor nézték mást nem találtak csak ezt. Lengőkart, szilenteket 1 éve előző tulaj cserélte.
-
m3tr0
őstag
válasz !Overdose! #40813 üzenetére
Az én autómon meg a hátsó fékmunkahenger adta meg magát eddig.
16 éves ugye, szintén Civic...de ezek sem hibátlanok...jó autók ez tény, de bármi elromolhat. -
8th
addikt
válasz Integra #40815 üzenetére
Na fasza. Megint ott tart a topik mint 4évvel ezelőtt . Nevezetesen: a honda az istenek kiválasztott járműve ami sosem romlik el sőt még tankolni sem kell mert hanggal megy. Mindenki vegyen hondát fuck yeah!
Ez a folytonos kétségbeesett izzadságszagú önigazolás kezd nevetségessé válni a részedről. Egy baj van veled. Nem látsz az orrodnál tovább. Elképzelni sem tudod, hogy nem mindenki úgy működik mint te. Mindegy. Talán egyszer kinövöd. Vagy nem. Nem az én gondom....
-
Integra
titán
figyelj, a mitsubishim is ugyanolyan megbízható, nincsen diffi. de volt nissan is, az is.. ez nem az én hibám, ezek egyszerűen jó autók. az, hogy te ezt így fordítod le magadnak, a saját problémád, nem az enyém. egyszerűen fóbiád van... olyan dolgokról beszélsz amivel még tapasztalatod sincsen. na mindegy, majd leszoksz róla, vagy nem.
leírtam egy tök egyszerű tényt. hol érdekel engem az, hogy te hogy működsz? pont leszarom. semmi köze hozzád annak, amit leírtam. de az input processing nálad erősen akad, mert szöveget sem értesz rendesen. csak provokálsz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
EQMontoya
veterán
Azért az is nagy észre vall, hogy 1.5-ért akarunk E39-et vetetni a jó emberrel. És akkor most reagálva az előzőre: van normális E39, ami nem rohad, és nincs is benne 400e km. De könyörgöm, nem 1.5-ért, és feltehetőleg nem itthon. Ha E39-et akar venni, csinálja rendesen: németeknél/osztrákoknál kell keresni tényleg keveset futott, normálisan szervizeltet, aztán azzal nem nagyon lesz baj.
A piac elég durván áraz. Lásd IS, lásd Integra, de hogy mondjak mást is: egy jó 190-es Merga ma is van mondjuk 700 rongy. 20+ évesen. 10 éves Z4-ek 4 gurigától indulnak. És egy normális E39 is ennyibe kerül. A másfél milliós álom egy illúzió.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integra
titán
válasz Typhoon47 #40821 üzenetére
ha úgy hajtva kibírja, ahogy én hajtom az enyémet, miközben minden értéke gyári, olajfogyasztás nulla, úgy, hogy kopó alkatrészen túl soha semmit sem cserélsz, akkor azért az valóban jelent valamit.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
őstag
Szerintem ez a bullshit. Vannak rendesen szervizelt autók, amik lehetne ugyan úgy megbízhatóak. Nálam most pont egy Honda Jazz van, holnap teszek róla ki egy videót. Alapjárat néha ingadozik, pörgeti magának a motort. Hidegen csúszik az ékszíj. A kipuff rendszert meg cserélni kellene, kifúj valahol, rendesen szét van égve mindenhol. 63k van benne, 2006-os 1.2-es.
Ezzel nem azt mondom, hogy sz*r a honda, sőt nagyon is megbízható autó, de ugyan így el lehet várni mondjuk egy Skodatól, Opeltől és még jó pár márkától.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Integra
titán
válasz EQMontoya #40823 üzenetére
agree, de ezt a legtöbben nem akarják látni. csodák nincsenek, amelyik meg ahhoz közeli, azt sosem kapod meg piaci "árért" és itt a piaci árat arra értem, hogy azok a keselyűk, akik persze a piaci csodára várnak, álmodnak róla, nem tudják megvenni, ezért túlárazott lesz máris a szemükben és csak éppen le nem köpik az eladót sértődöttségükben, mert saját magukra mérgesek tudat alatt. így a bűnbak a hülye eladó lesz.
kis pénz kis foci, ez a szomorú realitás. meg az, hogy a legtöbben mindig nagyobbat akarnak venni, mint amit stabilan megengedhetnek maguknak úgy, hogy biztonsággal, spórolás nélkül üzemben tudják tartani.
ilyen ez a világ, így működik....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz EQMontoya #40823 üzenetére
A linkelt példány is akkor és ott jó. Nincs olyan hogy x összeg és fölötte jó!
