Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Ha viszont most akkor már lejárt a műszakid, akkor elvileg nem mehetsz már vele, hanem kell kérjél valamelyik vizsgahelyről egy igazolást (régebben az okmány irodában kellett kérni), hogy be vagy jeletkezve vizsgára, ami egyben egy ideiglenes műszaki engedély is a vizsga napjáig meghosszabbítva, így még tudsz vele járni, vagy 2-3 hetet.
Utána viszont mindenképpen vizsgáztatni kell, és ott ahol kérted a hosszabbítást, úgyhogy a szerint válassz helyet.Ha mégsem megy a vizsga, akkor pedig majd később, egy egy napos útengedélyt lehet kérni 2000Ft-os illeték leróvása után (illetékbélyeg formájában, a postán kell megvenni és vinni a vizsgahelyre), ebben az esetben elvileg a telephely és a vizsgahely közötti, egy útra szoló műszaki engedély kérhető.
Azt nem tudom, hogy ezt lehet e kérni többszőr.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Goliat24
csendes tag
én 3 napra kaptam 1800 ellenében a gyöngyösi okmányirodában.
Sajnos nem tudok neked én sem ,,okos" vizsgahelyet eldőre nekem is megbukott a merci pedig tipp topp volt. A probléma za volt hogy a fékpadon a felpörgetett gépre hősünk rárúgta a kéziféket mire szerencsétlen fék a bowdenházat kb 2,5 cm hosszan felhúzta
Szóval ezen buktam némi pénzt meg időt meg a méregtől szerintem néhány évet is.Amúgy én egerbe vizsgázattam. szintén KPM mert nekm is ott adtak hosszabítást.Ja a fekete listára:VW szervíz eger ha akartok egy kókány festést!!!
Mercedes-Benz W123 220D 1976, Mercedes-Benz W123 200D 1979
-
HDave
csendes tag
válasz Goliat24 #2702 üzenetére
kicsit gondolkodtam, hogy beírjam-e, mert tényleg egy kocsmában dülöngélünk, csocsózunk, de:
kasztni feketelista++, azaz:
Kesztölc : Gy. Attilakicsit újfent mentem magam. Amit megcsinált (talán) jó. De ennyiért (200e) ázzeg? Nomeg a szétkúrt összemocskolt belső és hogy az összerakásért is ima kellett.
-
HDave
csendes tag
válasz Batman2 #2701 üzenetére
Amúgy a történet sokkal összetettebb, mert nemcsak, hogy nincs műszaki, hanem ezért még át sem írattam, nincs zöldkártyám, az egyedüli dolog, amit összeharácsoltam, az a youngtimer biztosítás. Node ha ezzel így megállít a rendőr, helyben tarkón is lő. Pedig dögöljek meg, most már járni fogok vele, bekészítek tízest a kabátnak. Mit gondoltok?
-Dáid
Mercedes 123 200D 1981
-
Goliat24
csendes tag
te pesthez elég közel vagy asszem?
A templomegerét kered meg itt a fórumon hátha ő tud vmi okosat mondani.Szerintem a 10 e nem annyira jó ötlet ha vmi fasszal futsz össze még vesztegetésért is feljelent aztán ülhetsz a hűvösön merci nélkül.
Na mind 1 én lehet tudok egy helyet de mondjuk az elégé közel van a szlovák határhoz, nem tudom hogy addig fel akarsz e jönni meg nem tudom hogy mik a feltételek de rákérdezek és eldobom ha tudok vmit, hogy meglegyen a vizsga.
Mercedes-Benz W123 220D 1976, Mercedes-Benz W123 200D 1979
-
HDave
csendes tag
válasz Goliat24 #2705 üzenetére
Na, ez frankó, köszönöm!
Riasztottam most mindenkit, mondák páran, hogy hátha. Nomeg ma eltolom másik barátaimhoz (akik mondták mekkora szaf voltam ezzel a 200ezres lakatolással), átnézik, megvizsgálják ajtóstul, mindenestül. Itt már szereltettem, mondjuk nem autót, motort, de az bevált.
Szlovák oldalt nézve Esztergom, meg Prákány (Sturovó) esik piszok közel és, ha komák asszongyák sok idő mire lépnek az ajtóügyemben, akkor minden svindli érdekel, minden távolságban, autózni szeretnék, tele a tököm.Előre is köff!
-Dáid
Mercedes 123 200d 1981 -
sanya116
csendes tag
A fényezéshez hozzászólva hogy nekem úgy volt hogy visszacsiszoltam a gyári festékig ez 5 réteget jelentett Kapott savas alapozót üvegszálas gittet ami kimerevítette az elemeket Epokszit 3 sor szórót 6 sor fehéret 3 sor lakkot. Egy hónap múlva mire teljesen kikeményedik a festék utánna valami fehér kristályos anyagot melyet bele kell pasztázni a festékbe és egy kopásálló réteget ad + viasz a végére.
-
-
Batman2
őstag
Jut eszembe !
Nem kell valakinek véletlenül egy vadiúj termosztát szelep, újfajta vékony tömítéssel, ami a 79 utáni járgányokba jó asszem ??
Nyakamon maradt egy fölös darab, mert rosszat kaptam az autósboltban februárban, a vele adott egy darab tömítő gyűrű nekem nem volt jó, mert másfajta kell, nekem régebbi van. Aztán májusban kénytelen voltam egy másik szelepet kompletten megvenni (Gates), csak úgy tudtam megfelelő tömítéshez jutni, abban érdekes három kül. típusú tömítés is volt és köztük volt a nekem megfelelő is.
Akár ezt a két tömítést is oda tudom adni, nekem nincsen rájuk szükségem.
3000-ezerért odaadom az egészet !Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
HDave
csendes tag
válasz Goliat24 #2705 üzenetére
Goliat: Rá tudsz kérdezni a vizsgára? Innentől nagyon sürgős az eset. Némi sörpénz is megeshet, csak legyen vizsga. Az autó jobb első, bal első eleme kompletten cserélt, a hátsó sárvédőívek, a küszöbök és a hátsó lámpa alatt is javított. Így a 10% színeltérés, meg a maximum 1 elem (tudtátok, hogy ilyen is van??? énnem, hulye vagyok) sem stimmel, elvileg nem mehetne át. Csak azért írom, hogy pontosan tudd miről van szó. Az ajtók amúgy nem vészesek, kívülről, belülről sem, csak a jobb hátsón van folt. Egyéb dolgok működnek, világítás, kékek, ilyesmi. Nincs zöldkártya... most ezt nem tudom, hogy ez előbb kell-e mint a műszaki... Minden érdekel, ha lehet, akkor a héten, mielőbb...
Előre is köff!-Dáid
Mercedes 123 200D 1981 -
t.zsolti
tag
válasz Batman2 #2688 üzenetére
hali
nekem az is van, tehát minimum 6 bár és nagyon sok levegő (két hengeres komresszorom
van de nagyonkevés a levegő,autót festeni jó,de homokszórni 2* 3*tőbb levegő kellene)
itt Miskolcon az expressz favorit szerszámnagykerben vettem egy alsótartájos
pisztolytkb 5e pénzért.MB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #2715 üzenetére
Szevasz
Mármint festékszóróra gondolsz, azt vettél a szerszámnagykerben !?
Igen, a légszálltással lehet probléma, mer nekem is csak sima autópumpa kompresszorom van, annak meg alig van légszállítása, nyomása még van is valamennyi, bár az se sok.
Kicsi, hobby festékszóróhoz megfelelő, éppen, de azzal az eégsz járgányt lefényezni kicsit macerás lenne.
Mondjuk egy-egy kicsi terület festés javítására még használható, vagy kisebb javított rész utánfestésére.
