Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Criton #108993 üzenetére

    Menet közben is áthúzhatod S-be. És D-be is visszatolhatod bármikor. Én nem használom igazából mert sztem D-ben is tökéletes ez a váltó (S előnye még , hogy vmivel gyorsabban vált mint D-ben nem csak tovább pörgeti).
    A váltó tanulékony, tehát a vezetési stílusodhoz igazítja. Nálam ilyen 1200-es fordulaton tartja a motort és 60--70-nél már bőven hatodikban gurítja az autót, nem állatkodok vele. Erre akkor jöttem rá, mikor most akksit cseréltettem benne. Ilyen 3000-ek környékén váltogatott fel. Mondom ezzel mi van?! Hívom a szervíze4s csókát, mondom te figyej a váltó furán viselkedik. Azt mondja no para mikor az akksit levettük vissza állt a gyári alap szoftver. Pár km és megtanulja a stílusod. És tényleg. Mire hazaértem vele újból ilyen 2000 környékén elváltogatott ahogy előtte.

    Arra figyelj, hogy van egy kapcsoló (kickdown) a gázpedál alatt. Ha tényleg ki akarsz lőni, akkor ha tövig nyomod a pedált valójában az még nem a vég, van még ott pedálút. Nyomd tovább és érzed hogy benyomod a kapcsolót a lábaddal. Na akkor ad le mindent a gép amit tud.

    Ha van még kérdés csak bátran, van tapasztalat bőven. :K

    (B)mod(/B):

    Igen, ha sárágán világít akkor van csak kikapcsolva. De sztem inkább maradjon bekapcsolva.
    Jah és ha kikapcsolod és leállítod a motort akkor újraindítás után megint bekapcsolt állapotba lesz. Ugyan ez vonatkozik az auto-hold-ra is (már ha a tiédben van).

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák