Új hozzászólás Aktív témák
-
w123coupe
csendes tag
válasz Batman2 #2198 üzenetére
Szia Batman2!
Két dologból jött össze: imádom a w123 coupe-t külalakra(no B oszlop, hatalmas ajtó stb.), viszont dieselelkötelezett vagyok, sose volt benzines autóm, mármint saját tulajdonban.
Jó hír számomra, esetleg számodra is, hogy én is debreceni vagyok. Esetleg összefuthatnánk egyszer egy kis eszmecserére. A váltót még nem hoztam el, de egy 126-os 300D motorról lett leszerelve, még árban sem egyeztünk meg, de kb 50 körül lesz.
Üdv., w123coupeMB W123 COUPE 300D 1978, alias pirate!
-
Batman2
őstag
válasz w123coupe #2201 üzenetére
Szevasz !
Ez tényleg jó hír, hogy Te is debreceni vagy !
Megbeszélünk valamit, aztán összejövünk, pl. akár az egyetem parkolójában.
Én még nem tudok a járgányommal menni, mert még nincs teljesen kész, de már tényleg hamarosan meglesz, ha minden igaz.Szívesen segítek ezsmeileg és gyakorlatban is akár !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
w123coupe
csendes tag
válasz Batman2 #2205 üzenetére
Elméletileg ugyanaz a 300D motor, mint az enyém, a kardán biztos nem jó, afelfüggesztők meg majd elválnak, hogy jók-e. Persze csak akkor hozom el ha fel lehet tenni rá.
Egy alvázfelújítást nekem is kell csinálni: padlólemez, különösen a taposók és a doblemezek, meg a küszöbök is. Te kivel csináltattad meg és mennyibe volt?
Üdv,: w123coupeMB W123 COUPE 300D 1978, alias pirate!
-
w123coupe
csendes tag
Sziasztok!
Esetleg valaki nem tudná-e megmondani, hogy ha alapjáraton a nyomás leesik 2-re az jó vagy rossz? Egyáltalán mit vonnátok le belőle? S ha gázt adok akkor megint maxon van?
Előre is köszönöm.
Üdv,: w123coupeMB W123 COUPE 300D 1978, alias pirate!
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #2196 üzenetére
Szia!
Nekem tavaly lett cserélve a hűtő, és hát ami a járatokból kifolyt az valami kriminális volt.
Mikor mentem a gépért a szerelőhöz, behivott a mühelybe és rámutatott egy kb fél méter átméröjü fekete trugyis iszapos tocsára, és azt monta hogy a motornak a viz járataiból mosta ki .
Egyépként nekem ha jól emlékszem olyan termosztátot rakot bele ami 92 fokon nyit ki teljesen, bár én egy kicsit sokallom .w123 200D 1.1millió km+
-
hellinger
csendes tag
Sziasztok!!! Megint készült egy kicsit az arany 123 mercedes, ha van kedvetek nézzetek bele......www.hellingerveteranauto.eoldal.hu
W 123 2.50 automatic 1976. / W 123 220D,1977 /
-
hellinger
csendes tag
és köszönöm a hozzászolásokat.......
W 123 2.50 automatic 1976. / W 123 220D,1977 /
-
Batman2
őstag
válasz w123coupe #2206 üzenetére
Szevasz
Én Józsán csináltattam, egy haverom kollegája vállatla el, a haverom rábeszélésére és e miatt olcsóbban, mint ahogy akarta előszőr.
A szélvédőkkelegyütt 170ezerért csinálta, bár még akart kérni tizet, de én tartom magam ahoz, amiben egyszer megállapodtunk.
Még ha a szélvédő keret feszítóje nem lett volna megroncsolva, akkor talán később adtam is volna neki még tizet, de így nem, mert az csúnya.
Amúgy 200ezerért akarta volna vállalni + a cuccok beszerzése.Én szereztem be hozzá az össze elemet, őcsak a festéket, alvázvédőt, tapaszt és egyéb hasonló cuccokat vette.
Amúgy úgy tűnik,hogy jól dolgozott, bár a végét már kicsit összecsapta, mert már nagyon unta, meg keveselte a pénzt.
Egyébként úgy állt neki a dolognak, hogy el sem vállalja, csak a haverom miatt vágott bele.Alapjáraton asszem 1.5-ig írja az én szervízkönyvem jónak az olajnyomást, tehát ezzel semmi baj !
Nekem is általában 2 körül volt alapjáraton, ha jól bemelegedett a motor, hosszú menet után, nyárom, melegben, akkor ment le 1.5-re, vagy kicsit alá is.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
Srácok , érdekel valakit W123 dieselbe komplett klíma ? a ma estig van foglalásom rá , 120e ft az ára cakpak, minden cullangjával , 2-es szériás a kocsi !
-
Batman2
őstag
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #2218 üzenetére
Ezek szerint az valami más konstrukciós megoldású, hogy a 123-as motorkhoz képest ennyire alacsony az olajnyomása ??
És még így is megfelelő.
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #2219 üzenetére
nem ennyi az olajnyomása , hanem a 0,3 bar -os alapjárati olajnyomás még okés , ez alatt már baj van . Ugyanúgy mint a W123-nál . Ott is meg van határozva a minimális olajnyomás alapjáraton és fordulaton is . Az alapjárati a W123-nál valószinüleg ugyanúgy 0,3 bar . Tehát nem ez a jó érték , de még elfogadható . Ez alatt javitani kell .
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #2220 üzenetére
Szevasz
Nekem a szervízkönyvemben 1.5 van minimumnak írva, bar-ban, alapjáraton, lehet, hogy kicsit túlzásba vitték, sokminden hibása abban a könyvben , nem tudom, mit ír vajon az eredeti német kézikönyv !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Babszivacs
csendes tag
HI!
S.O.S.
Keresek 1983 as W123 200 D mercihez adagolót. 615 ös jelzéssel.
Köszönöm
-
Templomegere
senior tag
válasz Babszivacs #2222 üzenetére
615-ös jelzéssel ? az milyen ?
vákumszabályzásu vagy röpsújos? évjárat szerint röpsújos , de ki tudja .....
fénykép esetleg ?
-
Hangyaírtó
csendes tag
válasz Templomegere #2225 üzenetére
üdv templomeger!
milyen cd az amit említesz, magyar?
HangyaMercedes-Benz W123 2400D 1977
-
Mintcar
tag
válasz Babszivacs #2222 üzenetére
Hali!
Nézd meg ah-n van rola kép is, a keresőbe ird be mercedes 123 és kidobja, kép is van rola.
[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
válasz Hangyaírtó #2226 üzenetére
német
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #2225 üzenetére
Szevasz
Rendben, kösz.
Ezek szerint ezt is rosszúl írja a ez a szervíz könyv.
Sajnos nagyon sok helyen van benne hiba, érthetetlen leírások, stb.
A kaspcolási rajzban is vannak hibák és sokminden nem is úgy van a járgányon, mint ahogy azt rajzolták.
Hát ez van.
És ezt adták anno, vagy 12 éve 3000-ért.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Dawess
csendes tag
Szevasztok!!!
Nah, van hírem...Az 5-ös váltó, kulissza, nah meg a kardán és minden ami hozzá tartozik 90-95 db ezresért eladó /forint, korona árfolyamától függően/ Nem tudom alkudható-e, szerintem nem, de mindenképp még én is gondolkodok rajta...
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Mintcar
tag
Esetleg valakinek :-)
w123 200D 1.1millió km+
-
w-123
csendes tag
válasz Templomegere #2234 üzenetére
szia mikor jősz pestre? mert ha meg van még a kétzonás kőzépkonzolod akkor találj ki egy árat rá, ird meg ,azt válaszolok rá
-
w-123
csendes tag
válasz Templomegere #2237 üzenetére
ok .kb mikor jősz pestre legkőzelebb?
-
Goliat24
csendes tag
Sziasztok!
Nekem egy 1976-os évjáratú 220D-m van napi használatban.
Miskolc-Ózd viszonylatot járom és az olajnyonmás szerintem teljesen normális ha 2 alá megy egy kicsit kb 1,5 ig alapjáraton.Nagyonsok km et belecsavartam már és szerintem a 123-as a legjobban eltalált modellje a mercinek.
Az autó folyamatosan karban van tartva fogyasztása 6,7-és 7,5 között van ha nem nyomom 110-120 fölé. Télen nyáron remekül működik. Télen mondjuk -10 alatt kicsit nehezebben indul de max. 2 ra eddig még mindig el tudtam vele indulni.
most túráztunk Lengyelbe egy haverral neki egy öreg BMW je van de a bömbi csak jelenthet a mercinek.Ja ha vki tud akkor keresek kormányművet, újjat felújítottat utángyártottat mind1.
Mercedes-Benz W123 220D 1976, Mercedes-Benz W123 200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Üdv a társaságban !
Bizony, jók ezek az autók !!!
A másik járgány, a 200-as az is megvan, vagy az csak volt, amít írtál az aláírásodban ?