Kösz az újabb felajánlást !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
hali
először is miskolci vagyok ebben kalkulálj, az autot le kell juttatni ide mert nekem csak
itt vannak lehetőségeim.Aki viszi a verdát vizsgára szemrevételezi,mert itt is van
minimális követelmény,(ha igy is érdekel felveszük egymással a kapcs.)autószerelő
a faszi,tehát a hibákat ki is tudja jav.MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz Batman2 #2718 üzenetére
nem festékszóró,alsótartályos homokszóró, olan mint a szervízpisztoly (régi tipusú hajlakkszóró )
ha normálisan akarod haszn.a homoksz. akkor a kompresszornak kb:min 600l/pec
légszálítással(mivel nekem a kompresszor 2 hengeres és kevés a 120 l-es tartályal
) mondjuk egyszerre kb tenyérnyit lehet hogy tudna.MB 123 3.0d
-
Danny_L.hu
tag
Üdv!
A honlappal kapcsolatban annyit, hogy érdemes lenne a Google Maps API-ját használni erre, és azon szépen be lehet jelölgetni a kontár barmokat házszámra pontosan. A honlaphoz tárhelyet szívesen adok a szerveremen ingyen és bérmentve, mindent a W123 közösségért . A honlap készítésben szívesen segítek, PHP, MySQL nem téma.
Apropó: jövő havi találkával mi a helyzet?
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2722 üzenetére
Szevasz
Köszi szépen a felajánlásodat mindenki nevében !!!
Köszönettel vesszük a lehetőséget és meg is bíználak akkor vele, hogy készíts valami, ahogy Te gondoltad !
Előre is köszi !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Batman2 #2723 üzenetére
Találkozó !
Fogalmam sincs mi legyen vele, nem tudom, ki ér rá, eddig nem volt sok reakció rá.
Én felvetettem a lehetőségét, és továbbra is benne vagyok, támogatom, elég rugalmasan rá is érek, úgyhogy tőlem nem függ a dolog, de mostmár inkább augusztisban kellene valami dátumot kijelölni, mert a június közepe már túl közel van !
Mondjuk lehetne valami augusztus eleje, 5-10 környékén.
Aztán aki ráér, támogatja, szeretné összehozni az jelezze és összehozzuk valahogy, csak kell akkor egy hely, és pontos időpont !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #2721 üzenetére
Az jó, illetve nem jó !
Szerinted hogy lehet megoldani a levegő problémát, tusz olyan normál kompresszort vagy valami egyéb célra szánt, pl. vasúti, vagy teherautóban levő légsűrítő, ami rendelkezik megfelelően nagy légszállítással ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Goliat24
csendes tag
válasz Batman2 #2725 üzenetére
én egy IFA kompreszort csináltam meg.Mondjuk még ez is kicsi de egy hajdú bojler tartálya tökéletes lett a levegő tárolására 12atm tudott tárolni csak időbe került feltermelni.Na mind1 már nincs meg mert anyáméknál volt de nekik utban volt szóval ez van.
de ez elég volt hogy egy kissebb elkülönített részen lehetett vele homokfújni én spec egy 125 ös csepelt kompletten le homokoltam vele igaz mondom türelem kell mert ez a tartály míg megfleleő nyomást eléret 6-8 bar kell ahhoz hogy rendesen lehessen homokfújni.Ja nekem aug eleje nem jó akkor van a cégnél a leállásés persze mindenki szabin van csak a mérnökök nem akik a karbantartást vezetik ez van.
Mercedes-Benz W123 220D 1976, Mercedes-Benz W123 200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Goliat24 #2726 üzenetére
Jah, az IFA konkrétan bennem is felmerült, mikor teherautóra gondoltam, mi más is lehettett volna elsőre.
De most jutott eszembe még egy ötelet, de tulajdonképpen a Te megoldásod is hasonló volt, csak tovább volt fejlesztve !
Szóval elsőre valamilyen gázpalackra gondoltam, lehet CO2, vagy N2 is, mindegy, aztán eszembe jutott, hogy lehetne sűrített levegős palack, és a Te megoldásod végülis ez volt, csak ráadásul már a tölése is meg volt oldva.
Odáig én is eljutottam, hogy a palackot fel kéne tölteni , és ott az is jó, ha a kompresszornak kevés a légszállítása, csak legyen elég magas nyomása, legfeljebb sokat kell várni, de arra nem volt tippem, hogy konkrétan milyen kompresszoral tudom ezt megoldani.
De a bojler nagyon jó ötlet, vagy egy 120-150l-es tartály !
