Új hozzászólás Aktív témák
-
XtremLor
őstag
A lenyeg hogy hamar keszhez kaptad, es uj!
Nagyon sok logitech termekem van,osszegyult az evek alatt, a heten jott csak 2db, remelem nem lesznek rossz tapasztalataim a garnaciat vegzo tarsasagal, a gyarto termekeit kedvelem tobb fronton nem tudok jobb alternativat, de ha nem lesz gordulekeny a szervizeles, lehet en is valtok a jovoben.(#402) mate3553: Persze mergertem en nem mindegy 1e vagy 100e az adott termek megeri e javitatni vagy gazdasagosabb kuldeni egy ujat.
Kivancsian varom mi lesz az ugy befejezese.
"Legen...Wait for it...Dary"
-
PuffySite
tag
Elvileg.. az én egeremen is szétbarmolták a talpakat, meg olyan mikokapcsolókat tettek belem hogy még a szomszédban is hallani ha használom az egeret. Nekem már nincs kedvem panaszkodni, meg várni az 1 hónapos ügyintézésre, logitechből elég volt így ennyi.
"Vagy megszoksz, vagy megszöksz."
-
poli27
veterán
Nah megjött a csere G19-em, és nekem se jött levél a upstől, erre ma beállítottak vele, még jó hogy a szomszéd átvette!Amúgy már a g19s-t kaptam, tehát az új billentyűzetet!Hibának azt rónám fel, hogy ilyen dugóval kaptam :
de már írtam nekik hogy így nem tudom használni, kivi leszek mi a folytatása
-
SFAkos
aktív tag
Ha az #560-asban ajánlott Brain75-re gondolsz aki javít mindent, írtam neki, nem válaszol pedig azóta már jelentkezett be, de más is mondta már, hogy neki se írt még csak annyit se, hogy bocs de nem, szóval lehet már nem praktizál vagy nemtudom, még az is lehet ír majd.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nekem a fixit cserélte az M510 egeremet, pedig volt is szétszedve, és meg is repesztettem közbe az egyik csatit... Ráadásul nekem nem tartott egy hónapig! 2-2,5 hét alatt meg volt!
De miért, mi más módja lenne még ennek?
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
neooen
aktív tag
Üdv!
Ezen felbuzdulva írtam a Logitechnek (magyarul), mire ezt a választ kaptam: "Sajnálom, de a garanciális ügyintézést Magyarországon a FIXIT Kft. végzi."
Performance MX egerem haldoklik és csak február 8-ig van rá garancia. Az angol supporttal kellene fevennem a kapcsolatot vagy intéztessem FixIT-ékkel?! Egyszer már volt velük dolgom ugyan ezzel az egérrel kapcsolatban (dupla klikkes lett), de elég gány munkát végeztek...
Semleges értékelés oka: Az eladott vidokártyán a HDMI bemenet miniHDMI volt, amit én soha nem használtam és fel sem tűnt, hogy az nem a "hagyományos". Ezt nem jeleztem, ami a vevőnek kellemetlenséget okozott.
-
ConnorG
csendes tag
Hivatalosan NEM indul újra.
A Logitech teljes felelőssége és az Ön kizárólagos jogorvoslata a garancia bárminemű megszegése esetén – a Logitech saját belátása szerint - (1) a hardver megjavítása vagy cseréje, illetve (2) a kifizetett vételár visszatérítése, azzal a feltétellel, hogy a hardvert visszajuttatja a vásárlás helyére vagy más, a Logitech által esetlegesen megadott ilyen helyre a vásárláskor kapott nyugta vagy keltezett tételes nyugta másolatával együtt. A szállítási és kezelési költségek esetlegesen felszámításra kerülnek, kivéve ahol ezt az alkalmazandó törvény tiltja. A Logitech saját belátása szerint új, felújított vagy jó állapotban lévő használt alkatrészeket is felhasználhat bármilyen hardvertermék javításához vagy cseréjéhez. Bármilyen csere hardvertermékre vonatkozik a garancia az eredeti garanciális időszak fennmaradó részéig vagy harminc (30) napig, ha ez a hosszabb, illetve bármilyen további időtartamig, amely az Ön joghatóságában esetlegesen alkalmazandó.
-
mitkov77
aktív tag
Ezzel foglalkozom, tehát nem írok hülyeséget. Igen, ameddig nem a FIXIT garizta, addig kicserélték gar időn túl is, de ez a jó idő elmúlt. Már csak forduljon a FIXIT-hez válasz van, vagy ha ép szerencséd van az ügyintézővel, akkor segítőkész lesz.
