Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz rbalint88 #108443 üzenetére

    "... városban az is 5 körül eszik, országúton tud 3litert és autópályán 4-4,5, így adja ki nedc szerint a 3,6-os átlagot."

    Na akkor tisztázzuk. Városban only Budapest! 3,5-3,6litert eszik egy karbantartott 3L. 100nál 2,9et, 130nál 3,4et 150nél 4,5 körül. Saját tapasztalat. Klíma erre rádob még kb. fél litert. Legyen a városi 4 az országúti meg 3,5. Na bumm. Tragédia. Alkatrészárai bagatellek a váltót mindig is lehetett olcsón javíttatni csak tudni kell, hogy hová vigye az ember. A többség jó fillérbaszó magyarhoz híven mégis inkább totál fogalmatlan szerelőkhöz vitte az autóját akik mókoltak rajta valamit így ideig óráig ment is a kocsi. Aztán totál beszart a váltó letiltott ezért kénytelenek a típusspecifikus műhelyet meglátogatni. Na ott amikor a szerelő közli a tulajjal, hogy ha egyből ide jössz negyed annyi költségből megállt volna a javítás de most még a belekontárkodó szerelő által előidézett plusz hibák miatt szét kellett borítani a váltót és kicserélni ezt is azt is... na az a pillanat priceless ilyenkor fotózni kéne az ügyfél arcát. Na ebből lettek végül a habzó szájú szarozó posztok, hogy ez micsoda egy szar kocsi és milyen drága javíttatni. Nem titok és régen sem volt az, hogy hová kell vinni miért nem oda vitte? Mert spórolni akart? Szar ügy, nem jött be. Mint ahogy feljebb is írtam nem a tekerős ablakos szervó és klíma nélküli példányokat kell keresni ennyi a titok. Különben is ki vesz meg 2015-ben egy klíma nélküli autót napi használatra? Nem egy rakéta az tény de az a kézi üzemmódban (ECO OFF) 61lóerő és a 140Nm elegendő ahhoz a bódéhoz. 1/3 tank üzemanyaggal 792kg volt hitelesített méh telepi mázsán az autó. A helyén kell kezelni a dolgot és egy fogyasztásra kihegyezett autónál badarság lenne bárminemű sportosságot elvárni.

    (#108445) footy: "szerintem ha valaki nem tud fenntartani egy 7L benzint fogyaszto autot akkor nem is zsabad autot venni. Foleg ha figyelembe vesszuk, hogy evi 8-10e km-es futasnal nem az uzemanyag fogja kitenni a koltsegek legnagyobb reszet."

    Ez egyrészt butaság másrészt a kérdező havi 1600+ kilométert megy. Három év alatt közel 60ezer kilométer (57 600km). 3,2literes fogyasztással szemben a 7literes benzines fogyasztással jelenlegi üzemanyagárakkal számolva "csak" 784ezer forinttal tankol el kevesebbet a lupóba három év alatt. Ha csak öt évig tartja meg kitermeli a kocsi a vételárát.

    (#108446) tresh Leírom újra. A kérdező arra volt kíváncsi mivel lehet a legolcsóbban eljárni mi fogyaszt nagyon keveset. Másrészt Suzuki Swiftben gondolkodott, na az se sokkal nagyobb..

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák