- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz #00809728 #1598 üzenetére
Én 6kor jöttem lefelé pénteken, dettó ugyanez, elmegyek a kamion mellett, be kell menni a belsőbe, előzni a sort jobbról és beférni a következő kamion előtt megint a külsőbe...csak azt nem értem, hogy az Isten barmai 100-110-el, miért nem mennek be két kamion között, büdös eltekerni a kormányt?
[Szerkesztve]Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
tildy
nagyúr
válasz #70869248 #1566 üzenetére
Lehetne olyan szabalyt letrehozni, hogy lakott teruleten kivűl csak kanyarban vagy tenyleges utfelujitaskor lehet kinn korlatozo tabla, egyebkent meg 90 a max . of course, nem autopalyara, es nem autoutra ertem.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
#70869248
törölt tag
Sok dologgal lehetne javítani, de sztem sajna nem ez az elsődleges cél.
Én pl. nem szeretek gyorsan menni a közúton, de néha muszáj...nem döngetni muszáj, csak szabálytszegni.
Gyakorlatilag a forgalom ritmusánál lassabban menni kifejezetten veszélyes, ön és köz.
Amennyiben pedig kicsit is nem bízom az előttem haladóban, inkább elmegyek mellette, uez igaz akkor is ha megfelelő tempóban megy előttem egy olyan jármű ami túlságosan kitakarja az utat.
Viszont hihetetlen pihentető ha egy jó tempót tud menni az ember (nem száguld! csak egy egyenletes tempó).
Sztem vhogy ezt kellene elérni, és ehez szvsz sok helyen elég lenne a logikusan felépített hálózat.
-Lakotterületen szigetekkel, táblákkal, ha kell fekvőrendőrrel (nem szeretem, de szvsz kell) sebességet betartatni.
-Lakott területen kivűl pedig jól táblázva (téli/nyári kiegészítőkkel(!) ), és szélesebb utak ( legalább 'jó' minőségben).
Meghatározó élmény volt Olaszo. Ravenna-Venezia mikor nem pályán mentünk, hanem kitaláltuk hogy visszafelé menjünk a vízparton (hülyeség, semmit nem látni..de akkor nem tudtuk). A felétől kimentünk a pályára, mert a csajoknak kihullt a hajuk, én viszont nagyon élveztem.
Olyan széles sima kétsávos autóút van, amin biztonsággal lehetett előzni akkor is ha jöttek szembe. Minden villogás, vagy dudálás-pánikolás nélkül húzodtak ki a jobb oldalra a szembejövők, és simán elfértünk. Egyébként szükség is volt rá, mert sok teherautó volt.
Kifejezetten simán lehetett haladni 80-90-nel úgy hogy tele volt kamionnal a sáv.
Persze a pályához nem lehet hasonlítani, de egyébként a vezetőnek nem stresszes csak fura, az utasoknak viszont elég őszítő,..nem bámulnak ki az oldalablakon a tengert keresve, hanem ezerrel szurkolnak .
Uez a mi kétsávos hálozatunkon idegeskedés, és kőkomoly veszélyhelyzetek végig.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz #70869248 #1605 üzenetére
már csak egy egyszerű előzésnél is szabályt szegsz pölö...
hiszen biztonságos előzéshez legalább 20-30kmhs sebesség különbség kéne hogy legyen.
ami már eleve sebességhatár túllépés ugye..
volt ilyen családban. unokatesómat így szopatták be rendőrök. kielőzött egy 40nel tötymörésző autót városban üres utcán, ezért felgyorsult vagy 60-70 környékére, előzés után visszament 50-60 közé, de már villogták is le... gusztustalan
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1606 üzenetére
A kedvencem az volt mikor megállítottak mert bemértek lakotterületen belül, figy:
parkoltam, ..beszállok a kocsiba és hogy ne zavarja a mögöttem lévőt a kiállásommal, felgyorsultam a megfelelő sebességre..bemértek.
Nem 60-ra gyorsultam, nem bőgőtt a motor vagy ilyesmi, simán dinamikusan gyorsítottam, a fő dolgom az volt hogy ne zavarjam a forgalmat, nem siettem-ilyesmi, csak mint kismilliószor kiálltam, és nem a sebmérőt néztem hanem a környezetet és a tükröt.
Nem müködött az a vacak, semmi nem volt. A próbálkozást meg kiröhögöm.
Az egészben ez sumákság érted, nálunk a rendőrkörzetek közt azon megy az irigység hogy hol milyen büntető helyeik vannak. -
dragonfx
veterán
Autókáztam én is hévégén, abszolut visszafogtam magam, 3x felidegsítettek akkro léptem oda, amugy 120-150 között mentme pályán.Ami érdekes hogy anormálisbab drivereknek villogni sme kell rá s ekell mászni magától félremegy, és mögém már jön is vissza újra, de aki dugóba, értsd 90-nl halad a legbelső sáv is csak, és akkor felgyorsítanak, 120, ami ugy emég mindig nem utazótempo, és akkor azért mert nem padlóval gyorsítok 120ra rámvillog...hát no comment.Most ne durranjon el az agyam, ott is hagytam amegane-t epdig ő volt az erősebb, csak ugye ő a sok vezetők csoportját gazdagítja, aki elfleejt vezetni, ha már 1 hanygakakinyi kanyar jön ......Amugy egy 1.3as új swift bekóstólt, de minek? ...pláne 50 év körüli hölggyel a volán mögött, 170ig jó volt egy döntetlenre, aztán győzőtt a bmwpower.
Ja és nem tudoma VW passatosok mér hiszik azt hogy olyna istenkirály überfaxa, best autójuk van, mikor az slk merci és 7es bimmer képes a külsőbe menni 100zal. Ő neki szlalomozni kell a leállósáv és a belső között.
Egy 407 is belémmászott a stabil 90nes tempónál, jól va mondom menj ha tucc, de azért csak odaraktam neki és 170nél kiment előlem...kis gyökér.
Az ilyen esetek erősítik a tényt bennem hogy kell az az m3 hogy ilyenek elnyerjék méltó büntetésüket.....lelassítanék 90re,...aztán gyere pajtás érj utol újra ba+
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
válasz dragonfx #1608 üzenetére
''Ja és nem tudoma VW passatosok mér hiszik azt hogy olyna istenkirály überfaxa, best autójuk van, mikor az slk merci és 7es bimmer képes a külsőbe menni 100zal. Ő neki szlalomozni kell a leállósáv és a belső között. ''
Valszeg cégautó, aztán nyomni kell neki ezerrel.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #1609 üzenetére
Hát durván távolódótt mindekitől, de pályás dugóba hova siet mikor mind3 sáv áll gyakrolatban, vagyis midnenhole gységes azonos tempoval, kb 90-100zal haladnak az autók.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
válasz dragonfx #1610 üzenetére
Ne várd, hogy megmagyarázzam, hogy miért csinálják. Fogalmam sincs. Az a gyanúm, hogy idegesíti, ha van előtte valaki, és előzési kényszere van, no meg egy jó adag kisebbségi komplexusa, és így kompenzál. Vagy csak egyszerűen idióta.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Topiccsendőr
addikt
-
t1
addikt
válasz dragonfx #1608 üzenetére
A Passatosok azok nem normálisak, ők előzgetnek városban is össze vissza, múltkor egy új passat tdi elözött meg minket a városban zebránál pedig 60-al mentünk utána haverom idegbajt kapott belement a seggébe akkor már 90-el mentünk, jöttek szemből elég erősen haver megakarta előzni vagyis csak beijeszteni kiállzunk mellé padló oda mentünk mellé egy vén fasz volt aztán vissza mögé 50....
Az autópályán a 130 tényleg ajánlás mert szinte senki nem megy annyival -
spirit007
senior tag
''Ja és nem tudoma VW passatosok mér hiszik azt hogy olyna istenkirály überfaxa, best autójuk van''
Ööö , talán mert az 1.9pdtdi 132Le, 8,1s alatt gyorsul 0-100 -ra és emellett fogyaszt 7 lityi gázolajat -
(Kolombusz)
veterán
Vannak ilyen versenyző kedvű kollégák, akik felülértékelik az autójukat...
Nagykároly és Csanálos között van egy kb. 4 kilométer hosszú nyilegyenes útszakasz, semmi kátyú...
Ismerős 320d-jét mentünk kipróbálni.
A város végén vasúti átkelő van, ott értünk be egy Astrát, ilyen jó kis paraszt tuningos, nagykipufogós énvagyokamenőakilencvenlovammal tipust. Hát nem versenyezni akart szerencsétlen?
120ig még tartotta valahogy magát, 140-nél már nagyon leszakadt, 170-nél már alig látszott a visszapillantóban, a bajor meg még mindig lazán gyorsitott és halk volt belül.
Okés, hadd élje ki magát a srác, de legalább a saját kategóriájával próbálkozzon. Igaz vidám pillanatokat okozott. -
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #1612 üzenetére
Ez így van, de velük most nem találkoztam.Amugy a villogás 5-2 a másik fél javára, de a megané és a 407 villogása jogtalan volt. A 7es meg már félkilóméterről rámvillantott De kis is mentem rendesen, aki normálisna enm belémmászva odaér, magamtól lemegyek villognia sem kell. Ez is elég balesetveszélyes volt, mert a leállósávba ment kb 170nel
Amugy tényleg senki nem tartja be, mindneki 140nel halad a középső és belső sávban max.a külőben van pár mazsola ilyen 100-110zel. De mikor a középső sáv halad 140nel a belső meg 110zel az no comment
#1614y>erre az ajánlás szóra vigyáznék, mert beskatyulyáznaka dragonfx szériába, netán azt hiszik való életben haverok avgyunk ismerjük egymást csak enm mondtuk eddig.
#1616>>és ez olyna nagy dolog??? ..a bmw 120d speciel pont mögöttem jött 1 kb 80km-et, és csodáltma is nem volloggott, mert semmilyébe nem tellett volna megelőzni ..7.6 sec, 177ló..és papíron kb 4 liter pályán.
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dabadab
titán
válasz spirit007 #1616 üzenetére
Az a 8,1 jo lesz 12,5-nek is, annal kisebb erteket a gyar sem mer hazudni (meg kb ez a realis, egyreszt nehez auto, amihez az a 132 lo nem sok, masreszt meg ido kell a turbonyomas felepulesehez.)
A 7 literes fogyasztashoz meg az kell, hogy ezt a gyorsulos mutatvanyt ne eroltesse
[Szerkesztve]DRM is theft
-
-
-
dragonfx
veterán
11-12 sec???
Akkor nem is olyna rossz az én autóm gyorsulása se.
u.i.:ez a 12 sec hülyeség, inkább a 8 a valós...láttam hogy ment, az nem 12 sec.....110nél is úgy húzott el mindnekitől mint a meszes....jó nem láttam a 1.9et hátul lehet 2.5ös votl ez igaz.+füstölt mint a kémény. Mondtam is utasaimnak látjátók ezért nem kell dízel, inkább fogyasszak 9et még pályán is.
#1624>>van 1 rossz hírem, nem tudsz vezetni. ..mennyi alatt van 100on???7-8??
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dabadab
titán
válasz spirit007 #1627 üzenetére
Miert lenne eros? Felsokozep autok, hasonlo meretekkel, tomeggel, teljesitmennyel, motorral es valoszinuleg hasonlo menettulajdonsagokkal, bar erosen sanszos, hogy a C5 az aktiv hidrofelfuggesztesevel jobban teljesit kanyarokban meg nem bologat annyira fekezeskor es gyorsitaskor.