Kár hogy már nincs meg Neked, meg kár hogy aug. elején épp nem érsz rá, nem mintha még bármi is el lenne döntve. . .
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
HDave
csendes tag
válasz Batman2 #2727 üzenetére
Sziasztok!
Megoldódni látszik a vizsgáztatós problémám. Holnapra vége a kálváriának, holnap vizsga. Mindenki mormolja a hitének megfelelő imákat, hogy még 1-gyel több 123-as vonulhasson.
Amúgy lennének további kérdéseim: Egyik, ahogy hallottam, a 123-asok gyakori gondja, a vákum központi zár. Mikor elhoztam az előző tulajtól, elég lassacskán de működött... Azóta sajna volt ennél a lehúzós zuglakatosnál, aki persze az indexeken, belső téren kívül a jól megérdemelt honoráriumáért volt kegyes a központi zárat is leb*szni nekem. Hogyan látnátok neki egy ilyennek? Hol kezdjem, mit kapjak szét, vagy inkább keressek meg valakit aki látott már vákumos központi zárat?
Másik dolog: Érdekes megoldás, a kocsim jobb első ablaka elektromos, többi tekerős. Be lehet szerezni a többi elektromosításához a megfelelő alkatrészeket? Hogyér? Hol érdemes? Mekkora meló szerintetek? Mennyire tudom összerakni? Vagy csak tekergessek, ne barbárkodjak?
Mindenképp érdekel a találkozó, bárhol. Augusztusra szerintem le is leszek fújva, meg mindenféle egyéb, hogy büszke lehessek.Dáid
W123 200D 1981 -
fecx
csendes tag
.
Mercedes-Benz W-123 240D 1978
-
-
Babszivacs
csendes tag
Hi!
fiúk lehet valahogy segíteni házilag a kormány holtjátékán?
Egyébként néztétek ma de. a Discovery-n a "wheelers deelers"-t?
Nem mostani adás volt mivel egy -elmondottak szerint- 20 éves w123 230 E -t újítottak fel.
Mint a kisgyerekek a minimax előtt úgy ültem és néztem -
Babszivacs
csendes tag
hi!
szerintetek kék első könyöklőt hol érdemes keresni?
-
Puttyos
csendes tag
válasz Babszivacs #2732 üzenetére
NEKEM MEG IS VAN! Felvettem, még régebben! Igaz hogy csak asztali dvd-merevlemezes felvevő winchesterén és nem nagyon lehet máson lejátszani! Legalábbis nem sikerült még rájönni a formátumára, de ha kell és aki küld lemezt le tudom másolni!!!! Aztán lehet próbálkozni, hátha valami lejátssza!!!
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
A filmecske egy ideje nekem is megvan, mostantól közkincs ékes magyar nyelven.
[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Mintcar #2737 üzenetére
Kár, hogy blokkolták, ez a kedvenc sorozatom a Discoveryn!
Megint voltam kint Ürömön, mert a múltkor nem tudtuk megállapítani, milyen kulissza is kell nekem, most vittem a töröttet.
Rákérdeztem, hogy jobb hátsó fékhenger van-é, de abból is van vagy két fajta.....
Legközelebb úgy megyek, hogy leszerelek mindent ami kell és elviszem példának![ Szerkesztve ]
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Batman2
őstag
válasz Puttyos #2734 üzenetére
Szevasz
Az nagyon jó !
Ha valahogy, videomegosztó, mél, vagy lemez + posta el tudod juttani, az nagyon jó lenne, mindenképpen érdekel !!!
Hátha, az élvezeten kívül valami hasznosabb, érdekesebb műhelytitkot is el lehet belőle lesni !
Ha kell, küldök lemezt.
Köszi !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #2735 üzenetére
Nem rossz, csak sajnos, ahogy sejtettem, olyan gyorsan, felületesen, csak egy egy mozzanatot mutatnak meg a munkákból, csak felvillanáts szinten, nem mutatják végig az egészet, szóval ebből sajnos nem tudom meg pl. hogy a szélvédőt hogy cserélték ki, egyáltalán milyen fajta volt és mit kapartak ki, mit nyomtak be a tömítésnél, hogyan, hova ?!!!