CPU-VGA-SSD összehasonlító teszteket itt találsz http://www.anandtech.com/bench . Ezért feleslege újabb hozzászólást írni. Engem úgy tanítottak, hogy ha hozzám szólnak - kérdeznek, válaszolok. Ha írok egy privát üzenetet te is tedd meg ugyan ezt.
-
ConnorG
csendes tag
Igen poli, garanciáztattam, ezért beleszólok.
Más dolog az, hogy mit tesznek meg és megint más, hogy mit kell megtenniük. Követelőző, vagdalkozó ügyfelekkel biztos nem olyan jószívűek, mint veled voltak.
Pont most beszéltem a Logitech ügyfélszolgálatával, és megerősítettek a fentiekben.
Azt is megemlítette egy Botond nevű úr, hogy nem kellene minden fórumon elhangzott dolgot készpénznek venni, mivel ők rengeteg félretájékoztatott ügyfelet igazítanak el nap mint nap.A 1959. évi IV. törvényt jól idézed, viszont nem mindegy, hogy mikor és hol lett vásárolva a termék, majd pedig mikor és milyen hibát produkál.
A szavatosság az eladó hibás teljesítésért való felelősségét jelenti, mig a jótállás az, hogy az eladó a termék mindazon hibája miatt helytállni köteles, amely a jótállás időtartamán belül merül fel.
Mivel az esetek többségében nem a logitech.com oldalról vásárolt termékről van szó, ezért a Logitech ezekben az esetekben mint gyártó szerepel, így kereskedői minőségben nem kötelezhető semmire.
Mivel a fogyasztói szerződés nem a Logitech és a végfelhasználó között köttetett, ezért alapesetben a vásárlás helyén, az eladó köteles a garanciális ügyintézést lefolytatni a hazai jogszabályoknak megfelelően.
A Logitech "Logitech hardvertermékre vonatkozó korlátozott garancia" nevü garanciát biztosít a bolti szavatosságon és jótálláson túl.
A fogyasztók a fogyasztói cikkek értékesítését szabályozó alkalmazandó nemzeti jogszabályok alapján törvényes jogokkal rendelkeznek. Ezeket a jogokat a Korlátozott garanciában szereplő garanciák nem módosítják, viszont a Korlátozott garancia szabályainak változtatásának jogát a Logitech fenntartja.
Mindez nem azt jelenti, hogy a Logitech szigorúan követi a fent leírtakat, a tapasztalatom azt mutatja, hogy elég jószívűek és mindig azt hangozatják, hogy segíteni akarnak.
Azt még hozzátették, hogy a visszaélések elkerülése érdekében néha más szabályokat kell követniük, amik az eddigiekhez képest radikális változást eredményeznek.
-
veterán
Van egy G930-as fülesem, aminek a fülpárnája elkezdett leválni. Hívtam a logit, adtak egy linket, és megkértek hogy töltsek fel 2 képet a hibáról. Most várom a fejleményt hogy mi lesz.
De a fixit-hez nekem nem volt még szerencsém hálisten. Tesómnak volt már egy F310 gariztatva, de ott nem volt gond. G27-et vagy a Z906-ot már nem biztos hogy el merném küldeni nekik, ha lenne vele valami.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
XmoD
aktív tag
Egybol elkerte, Es mondta a csaj is akivel beszeltem valoszinuleg a bill a sz@r. Alap hasznalat melett eszre se veszed a hibat. Ha egyszer ketszer gepelsz akkor nincs gond. Hoszabb hasznalat melett, pl jatek, szovegszerkesztes es hasonlok akkor akaszt ki. Mintha alvo modba rakna magat. Mivel nincs ilyen bill nekik raktaron ezert felajanlottak egy cseret egy nagyobbra. Bar annak at kell mennie egy vizsgalaton h. megkapjam.
-
poli27
veterán
-
Bélaaaa
őstag
Hívni hívhatod, csak nem veszik fel... Valami nagy átalakítás fejeződött be náluk. Még a telefont nem állították át, de ne legyen igazam...
Ellenben írtam FixItnek, onnan pár órán belül korrektül válaszoltak.
Én hétfőn akartam velük beszélni egy Z906-os gari ügyében. 10 perc kicsengés után megszakadt a vonal.
[ Szerkesztve ]
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!