Ha igen, akkor Te is igazi gyűjtő vagy !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Goliat24
csendes tag
Megvan a másik is üzemképes de most ki van vonva ideiglenesen
egyszer majd elkészül.szépen lassan csinálgatom
Mercedes-Benz W123 220D 1976, Mercedes-Benz W123 200D 1979
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Egy olyan kerdesem lenne, hogy egy esetlegesen hibasan berakott porlasztocsucs, tonkre mehet olyan 15000km alatt? Lagalabbis azt gondolom mert miota csereltek, a kipuffogocso peremen allandoan korom van, es a foldon is, inditastol szamitva nehany masodperc mulva egy szep fekete korom karika lesz. Az auto gyorsitaskor erosen fustol, sotetben a mogottem levo auto fenyszoroja megvilagitja, akkor latszik, de terheles nelkul uresben meg-meg turaztatom nem fustol. Nemreg elvittem egy masik mesterhez.
Amit kertem tole - amit feleltra masnapEllenorizze a pcsucsokat - nem ellenorizte mert azt montam 10 honapja csereltek nem lehet baja.
Pcsucs csere utan csilingel a motor hidegen - a 124-es ujjab es azok is csilingelnek hidegen.
Ellenorizze a szelepbeallitasokat, ha kell allitson rajta - konnyen indul, biztosan jo, nem kell ellenorizni.
Fustol gyorsitaskor - beallitotta fustolest, (vagy valami ilyesmit mondott ).
Na, azota jobban fustol, es most is 30 fokban csumara kitekert dusitoval es kis gazzal kell inditanom, kulonben azonnal lefullad, pedig olyan szepen indult a minuszokban is, ja es zabalja az uzemanyagot.
Nektek mi a velemenyetek errol, es a mester valaszairol???!
Ja es bocs az ekezetek miatt[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
w-123
csendes tag
válasz Templomegere #2239 üzenetére
szia van a kőzépső box azon van a 3db kapcsoló ,fűtéscsap, ventilátor,stb.az felett van aza huziga abbol van 1-es és van 2-es [nekem a 2-es kellene}a három kapcsolonak van egy müanyag konzolja ami a fűtés boxhoz van csavarozva ill szegecselve na nekem az kellene mert a szerelőnek nevezett kontár három fele tőrte sajnos megműanyagozni nem lehet, mert hűlye műanyag.neken radiátor sem kell mert van vagy 5db ventilátor is van vagy ugyan annyi.nekem csak az a kisbizbasz konzol kellene de nagyon.tudsz segiteni vagy valaki tud segiteni vagy menjek ki űrőmre
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #2243 üzenetére
Szevasz !
Mintha csak az én szerelőm válazsait hallanám, az is ugyanezt mondaná, mondta az én kérdéseimre, amik hasonlóak voltak !
Ha jól emlékszem, Templomegere is írta, ha nem megfelelően rakják be a porlasztókat, nem cserélték alatta a tűzkarikát, koszos, nincs megfelelően meghúzva, nincs megfelelő hőelvezetés a megfelelő kontaktus hiányában a porlasztótest és a hengerfej között, akkor pár tíz de pár száz kilóméter alatt biztosan beég a porlasztócsúcs !!!
Szóval könnyen elképzelhető, hogy nálad is ez történt, e mellett még a befecskendezési idők sem biztos, hogy megfelelőek.
A szelephézagok és nyitási-zárási idők is számítanak persze, hogy hamarabb kiengedi a robbanó keveéker, vagy sem pl.
Szóval ez a szerelő nem szerelő, ezt elrontották rendesen !
Az a baj sajnos, hogy itt sincsenek sokkal jobb szerelők, talán egy, akinél nagyon rég jártam, az ugyan sokmindent nem tudott mondani a motorra, csak azt, hogy fel kell újítani, de a szelepeket nagyon jól be tudta állítani, mert csörgős hangból olyan mélyen dohogó hangú motort csinált , hogy csak hallgattam és jól is ment a járgány.
De végülis én sem ezzel újíttattam fel, azt sem tudom, hogy dolgozik e még az a fazon.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #2246 üzenetére
Hali!
Tűzkarikát biztosan nem cseréltek először. Olyan 1000km-t mentem vele, mielőtt visszavittem, hogy nagyon nem koser az egész, és akkor cseréltek tűzkarikát.
Azt is mondtam Nippon Densol pcsúcsot rakjon bele, és Bosch tűzkarikát, ennek ellenére kaptam valami Monardieselt vagy Superdieselt mert Nip.Den-t fölösleges beletenni a tűzkarika meg jó még.
Mindegy, hagytam magam megvezetni, rá is b@sztam.w123 200D 1.1millió km+
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000