A belso nyilvan mas kerdes, ott tenyleg erosen elmarad a Passat.
[Szerkesztve]DRM is theft
-
spirit007
senior tag
Integra & dabdab
Szerintem nem vagytok tisztába a presztizs szó jelentésével ....
Akárhogy is fáj - és jöhet ide 1000 post-os magyarázkodás - a Passat presztizs autó magyarországon , a C5 meg nem ... akár csak a Honda .
Ezért felesleges őket ''egy lapon'' emlegetni .
Ennyi . -
Integra
titán
válasz spirit007 #1631 üzenetére
persztízs?
aha, ki szerint? csak 2 évet húztam le náluk, van némi foglamam róla meg a piacról, csak ezért bátorkodom megkérdezni..
más kérdés, hogy a buta magyar meglát egy fószvágent és égnek áll a farka.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dabadab
titán
válasz spirit007 #1631 üzenetére
''Szerintem nem vagytok tisztába a presztizs szó jelentésével''
Dehogynem, a tema szakertoje, dragonfx, mar elmagyarazta mindenkinek
Sot, azt is tole tudjuk, hogy az autot presztizs hajtja, nem motor, szoval a menetteljesitmenyek megiteleseben (mert hat azokrol volt szo, igaz?) az szamit, nem olyan faszsagok, mint a suly/teljesitmeny arany, meg hasonlokDRM is theft
-
spirit007
senior tag
válasz Foglalt név #1637 üzenetére
-
dabadab
titán
válasz spirit007 #1636 üzenetére
Nem erolkodok, csak a magam rossz humoraval arra probaltam celozni, hogy menetteljesitmenyekrol beszeltunk, nem presztizsrol.
Azt kulonoskeppen nem vitatom, hogy a C5 Mo-n ''szarfrancia'', viszont ettol se gyorsabb, se lassabb nem lesz, amellett meg kitartok, hogy a ket emlitett auto (C5 2.2HDi meg Passat 1.9PDTDI) menettulajdonsagai nagyon hasonloak.DRM is theft
-
dokar
addikt
válasz dragonfx #1626 üzenetére
ez a 12 sec hülyeség, inkább a 8 a valós...láttam hogy ment, az nem 12 sec.....110nél is úgy húzott el mindnekitől mint a meszes
emelkedőn, meg nagyobb sebességnél jól gyorsul, de 0-100-on nem kell tőle sokat várni.
pályán 130-tól odalépni arra jó, de városban lámpától lámpáig még egy 1.3-as Swift ellen se mernék ezzel kiállni.
ha jó állapotban van a verdád (esetleg van egy kis tuning is), akkor egy ilyen 1.9-es passat-ot 0-100-on le tudsz gyorsulni.extra - SEXRay
-
#24889344
törölt tag
Éjjel valami állat elhúzott a blokk előtt vagy 100-al.Idióta.30m-re van az út,nyitott ablaknál jól hallani (ilyen gyorsat még nem hallottam itt).Amúgy rendszeresen szoknak 70-80-al hajtani itt éjjel.
40-es tábla van kint.No jólvan hétfő hajnali 2-kor rendben ha kicsit átlépik.De nem kéne a városban száguldozni. -
dragonfx
veterán
köszi szépen hogy ennyire önbizalmat adsz nekem és az autómnak, de ezt még én is beimserem, hogy 1.9 tubódízelell szemben esélytelen vagyok akár 100ra akár 150re gyorsulásban.Olvasd vissza Dodi a leonjával(neki 1.9 turbódízeles van asszem) milyne autókat is elpicsázik......szal lehet a te+én autóm lóerejét összeadnánk akkor talán versenyképes benzines lenen pl: mondjuk az ővé ellen..(jó persze ővé asszem chippelve van nem is kicsit)
Előbb állnék oda 1.3as swift mellé mint 1.9 pdtdi mellé....
Összefoglalás röviden>>>c5 nem presztízs, passat sem, phaeton igen, accord igen, jetta nagyon nem.
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080