Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
-
Ezekiell
veterán
Kb megtudthattad a véleményét arról, hogy az öncenzúra és kussolás helyett, ha az egyenes beszéd némi pénzvesztéssel büntetett, akkor "ám legyen". Neki futja rá, hogy ne kelljen meghunyászkodnia.
vs azonnal korlátozza az ellenzéki twitter fiókokat Törökországban, hogy nehogy letiltsák az egész twittert, mert akkor pénzt vesztene
ennyit a hitelességről, jó példa volt, köszi
ha meg neked nem nyilvánvaló, mikor mondott baromságot, az a te problémád (és bizony probléma) - lásd WFH véleménye (morális alapon ellenzi a WFHt? ő? morális alapon? na menjen a picsába)
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Minden országban a helyi törvények szerint kell minden vállalkozásnak működnie.
Érdekes, a Wikipedia pl nem fogadta el a török kormány kérését cenzúrára, hanem bíróságra ment, és nyert is. Lehet meglepő lesz neked, de elég sokszor nem törvényes, amiket kérnek a kormányok. Musk persze inkább becsicskul azonnal. Az igazság nagy bajnoka, az.... Szánalmas.
A WFHnál látom neked se sikerült megértened, hogy Musk ÁLTALÁNOSSÁGBAN beszélt a WFHról, nem a saját cégéről. Azt meg nagyvonalúan sikerült elfelejtened, hogy morális okokra hivatkozott, nem munkaszervezésre vagy bármi hasonlóra. Ő, morális okokra... Szánalmas #2.
Nyugodtan lehet Musk autokráciáknak becsicskuló, meg mikromenedszelő farok is, egyik se gond - a gond az, hogy közben hazudozik a motivációjáról, a mindenről, a fanok meg beszopják az egészet, mert nulla kritikus gondolkozást sikerül művelniük a kis bálványukkal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Geller72
veterán
Elektromos autó-szerviz azért egyszerűbb. Ahogy maga az autó is lényegesen kisebb meghibásodási arányt tud. Egy mai, korszerű benzin/diesel autó kiba bonyolult és millió hibái lehetnek. Ebből a szempontból az elektromos szerintem lényegesen jobb választás. Oké, hogy egy akkupakk sokba kerül, de elég sok gart is kapsz hozzá. És lehet, hogy az akupakkon kívül, a fék/futómű (ezek "fogyó" alkatrészek mindegyikben tehát nem számít) jöhet szóba, autovillamossági gondok, de ezen kívül átléped azt a rengeteg egyéb hibalehetőséget, amivel szembekerülsz biztosan egy belsőégésű kocsinál. Példa. egy 4 hengeres dieselnél, ha porlasztócsere (porlasztó-csúcs) van, az gyári cuccokkal szervízköltséggel egy mai autónál közel sem biztos, hogy megáll fél millánál. (Céges buszokban ez nálunk 670k). Kettőstömegű, turbó..etc.
Kolléga i3-ja ~5 éve van meg, a fékeken kívül, meg egyéb használatból eredő "fogyásokon" kívül semmit nem költött rá. Sajna már nem gyártják és igen, kiba drága volt és most sem olcsó. Elég nagy baj ez. . -
Ezekiell
veterán
wikipédia adományos alapítványi hobbi, megtehetik, hogy 3 évig le legyenek tilva mert beleállnak a politikába. 2017-2020 közt.
Ez rendben is lenne, csak közben Musk azt mondja, hogy ő a szólásszabadság bajnoka, és nem számít neki a pénz. Akkor hazudott? A kérdés költői, tudjuk a választ.
Engem az zavar, amikor hazugságot és butaságot terjesztetek, hogy térítsétek a gyűlölet klubba az embereket
Semmi ilyesmit nem tettem, visszautasítom a vádaskodásodat. Az, hogy nem vagy képes megérteni, hogy Musk hazudik folyamatosan, vagy tudatosan kizárod az agyadból ezt, az csak téged minőpsít.Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Shadowbull
addikt
"Egy dologban vagyok biztos: az nem működik meetingeken, hogy fele ember egy szobában, másik fele meg egyénileg online"
De, tökéletesen működik az is.
"millió jelentkező pár ezer helyre"
Ez egy nagy kamu. Németországban alig találnak embert.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
", úgy tűnik jellemzően jobban állja az idők vasfogát a teslák"
Valójában nem nagyon tudjuk felmérni, mert az utcán lévő Teslák túlnyomó része pár éves.
