- Windows 11
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Zyxel NAS326
- Padavan firmware
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
adalbert1
veterán
válasz vzsryl #144565 üzenetére
A Golf-ot, mint csak kategóriát említettem, tehát nagyjából az ilyen méretű autókban gondolkozom. Magában a Golfban pont a turbós motorok erőltetése nem tetszik, a szívóbenzinben az a szimpatikus, hogy kevesebb alkatrész van, ami megadhatja magát.
Az ársáv egyelőre képlékeny, eredetileg az év végén szerettem volna autót cserélni, de tegnap úgy tűnik, hogy totálkárosra lett törve az autóm (igaz, ez majd a holnapi biztosítós szemlén kiderül). Szerintem egy 2-4 hónapon belül vásárolnék, és elsőre úgy tippelem, hogy valahol 1-2 millió között lesz a keretem (ugye függ attól is, hogy ha a biztosító szerint totálkár az autó, akkor mennyit fognak adni, munkahelyi éves bónusztól, egyéb bevételektől, stb).
Alapvetően egy 5-8 éves (ha belefér a keretbe) autót céloznék meg, amit egy 5-6 éven belül cserélnék.
Ahogy néztem, a Mazda 3-ak drágábbnak tűntek, mint pl. a Focusok (gondolom a kisebb kínálat miatt jobban tartják az árukat), az Astrát még felveszem a listára (habár ha jól emlékszem, ott a H és J Astra párszáz kilóval nehezebbek voltak mint a kategória társak), a Civicek szintén nem sokkal drágábbak? Illetve a Corolla már nem csak sedan a legutóbbi pár generációban?szerk.: kb. 10k kilométert megyek egy évben, jellemzően sok rövid távval (12-3 km), így a dízelt teljesen elvetem - talán még a hibridek érdekesek lennének, de azok ára a keretemen felül van, és kicsit utánaolvasva úgy tűnik, hogy a Prius eléggé a tolvajok kedvence is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen