- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Elektromos autó-szerviz azért egyszerűbb. Ahogy maga az autó is lényegesen kisebb meghibásodási arányt tud. Egy mai, korszerű benzin/diesel autó kiba bonyolult és millió hibái lehetnek. Ebből a szempontból az elektromos szerintem lényegesen jobb választás. Oké, hogy egy akkupakk sokba kerül, de elég sok gart is kapsz hozzá. És lehet, hogy az akupakkon kívül, a fék/futómű (ezek "fogyó" alkatrészek mindegyikben tehát nem számít) jöhet szóba, autovillamossági gondok, de ezen kívül átléped azt a rengeteg egyéb hibalehetőséget, amivel szembekerülsz biztosan egy belsőégésű kocsinál. Példa. egy 4 hengeres dieselnél, ha porlasztócsere (porlasztó-csúcs) van, az gyári cuccokkal szervízköltséggel egy mai autónál közel sem biztos, hogy megáll fél millánál. (Céges buszokban ez nálunk 670k). Kettőstömegű, turbó..etc.
Kolléga i3-ja ~5 éve van meg, a fékeken kívül, meg egyéb használatból eredő "fogyásokon" kívül semmit nem költött rá. Sajna már nem gyártják és igen, kiba drága volt és most sem olcsó. Elég nagy baj ez. .
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...