Ez a baj az ilyen műsorokkal, csak fel-fel vilantják a dolgokat, de azért jó volt látni, ilyen tempóval, ahogy, látszólag játszi könnyedséggel kijavították a hibáit, szervizelték a motorját !
Másik, hogy ugyan valamelyest értek angolul, de azért ez még magyarul is szép tempó, ahogy a fazon beszélt, szóval csak el-el kaptam belőle részleteket, azért magyarul az igazi !
Mindenképpen köszi, hogy belinkelted !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Hi
Csütörtökön voltam a motorfelújítást végző szerelőnél, megbeszéltem vele, hogy ez így nem ok, a kompresszió szar a mérés szerint, a sűrűbb olaj trükk sem jött be, szóval nincs más hátra, mint szétszedni a motort és szemrevételezni, mérni az alkatrészeket, hogy mi nemstimmel, mi nincs a helyén, mi kopott már el ???!
Hétfőn megyek a szerlőhöz és akkor elvileg, remélem gyakorlatban is megtörténik a szétszedés, megbeszéltem a fazonnal, hogy végig ott akarok lenni és fotózok is mindent !
Tegnap elmentünk Veresegyházára vasútmodell kiállítást néztünk meg.
Autópályán mentem, de tartósan csak 110-el, a hivatalos utazótempójával mentem, előzéseknél gyorsítottam csak, max gáz állásban egyik alkalommal 125, következőnél 130-ra gyorsult fel, de nagyon lassan, nehezen.A poén az, hogy 60nál elkezdtem gyorstíni a jól átmelegedett, de a hőfokmárő szerint csak normál hőmérsékletű motorral és csak azt vettem észre, hogy már padlógázt nyomok neki és a mutató a csigánál is lassabban kezdett csak emelkezdni a 60-ról !!!
A jól beállított, kopott motorom is sokkal energikusabb volt, mint ez, ez egyszerűen szar !
Megint volt olajfogyasztás, ezért vettem egy flakon olajat a benzinkútnál, tankolás és olajpótlás után mentem ki a kútról.
Hátranéztem és csak szőrnyülködtem, eszméletlen kékes, fehér füstfelhőt produkált.Aztán az út úgy felétől kezdve megváltozott a szaga és kevesebb volt a látható füstje, olyan kerozin, petróleum szagúvá vált a kipufogó gáz, akorábbi aszfalt szerű, eszméletlen büdosről.
Visszaindulás előtt ellenőriztem a motorolajat, valamivel kevesebbet kellett utánatölteni és az volt az érdekes, hogy az olaj a nívó pálcán nem fedte az egész felületet, hanem összefutott a közepére, mintha nem tapadna, nem kenné a felületet !!! ??
Ilyen volt melegen, majd visszaindulás előtt, lehülve is ???Amúgy a benne levő 20W50-es olaj keveredett Mol 15W40-es Diesel olajával, arról nem szólt a flakon, hogy szintetikus é vagy sem, de feltélezem, hogy nem.
Szóval lehet, hogy a két olaj nem szereti egymást ??
És az lehetséges, hogy a motorolajba valahol üzemanyag, gázolaj keveredjen ??
A szag változásból jutott eszembe, és akkor érthetőbb lenne az is hogy összefut a pálcán, nem ken rendesen.Ki tudja megmondani, hogy melyik fajta adagoló olajozása megy a motorról, szóval azzal közös és melyiké önálló ??
Próbáltam a szervízkönyvben valami infót találni, amit találtam, a szerint az MW szivattyú motorral közös kenésű, az M/RSF pedig önálló kenésű.
Erősítse, vagy cáfolja valaki, egyébként az adagolómon nincs látható kenőolaj vezeték.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #2737 üzenetére
Sezavasz
Örültem,h ogy magyarul is meg tudom nézni, erre blokkolva van !!!
Ugyan milyen szabályzatot sértett meg az anyag, netén szerzői jog ???
Tedd fel valameyik másik videimegosztóra, mondjuk a Youtube-ra, onnan csak nem tüntetik le, pláne magyar nyelven.
