Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz adalbert1 #148097 üzenetére

    Ha jól tudom, akkor a Classic kiadások a kelet-európai piacra szánt példányok. Akkor "élnek", mikor a következő generáció már kapható, de gondolom, hogy valamit meghagynak kedvezőbb áron keleten is. K Astrából már kint van az ötajtós és a kombi is, viszont sedan nincs. Megérzésre köze lehet ennek is ahhoz, hogy J Astra Classicból csak sedan van (bár korábbi generációk esetén nem így működött a dolog tudomásom szerint).

    Törés alatt mit értünk. Ha apróbb sérülés, akkor az elemcserével javítható (és egy műanyag lököst szerintem inkább cserélnek, mint hogy foltozgassanak). Ha már a váz hajlik, akkor hagynám a fenébe. Az egy dolog, hogy szépen kijavítják, de ki tudja, hogy a következő ütközésnél mennyit visel el, vagy mikor kezd el rozsdálni a legváratlanabb helyeken.

    Céges kocsinál több dolog is van. Egy gazdája volt, vagy pool/kulcsos autóként üzemelt. Ha csak egy ember használta, akkor nagyobb az esély a megvigyázott állapotra, de ez sem biztosíték. Meg aztán kérdés, hogy hogyan és hol szervizelték. Hallottam olyanról, hogy márkaszervizet csak a garancia végéig látott, aztán valami sufniszervizbe vitték csak anyagi megfontolásból. És a márkaszerviz sem mindenható, céges autóknál ott is van egy hozzáállás sokszor.

    Persze ez mind csak a saját véleményem. :B

Új hozzászólás Aktív témák