Olyanok vagytok mint a gyerekek: bebe enyimé jobb!
Két fajta autó van: amivel törődtek (nem egyenértékű a pénz beleöntésével), és amelyikkel nem. Előbbi nagyságrendekkel hálásabb minden értelemben, utóbbit szokták leribancozni.
Ha Ti még mindig a logóban meg nevekben, meg összegekben hisztek, akkor -minden tiszteletem mellett- csőlátású szakbarbárok vagytok.
Na és most h mindenkit kiosztottam, kérdésem van: a nagy sebességnél finoman szitáló első kerék, lehet a megvetemedett tárcsa, v centrírozás probléma?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Integra
titán
válasz bitpork #40827 üzenetére
vagy akár még csapágy is.
kormányon ilyenkor mit érzel? konstans darál? morgó/örlő hang jön a kerekek felől?hát nézd. az összes japán gyártású japán vasam, vasunk, mindegy, hogy honda, nissan, mitsubishi.. mind hibátlan. és nem mindet vettük újonnan.. sőt volt olyan civic, amivel átvertek anno (életem első használatutó vásárlása volt tizenx éve), de még az is hibátlan volt. de akad 2 japán motor is, szintén made in japan. hibátlanok. most akkor hol itt a baj? bizonyítottak.
viszont!!! a mostaniakkal már óvatosabb vagyok én is, elhiheted..
ellenben az lesz az igazi szopó, ha megveszem életem első angol autóját 0 km-rel, szalonból, csak nekem gyártva. az álom vasam. most fogadok, hogy tele lesz nyavajával, pedig a legújabb leglegleg gyártástechnológia etc.. nem fűzök hozzá japán megbízhatóságot, de hát ez a luxus ára...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kickass
őstag
-
Typhoon47
senior tag
válasz bitpork #40827 üzenetére
+1
A linkelt E39 egy botrány 8000++ eurokért. Annál ezerszer szebb magyar autók vannak 1,2m körül, amikkel valóban törődtek, de el akarják adni és tudják, hogy nem ér egy E39 1,6 misinél többet a mai piacon szóval nem is próbálkoznak.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
whitezo88
nagyúr
válasz bitpork #40827 üzenetére
így van! 1,5ért lehet már jó e39et venni, nagyon lementek az árak, persze nem kell 3 literes M paketben gondolkodni...
nagyobb lutri hogy mikor mi megy tönkre mert azért kényesebbek mint a e46. elektronika, ablaktörlő, (dieselnél porlasztók, részecskeszűrő, turbó állapota), karterszűrő, légtömegmérő, lambdaszonda, süni/fűtőrendszer... nem beszélve a be-behaló kormányműről, futóműről...
540i-t is lehet 1,5 alatt, de hát ott a fenntartás, adózás, kötelező a brutál...
[ Szerkesztve ]
-
válasz Integra #40828 üzenetére
Nincs hangja. De 130 fölött -lehet h csak én hisztizem túl- talán 1-2 mm, "reszketése" van a kormánynak. Amikor fékezek akkor rázza, de ez is csak 100 felett ahogy múltkor írtam ( lehet a VW topicba ). Akkor mindenki azt mondta hogy a féktárcsa üt, kuka. De ez azóta jelentkezett, amióta a lengőkar csere miatt 20kg-s kalapáccsal volt ütve a gumi , mert az alulfelni rározsdállott az agyra.
ABE: ezen gondolkodtam én is, de alacsonyabb sebességnél nincs semmi ami a gumiból gyönne-se hang se rázás.
[rvilike]: Talán mert én vagyok a klasszikus autóbuzi: csak annyira érdekel , hogy szerethessem és évezhessem, de nem annyira hogy igazi szakértője legyek. És ez az igazi élet ám, mert mit idegeskedjek olyanon ami nem az én dolgom?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
DeFranco
nagyúr
Nem értem a problémátokat. Jót kell venni meg jól meg kell nézni, meg az autóvásárlás az midig lutri. Viszel magaddal rétegvastagságmérőt meg ne legyen kopott a kormány, és legyen szervízkönyv, aztán már benne is vagy a tutiban. Ja, meg ne hétfőn gyártsák.
Magyarul ne vászékédjéték mert szétspammolom a topicot még pár okossággal.