Mindenképpen köszi !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Batman2 #2744 üzenetére
Újabb!
Olyan szerencsém volt, hogy a régi gazdája ki akarta dobni, pedig sokkal jobb állapotú szerintem, mint amivel most járok. Mondtam neki,ha ideadja, nekem kell, ígyhát megkaptam ingyé.
A hétvégén hozzákezdek a javításának (törött kulissza csere, hardy-tárcsa csere, lyukak foltozása, stb.).
Beszéltem egy karosszéria lakatos sráccal, aki azt hajtogatta nekem, hogy miért vinném fényezőhöz, amikor azt én is meg tudom csinálni, csak legyen erőm és kitartásom a csiszolásokhoz. Ígyhát ha majd ott tartok, veszek egy festék fújó pisztolyt és kipróbálom, nekem eddig általában megfolyt, de majdcsak sikrül.
Ezt a homokfújást is kipróbálom majd, érdekel mi lesz az eredmény.MB W123 300D 1981-ből!!!
-
t.zsolti
tag
válasz Batman2 #2742 üzenetére
hali
ha az üzemanyagsziv.folyna csak nőne az olajszint,nem?a 15/40-es olaj sima ásványolaj, a motorolajak keverhetök egymással ,csak pénzkidobás szintetikus v.félszin
olajat beleönteni.esetleg azt nézd meg ,hogy a hűtővíz fogy-e,bár akkor inkább ilyen barnás emulzió lessz az olajból .MB 123 3.0d
-
Danny_L.hu
tag
válasz Batman2 #2742 üzenetére
Hello
Tudtommal az adagolót a gázolaj keni maga, de lehet hülyeséget mondok, a szerelőm mondta, hogy ezért baj hogy alacsonyabb a kéntartalma a gázolajnak manapság, a kénesnek jobb volt a kenése. Amúgy a motorolaj keverést én mellőzöm, ha 15W40 akkor 15W40-et töltök utána és ha lehet azonos típusút/márkájút. Persze a te esetedben eléggé nehézkes lenne 20W50-et szerezni, nem kapható minden kútnál. Bár ha ásványit kevers ásványival, akkor baj nem lehet, de szerintem a 15W40 és a 20W50 között akkora a sűrűségbeli különbség, hogy az okozhatta ezt az érdekes jelenséget amit leírtál.
Templomegere kéne ide ő megmondja majd a frankót, gondolom este felé otthon lesz és válaszol majd.[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #2745 üzenetére
Szevasz
Ez nagyon jó szerzemény volt akkor, a fazon is rendes volt, hogy nem kért érte pénzt, hanem odaadta, hogy legalább Te akkor megmented, ritka manapság az ilyen !!!
Más:
Most este nagyon felhúzott egy barom állat, a zebrán majdnem elütött, pedig hárman is mentünk át !
[OFF]Egy picit sem lassított, ment vagy 70-nel legalább, sőt mé éppenhogy gyorsításban volt és inkább átment kicsit a szembe sávba centikkel mögöttünk.Meglehetősen moderált, visszafogott ember vagyok, de az ilyen esetekben már egyre nehezebben bírom, egyre nagyobb a feszültség bennem, legszivesebben kiszedném a komát és a fejét a saját motorházán verném szét és egyszer annyira felhúznak, hogy meg is teszem, pedig sohasem volt még erőszakos cselekedetem.[/OFF]
Nyugtassatok meg, hogy ez csak egyedi eset, csak én látom ilyen rosszul a dolgot. . .
De ha nem így van, akkor nem tudom hová tartunk, mert a városi közlekedésben egyre több ilyen brutális, erőszakos megnyilvánulást tapasztalok.
Nagyon tetszik a 300D 5 hengeres motorjának zenéje és kétségtelen jobban lehet vele élvezni az utazást, nem erölködik annyira, mint a 200D, ezzel a nagytömegű kasztnival.
Bár ahoz, hogy én lecseréljem a 200D-met, ahoz már legalább egy turbódízel 300-as kellene.
Ez a ragaszkodás, még ha lehet, kicsit kóros is.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979