De az öreg Teslák nem túl pozitív példák, rengeteg gond van velük és baromi drága a javítás, ha lejárt a garancia.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
#56573440
törölt tag
A garinak mi köze a biztosítóhoz? Garis autót is gtkra ütnek alólad. Ha a felfüggesztés rögzítési pontja sérül amihez elég ha 20-al nekigurul valaki és csak egyben cserélhető az egész hátsó traktus, azt biztosító leirja gtkra, ha tesla csinálja ha Józsi a sarkon. Ha garis ha nem. A biztosító mond egy számot érte, abból nem veszel hasonló korút másikat általában.
A javíthatóság romlik ezzel. És ennek jól láthatóan sokan örülnek. Ha egybe préselnék az autót valszeg még jobb lenne szerintük vagy nem tudom...
Volt riport a hazai tesla márkafüggetlen szervizesekkel is, ők is mondták hogy az y az ggwp részükről valszeg... Apple 2.0 az egész, csak tudnám miért jó ez nekünk...
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Nézd, nálunk teljesen össze -vissza van hogy ki mikor van benn az irodában, mikor van otthon. Jópár megbeszélés zajlik úgy hogy a csapat fele bent ül egy teremben, mások kívülről csatlakoznak. Minimális odafigyeléssel minden gond nélkül működik. Persze megvan hozzá a megfeli hardver is, jó minőségű cuccokkal, nem egy laptopon keresztül akar húsz ember beszélni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Attól még nem kéne hazudoznod.
"Minden autót eladtak"
Egyrészt nem adtak el minden autót mert rengeteg van ma is készleten, másrészt még a Tesla is eljutott oda hogy a termelést a megrendelésekhez igazítsa. Más mondjuk már húsz éve minden autót megrendelésre gyártott, de ne legyünk telhetetlenek.
"Minden autót eladnak, amit gyártanak."
persze, mert csak annyit gyártanak amennyit megvesznek, de messze nem használják ki a rendelkezésre álló kapacitásokat.
"A tesla pedig minőségben teljesen pariban van bármelyik másik márkával. "
Nem, messze az iparági átlag alatt van minöségben.
"Más szempontból sokkal tartósabb"
Valójában fogalmunk sincs mennyire tartósak. A legöregebb S/X-szel nincs túl jó tapasztalat, a 3/Y nagy része meg még fiatal.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
8th
addikt
1. Senkinek sem vagyok a klónja. 2. Ajánlom figyelmedbe ennek az autobild használt tesztnek a papír alapú verzióját ahol 3x ilyen hosszan sorolják a problémákat a két éves autóval kapcsolatban.
mod. És nem, nem azért szarozzák mert tesla hanem azért mert olyan amilyen. Megjegyzem pont ugyanígy lefikázták az vw id3-at is a hibái miatt pedig az a saját kutyájuk kölke.
[ Szerkesztve ]
-
Alaaf Pi
aktív tag
Kompozit anyagoknál nem feltétlen csak anyagi kérdés volt eddig, mert a műgyantát kipucolni a szálak közül nem feltétlen egyszerű úgy, hogy a szálak ne sérüljenek, a tulajdonságai ne nagyon változzanak.
Műanyagoknál a probléma: PA6, PA6, de hogy mi keveredett még bele, üveggyöngy, szénszál, üvegszál, akármi, azt nem biztos, hogy olyan könnyen meg lehet mondani, és így más PA6 hulladékkal együtt feldolgozni. Valamint ezeket a töltelékeket nagyon macerás kivenni belőle. Vagy a zsírkővel tuningolt POM-ból.
-
Alaaf Pi
aktív tag
A ledarálás és útalapnak használás nem igazán újrahasznosítás. Ez amúgy ezer éve ismert módszer, a NABI buszokra is ez a sors várt selejtezéskor a gyár elmondása szerint is, jó 15 éve, mikor Kaposváron jártam náluk.
Nem mondtam ellent neked, inkább jeleztem, nem kizárólag anyagi kérdés az újrahasznosítás: ott sok múlik azon, mennyire tudod a szálakat és a mátrixot szétválasztani, mennyire roncsolod, rongálod a szálakat e folyamat során.