Amúgy most jöttünk haza egy szép kis körútról, megtankoltunk még az áremelés előtt, és szigetszentmiklós-tököl felé oda-vissza kicsit megkentem a kicsikét Visszafelé már úgy brummogot mint egy piszén pisze kölyökmackó
Hibát nem találtam, annyi csak, hogy még az elején alapjáraton volt egy kis halk kopogás a lámpánál, ami kinyomva a kuplungot megszűnt, visszaengedve visszajött de aztán pár kilométer után abbamaradt. Gondolom ez normális. (?)
Tud húzni, az biztos (már ami egy ekkora motorból kitelik persze)
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
veterán
4 éve használom a nissanomat. Konkrétan semmi nem romlott el benne . Most 15 éves.
Olajfogyasztása is a 0-hoz konvergál. Rendszeresen olajcsere meg kopó cuccok cserélve voltak .
Szóval ami jó, az jó.
Az enyémnek mondjuk a kaszni a gyengéje, hátsó kerékjárat szeret rohadni + a küszöb. De motorikusan még közel 200k km után sincs vele semmi gond, a váltója is nagyon pontos patent. Pedig én aztán nem kímélem azzal , hogy szinte mindig rövidtávon használom, jó kis motorgyílkos üzemmód. -
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #40827 üzenetére
A két dolog összefügg. Amivel törődtek, és nem sajnálták rá a pénzt, azt drágábban adják is el. Ez már csak ilyen, soha ne éljünk abban a hitben, hogy az eladó hülye. Pont ezért félnék az E39-től: Az itthoni példányok 70%-a átesett azokon a tulajokon, akik megvették 0-30% közötti önerővel 8-10 évesen, épp kiköhögték a hitelt, és így került rá a Wanli gumi. A maradék 30% normális kézben volt, ezeknek egy jelentős része viszont már a korából és a kategóriából adódóan megfutotta a minimum 300-400e km-t. Márpedig ezek prémium autók, épp ezért vonzóak: nagy, kényelmes, sok extrás, jól megy, stb. De idővel nagyon sok dolog elkopik, tönkremegy, és ami ennyire összetett, azt ekkora futás után szervizelni nagyon fájdalmas lesz. Persze van egy minimális rész, amire vigyáztak, és csak 200 van benne. De ezek nem is 1.5-ért mennek.
Igen, én az összegekben hiszek. Meg a népítéletekben. Meg abban, amit a piac áraz. Mert senki nem mondta, hogy az E39 rossz. De a 15 év körüli magyar használt példányok zömétől mentsen az ég. Főleg az olcsóbbaktól...
Integra jól mondta: kis pénz, kis foci.
@Szerk: az 1.2-ért E39-ről kéretik költségnaplót írni. Ha 3 éven belül meglesz a 3 guriga, ugye röhöghetek?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz Integra #40837 üzenetére
Azzal én még várok 1 bő hónapot. Ez meg sajnos nagyon idegesít.
(#40838) EQMontoya: Értem a picipéz-picifocit, de te meg azt gondold át, hogy pölö pici ótó, pici turbó 0 tudás, és máris a csere a téma. Nem arról szól a dolog, hogy ki mennyit költ (persze nagy kocsi nagyobb költség) hanem ha maréknyi lepkefingja sincs egy autó üzemeltetéséről, akkor akármilyen áron árulja nem szabad megvenni.
MOD : Én nem írtam h 1.2-ért kell venni És nyugodtan röhöghetsz, mert magadban fogsz röhögni: aki meg törödik a kocsijával, az meg csak élvezi. De most komolyan, ha nem akarsz költeni minek kocsi? Ott a lábad...
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
whitezo88
nagyúr
na azért ha többet keresnék és nem zavarna a fogyi meg az adók, kgfb, ezt bevállalnám. fél éve forintra ugyanennyiért vettem a fapados 99-es 318i-met...
[link]
ez a kocsi egy ideje fentvan, folyamatosan esik az ára. a tucatnyi 40i közül pedig pont ez a legdrágább...(kívülről) szép állapot, 6os manuál váltó...
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
senior tag
válasz EQMontoya #40838 üzenetére
az 1.2-ért E39-ről kéretik költségnaplót írni. Ha 3 éven belül meglesz a 3 guriga, ugye röhöghetek?
3száz? hogy ne lenne meg ennyi idő alatt, csak az automata váltó felújítása ennyi, ha ne adj isten kellene. de hát egy prémium autóról beszélünk könyörgöm. zavarok vannak a fejekbe...
whitezoo: ez még 2 milláról indul pontosan 1,5 éve fenn volt egy gyönyörű 40i automata, de a tulaj végül megtartotta inkább, amilyen emberek jelentkeztek érte..
