Új hozzászólás Aktív témák
-
stellaz
addikt
Szerintem majd akkor jön a cumi, amikor rájönnek a tömegek, hogy már most id drágább a nyilvános töltőn tölteni, mint a hagyományost tankolni és a töltőket csak valami kárára lehet elhelyezni (járda, parkoló).
És akkor még hol vannak azok a bevételek, amiket most a benzinesen szednek be?!
Az már most is látszik, hogy tölteni a lassan töltő autókat nagyon drága lesz, márpedig az elérhetőbb autók ilyenek jellemzően.
Elég luxus dolog lesz ez a villanyautózás.
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
Shadowbull
addikt
"a tőzsdei ár elsősorban a jövőről szól."
Valóban, a tőzsde mindig a jövőt árazza, de én is arról beszéltem.
"itt akár 2 éven belül utolérheti a Tesla a Toyotát"
Lehetséges, de a Toyotának az európai piac sokadlagos jelentőségű.
"Elaludtak a japánok, talán ők lesznek az e-autózás legnagyobb vesztesei."
Én ezt nem így látom. De ettől függetlenül,. nézhetünk más márkákat is, a Tesla mindenképpen nagyon magasra van árazva.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Dare2Live
nagyúr
"Az évtized végére kiderül, ki döntött jól."
? Ha nem lesz valami nagy csoda akkor 2035től EUban EV fogja adni az eladások túlnyomó részét ICE eladások 80-90%al lesznek alacsonyabbak már ha egyaltalán lesz ICE eladás.
Innen ha toyota úgy dönt, hogy ice, hibrid akkor a világ 2. legnagyobb EUs piacát bukta viszlát. Ha így dönt jól döntött?
Kínában közben robban az EVs piac. 2023 Q1ben már 25%. Toyotanak nincs EVje = lemondott a világ legnagyobb piacának 25%ról. Jól döntött?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...