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
EQMontoya
veterán
válasz whitezo88 #40841 üzenetére
Nem véletlen, hogy ugyan annyiba kerül. És nem csak a fogyasztás. Gumizni pl. egy garnitúra mondjuk 160. Valszeg olaj sem 3l megy bele, gyertyából sem 4 kell... Ezek persze apróságok, de összeadva óriási lesz a különbség. És sok helyen leírták már, hogy igencsak kényesek ezek pl. a hűtésre, stb.
Typhoon47: guriga = 1M. A vételárral együtt értettem. Tehát 3 év alatt rámegy 1.8.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
whitezo88
nagyúr
válasz EQMontoya #40844 üzenetére
igen tudom, van is V8-as ismerős. nagyon durván melegszik a motor és környéke, 8 gyertya, 8l olaj persze minőségi 5w40ből ami literje 3200-3500 stb. kényes. szervizelni is rémálom, mivel a motor hátsó fele kb az utastérig lóg hobbiautó, napi használatra necces.
ennél már csak a 40D durvább, 8 porlasztó és 2 csiga, amit ilyen idős kocsinál muszáj cserélni már...
utasként 540i-ben ültem, durva nyomatéka és hangja van, 740i-ben csak garázsban, de meglepően kézre áll minden, nagyon kényelmes és kulturált, és HATALMAS belső tere van. Tulaj mesélte hogy csipszelve is van jóval 300LE fölé, pályán megküldi 25-30 liter simán megvan
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
Szplöttyy
senior tag
Hasznalt autonal ne japanozzunk mar. Itt az en peldam harom honap alatt gy.k minden alkatresz elkoszont. Akkor ott a havercivicje ami csapagyas lett mert elrepedt a levego szivo gumicso, alul nem lathato helyen, es telement homokkal a motor. Meg a faceliftes beka civic vezeto oldalon lukas/nyuszorog a karpit ahol a konyokom van mert betort a tejfolos muanyag meg a lotyogo ulesek, ja hogy harom ajto. Viszont tudok speciel igy kapasbol 4db turbos olaszt(ket gt, egy uno, es egy coupe) amik hiba nelkul futnak, neha egy ket aprosag van csak(jo a coupeba volt egy motor swap). Es nap mint nap latom az abszolut hiba nelkul uzelemlo citrongyot is, pedig azt nem kimelik. Egy hasznalt autonal oly mindegy hogy tizen eve egy bambuszruddal fegyelmezett 8eves rabszolgamunkas rakta ossze japoban vagy giovanni epp ket porn movie keszitese kozott olaszhonban... Bar mindig is a Mercedes volt az elpusztithatatlan megbizhatosag szamomra, annyi kotlak szerlogo belu fost latok mostansag, hogy nem mernek egybe beleulni se, bar tiszteletre melto, hogy a kettotiz mikor ugy szetrohadt mindene, hogy szoszerint a szentlelek tartja osszze, azert urasan csondben hajozik ket kiloval a nullason. En kulonc vagyok alltalaban csak magammal ertek eggyet, de hajol vettem le, Bitporknal az igazsag, az a jo auto amivel torodteek, torodnek. Igy lehet a huszevesturbosolasz meg a citroenceot is hibatlan, meg a honda is kotlakfos.
Smoke & Torque
-
őstag
válasz EQMontoya #40787 üzenetére
Kipróbáltam az IS-t, elvileg nem volt törve, szépen futottak az élek. 10 évig egy gazdája volt, januárban vizsgázott, Németországban cca 160k km-el, szervizkönyv végig vezetve volt, motortér kicsit koszos volt. Érzetre egybe volt, nem csörgött nem zörgött, jól feküdt a kanyarban, a gyorsulás nem volt erőteljes, kicsit jobbat vártam. Sportos közvetlen, szép volt a hangja, jó volt a váltója (fém gombos volt ez sport felszereltségre utal? Sperr?) Viszonylag elfértem benne, kb mint egy Almérában, bár ennek nagyobb a csomagtartója talán kicsit több a lábtér hátul.
Itt ott azért meg volt kopa belül, meg volt egy kis kőfelverődés javítás a motorháztetőn, fel kellene polírozni a bal oldali fényszórót is, de ez egy tizenkét éves autó, nem lehet hibátlan ennyiért. Kikellene takarítani kívül belül alaposan még, kellene rá 4 alufelni mert a rozsdálló dísztárcsa nem mutat túl jól. Kéne egy új váltógomb. meg át kellene nézetni. Az autókereskedők műsorba pont beleillik. Átírással kis ráköltéssel együtt vélhetőleg megáll 1,5misibe.
De még mindig döntésképtelen vagyok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest